וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין ההתאחדות לכדורגל לסטארטאפ Mixzone

7.9.2020 / 14:24

גבי הראיונות הדיגיטליים של חברת MIXZONE ישמשו את הנבחרת במשחקי ליגת האומות ופלייאוף היורו ומאפשרים לקבוצות, נבחרות ואיגודים למקסם את ההכנסות מחסויות ומפרסמים

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

ההתאחדות לכדורגל בישראל חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשנה נוספת עם חברת הסטארט אפ מדיה הישראלית MIXZONE אשר פיתחה גבי ראיונות דיגיטליים ייחודיים לעולם הספורט, שימשיכו לשמש אותה במשחקי ליגת האומות ובפלייאוף ההעפלה ליורו.

חברת MIXZONE פיתחה גב ראיונות דיגיטלי לקיום מסיבות עיתונאים ולראיונות המתקיימים עם שחקנים ומאמנים בתחילת משחק, בסופו או במחצית והיא מחזיקה בפטנט בישראל, בארה"ב ובאירופה. גב הראיונות החדש המשמש את גופי התקשורת השונים, כולל שורת מסכי FHD ייעודיים בגובה ראש המהווים פלטפורמה פרסומית בעבור הספונסרים והמפרסמים של הליגה והקבוצות.

גבי הראיונות של החברה שדרגו את קירות הלוגו הסטטיים ששימשו עד היום את הליגה ומאפשרים מעתה לקבוצות לתת במה פרסומית אפקטיבית ובעלת חשיפה גבוהה מאוד עבור הספונסרים שלהם , כמו גם את אפשרות לגיוס מפרסמים נוספים.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם הקפטן ביברס נאתכו במסיבת עיתונאים. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
במקום גב סטטי - גב דיגיטלי/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל

ראיונות ומסיבות עיתונאים בספורט הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמשחק עצמו וכעת המפרסמים מצד אחד יכולים מעתה להעביר תכנים שיווקיים ע"י סרטוני פרסום שיוקנו במסכים ובנוסף זוכים לחשיפה ואפקטיביות גבוהה יותר - הן בהלך השידורים הישירים והן בשידורים הראיונות ומסיבות העיתונאים שמועברים גם בתכניות הספורט , אתרי הספורט והרשתות החברתיות.

החברה האריכה לאחרונה ב -3 שנים נוספות את שיתוף הפעולה שלה עם מנהלת הליגות בכדורגל וכמו כן משתפת פעולה עם קבוצות ליגת העל בכדורסל, עם נבחרת ישראל עם נבחרת קרואטיה בכדורגל, בית הנשיא ועוד אירועי ספורט גדולים בעולם.

מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, כשאין קהל במגרשים כשרוב משחקי הספורט עברו למתכונת של שידורי טלוויזיה בלבד, מתגבר הצורך בפתרונות הכנסה נוספים עבור הקבוצות . חברת MIXZONE נמצאת במו"מ מתקדם עם מועדונים מהליגות הגדולות בעולם בין השאר ברוסיה, גרמניה, ספרד, איטליה וארצות הברית.

נדב סופר, מבעלי חברת MIXZONE: "אנחנו מודים להתאחדות לכדורגל על הבעת האמון המחודשת בפתרון שאנו מציעים ומאחלים בהצלחה לנבחרת במשחקיה הקרובים. אנו מנהלים בימים אלו מו"מ עם איגודים וקבוצות ספורט בכירות בעולם שמעוניינות במוצרים שאנו מפתחים לצורך מקסום ההכנסות שלהם בעידן הכלכלי החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully