וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ביורוקרטיה: עכשיו אפשר לרכוש גם ביטוח משכנתא אונליין

8.9.2020 / 10:40

AIG הופכת לחברה הראשונה בישראל שמשיקה ביטוח משכנתא דיגיטלי, שיאפשר ללווים לבצע את כל תהליך רכישת הביטוח מהאתר: "אפשר לעשות את זה מכל מקום"

גבר חותם על חוזה. ShutterStock
היום הכול עושים אונליין, למה לא ביטוח משכנתא?/ShutterStock

חברת הביטוח AIG מרחיבה את היצע הביטוחים הדיגיטליים שלה, ומשיקה ביטוח משכנתא אונליין, שיאפשר ללווים לבצע את כל תהליך רכישת ביטוח המשכנתא ישירות מהאתר בתוך דקות ספורות ובזמינות של 24/7. זהו האתר הראשון בישראל המציע רכישה אונליין מלאה של ביטוח משכנתא, ללא מעורבות נציג אנושי.

האתר החדש יאפשר גם לבעלי משכנתאות שכבר יש ברשותם ביטוח משכנתא לבדוק בכמה יוכלו להוזיל אותו ב-AIG. ביטוח המשכנתא, המורכב מביטוח חיים וביטוח מבנה, הוא ביטוח שכל מי שמעוניין לקחת משכנתא בבנק מחויב לרכוש כתנאי לקבלתה. יש לציין כי ברוב המקרים הביטוחים שמוצעים על ידי חברות הביטוח זולים יותר מזה המוצע דרך הבנק.

גיל שגיב, סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק של AIG: "רוב לוקחי המשכנתאות ובעלי המשכנתאות רכשו את ביטוח המשכנתה שלהם בבנק, כי כלל לא ידעו שאפשר לרכוש בדיוק את אותו הביטוח בחברת ביטוח ולחסוך 40% עמלה בממוצע. האתר החדש שלנו מאפשר לכולם להבין בתוך דקות ספורות כמה ניתן לחסוך ברכישת ביטוח משכנתה ב- AIG. ואפשר לעשות את זה מהספה בסלון, מהתור בסופר ואפילו במהלך הפגישה בבנק למשכנתאות בה הלקוחות מתבקשים לחתום על טופס ביטוח המשכנתא".

  • עוד באותו נושא:
  • משכנתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully