וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי

10.9.2020 / 0:05

קמפיין אופנה ראשון בדובאי, מנכ"ל חדש לפספורטכארד, נשיא חדש לאקדמית תל אביב-יפו, מבצעים בקניונים וכמובן תרומות ומיזמים. כל מה שקרה ועוד יקרה השבוע

מאי תגר נוחתת בדובאי. יחצ,
היסטוריה. מאי תגר בדובאי/יחצ

שותפות מילניום פודטק מחזקת את הדירקטוריון שלה, והודיעה ביום ראשון על מינויה של נילי צור כדירקטורית בלתי תלויה בחברה. צור (53), המכהנת כיום כבעלים ומנכ"לית של קבוצת סינופסיס העוסקת ברפואה, היא בעלת ניסיון רב בפודטק, ובהובלת חדשנות עסקית ושיווקית בתחומי מוצרי צריכה ושירותים בקטגוריות שונות. בין השנים 2017-2020 ניהלה את קבוצת ויסוצקי וקודם לכן כיהנה כמשנה למנכ"ל קבוצת אסם וכראש החטיבה הבינלאומית של אסם. צור היא בעלת תואר ראשון ושני בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. מילניום פודטק מנוהלת על ידי חנן שניידר, שמשמש כמנכ"ל. שניידר הקים וניהל עד לאחרונה את חממת הפוד-טק בקרית שמונה, שבה היו שותפים בין היתר טמפו, תנובה ופלטפורמת גיוס ההמונים OurCrowd. בתפקיד היו"ר משמש גיא רוזן, סגן יו"ר תנובה ונציג הקיבוצים בתנובה.

לאחר שש שנים בתפקיד, מנכ"ל פספורטכארד יואל אמיר פורש מתפקידו. עד לאיתורו של מנכ"ל חדש, אלון קצף, מייסד קבוצת פספורטקארד/דייויד שילד, המכהן כיו"ר החברה, ישמש כמנכ"ל חליפי. עוד בתחילת השנה החליטו הצדדים על המהלך אך לאור משבר הקורונה המתינו עם השינוי על מנת לייצר יציבות בתקופה מורכבת זו. בתקופתו של אמיר כמנכ"ל פספורטכארד, הפכה החברה לחברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל הגדולה והמובילה בישראל. מדירקטוריון קבוצת דיווידשילד/פספורטכארד נמסר: "אנו מודים ליואל על שש שנים של הצלחות משותפות אשר הציבו את הקבוצה כמובילת שוק ביטוחי הנסיעות והרילוקיישן בישראל וממובילות התחום בעולם". יואל אמיר מסר: "לאחר שש שנים של עשייה גדושה בחברה מופלאה, הגיעה העת להמשיך הלאה אל עבר האתגר הבא. אני משאיר אחרי חברה מובילה בתחומה, עם צוות הנהלה מקצועי ומחויב".

האקדמית תל אביב יפו הודיעה ביום ראשון על מינויו של פרופ' דרור ורמן כנשיא החדש של המכללה. פרופ' ורמן ייכנס לתפקידו באופן רשמי בראשון באוקטובר ויחליף את פרופ' שלמה בידרמן, שכיהן כנשיא המכללה בשש השנים האחרונות. "אני אסיר תודה על הזכות שניתנה לי להוביל את המוסד הנפלא הזה בשש השנים האחרונות ולהוביל בה מהלכים משמעותיים", בירך פרופ' בידרמן שמסיים את תפקידו גם כיו"ר ור"מ (ועד ראשי המכללות הציבוריות). "למכללות הציבוריות בישראל, כדוגמת האקדמית תל אביב יפו, תפקיד מרכזי בהנגשת ההשכלה הגבוהה ובהפיכתן לכוח אקדמאי פורץ דרך, חדשני ורלוונטי. נוכח האתגרים שעימן מדינת ישראל מתמודדת תרומתן של המכללות הציבוריות לחברה ולכלכלה הישראלית רחבת היקף. אני מאחל לפרופ' דרור ורמן הצלחה במשימתו החשובה להוביל את הארגון לפסגות חדשות".

נילי צור. סיון פרג',
נילי צור/סיון פרג'

מותג ההלבשה התחתונה fix צילם את הקמפיין הישראלי הראשון בדובאי עם הדוגמנית הישראלית מאי תגר לצד אנסטסיה בנדרנקה, דוגמנית תושבת האמירויות, לקולקציית הנסיכות של fix . מדובר בשיתוף פעולה ראשון בעולם האופנה. לדברי חן בן ישי, מנהלת השיווק של fix המותג להלבשה תחתונה ופיג'מות "זה חלום שמתגשם. ברגע ששמענו על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות רצינו להיות חלק מהחזון ובנוסף לצילום קולקציית הנסיכות בדובאי, שאין דבר מתאים מזה, היה לנו חשוב לצלם את הדוגמנית הישראלית שלנו, המצליחה בעולם, מאי תגר, לצד דוגמנית תושבת האמירויות, כי הקשר ימשיך דרך האנשים ודרך העשייה המשותפת". מאי תגר אמרה: "אני מתרגשת להיות חלק ממהלך היסטורי בסדר גודל שכזה. כחלק מהעבודה שלי יוצא לי להגיע ולהצטלם בהרבה מקומות חדשים ואקזוטיים אבל אין ספק שזו אחת הנסיעות המרתקות במדבריות היפות בעולם".

ביום ראשון התייצבה השחקנית מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, ליום צילומים מיוחד, במסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה תוך מיקוד בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים. הקמפיין, שיעלה במהלך ספטמבר, הוא חלק מהאג'נדה של מותג גרנייה, "יופי ירוק", אשר באה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה. דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של קבוצת לוריאל, 'לוריאל למען העתיד', אימצו גם המותגים בקבוצה אג'נדות חברתיות וסביבתיות. מותג הטיפוח גרנייה מתמקד בצמצום פלסטיק, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לשתף פעולה עם עמותת אקואושן הפועלת למניעת זיהום החופים והים, במטרה להעלות את המודעות ולהביא לשינוי התנהגותי כדי לצמצם את הפלסטיק החד פעמי בחופים ובים. ביחד, אנו מאמינים שנצליח לחולל שינוי תודעתי והתנהגותי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מגי אזרזר בקמפיין לגארנייה. אסף לב,
מגי אזרזר/אסף לב

קמעונאות

השמים הסגורים מסייעים לענף הדבש בישראל. על פי חברת דן אנד ברדסטריט, צפוי גידול בפדיון השנתי בהשוואה לשנה קודמת: "השמים הסגורים והישארותם של הישראלים בחגי תשרי בישראל ישפיעו לחיוב על צריכת הדבש השנה וימנעו פגיעה בענף". הצריכה בראש השנה צפויה לעמוד על 40% מהתצרוכת השנתית, ההערכה לפדיון ייצור מקומי של דבש בחג צפוי להיאמד בכ- 70 מיליון שקל. הפדיון הצפוי בענף הדבש בשנת 2020 נאמד בכ- 185-190 מיליון שקל, לעומת 180 מיליון שקל בשנת 2019. "יד מרדכי", מקבוצת שטראוס היא מובילת השוק ומחזיקה בכ-55%, אחריה "מכוורת עמק חפר" עם כ-20% ו"מכוורת עין חרוד" עם כ-10% מהשוק המבורקד. יתר השוק, כ-15% באופן מצרפי, מיוחס למשווקים הקטנים ולמכוורות בוטיק, בהם "דבש שלנו", "משק לין", "מכוורת גליל" (קיבוץ שמיר), "ברקו" (למגזר החרדי).

לקראת ראש השנה וחגי תשרי יצאה קבוצת קניוני עופר במבצע מתנות ב-20 שקל בלבד, שהחל כבר ביום ראשון האחרון ב-16 קניונים ברחבי הארץ. המבצע כולל מגוון רחב של מתנות המיועדות לכל המשפחה, במסגרתו משתתפות למעלה מ-100 רשתות ומותגים מובילים, מתחומים שונים, כמו: כלי בית ומטבח, חפצי נוי, מוצרי טקסטיל, מוצרי איפור, טיפוח, קוסמטיקה, תכשיטים, פרטי אופנה ואקססוריז, צעצועים, ספרים, אופנה, הנעלה, תכשיטים ועוד. מתנות ב-20 שקל ניתן לרכוש במגוון חנויות ומותגים מובילים, ביניהם: ורדינון, נעמן, סולתם, ואהבת, גולף אנד קו, אפריל, ללין, סבון, בודי שופ, איב רושה, ג'נטלמן, פמינה, אפרודיטה, ליה לונדון, דונה ויקטוריה, איל מקיאג', אופטיקה הלפרין, אירוקה, טבע נאות, נמרוד, סליו, עונות, גלי, זיפ, לי קופר, פליי פוט, יולו, מיניסו, מגה ספורט, הולמס פלייס, אופיס דיפו, קרביץ, סטימצקי, צומת ספרים, טויס אר אס. המבצע מתקיים ב 16 קניוני עופר החל מ-6.9 עד לערב החג, יום שישי ה-18.9.

בנוסף, מתחם חוצות המפרץ אאוטלט הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים ומהווה את מתחם הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, מציע במהלך חודש ספטמבר, מדי שבת פעילויות וסדנאות לילדים ולכל המשפחה, שעות של יצירה, פעילויות וסדנאות - ללא תשלום. במסגרת זו, המתחם מציע מגוון סדנאות משתנות מדי שבת, במהלכן ילדים יצבעו, ידביקו, יחברו ויצבעו. בתחילת הסדנה כל ילד יקבל קופסא עם יצירה וכל המוצרים הנדרשים ללא עלות. שעות הפעילות: בין השעות 12:00-15:00. כל הסדנאות ללא תשלום, יתקיימו בסבבים, על-בסיס מקום פנוי. הסדנאות מיועדות לכל הגילאים, אך מתחת לגיל 5 נדרש ליווי מבוגר. כל הפעילויות הינן בהתאם לתנאי "התו הסגול". ייתכנו שינויים בלוז או בתכני האירועים, בהתאם להחלטת הנהלת המתחם. קניון עופר רמת אביב יערוך לקראת ראש השנה מבצע ענק וחסר תקדים במסגרתו כל רוכש מוצרים ממגוון המותגים בקניון בסכום מעל 800 שקל ביום אחד יוכל להשתתף בהגרלה ואולי לזכות במתנות אטרקטיביות של מותגי יוקרה בשווי של עד 7,000 שקל. בין המתנות שיחולקו: תכשיטי יהלומים וזהב בשווי 7,155 שקל, נעליים, משקפיים בשווי 6,420 שקל, תיקים בשווי 1,500 שקל, מכונת קפה בשווי 1,290 שקל, שוברי רכישה בחנויות של עד 1500 שקל ועוד.

מתחם עופר בילו סנטר ומתחם חוצות המפרץ אאוטלט הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, ומהווה את מתחם הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, יעניקו שוברים בשווי של - 100 שקל בקנייה מעל 200 שקל בחנות פקטורי 54 OUTLET. את ההטבה ניתן להוריד באמצעות האפליקציה MY OFER. שוברי ההנחה יהיו תקפים למימוש למשך תקופת המבצע בלבד (את שוברי ההטבה ניתן לממש במקביל למבצעים הקיימים).

בקניוני ה- BIG FASHION מקבוצת ביג מרכזי קניות מתקיים מבצע BIG SURPRISE. במסגרת זו, כרטיסי גירוד מלאים בעשרות הפתעות ומתנות ימתינו לקונים בקניונים בסכום של 499 שקלים ומעלה. המבצע יתקיים בין התאריכים 10-18 בספטמבר ( בכפוף לתקנון) בקניוני BIG FASHION טבריה, בית שמש, אשדוד, נצרת, ירכא ובקניון בת ים.

רשת האופנה סלקט, המונה קרוב ל-30 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת בהליך גיוס עובדים במספר לא מועט של סניפים ותפקידים כמו מוכרים/מוכרות ועובדי קופה וגם תפקידי ניהול: אחמ"ש, סגנים ומנהלים. זאת בעקבות קושי רב בגיוס כוח אדם בעיקר בגלל האפשרות שהממשלה מאפשרת לעובדים לחתום בלשכה למשך שנה ברציפות והעובדים מעדיפים לשבת בבית ולקבל כסף מהמדינה מאשר לעבוד.

קניון עופר רמת אביב. יחצ,
קניון עופר רמת אביב מחלק מתנות לרוכשים בשווי 800 שקל ומעלה/יחצ

בין התאריכים 9-18.9.20 יערוך קניון G יקנעם, מקבוצת גזית גלוב, מבצע מיוחד לקראת ראש השנה. במסגרת המבצע יוכלו המבקרים לרכוש במגוון החנויות המשתתפות בקנייה יומית מצטברת או אחת בסכום של 299 שקל ומעלה ולקבל מתנה לבחירה: מארז זוג בקבוקי יין, שישיית כוסות יין+ זוג מגבות, 1 ק"ג המבורגר/ קבב/ נקניקיות.

רשת מלונות דן מציגה את DAN LIVE - חבילות מוזיקה ייחודיות בדן קיסריה ריזורט, עם הופעות חיות של אמנים מובילים תחת כיפת השמיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. החבילה בשיתוף ישראכרט. עולם התרבות והמוזיקה בישראל נמצאים במשבר גדול בתקופת הקורונה, ובמלונות דן החליטו להרים את הכפפה ולייצר בהתאם להנחיות משרד הבריאות הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל תחת כיפת השמיים במדשאות של מלונות הרשת. דן קיסריה ריזורט החדש והמשודרג יציע ב-22-24/9 חבילה הכוללת ערב עם הופעה חיה של ברי סחרוף ולהקתו, שיבצעו את מיטב הלהיטים שלו וערב עם הופעה חיה של להקת "איפה הילד" המיתולוגית שבאים לתת בראש עם כל הלהיטים האהובים. המחיר לשני לילות יחל ב-3,864 שקל לזוג על בסיס לינה וחצי פנסיון. המחיר כולל את המופעים, הארוחות והפעילויות.

מותגי רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר מקבוצת המזרח עורכים אירוע מכירות בן יומיים, החל מהיום (חמישי) ועד מחר באולם התצוגה המרכזי בהרצליה פיתוח ואולם התצוגה בחיפה. במסגרת זו יוצעו על מגוון רכבי יגואר ולנדרובר מחירים אטרקטיביים במיוחד, תנאי מימון וטרייד אין. לדוגמא: יגואר I PACE במחיר של 468,000 שקל במקום 508,000 שקל, וזאת לפני עליית המס הצפויה של 120,000 שקל. רכבי ריינג' רובר ספורט יוצעו למכירה בהטבת המס וכן הצעות מימון מיוחדות. דיסקברי ספורט של לנד רובר יימכר במחיר של החל מ-2,890 שקל לחודש, יגואר E PACE החל מ 1,999 שקל לחודש ועוד.

לקראת החגים המתקרבים רשת אופנת האולטרה לואו קוסט סלקשיין יוצאת במבצע על אלפי פריטים לילדים ב 10 שקלים. מדובר על פריטים מקולקציית הקיץ לתינוקות וילדים עד מידה 18. בין הפריטים ניתן למצוא שמלות, חצאיות, ברמודות, אוברולים, שורטים, חליפות וכיו"ב. לדברי יניב חדד מבעלי הרשת: "כחלק מאסטרטגיית הרשת אנו עושים מבצעים אגרסיביים למען הצרכן ומוכיחים לא אחת שאפשר לקנות בישראל במחירים זולים".

רשת חנויות הבגדים האולטרה לואו קוסט סלקשיין ממשיכה באסטרטגיית המבצעים האגרסיביים שלה ומציעה כעת אלפי פריטים מקולקציית הקיץ לתינוקות וילדים ב-10 שקלים לפריט. בין הפריטים שהרשת מציעה שמלות, חצאיות, ברמודות, אוברולים, שורטים, חליפות גן ועוד. המבצעים תקפים בכל 26 סניפי הרשת מהצפון ועד הדרום. יניב חדד, מבעלי הרשת: "כחלק מאסטרטגיית הרשת אנו עושים מבצעים אגרסיביים למען הצרכן ומוכיחים לא אחת שאפשר לקנות בישראל במחירים זולים. חשוב לנו לקראת החג להציע את הפריטים הבסיסים שכל משפחה צריכה במחירים נגישים". בנוסף, הרשת יצאה גם במבצע טרום עונה על קולקציית המעבר. 6 פריטים ב 100 שקלים חליפות מעבר לילדים מידות 2-10, מכנסי פרנץ טרי מעבר נוער ומבוגרים, טייצים ארוכים לביה"ס מידות 8-18.

יגואר PACE. יחצ,
יגואר PACE/יחצ

תרומות ומיזמים

במסגרת התרומה לקהילה, תצא רשת 'ויקטורי' במהלך חודש אוקטובר, במבצע תרומות מיוחד שכל הכנסותיו יוקדשו לעמותת "מלאכיות הדממה"- העמותה לקידום מחקר וטיפול בתסמונת רט. תסמונת רט (Rett Syndrome) היא הפרעה נוירולוגית התפתחותית המופיעה בעיקר בבנות. אחת לכ-10,000 ילדות הלוקות בתסמונת רט נראות לכאורה כמתפתחות בצורה תקינה עד גיל חצי שנה - שנה וחצי, מתפקדות בצורה בריאה ולאחר מכן חלה נסיגה. אחת ממלאכיות הדממה היא נויה בתה בת ה-5 של מוריה, עובדת מזה כ- 4 שנים בחברת ויקטורי ביבנה. לדברי אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "מצאנו לנכון לסייע ולהקדיש את חודש אוקטובר למען "מלאכיות הדממה" כחלק מהתמיכה של הרשת בעובדינו והרצון להעניק להם את התחושה שהם לא לבד והם חלק ממשפחת ויקטורי".

מרכז הפיתוח של SAP ייקח חלק במיזם "הקרן הישראלית לערבות הדדית", במסגרתו תשווה החברה כל שקל הנתרם ע"י עובדיה ותתרום בשיטת מאצ'ינג לנפגעי משבר הקורונה. המרכז ימשיך גם ב"יריד העמותות", במרכזו משולבת תרומה למגוון אוכלוסיות ועמותות ביחד עם חוויה ייחודית של יריד חגיגי לעובדים לקראת ראש השנה. השנה, מתוך ראייה בחשיבות הגדולה מתמיד להמשיך בנתינה, הפך האירוע לווירטואלי, אך העיקרון נשאר על כנו: עובדי מרכז הפיתוח קיבלו סכום אותו יוכלו לתרום לאחת מ-8 עמותות העוסקות במגוון נושאים קהילתיים, ע"י רכישה של מוצרי העמותות (או תרומה ישירה, ללא רכישה). זאת ועוד, העובדים קיבלו הזדמנות להתנדב לעשייה עם כל אחת מהעמותות, בהתאם לצרכים שלהן. אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP: "יריד העמותות שלנו כבר מזמן נהיה שם דבר ואירוע שעמותות רבות, כמו גם העובדים שלנו, מחכים לו. השנה, יותר מתמיד, עמדה לנגד עינינו החשיבות של המשך קיום הפעילות ומתן התרומה. אני מאחלת לכולנו שנת בריאות, עשייה ונתינה".

היום (חמישי) יחל מבצע ההתרמה ואיסוף המזון השנתי של ארגון "לתת" בסניפי רשת שופרסל ובשופרסל אונליין לקראת ראש השנה בצל הקורונה, למען עשרות אלפי משפחות נזקקות בישראל. השנה שופרסל תכפיל כל תרומה כספית שתגויס ותתרום סכום זה בנוסף למה שייתרם מהציבור. איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל: "כקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, שופרסל רואה את עצמה חלק בלתי נפרד מהקהילה. גם לקראת החג הקרוב, אנו שמחים להתגייס למען אוכלוסיות מעוטות יכולת בחברה הישראלית. במיוחד בימים אלו שיתוף הפעולה עם ארגון לתת יאפשר לישראלים רבים לחגוג את החג בצורה מכובדת ואנו גאים לקחת חלק בכך". ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון "לתת": "בשנה כל-כך כאוטית, באיבו של המשבר הבריאותי-כלכלי-חברתי הגדול שידענו, התגייסות הציבור והמגזר העסקי ממחישות יותר מכל את החוסן והערכים בליבה של החברה הישראלית. אנחנו פוגשים את הציבור מדי שנה בשטח, ברשתות השיווק של שופרסל ובטוחים שבמיוחד השנה הציבור יתגייס שוב. ההיענות של חברת שופרסל, איתה יש לנו שיתוף פעולה רב שנים, והנכונות להכפיל את התרומות של הציבור, מבטאות את המחויבות של הרשת לאחריות חברתית ולתרומה לקהילה ואנחנו גאים על כך".

עוד מ"לתת": קבוצת שטראוס וארגון לתת, המשתפים פעולה למעלה מ-20 שנה ופעלו יחד מתחילת השנה ולאורך המשבר לחלוקת עשרות אלפי חבילות מזון, חברו יחד למהלך נוסף כדי לתמוך במשפחות נפגעות קורונה, באופן שמאפשר סיוע רצוף לאורך זמן. במסגרת שיתוף הפעולה, קבוצת שטראוס תעניק ל-10,000 משפחות שיבחרו על ידי ארגון לתת ועמותות מטעמה, שנפגעו ממשבר הקורונה או שמצבם הכלכלי הדרדר לאחרונה, שוברים לרכישת מוצרי החברה לבחירתם למימוש ברשתות המזון עד סוף 2020 . כמצוין, המשפחות תאותרנה על ידי ארגון לתת, הודעה על מתן השוברים תישלח לכל משפחה באמצעות הודעת SMS והוא יהיה זמין עבורה להורדה באפליקציית שטראוס+ .

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן. סיון פרג',
מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן/סיון פרג'

ביום שלישי התקיים בבית ציוני אמריקה אירוע ההשקה של תכנית "כוכבי פיס לסיעוד", בו הוצג המתווה על ידי מפעל הפיס ומשרד הבריאות ובמסגרתו נשאו דברים מנהל אגף המלגות במפעל הפיס, ארז גרניט, והאחות הראשית הארצית שמשמשת גם כראשת מנהל הסיעוד, הד"ר שושי גולדברג. באירוע השתתפו כ 30 מנהלות של בתי ספר לסיעוד וראשי חוגים לסיעוד מהאוניברסיטאות והמכללות בכל רחבי הארץ. במסגרת המאמץ הלאומי להעלאת שיעור האחיות והאחים במדינת ישראל, מפעל הפיס ומשרד הבריאות יעניקו כאלף מלגות לסטודנטיות וסטודנטים הלומדים בבתי ספר לסיעוד ובחוגים לסיעוד וזאת במטרה להגדיל את מספר הלומדים והבוגרים בתחום הסיעוד. מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס: "במסגרת המאמץ הלאומי להעלאת שיעור האחיות והאחים במדינת ישראל לרווחת תושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ, מפעל הפיס ומשרד הבריאות יעניקו בשנים הקרובות אלפי מלגות לסטודנטיות וסטודנטים הלומדים בבתי הספר לסיעוד וחוגים לסיעוד באוניברסיטאות ובמכללות. מטרת המיזם "כוכבי הפיס לסיעוד" היא להגדיל באופן משמעותי את מספר הלומדים והבוגרים בסיעוד ובכך לחזק את המערך הרפואי של מדינת ישראל ולטייב את השירות הרפואי לכל אזרחי ישראל. אני מודה לדירקטוריון מפעל הפיס ולשלטון המקומי על הירתמותו למיזם חשוב מסוג זה ולמשרד הבריאות על שיתוף הפעולה הפורה בתקווה שעד שנת 2025 נגיע ליעד המצופה".

רשת המסעדות האסייתיות Frame Chef & Sushi Bar לא נשארת אדישה למצב ויוצאת במהלך קולינארי חברתי, במהלכו השיקה קינוח ספיישל זוגי מיוחד שכל המכירות ממנו החל מהיום ועד יומיים לפני ראש השנה יועברו בעבור ארוחות חג לקשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות דרך ארגון לתת. הקינוח בנוי משלושה פרופיטרולים עם מסקרפונה, עליהם מוגש כדור הפתעה משוקולד לבן הממולא בקרם נוגט, עליו שופכים שוקולד לבן עם פירוט יער שממיס את כל הכדור הפתעה והופך אותו לקינוח גדול וטעים. החל מיום שני האחרון ועד כיומיים לפני החג, כל ההכנסות מקינוח הספיישל יועברו בעבור ארוחות חג לקשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות, דרך ארגון לתת. מחיר התענוג: 68 שקל.

חנות כל בו מאובזרת ממוקמת בימים אלו בקומת החנייה של בניין עיריית הרצליה, כדי לאפשר למשפחות נזקקות להגיע כלקוחות ו"לקנות" ללא תשלום מוצרי מזון, מוצרים לבית ופריטי ביגוד חדשים בשווי 4 מיליון שקל שהתקבלו בתרומות. ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "משבר הקורונה הוביל אותי להתגייסות מסיבית למען תושבי העיר תוך מתן דגש על סיוע כלכלי וחומרי". למשך 4 ימים, מיום שני 14.9 ועד יום חמישי, 17.9 בין השעות 11:00 עד 19:00 (09:00-11:00 לאזרחים ותיקים) תהפוך קומה 1 בבניין עיריית הרצליה למתחם כל-בו ייחודי, המשתרע על פני 100 מ"ר, שבו נתמכי הרווחה בעיר יוכלו לבחור ללא תשלום 15 פריטים ממגוון עשיר של מוצרי מזון, טואלטיקה, מזון וציוד לתינוקות, מוצרים לבית, פריטי ביגוד חדשים ואף אופניים. החלוקה תתבצע כנגד שוברים ייעודיים שיישלחו להם מראש, והם יוכלו לגשת למתחם מכניסה צדדית על מנת לשמור על פרטיותם.

קינוח ספיישל פריים. יחצ,
קינוח בפריים/יחצ

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לרישוי עסקים והחברה העירונית, מקיימות חגיגה קצת שונה לקראת ראש השנה- חגיגת קניות ותרבות מקומית בשם "לילה בעיר - Late Night" שתחל בשעות הערב ותימשך עד השעות המאוחרות. אירועי "לילה בעיר - Late Night" יכללו לצד חגיגת הקניות גם מופעים של אומני רחוב, אומני קרקס, הרכבים מוזיקליים והפעלות לילדים שיתקיימו לאורך רחוב הרצל ובמתחמי מסחר ברחבי העיר. האירוע ייערך כחלק מהמיזם "יוצאים לרחובות", במסגרתו מתקיימים מופעים בבתי עסק, מסעדות ובתי קפה, לקראת ובמהלך חגי תשרי. עד כה נענו למיזם בעקבות הקול הקורא שהתפרסם עסקים ואמנים רבים, כולם תושבי העיר רחובות.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את תחום הפנאי בבית שאן ומקים מגרשי כדור משולבים כחלק ממהלך נרחב להקמת מאות מגרשים וגני משחקים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בהיקף של כ-100 מיליון שקל. אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "אין סיבה שלתושבים בפריפריה לא יהיו מתקני פנאי מתקדמים ממש ליד הבית. הילדים הם דור העתיד ועלינו להעניק להם את מירב הכלים לאיכות חיים טובה יותר. מבדיקת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עלה כי קיים חוסר במתקנים עבור פעילויות פנאי ובילוי בקרב משפחות וילדים והקמת המגרשים המשולבים המיועדים למשחקי כדורגל וכדורסל, יעשירו את פעילות הפנאי, לתושבים לילדים ולבני הנוער.

לקראת החג, ביטס אוף גולד מציעה לבעלי העסקים לרכוש גיפט קארד הטעון בביטקוין כמתנה לעובדים. איך זה עובד? כל עובד מקבל במעטפה סגורה כרטיס נייר קשיח אישי עם ברקוד שנותן לו גישה פרטית למטבעות שלו (מבלי כל האופרציה שכרוכה בקניית מטבעות באופן עצמאי - ביטס אוף גולד עושים את זה בשבילם). את הכרטיסים ניתן להטעין בכל סכום בין 300 - 500 שקל, העובד יקבל מטבעות בדיוק בשווי ההטענה כאשר כמות המטבעות נקבעת בהתאם לרגע הנעילה ומופיעה על הכרטיס עצמו. הכרטיסים מגיעים בעיצוב מקורי (ניתן לבקש בקשות מיוחדות, להוסיף לוגו חברה וכו) ולכל מעטפה מצורפות הוראות פשוטות + ברקוד להורדת ארנק דיגיטלי במידה שירצו להעביר אליו את המטבעות. ניתן להמיר כמובן לכסף רגיל.

פארק הייטק בר לב ממוקם בסמוך לכרמיאל ומהווה בית לחברות הייטק רבות אשר החליטו לפתוח שלוחותיהן בצפון במטרה לעודד תעסוקה, יזמות וטכנולוגיה בפריפריה. בשבועות האחרונים החלו בפארק במיזם חברתי ייחודי שמטרתו תמיכה ביזמות גלילית ובעסקים קטנים מקומיים שחווים פגיעה כלכלית בעקבות משבר הקורונה. במסגרת הפרויקט "חמישי גלילי", מארח הפארק מדי שבוע מיזם צפוני אחר לסדנאות בוטיק והרצאות העשרה, זאת מתוך מטרה לייצר חשיפה וחיבור בין היזמים לבין קהילת ההייטק המקומית ולעודד רכישה של מוצרים מיוחדים ואיכותיים מתוצרת מקומית. אחד המיזמים המרגשים ויוצאי הדופן היה של השוקולטיירית שלומית זמיר, ד"ר להנדסת חומרים במקצועה, בעלת שוקולטרי הבוטיק Odette- Hand Made Chocolate אשר שיתפה בחזונה לשלב חדשנות טכנולוגית לצד ערכים חברתיים באמצעות שילוב אנשים בעלי צרכים מיוחדים בעסק שלה. היום (חמישי, 10.9) יארח הפארק את 'לחם טנא', מאפייה גלילית המתמחה במאפי ולחמי בוטיק וביום א' הקרוב, ייערך בפארק אירוע מיוחד בהשתתפות כלל היזמים והעסקים שלקחו חלק בפרויקט (לפי הנחיות התו הסגול), במהלכו ניתן יהיה להזמין ולרכוש את התוצרת המקומית כמתנות לראש השנה הקרב ובא.

פארק הייטק ברלב. יחצ,
שלומית זמיר בהרצאה לקהילת ההייטק בפארק/יחצ

מותגים

מותג הצעצועים האמריקאי טונקה ייצר ב-70 השנים האחרונות אלפי דגמים של צעצועים איכותיים וזכה לאהדתם של מיליוני ילדים ברחבי העולם. כעת, הוא נוחת בישראל ומושק כאן לראשונה באופן רשמי, על ידי היבואן אלפיט טויס בע"מ. טונקה ייצרה דגמים רבים של בובות, פיות ודמויות הוליוודיות. אך מעל הכול, הצעצועים הנמכרים ביותר של טונקה הם דגמי המשאיות והטנדרים הצהובים Tonka Trucks שבשנת 2001, זכו להיכנס ל"היכל התהילה הלאומי של הצעצועים" האמריקאי, אשר מכיר בתרומתם של צעצועים ומשחקים שנותרו פופולריים לאורך שנים רבות. כמו כן, בימים אלה, הכתיר אתר "Toy Insider" שמסקר צעצועי ילדים, את המוצר החדש של טונקה - זוג רכבי מתחת עם חול קינטי כמוצר החדשני ביותר לשנת 2020. בין הדגמים שיוצעו לצרכן הישראלי: מארז זוג רכבי מתכת בבליסטר: זוכה "המוצר החדשני לשנת 2020" של אתר "Toy Insider" כולל 150 גרם חול קינטי (חול מיוחד, נוח לעיצוב ויצירה שנדבק לעצמו ולכן קל לאיסוף). רכבים עשויים פלסטיק וכוללים אורות וצלילים: משאית אשפה ירוקה, משאית כיבוי אש אדומה, מכונית משטרה ומסוק חילוץ אדום. רכבים עשויים פלדה: שופל מעמיס קדמי צהוב ומשאית פינוי אשפה צהובה. מוצרי טונקה מוצעים לצרכן החל מ-59.90 ש"ח ועד 249.90 שקל. ניתן להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

חטיבת האופנה של חברת adidas מציגה צעד נוסף למען קידום ערך הקיימות בענף האופנה ומכריזה על השקתו של דגם ה"סטן סמית'" כטבעוני. דגם האפנה המיתולוגי, שנקרא על שם טניסאי העבר האמריקני, הושק תחילה כנעל טניס בשנות ה-70 ומאז נמכרו מעל 30 מיליון יחידות ממנו בכל רחבי העולם. כעת מושק הדגם מחדש ויוצע בגרסה טבעונית בלבד, זאת במסגרת השקת קולקציית Clean Classics של adidas המעודדת הפחתת שימוש בחומרים כמו עור ופלסטיק לצד שימוש בחומרים ממוחזרים ומתכלים. כל דגמי קולקציית Clean Classics קיבלו את תו התקן הטבעוני של עמותת Vegan Friendly. מנכ"ל העמותה עומרי פז סיפר על היוזמה: "השינוי שאנחנו רואים בקרב חברות אופנה גדולות כמו אדידס הוא מבורך ומעודד. אין ספק כי הקהל הטבעוני מוכר על ידי רשתות כיותר ויותר משמעותי, כך גם הנפח והמענה שהן נותנות לו הולך וגדל. הדרך להפיכת תעשיית האופנה לאקולוגית עוד ארוכה, אבל הצעד של אדידס הוא משמעותי בשינוי".

אדידס טבעוני. יחצ,
אדידס, הליין הטבעוני/יחצ

חנויות, אפליקציות וסניפים

אלהיוגה, מוסד תל אביבי מיתולוגי, שסחף אחריו מאות תלמידי ומתרגלי יוגה, משיק את המרכז השני שלו בעיר. אחרי המתחם הוותיק בנמל תל אביב שפועל כבר 14 שנים בהצלחה, משיקים בימים אלה מתחם שני במגדל עזריאלי שרונה. מרחב אלהיוגה במגדל עזריאלי שרונה מציע שלושה אולמות מרווחים, מרפסת דק נהדרת שצופה אל מבני הטמפלרים בשרונה ונבחרת של מורים מקצועיים ומנוסים. אלה שמר, מייסדת אלהיוגה: "כשחברת עזריאלי פנו אליי, השילוב של יוגה ומגדל עסקים הרגיש לי נכון. זו בדיוק המהות של אלהיוגה, לאפשר לכמה שיותר אנשים לתרגל יוגה. באותה העת הייתי בסדנה בהודו עם חגית הולין, מתרגלת ותיקה בנמל, סיפרתי לה על הרעיון והיא התלהבה, מה שהפך אותנו לשותפות לדרך במרחב בחדש".

החג בפתח ובית האופנה והיצירה "משכית" יוצא בתמיכה באמנים ומעצבים ישראלים ומאגד אותם תחת קורת גג אחד לראש השנה . תחת הכותרת שהייתה בשנות ה 60 , "מתנה ישראלית זה משכית" , יחד עם האוצרת ליאורה זאק בית האופנה איגד 20 מעצבים ואמנים ישראלים עצמאיים במטרה להציע לחג מתנה ישראלית שמיוצרת ונעשית בישראל. לצד המצב המתגבש המותג מציע באתר המקוון קטגוריה מיוחדת של מתנה ומשלוח עד בית הלקוח באריזה המהודרת של משכית.

בבדיקה שערכה פלטפורמת המתנות והחוויות BUYME לקראת ראש השנה 2020 עולה שלמרות משבר הקורונה המתמשך והמצב הכלכלי, הישראלים עדיין מעניקים מתנות לאהובים שלהם, עד כדי שהמתנה היקרה ביותר שנרשמה השנה ב- BUYME הייתה צניחה חופשית בשווי 2,300 שקל. גם המעסיקים השנה בוחרים לפנק את העובדים שלהם, והענפים בהם נרשם שווי המתנה הממוצע הגבוה ביותר היו מתחום עריכת הדין והפיננסים.

ועוד מ-BUYME ו-bit: החל מהשבוע הקרוב, לקוחות האפליקציה ייהנו מגישה ישירה מתוך bit לתשלום על מתנות נבחרות של BUY ME לאירועים שונים כמו: חגים, ימי הולדת, לידה, סיום שנה ועוד. כל זאת לצד הוספת האפשרות לרכישה באתר ובאפליקציית BUYME ולשלם באמצעות bit. הלקוחות יוכלו לבחור בפשטות ובקלות מתנה או חוויה, לשלם בקלות ובנוחות באמצעות bit ולשלוח אותה דיגיטלית למקבל המתנה, מידית או בשעה מתוזמנת מראש, ישירות לנייד או למייל. שיתוף הפעולה עם פלטפורמת BUYME מאפשר גישה אל מתנות וחוויות של למעלה מ-1,200 מותגים ושותפים עסקיים של BUYME (בתי עסק בהם אפשר לממש את השוברים) מעולמות תוכן רבים עם מגוון עשיר ומתחדש של מתנות חווייתיות, בהן: מסעדות וקולינריה, סטיילינג ואופנה, פעילויות ספורט ואקסטרים, נופש וספא, סדנאות ייחודיות, תרבות הצגות ומופעים וכד'. לרגל השקת שיתוף הפעולה והחגים שבפתח, לקוחות הרוכשים מתנה באמצעות bit בסכום של 250 שקל ומעלה בכל הקטגוריות, ייהנו משובר בסך 50 שקל לרכישת מתנה מפנקת לעצמם.

על מנת לתת מענה לציבור הנוסעים אשר אינם מחזיקים כרטיס רב קו בצורה קבועה ובכל זאת מעוניינים להשתמש בתחבורה הציבורית, חברת HopOn ורשת "צומת ספרים" יוצאות בשיתוף פעולה, במסגרתו יאפשרו מכירה של כרטיסי רב קו אנונימיים לשימוש מיידי ב-5 שקלים בלבד בכל סניפי הרשת. צומת ספרים תצטייד באלפי כרטיסי רב קו אנונימיים, שיהיו זמינים לטובת הציבור בכ-60 מסניפי הרשת ברחבי הארץ. בנוסף למכירת הכרטיסים, תתאפשר הטענתם במועד הקנייה בחנויות הרשת. מטרת שיתוף הפעולה הינה לספק חלופה לציבור הנוסעים אשר אינם נוהגים להשתמש בתחבורה הציבורית בצורה קבועה ולא הסתובבו עד כה עם כרטיס רב קו אישי, מה שבפועל לא מאפשר להם להשתמש כלל בתחבורה הציבורית.

אחרי ש- bit ו"משולם" השיקו את שיתוף הפעולה שמאפשר לעסקים לקבל תשלום בביט באמצעות סליקה של "משולם" ללא הגבלת סכום ומבלי לפתוח חשבון ביט עסקי, הצעד הבא והמתבקש היה שיתוף פעולה עם חברת "חשבונית ירוקה" הישראלית, שמאפשר הפקה אוטומטית של חשבוניות אחרי כל עסקה. בכך נחסכת מבעלי העסקים ההתעסקות בניירת, וממש כמו הכסף עצמו, גם החשבוניות עוברות לדיגיטל. "חשבונית ירוקה" נותנת מענה ללמעלה מ-70 אלף בתי עסק בישראל ולמעשה מהווה כגוף הגדול ביותר בתחום הפקת מסמכים חשבונאיים ופתרונות דיגיטליים נוספים לעצמאים ובעלי עסקים. במסגרת שיתוף הפעולה החדש, בעלי עסקים ועצמאים שסולקים באמצעות משולם, יכולים לשלוח ללקוחותיהם בקשת תשלום באמצעות חשבונית ירוקה ולהציע להם לשלם עבורם באמצעות bit כאשר לאחר התשלום תופק חשבונית באופן אוטומטי ותישלח ללקוחות במייל. ליאור וילצ'נסקי, מנכ"לית "חשבונית ירוקה": "אחד הכאבים הכי גדולים של עצמאים בישראל הוא גביית התשלומים, אם בתהליך המסורבל שכרוך ביצירה ושליחה של צ'קים או תנאי ה"שוטף פלוס" המקובלים בישראל. בשנה האחרונה יצרנו שיתופי פעולה עם חברות הסליקה הגדולות בישראל, ישראכרט, מקס ומשולם, מתוך מטרה להקל על הכאב הזה וכמובן לייצר תהליך פשוט, מהיר ואוטומטי שסוגר מעגל תשלום לבעלי העסקים, החל מבקשת תשלום, התשלום עצמו וכמובן הפקת חשבונית- הכל בלחיצת כפתור".

HOPON. יחצ,
אפליקציית Hopon/יחצ

ישראכרט ומותג האופנה המוביל H&M מודיעים על שיתוף פעולה שיווקי ראשון באמצעות הארנק הדיגיטלי: לקוחות שישלמו ב- ANYPAY ב-200 שקל ומעלה יקבלו החזר של 50 שקל על הקניה הראשונה. לפני כחודשיים השיקה ישראכרט את ANYPAY - שירות תשלומים מבוסס טכנולוגיה חדשה, שבאמצעותה כרטיס האשראי "נכנס" לתוך הנייד ומאפשר תשלום ללא מגע, בביטחון ובנוחות. ונסה אייל ראש חטיבת השיווק בקבוצת ישראכרט: "לכולנו, שכבר חיים מחוברים לנייד ורגילים לבצע ממנו הזמנת מונית, אוכל ממסעדות וקניות און ליין, המעבר לתשלום מהיר ובטוח בעסקים מהנייד מרגיש כמו שלב טבעי ומתבקש. שיתוף הפעולה עם מותג האופנה הבינלאומי יאפשר ללקוחות ישראכרט הרשומים לשירות ליהנות מחוויית תשלום מתקדמת מקצה לקצה תשלום בטאץ' מהנייד וליהנות מהטבה משמעותית". רונית גוטפריד ניסני, סמנכ"לית השיווק ב-H&M ישראל, הוסיפה: "אנו שמחים לשתף פעולה עם ישראכרט ולהשיק את שירות ANYPAY בחנויות הרשת ולהעניק ללקוחותינו חווית קנייה חדשנית, נוחה ובטוחה יותר".

חברת טובול קרמיקה פתחה אולם תצוגה שלישי בבילו סנטר בהשקעה של למעלה ממיליון שקל. כיום הקבוצה היא אחת מחברות היבוא והשיווק הגדולות בארץ בתחום הקרמיקה הדלתות וחומרי בניין ומספקת סל פתרונות לקבלנים משלב השלד ועד לשלב הגמר. אולם התצוגה החדש מפואר ומתפרס על שטח של כ- 600 מ"ר וכולל מגוון מוצרים ופתרונות לעיצוב הבית ובהם אריחים, חיפויים, כלים סניטריים, דלתות פנים, ברזים ועוד.

לכבוד השנה החדשה, רשת האופנה לי קופר קידס יוצאת במבצע, במסגרתו יימכרו מגוון פריטים מקולקציית קיץ מ-19.90 עד 79.90 שקל. המבצע כולל מגוון רחב של פריטים לבנות ולבנים, בהם: ג'ינסים, חולצות, טי- שירטים, חצאיות, שמלות, מכנסיים, חליפות גן ועוד.

הייטק

חברת גב-ים, האוניברסיטה העברית, עיריית ירושלים והרל"י, הניחו אבן פינה לפארק ההיי-טק גב-ים פארק העברית ועבודות ההקמה החלו בימים אלו. לראשונה בישראל מוקם פארק הייטק תעסוקתי בתוך קמפוס של מוסד אקדמי. המגע היומיומי של חוקרים ומדענים מהאוניברסיטה העברית המובילים בעולם, יחד עם אנשי התעשייה, יוביל לעשייה עסקית חדשנית ומתקדמת ביותר. קיומו של הפארק בתוך האוניברסיטה העברית מאפשר שילוב של סטודנטים מהאוניברסיטה העברית ובוגרים בעולם ההייטק כבר תוך כדי הלימודים. הפארק ישתרע על-פני 30 דונם ויכלול ארבעה מבנים, בשטח כולל של כ-270 אלף מ"ר. הפרויקט, אשר מתוכנן על-ידי האדריכל פרופ' משה צור, יבוצע בשני שלבים - שלב א' צפוי לכלול שלושה בניינים, בשטח כולל של כ-130 אלף מ"ר, ושלב ב' להקמת מגדל בשטח כולל של כ-140 אלף מ"ר (על-בסיס תב"ע בסמכות וועדה מחוזית). בפארק צפויים לעבוד כ-10,000 עובדים. ההשקעה הכוללת הצפויה בהקמתו של הפארק נאמדת בכ-1.4 מליארד שקל, וחלק החברה בהכנסות הצפויות נאמד בכ-113 מיליון שקל בשנה, לאחר השלמת כלל הפרויקט ואכלוסו במלואו.

חברת השמירה והאבטחה צוות 3 מדווחת על גידול של כ-50% בביקוש למערכות אבטחה לגני הילדים. חוק המצלמות במעונות היום ובפעוטונים נכנס בימים אלה לתוקף, למרות שהיה אמור להידחות בשנתיים. מרגע התחלת יישום החוק, תחל תקופת הסתגלות של שנה, במהלכה תתמרץ המדינה מעונות יום לפעוטות שיתקינו מצלמות בשטחם באופן וולונטרי. בתום תקופת הסתגלות תיהפך התקנת המצלמות לחובה. "האירועים הקשים שמתפרסמים בתקשורת, בדבר האלימות בגני הילדים, מובילים את ההורים לקחת אחריות ולחבר את הגנים למצלמות אבטחה המחוברות למוקד המסייע לשמור על שלומם של הילדים. מדי יום מתווספות עוד ועוד פניות מהורים, אנשי חינוך ורשויות", אמר אבנר בן אריה, מנכ"ל צוות 3 מערכות מיגון.

Eventer ו-Screenz משיקות בימים אלו מערכת מתקדמת וחדשנית פרי פיתוח ישראלי, לשידור אינטראקטיבי הכוללת זירת מסחר לתוכן וידאו בשם Screenz Live - מערכת טכנולוגית מתקדמת שנוצרה בעקבות שיתוף פעולה בין Screenz ל Eventer. המערכת מחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים. Screenz Live, הוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות. הפלטפורמה מאפשרת שידור וידאו למחשב ולנייד באמצעות ממשק ידידותי ופשוט, הכולל שידורים חיים באמצעות מצלמת רשת, או ציוד מקצועי (RTMP) שידורים מוקלטים מתוזמנים מראש, ו- VOD. בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לשיווק וקידום באמצעות כלי הפצה מתקדמים, מערכת כרטוס וסליקה, מכירת כרטיסים ומנויים, יצירת קהילות צופים נאמנים לתכנים, מעקב אחר דוחות וסטטיסטיקות ומגוון שירותים נוספים.

קמפיין Fiverr. יחצ,
הקמפיין של fiverr/יחצ

Fiverr, החברה ששמה לה למטרה לשנות את הדרך שבה העולם עובד יחד, מודיעה על קמפיין פרסומי חדש תחת השם "It Starts Here". בקמפיין שצולם בסגנון דוקומנטרי, Fiverr מציגה בצורה אותנטית את סיפורם של שלושה עסקים, שנאלצו לבצע שינויים והתאמות בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, והתגברו על אתגרים בהתאמת העסק לעולם הדיגיטלי. הקמפיין עוקב אחר סיפורם של חווה הידרופונית, רשת פיצריות (הפועלת גם כמרכז קהילתי) וחנות עתיקות בארה"ב. שלושת העסקים הללו השתמשו בשירותי פרילנסרים מרחבי העולם בזירת המסחר של Fiverr. הקמפיין הרב ערוצי "It Starts Here" מציג מגוון סרטוני וידאו קצרים ששודרו בערוצי הטלוויזיה האמריקאית, מגוון ערוצי סטרימינג וברשתות חברתיות. בנוסף לכך יוצגו סרטונים ארוכים יותר ביוטיוב ובאינסטגרם, דרכם הצופים יוכלו לחוות באופן מעמיק יותר את הסיפורים השונים של כל אחד מהעסקים והדרך שעבר.

בנוסף, Fiverr משיקה מיתוג חדש המשקף את התפתחותה כחברה. בעוד שהמיתוג החדש מתכתב עם ערכי המותג המקוריים של Fiverr, הוא גם מסמל את האופן שבו התפתחה החברה לאורך השנים וחוללה מהפכה באופן שבו העולם עובד יחד. באמצעות לוגו חדש, פלטת צבעים מורחבת, טיפוגרפיה המשלבת שני גופנים בולטים ואלמנטים גרפיים חדשים, המיתוג החדש חוגג את היצירתיות, האנרגיה והגיוון של קהילת Fiverr. כדרכה, החברה שמה את חברי הקהילה שלה בלב המיתוג החדש.

לכבוד ראש השנה, חברת ההייטק סולוטו מאפשרת לעובדיה לבחור בין תלושים לחג על סך 500 שקל, לבין אקססוריז לשדרוג העבודה מהבית כמו: אוזניות Airpods pro חוסמות רעשים, מצג מחשב, מצלמה ועכבר מתקדמים למחשב, לוח כתיבה אלקטרוני ועוד. סולוטו מסייעת למיליוני לקוחות ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם בצורה פשוטה ומהירה. השירות של סולוטו מספק תמיכה מלאה ומקיפה בכל מה שהמשתמשים צריכים- החל בסיוע בכל תקלה טכנית, דרך התממשקות עם מכשירים טכנולוגיים נוספים בבית, מתן המלצות אישיות, ועד החלפת המכשיר הטכנולוגי בעת הצורך.


בחברת הסושיאל גיימינג SciPlay, החליטו להכניס את העובדים לאווירת החג ברוח נתינה ותרומה, והודיעו לעובדים שעל כל עובד שהם יעזרו לגייס - בנוסף למענק על סך 2,000 דולר שיכנס לכיסם - יקבלו גם 1,000 דולר שיתרמו בשמם לאחד מבין 12 ארגוני תרומה בישראל. החברה, שצומחת בקצב מדהים וגייסה בתקופת הקורונה מעל 45 עובדים בישראל ובארצות הברית, שמה דגש על תרומה לקהילה ותמיכה בעסקים מקומיים, במיוחד בתקופה זו, ועל כן החליטה להחליף את המתנות הנלוות למענק הכספי - ברתימת עובדיה לסיוע לקהילה. בין הארגונים להם יוכלו העובדים להעביר את המענק: לקט ישראל - ארגון להצלת מזון והעברתו לנזקקים; למענם- עמותה המסייעת לניצולי שואה; עמותת אחת מתשע - מסייעת לנשים החולות בסרטן השד; עמותה לנפגעות תקיפה מינית; עמותת איגי התומכת בנוער הגאה; עמותת גדולים מהחיים - המלווה חולי סרטן מרגע אבחון המחלה ועד להחלמה; עמותת תנו לחיות לחיות, ועוד. סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה, מעין אייזנר-רוזנמן: "כאן ב- SciPlay אנחנו מקפידים לתרום לקהילה באופן קבוע ורואים בכך ערך עליון, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתקופה כזו. בפסח האחרון קידמנו פעילות של תרומה בחברה, כשביחד עם העובדים גייסנו כ- 10,000 ש"ח לתרומה, וכך למעשה נולד הרעיון הזה. והנה עכשיו שוב התרגשנו לראות את התגובה של העובדים למהלך - שהוכיחו לנו שנית כמה הרצון שלהם לתת הוא גדול, ושמחו יותר מהאפשרות שניתנת להם לתרום מאשר לקבל לעצמם מתנות".

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully