וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה השפיעה על העסקים: עסקת טאבולה-אאוטבריין התפוצצה

עמרי זרחוביץ'

8.9.2020 / 22:54

לפי גורמים שמעורים בפרטים, הסיבה לפירוק החבילה היא השינוי שיצר משבר הקורונה וההשפעה על עסקי החברות. במקביל, רשות התחרות פתחה בחקירה גלויה בנוגע לעסקה במסגרתה אף פשטה על מערכת אתר ynet שעובדת עם טאבולה

אדם סינגולדה. יחצ, צילום מסך
לא צלח. מנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה/צילום מסך, יחצ

המיזוג בין חברות אאוטבריין וטאבולה, אחת העסקאות הגדולות של ההייטק הישראלי, התפוצצה. לפי גורמים שמעורים בפרטים, הסיבה לכך היא השינוי שיצר משבר הקורונה וההשפעה על עסקי החברות.

על פי אותם גורמים, בעקבות השפעות הקורונה, טאבולה רצתה לשנות את תנאי העסקה לטובתה כי היו לה חודשים אחרונים טובים, אך באאוטבריין סירבו - והעסקה התפוצצה. בטאבולה סירבו להגיב. מאאוטבריין טרם נמסרה תגובה.

ובינתיים בישראל, רשות התחרות פתחה היום (ג') בחקירה גלויה בנוגע לעסקה במסגרתה אף פשטה על מערכת אתר ynet ועיכבה לחקירה את מנכ"ל האתר ברק קלמנוביץ.

באוקטובר האחרון דווח כי שתי חברות המלצת התוכן, טאבולה ואאוטבריין, יתמזגו לחברה אחת. לפי פרטי העסקה שפורסמו, במסגרת המיזוג אאוטבריין הייתה אמורה לקבל 250 מיליון דולר ו-30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה הייתה אמורה לקבל החזקה ב-70% ממניות החברה הממוזגת, וזאת תחת ניהולו של מייסד ומנכ"ל טאבולה, אדם סינגולדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully