וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם ממשיכה להוריד מחירים, אבל לא בסניפים העירוניים

8.9.2020 / 8:07

לאחר שהורידה מחירי כ-1,000 מוצרים מתחילת השנה במרכולים הגדולים, ממשיכה הרשת להשתוות למחירי שופרסל דיל: "מחזק את כדאיות הצרכן". עם זאת, אם אתם קונים קרוב לבית, לא תרגישו הבדל

בווידאו: נתניהו, גנץ, אדלשטיין וגמזו בביקור במפקדת הקורונה בפיקוד העורף/צילום: לע"מ

רשת הסופרמרקטים טיב טעם ממשיכה את מהלך אסטרטגיית הוזלת המחירים שהחלה בתחילת השנה אל תוך חגי תשרי, ומורידה מחירים של למעלה מ-1,000 מוצרים, בנוסף ל-1,000 שכבר הוזילה והשוותה למחירי שופרסל דיל. הורדת המחירים תתבצע בכל הקטגוריות - מוצרי מכולת, גבינות, נקניקים, יין ואלכוהול, משקאות קלים, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד. עם זאת, העדכון לא חל על הסניפים העירוניים.

סניף טיב טעם. אלעד גוטמן,
היכנסו כבר לאוטו וניסע. טיב טעם/אלעד גוטמן

חגי שלום מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם, אמר: "אסטרטגיית הוזלת המחירים החלה בינואר השנה, ולאור ההצלחה ואמון הלקוחות שפקדו את חנויות הרשת והפכו לחברי מועדון קבועים, לקראת חגי תשרי ובעת הזו שבה הרגישות למחירים גבוהה אנו שמחים להעמיק את המהלך האסטרטגי לעוד 1000 מוצרים נוספים הנמכרים ביותר ברשת. המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניה יומיומית ברשת, וכמובן את הקניות לקראת החגים שבפתח. הורדת המחירים מתבצעת תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, חוויה קנייה, מגוון קולינרי רחב מכל העולם, שרות ועוד".

שלום נימק את העובדה שבסניפים שבתוך העיר המחירים לא יירדו בכך ש"בחנויות הסיטי העירוניות אנו תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully