וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לטעום את האופציה הטבעונית החדשה?

רונית מטיאס

7.9.2020 / 10:47

וגם: בגולברי מרימים כוסית לשנה החדשה, יד שרה זוכה לתשבוחות, רשת הפיצריות הולכת ומתרחבת ואסף גרניט מגלה מה האוכל האהוב עליו

סנסציה טבעונית

ניר גולדשטיין, עמרי פז, חגית אדלר ושני בן עמי. גלעד אילוז,
ניר גולדשטיין, עמרי פז, חגית אדלר ושני בן עמי/גלעד אילוז

במסעדת ריינבו הטבעונית, הושק ההמבורגר הטבעוני החדש והמדובר Sensational by Garden Gourmet המשווק על-ידי חברת אסם-נסטלה, וישווק למסעדות בישראל החל מהשבוע. ההמבורגר מבוסס על חלבון סויה וחיטה ופותח על-ידי נסטלה בארה"ב.

ההמבורגר הטבעוני זכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה שנערכו לו בכל העולם והוא מספק חוויה חדשה של בשר, ללא רכיב הבשר, המוזמנים שמעו כי להמבורגר יש ערך תזונתי גבוה וצבע אדמדם הדומה להמבורגר בשרי. בין עשרות הטבעוניים שחיכו לבואו של ההמבורגר החדש, היו גם קריניבורים שאיכות הסביבה ועתיד העולם חשובים להם, הם אכלו, נהנו ממרקמו של ההמבורגר ואמרו כי הוא עסיסי וטעים ויוסיפו אותו לתפריט הקבוע.

בטועמים: עמרי פז, מנכ"ל ויגן פרינדלי; חגית אלדר, מנכ"לית אסם-נסטלה פרופשיונל, ושני בן-עמי, מנהלת השיווק; ניר גולדשטיין, מנכ"ל Good Food Institute ישראל.

seperator

מרימים על הגג

יעקב ומשה גולברי, חמי פרס. אסף לב,
יעקב ומשה גולברי, חמי פרס/אסף לב

דוד, משה ויעקב גולברי, בעלי חברת גולברי לא שוברים שיגרה, וערכו על גג בית גולברי בצריפין, הרמת כוסית לשנה החדשה. בצל הנחיות הקורונה, את האירוע הגדול החליפה הגרסה המצומצמת.

יעקב גולברי, אבי לוי ומשה גולברי. אסף לב,
יעקב גולברי, אבי לוי ומשה גולברי/אסף לב

המוזנים נהנו מקבלת פנים והרצאות בנושא השלום החדש, ביטחון וערבות הדדית. האלוף במיל' עמוס גלעד אמר כי הסכם השלום עם האמירויות - היסטורי ודרמטי, והם הבינו שכדאי לשתף איתנו פעולה מול אירן וטרור פנימי.

חמי פרס, מבכירי תעשיית ההון סיכון בישראל חשף את הקרן הישראלית לערבות הדדית שהקים לאחרונה במטרה לאתר נפגעי קורונה כלכלית, להעניק להם עזרה ראשונה באמצעות תרומות של יזמיים חברתיים, חברות במשק ופילנתרופים.

חלי ועמוס שפירא. אסף לב,
חלי ועמוס שפירא/אסף לב

משה גולברי איחל לכולם בריאות ושנה טובה ומוצלחת עם יעדים ואתגרים חדשים, וברך שתהיה שנת שלום בינינו ובין שכננו, אושר, שגשוג, הצלחה והמראות בכל התחומים והביע תקוה שנצליח להתאים את עצמו לשינויים שקורים בשוק העולמי והישראלי.

בחוגגים: אילנית ואבי לוי, רביב ברוקמאייר, משה רוזנבלום, יעקב הלפרין, רמי שביט, נעמי ואבי שומר, עמוס שפירא, יואב לוי, ניסים חכם (שוקו), יהודה משי זהב.

seperator

מפרגנים ליד שרה

מוישי כהן, יולי אדלשטיין ואורי לופליאנסקי. יח"צ,
מוישי כהן, יולי אדלשטיין ואורי לופליאנסקי/יח"צ

השר יולי אדלשטיין ובכירי משרדו ביקרו בבית יד שרה בירושלים כדי להתרשם מקרוב מהעשייה של 7000 מתנדבי יד שרה בשגרה ובחירום. יד שרה נחשב לארגון המתנדבים המוביל עם פריסה ארצית של 120 סניפים בכל רחבי הארץ. גם בימי קורונה יד שרה מספקת ציוד נשימתי מציל חיים ונותנת מענה מקיף ותומך לכל מי שזקוק לכך להחלמה בבית.

אדלשטיין אמר כי יד שרה הינו אחד הארגונים החשובים שקיימים במדינת ישראל, ואין כמעט אזרחים שלא נעזרו בצורה משמעותית בארגון החשוב הזה. מעריסה לתינוק שנולד ועד למצבים קשים ביותר, אנשים שכל מחשבתם היא איך לשפר חיים ולהציל חיים, והודה לרב אורי לופוליאנסקי על מפעל החיים הענק הזה שילווה את מדינת ישראל עוד שנים ארוכות.

seperator

פיצה עם בוזגלו

חן רוטנברג, מוטי ריכטר ואסי בוזגלו. אלירן אביטל,
חן רוטנברג, מוטי ריכטר ואסי בוזגלו/אלירן אביטל

מוטי ריכטר, מנכ"ל ומבעלי רשת הפיצריות פאפא ג'ונס ישראל, וחן רוטנברג, סמנכ"לית השיווק של הרשת הצומחת ביותר בעולם, השיקו בהשקעה של כ-250 אלף שקל, את סניף ראשון לציון, הרביעי בישראל. בפתיחה התייצב כוכב הישרדות אסי בוזגלו, שחילק לקהל (במסגרת מגבלות התו הסגול), פיצות בחינם. הסניף החדש ממוקם במתחם רובע הבילויים והקולינריה של העיר, והוא הראשון בישראל שיפתח בקונספט העיצובי החדש של הרשת העולמית, ויפעל בכל ימות השבוע כולל שישי שבת, כולל משלוחים מהירים חינם למרכז ומזרח ראשון לציון, לצד אפשרות לשבת במקום.

הסניף משתרע על-פני כ-70 מטרים והחוזה נחתם ל-10 שנים. סניף ראשון לציון יהיה הסניף הראשון שיוקם ע"י הבעלים החדשים שרכש את רשת פאפא ג'ונס ישראל כולל שלושת הסניפים הקיימים ומפעל הבצקים של הרשת והוא מקיים את הבטחתו להתרחב באופן משמעותי בישראל בשנים הקרובות וכחלק מהתכנית העסקית מול האמריקאים של הקמת 25 סניפים בתוך 5 שנים.

סניף ראשון לציון מצטרף לסניפי הרשת הממוקמים בתל אביב, רחובות וחיפה. עד סוף 2020 צפויים להיפתח בישראל כ-3 סניפים נוספים.

seperator

שימו שמן

ויקי רווח ויעל צין בילט. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ויקי רווח ויעל צין בילט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

יעל בילט צין, מבעלי לילית קוסמטיקס וויקי רווח, מנהלת הדרכה NUXE בישראל , השיקו סדרת מוצרים חדשה של מותג NUXE שעשה עלייה מחודשת לישראל ומיוצר כעת על-ידי לילית קוסמטיקס. רווח סיפרה כי מותג הטיפוח הצרפתי NUXE נוסד ב-1989 על-ידי עליזה ז'אבס, והוא מתמחה בקוסמטולוגיה על בסיס צמחים, למותג כ- 45 פטנטים רשומים והוא מציע מגוון עשיר של מוצרי אנטי אייג'ינג, לעור הפנים ולגוף, מוצרי הגנה מהשמש, שמנים רב תכליתיים (פנים, גוף ושיער), הכל לפי קטגוריות גיל ובהתאם לצרכי העור. רווח הוסיפה כי המותג חרט על דגלו שמירה והגנה על איכות הסביבה ובעלי חיים על-ידי התחייבויות ושותפויות סביבתיות וחברתיות, אריזות המוצרים ניתנות למחזור והמוצרים עשויים מתכלים ביולוגית ועשויים מפורמולות שטופות ומסנני קרינה.

מותג NUXE שותף בתוכנית "גג לדבורים" בשיתוף מוזיאון הלובר לשמירה על דבורים והקמת מושבות, ויש לו שותפות עם מחלקות נשים בבתי חולים בעולם, תומך ב 1001 מקורות מים ועוד.

seperator

יופי ירוק

דניאלה פרוסקי שיאון, מגי אזרזר, מיכל וימר לוריא. אסף לב,
דניאלה פרוסקי שיאון, מגי אזרזר, מיכל וימר לוריא/אסף לב

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה', בשיתוף עמותת אקואושן, צלמו קמפיין במטרה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה תוך מיקוד בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים. הקמפיין הינו חלק מהאג'נדה של מותג גרנייה, "יופי ירוק", שבאה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה כי במסגרת אסטרטגיית הקיימות של קבוצת לוריאל, "לוריאל למען העתיד", אימצו גם מותגי הקבוצה, אג'נדות חברתיות וסביבתיות.

מותג גרנייה מתמקד בצמצום פלסטיק, המהווה בעיה עולמית הפוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה, והם גאים לשתף פעולה עם עמותת אקואושן הפועלת למניעת זיהום החופים והים, במטרה להעלות את המודעות ולהביא לשינוי התנהגותי כדי לצמצם את הפלסטיק החד פעמי בחופים ובים, וביחד הם מאמינים שיחוללו שינוי תודעתי והתנהגותי.

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן אמר כי כדי שתוכנית קיימות תצליח, הדבר מחייב שתוף פעולה של כל הנוגעים בדבר ולמגזר העסקי יש מקום של כבוד. קבוצת לוריאל השיקה את תוכנית הקיימות העולמית שלה בעולם ובישראל ולכן בחרו לשתף פעולה עם גרנייה שיש לו ערכים דומים לפעילותם. את הקמפיין תוביל השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג בישראל.

seperator

אברכהן נותן

איציק אברכהן. סיון פרג,
איציק אברכהן/סיון פרג

ביום חמישי הקרוב יחל בסניפי רשת שופרסל ובשופרסל אונליין, מבצע ההתרמה ואיסוף המזון השנתי של ארגון "לתת", לקראת ראש השנה לעשרות אלפי משפחות נזקקות בישראל. השנה שופרסל תכפיל כל תרומה כספית שתגויס ותתרום סכום זה בנוסף למה שייתרם מהציבור, איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר כי כקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, שופרסל רואה את עצמה חלק בלתי נפרד מהקהילה, ולקראת החג הקרוב, הם שמחים להתגייס למען אוכלוסיות מעוטות יכולת בחברה הישראלית, בעיקר בימים אלה עם ארגון לתת.

seperator

גרניט חושף

מיקי ביטון, צביקה שווימר, אסף גרניט. גבע טלמור,
מיקי ביטון, צביקה שווימר, אסף גרניט/גבע טלמור

חברת אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי Sauter, משיקה קמפיין פרסום חדש בהובלת השף אסף גרניט, שיעלה לקראת החגים. הקמפיין מפגיש שני מותגים, גרניט ו-Sauter, בהצעה אטרקטיבית לחג.

גרניט חשף כי בתקופת הקורונה נתקף פרץ נוסטלגיה ובישל מתכונים שבישל במסעדה הראשונה בה עבד, וגילה כי הוא מעדיף מאכלים ביתיים, כשהכי אהוב עליו הוא מרק עוף, סלט ירקות קצוץ, ופסטה בולונז שהוא מכין לבן שלו. מיקי ביטון, סמנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים באלקטרה מוצרי צריכה אמר כי הבחירה בגרניט נובעת מההערכה הרבה לה הוא זוכה בארץ ובעולם.

seperator

שת"פ מתוק

יוסי אדרי, אבי ביטון, רן אסא. יח"צ,
יוסי אדרי, אבי ביטון, רן אסא/יח"צ

השף אבי ביטון ארח במעדניית סוליקה שבבעלותו את יוסי אדרי, סמנכ"ל שיווק יקבי כרמל, ואת רן אסא, מנהל השיווק, לרגל השקת שיתוף פעולה החדש בין ביטון ליקבי כרמל, במסגרתו פיתח ביטון קולקציית קינוחים לרגל חגי תשרי מבוססת על תירוש כרמל הקלאסי. השלושה השיקו כוסות וטעמו מהקינוחים ביניהם: עוגת תירוש כרמל-גרסה חדשה לעוגת תפוזים בחושה עם טוויסט תירוש כרמל; רפאלו תירוש כרמל-כדורי שוקולד לבן; ותירוש כרמל בציפוי קוקוס וחלבס תירוש כרמל- קינוח ששורשיו ביוון המבוסס במקור על סולת וקינמון.

ביטון אמר כי תירוש כרמל הינו מוצר ישראלי המהווה חלק בלתי נפרד משולחן החג במשך דורות שלמים בכל בית בישראל, והוא עצמו זוכר ערבי חג ושישי שהתחילו בקידוש עם תירוש כרמל, וכשהוא חושב על זה, הוא מוצף ברגשות מתוקים של חג, בית ומשפחה וכשחשבו על שיתוף הפעולה, שמח על האתגר שקיבל, לפתח סדרת קינוחים טעימה, מרשימה וקלה להכנה, המעלה טעמי וזיכרונות ילדות, מסורת ומשפחתיות, שכל אחד יכול להתחבר אליהם.

אדרי אמר כי הם גאים לחדש ולהפתיע עם חדשנות מחוץ לקופסא-יוזמה מקורית ומפתיעה לתירוש כרמל הקלאסי, המיוצר מ- 100% ענבים טריים, ללא תוספת מים וסוכר וללא תוספת חומרי טעם וריח או צבעי מאכל. השלושה סיכמו כי התירוש משתלב נהדר בעולם הקינוחים, ובטוח ירגש את הצרכן הישראלי. הקינוחים ימכרו החל מה-7.9 ובמהלך חגי תשרי בסניפי 'סוליקה'.

seperator

מניחים ומופתעים

אשר כהן, משה ליאון, אדוארדו אלשטיין, אבי יעקובוביץ. סיון פרג׳,
אשר כהן, משה ליאון, אדוארדו אלשטיין, אבי יעקובוביץ/סיון פרג׳

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הפתיע את הנוכחים בטקס הנחת אבן הפינה לפארק ההייטק "גב-ים פארק העברית", הגיש להם את היתר הבניה למיזם, ואמר כי עכשיו יש להם את כל האישורים לצאת לדרך. בכך גב-ים מסמנת את האוניברסיטה העברית בירושלים כמוקד ההייטק הבא של מדינת ישראל, ותקים עם האוניברסיטה העברית ובשיתוף עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים את גב-ים פארק העברית, שישתרע על-פני 30 דונם ויכלול 3 מבנים ומגדל בשטח כולל של כ-270 אלף מ"ר בהשקעה כוללת של כ-1.4 מיליארד שקל. עם השלמת הפרויקט, הוא צפוי לאכלס כ-10,000 עובדים מחברות ההייטק הגדולות והמובילות בארץ ובעולם.

בנוכחים: אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים; פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית; אדוארדו אלשטיין, יו"ר קבוצת IDB; אייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים; פרופ' יפה זילברשץ , יו"ר הועדה לתכנון ותקצוב; לחנדרו אלשטיין, יו"ר גב-ים, שהשתתף מרחוק באמצעות זום.

seperator

נשתה לחיים

עידו לוינסון. אלירן אביטל,
עידו לוינסון/אלירן אביטל

לעידו לוינסון, היינן הראשי של יקבי ברקן וסגל, יש סיבה להרים כוסית. לוינסון סיים בהצלחה גדולה את סדרת מבחני MW וקיבל את התואר היוקרתי והמשמעותי ביותר בעולם היין Master of Wine. לוינסון הינו MW השני בישראל ואחד מ- 409 מאסטרים (MW) מרחבי העולם ומתוכם כאמור כ- 100 ייננים.

Masters of Wine הינו ארגון בינלאומי שהוקם בלונדון בשנת 1953 במטרה לקדם מצוינות, אינטראקציה ולמידה בתחום היין. הארגון שכל חבריו מאסטרים ליין, מעניק את התואר הנחשק Master of Wine הנחשב ליוקרתי והמכובד ביותר בעולם היין. בחינת ה- MW מוכרת בכל העולם בזכות הקפדנות והסטנדרטים הגבוהים שלה.

המאסטרים של MW, אנשי היין הטובים ביותר ידועים בהבנתם בכל תחומי עולם היין, ולוינסון מצטרף לנבחרת של ג'נסיס רובינסון, עיתונאית היין החשובה בעולם ומבקרי היין ג'ספר מוריס ומייקל ברודברנט, סרינה סט'קליף אוצרת היין של בית המכירות סות'ביס וייננים משפיעים כדוגמת אוליביה הומברכט הצרפתי.

seperator

הנפקה ישירה

ערן וולף' אורן שקדי. ליאת מנדל,
ערן וולף' אורן שקדי/ליאת מנדל

חברת האשראי החוץ בנקאי הצרכני, מימון ישיר מקבוצת ביטוח ישיר צור שמיר, פתחה את יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, לאחר שבשבוע שעבר עברו הנפקה ראשונה לציבור של מניות החברה (IPO). מימון ישיר נסחרת לפי שווי שוק של כ-1.4 מיליארד שקל והיא תכלל החל מסוף יום המסחר ב-5 בנובמבר 2020 במדדי הבורסה ובמסגרת זו תכלל גם במדד היוקרתי ת"א-90 במסלול המהיר.

החברה שנוסדה לפני 14 שנים העמידה או שיווקה עד היום הלוואות בסך של כ-25 מיליארד שקל, כאשר בין השנים 2015 עד 2019 החברה הציגה צמיחה שנתית ממוצעת בהעמדת ושיווק הלוואות של 36%.

ערן וולף, מנכ"ל החברה אמר כי הטקס מהווה עבורו סגירת מעגל מרגשת, הוא החל בה ב-2006, עם מוקי ודורון שניידמן, והיום הם עוברים לשלב חשוב להיות חברה ציבורית, דבר משמעותי ומרגש מבחינה אישית ועסקית והודה לבעלי החברה, לדירקטוריון, להנהלה, ובעיקר לעובדי מימון ישיר.

seperator

פופ אפ בקניון

טלי ביטון ודוד בן משה. אביב חופי
טלי ביטון ודוד בן משה/אביב חופי

טלי ביטון מבעלי מותג המצעים האיכותי Linenz השיקה את חנות הפופ אפ החדשה של המותג בקניון רמת אביב. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר מפנקת של "גראנד קפה טורקיז", ושמעו על האיכויות של המוצרים ביניהם מצעים ומגבות, כולם תוצרת כחול לבן, הנותנים פתרונות הלבשה למיטה ולבית בבדים באיכות גבוהה, חלוקים קולקציות מצעים לייט בצפיפות של 300 חוטים לאינץ', מגבות ומפיצי ריח לחלל חדר השינה והבית.

אתי ארבץ, טלי ביטון, פאולינה אלברשטיין ואירה סימונוב. אביב חופי
אתי ארבץ, טלי ביטון, פאולינה אלברשטיין ואירה סימונוב/אביב חופי

היו והתרשמו: דוד בן-משה מנכ"ל קניון עופר רמת אביב וטלי מנהלת השיווק, אלינור קופלר, מירב מילר, מירי מיכאלי, שרונה מרלין, אביה מלכה, אווה לימסוב, פאולינה אלברשטיין , רומי נסט, דניאלה אלטר, אירה סימנוב.

seperator

יופי נשי

יהודית מרגלית מזוז, שרון רבי, רונית יודקביץ, אורה כרוזים, רד ספיבק. יח"צ,
יהודית מרגלית מזוז, שרון רבי, רונית יודקביץ, אורה כרוזים, רד ספיבק/יח"צ

במעון לנשים מוכות של ויצו שהוקם לתקופת הקורונה, ומשמש לבידוד של שבועיים לנשים, לפני שהן עוברות למעון, נערך בוקר מפנק שכלל התנסות במברשת החשמלית DAFNI , הרצאה על מוצרי קולגן פלוס, וקורס איפור. הנשים קיבלו במתנה את המברשות של DAFNI וחבילת מוצרי גוף של קולגן פלוס.

במפנקות: אורה כרוזים, יו"ר ויצו ישראל; שרון רבי מ DAFNI, רונית יודקביץ מחברת קולגן פלוס, והמאפרת ורד ספיבק.

seperator

מים מים

מוטי ששון, עמית לנג, זאב אלקין ואדוארד יעקובוב. עופר עמרם,
מוטי ששון, עמית לנג, זאב אלקין ואדוארד יעקובוב/עופר עמרם

מכון טכנולוגי HIT בחולון, חברת תשתיות המים, שח"מ מקורות, בשת"פ חברות opcoT ו-eneralG מהנדסים, חנכו בעלות של למעלה מ-250 אלף ₪, מעבדה משותפת שתפעל לחיזוי תקלות במשק המים ותסייע בהכשרת דור העתיד של מהנדסי המים בישראל.

המעבדה כוללת ציוד מתקדם ו'מחשבי על', שינתחו כמויות דאטה בזמן אמת. שח"מ מקורות העמידה דגמי מנועים של משאבות לשאיבת מים מתוצרתה ב-HIT, המעבירים נתונים אל המעבדה במטרה לחזות אירועים ותקלות אפשריות. בשח"מ מקורות ובמכון הטכנולוגי מעריכים כי חיזוי התקלות באמצעות המעבדה יוכל להביא לחיסכון של מיליוני שקלים למשק המים.

במשיקים: השר זאב אלקין; עמית לנג, מנכ"ל שח"מ מקורות; ראש העיר חולון מוטי ששון; ופרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא מכון טכנולוגי HIT.

seperator

מעניקים למשתכנים

עמוס לוזון, ליאורה מזרחי, ליאור מזרחי, רז קינסטליך, רונןגינזבורג, מושיקו ארז. עודד קרני,
עמוס לוזון, ליאורה מזרחי, ליאור מזרחי, רז קינסטליך, רונןגינזבורג, מושיקו ארז/עודד קרני

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס ובכירי עיריית ראשון לציון, העניקו שי סמלי ומפתחות לדירה חדשה לזוג צעיר שזכה בדירה במסגרת תכנית מחיר למשתכן בפרויקט יוניק טופ ראשון לציון שנבנה על-ידי חברת דניה סיבוס שבשליטת לפידות קפיטל, בשותפות חברת ע.לוזון נכסים והשקעות.

הפרויקט כולל 4 בניינים בצפון ראשון לציון 377 דירות בכל אחד, מתוכן 314 שמורות לזוכי תכנית "מחיר למשתכן" ונמצאים בימים אלה בתהליכי אכלוס.

seperator

קונים כחול לבן

תומר כהן עם חיים כהן. תמיר דגני.,
תומר כהן עם חיים כהן/תמיר דגני.

השף חיים כהן משתתף בקמפיין של BUYME בהפקת משרד הפרסום HapPpy , הקמפיין מזמין את הציבור לרכוש מתנות לראש השנה ממאות אלפי עסקים ישראליים שנפגעו ממשבר הקורונה, ומשתפים פעולה עם BUYME.

תומר כהן, מנכ"ל BUYME אמר כי בנוסף לקמפיין, תיערך בסושיאל הגרלה, בה הזוכה ייהנה מארוחת שף פרטית שיכין עבורו השף כהן.

seperator

בקטנה

+עמותת יוניסטרים, הפועלת בשותפות עם הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס, במטרה לייצר מוביליות כלכלית חברתית בפריפריה, באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים ליזמות עסקית וחברתית, בראשות היו"ר רוני צארום והמנכ"ל אסף וייס, קיימה אירוע שיפוט עם ראשי המשק ואישי ציבור במסגרת תחרות "יזם השנה", בחסות בנק הפועלים והבנק הבינלאומי.

באירוע שנערך ברשת, הציגו קבוצות בני נוער מהשנה השלישית לפעילות העמותה, את הסטארט אפים שעליהם הם עמלים בשלוש השנים האחרונות. הזוכים יוכרזו באירוע השיא שייערך ב16.09 ברשת.

בבכירים: ראובן קרופיק, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים; קובי סיט, מ"מ יו"ר הבנק הבינלאומי; ליסה זייציק, סמנכ"לית הון אנושי ב- AppsFlyer; רן בר-סלע, סמנכ"ל חדשנות קבוצת אלביט מערכות; עודד טל, מנכ"ל קרן קלארידג'; עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; הילה גולדנברג, מנכ"לית קרדיט סוויס ישראל; שי לוי, מנכ"ל אמדוקס ישראל; אמיר פרשר, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי מלאנוקס; זוהר לבקוביץ, יזם ומנכ"ל L1ght; רן שחם, מנכ"ל אלטשולר שחם; ברק רגב, מנכ"ל גוגל רשות החדשנות.

+ עמותת Unity Art House פתחה את התערוכהCoffee Dreams, שתוצג לקהל הרחב במהלך ספטמבר אוקטובר, בהיכל התרבות- פתח תקווה.

באמנותיים: מריה פרייגר, יו"ר העמותה; דליה אוחיון, יו"ר הנהלת היכל התרבות אריה ימיני המנכ"ל; האמן הבינלאומי בוריס ביליס, הנחשב לאחד מאמני ציור בקפה מהמובילים בעולם. בכירי עיריית ו-40 האומנים הישראלים שיצירותיהם מוצגות בתערוכה, שעוסקים בקפה. פרייגר אמרה שבעידן הקורונה בו עולם התרבות והאומנות מנסה להרים את ראשו מעל המים, התערוכה הינה ההוכחה שיש מקום לאומנות, בעיקר כבילוי משפחתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully