וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: חברת התעופה דואגת לבריאות לקוחותיה

רונית מטיאס

9.9.2020 / 11:15

וגם: מי הפתיעה בחתונה של תומר סגיס, מגלים מה רוצה דור ה-Z, פורטוגל נרתמת לעזרה בישראל ומפעל הפיס מעודד את תחום הסיעוד

העיקר הבריאות

עופר קיש, נדיר ארבר. יחצ לופטהנזה,
עופר קיש, נדיר ארבר/יחצ לופטהנזה

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל, ופרופ' נדיר ארבר, מנהל המרכז לקידום בריאות בבית החולים איכילוב, נפגשו במחלקת המלר"מ של בית החולים ולחצו מרפקים לרגל הסכם שיתוף פעולה ייחודי לביצוע בדיקות קורונה מוזלות לנוסעי הקבוצה לאור החלטת משרד הבריאות להפסיק את מתן השירות לטסים בקופות החולים. במסגרת ההסכם, בית החולים איכילוב יאפשר ללקוחות הקבוצה לבצע בדיקות במחיר מוזל ולקבל את התוצאות יום עסקים לאחר ביצוע הבדיקה. נוסעים שירצו, יוכלו לקבל שירות בדיקה בביתם ללא צורך להגיע למרכז הבדיקות.

לקוחות הקבוצה יוכלו לבחור את הבדיקה המבוקשת, בדיקת PCR (בדיקת מטוש), בדיקת סרולוגיה או את שתיהן, על-פי הצורך במדינה אליהם הם טסים או לפי בקשת הלקוח. קיש אמר כי קבוצת לופטהנזה רואה מחויבות לדאוג לנוסעים גם לפני הטיסה, ומאפשרים להם לקבל בדיקות במחיר מוזל באחד מבתי החולים המובילים בישראל כדי להסיר את החשש ולאפשר להם טיסה בטוחה ושקט אישי.

seperator

חתונה בגינה

תומר סגיס וליהיא גרשוביץ וקרן פלס. יח"צ,
תומר סגיס וליהיא גרשוביץ וקרן פלס/יח"צ

איש התקשורת תומר סגיס וליהיא גרשוביץ, מומחית NLP, נישאו בחתונה מצומצמת בחצר בית הוריו של סגיס. על האוכל: שאול בן-אדרת, על שמלת הכלה: אחותה, מעצבת האופנה שיר גרשוביץ Shir g, הפתעת הערב: קרן פלס, שאף העלתה פוסט בו כתבה "שרתי היום לזוג שהתחתן בחצר, זה היה כל-כך אינטימי, לדעתי הולך להיות לנו ילד משותף".

סגיס כתב בפייסבוק שלו: "תכננו חתונה, שלחנו הזמנות וחלמנו על כל הפרטים, אבל לקורונה היו תכניות אחרות. בזכות המשפחה המדהימה, החברים וקרן פלס אחת בהופעת הפתעה, אירוע קטן ואינטימי הפך לחתונה מרגשת ובלתי נשכחת".

seperator

מלקטים לישראל

גידי כרוך ודיאז בן ציון. יוסי זליגר,
גידי כרוך ודיאז בן ציון/יוסי זליגר

על רקע מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי, הקהילה היהודית של העיר פורטו שבפורטוגל, תרמה 15,000 יורו ל"לקט ישראל" - בנק המזון הגדול בישראל, שעוסק באיסוף וחלוקת מזון לטובת מאות אלפי נתמכים ברחבי הארץ. את התרומה העניק דיאז בן-ציון, נשיא הקהילה היהודית של פורטו, לגידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל במרכז הלוגיסטי של הארגון ברעננה.

התרומה היא תוצאה של שיתוף פעולה בין הקהילות הקתולית והיהודית בעיר פורטו, שהעלו לפני שלושה חודשים לפלטפורמות סטרימינג את הסרט The Light of Judah, העוסק בקשר ההיסטורי בין היהודים והקתולים בימי הביניים, והחליטו להקדיש את ההכנסות מצפיות בסרט ישראל ל"לקט ישראל" ואת ההכנסות מצפיות בפורטוגל, שהסתכמו גם הן עד כה ב-15,000 יורו, לבנק המזון בעיר פורטו ולשלושה ארגוני צדקה קתוליים מקומיים.

בן-ציון אמר כי הקהילה שלהם מחויבת למדינת ישראל והם נרגשים שיכלו לממש את הבטחתם לתרום את הכנסות הסרט, במיוחד כשמגיפת הקורונה הובילה לגידול משמעותי לביקוש למזון בקרב נזקקים. "לקט ישראל מובילה משימה חשובה ואנו גאים שיש ביכולתנו לסייע". כרוך אמר כי לקט ישראל אסירת תודה על קבלת תמיכה מהקהילה בפורטוגל, ומרגש לראות את הקהילות היהודיות והקתוליות של פורטו עובדות יחד כדי להאכיל את עניי ישראל בתקופה בעייתית זו.

seperator

שיווק בזום

סיגלית הורן גלפרין, יניב ויצמן, תלמה בירו.. יח"צ,
סיגלית הורן גלפרין, יניב ויצמן, תלמה בירו./יח"צ

איגוד השיווק הישראלי ומשרד הפרסום 'טינק', ערכו כנס וירטואלי לשיווק לבני נוער וצעירים שעסק בדור ה-Z כמנוע צמיחה, וסקר מהם הרגלי הצריכה שלהם, סולם הערכים שהם מצפים לו מהחברות, ואיפה ניתן למצוא אותם. שר התקשורת יועז הנדל צפה בכנס שנערך בזום עם מאות משתתפים, ונפתח עם מופע של היוטיוברית ANN B.

בכנס הוצגו תוצאות מחקר הנוער הגדול של משרד הפרסום 'טינק' ומכון המחקר 'הגל החדש', ונערכה הרצאה של ריצ'ארד ג'קסו, מנכ"ל Voxburner על מה עומד מאחורי 100 מותגי הנוער הגדולים בעולם. סיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי אירחה לשיחה את שני פלח-אלזם, מנהלת שיווק צעירים בבנק הפועלים על אפליקציית 'טיק טוק' כמנוע צמיחה למותגים.

באירוע נערך פאנל בני נוער בהנחיית יניב ויצמן ובהשתתפות תמר שורר - מנהלת קטגוריית הדיאודורנטים ביוניליוור; ורי זלינגר, מנהל קטגוריית דגני ילדים ונוער ביונילוור; לי פליישר וטל שי מדיגיטל בזק.

seperator

מחוברים בחום

דורין אטיאס, עברי לידר, טל גרנות גולדשטיין , לוסי אהריש, מיכל אנסקי ודור רפאלי.. יח"צ,
דורין אטיאס, עברי לידר, טל גרנות גולדשטיין , לוסי אהריש, מיכל אנסקי ודור רפאלי./יח"צ

השבוע הושקה בריברסייד העונה החדשה לסדרת הדוקו-ריאלטי המצליחה של HOT "מחוברים" שחוזרת בעונה תשיעית, בה המשתתפים מתעדים את עצמם במשך כחצי שנה וחושפים קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים הנוגעים לכל אחד ואחת מאתנו. העונה מצטלמת בימים אלו וצפויה לעלות במהלך השנה ב-HOT.

במשיקים: טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט; משתתפי הסדרה: דור רפאלי, עברי לידר, מיכל אנסקי, דורין אטיאס, ולוסי אהריש; העורך והבמאי עמי טיר, סמנכ"ל התוכן של "קודה תקשורת" ומי שמלווה את הסדרה מיומה הראשון, הבמאית תמר ברקאי.

הפורמט החדשני של HOT ורם לנדס, הבעלים של "קודה תקשורת", נמכר להפקה ב-22 מדינות, בהן הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. מחוברים הופקה בארצות הברית על ידי "קודה תקשורת" עצמה עבור ענקית האינטרנט AOL בנוסף לשלל פרסי האקדמיה לטלוויזיה בישראל.

seperator

הכל נשאר במשפחה

קשת רזילי מיכאלי, יאיר שפירא, מיכל אנסקי ודנה שרון. דור שרון,
קשת רזילי מיכאלי, יאיר שפירא, מיכל אנסקי ודנה שרון/דור שרון

מיכל אנסקי, בעלה אייל אמיר והבנות, הצטלמו בכרמים של יקב הרי גליל לסדרת יין חגיגית שתושק לקראת 2021. יקב הרי גליל הינו יקב בר קיימא הפועל למען שמירה על הטבע עבור הדורות הבאים. היקב החליט לשתף פעולה עם הגסטרונומית מיכל אנסקי ומשפחתה, כהשראה לסדרה, וכמחווה לדורות המייסדים והדורות הבאים.

סדרת היינות החדשה נוצרה בשותפות מלאה עם אנסקי החל משלב בחירת היין ועד המיתוג, ומדובר בפרויקט משפחתי ראשון מסוגו. אנסקי שלמדה גסטרונומיה וייננות באיטליה, זוהי דריסת רגל ראשונה בתחום. יאיר שפירא, מנכ"ל יקב הרי גליל, קשת רזילי-מיכאל, מנהלת היקב, ודנה שרון מנהלת השיווק, שתו והצטלמו.

seperator

יין נשי

שולמית גרי, שרונה פז בלוגולובסקי, תמר שוורץ. יח"צ,
שולמית גרי, שרונה פז בלוגולובסקי, תמר שוורץ/יח"צ

יקב ויתקין, בשיתוף עמותת "רוח נשית", המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית, הזמינו נשות עסקים בכירות לבצור ענבים בכרם בבקעת הנדיב, במטרה להעלות את המודעות למניעת תופעת אלימות נגד נשים.

בבוצרות: ד"ר שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל שאמרה כי נשים רבות חוות אלימות לסוגיה, ואחת מהן היא האלימות הכלכלית אשר אינה נושאת על גופה חבורות חיצוניות, ועצמאות כלכלית היא המפתח לשגשוגן של נשים כבני אדם שווי ערך בחברה, וזהו גם המפתח ליציאה ממעגל האלימות על סוגיה ולעיתים אף למנוע כניסת נשים למערכת יחסים אלימה; תמר שוורץ, מנכ"לית עמותת "רוח נשית" אמרה כי בעידן בו האלימות נגד נשים גואה, מרגש לפגוש נשים שהגיעו לעמדות הכי בכירות בתחומן, והחליטו לעצור הכל כדי להירתם למען מטרה חברתית בוערת; שרונה פז-בלוגולובסקי, מבעלי ומנכ"לית היקב , אמרה כי שנים הם יוצרים חיבור עם ארגון שקרוב לליבם ותורמים חלק מהרווחים לארגון, ובתחילת 2020 התוודעו לפעילות של עמותת רוח נשית, ומאז שילבו את התרומה לעמותה במארזי החג שלהם.

לאחרונה, לנוכח העלייה המשמעותית במקרי האלימות במשפחה ובשל מצב החירום, החליטו להרחיב בחג הזה את שיתוף הפעולה עם עמותת "רוח נשית"; איילת נחמיאס-ורבין, סגנית נשיא התאחדות התעשיינים; גליה אלבין; יעל ארד, ענת הראל.

seperator

ברכה וירטואלית

משה ממרוד וישי לוי. יוניק פוטוגרפי,
משה ממרוד וישי לוי/יוניק פוטוגרפי

בתדיראן הרימו כוסית לשנה החדשה על-פי תקנות הקורונה. קהילת תדיראן המונה אלפי עובדים, טכנאים ומתקינים, צפתה באירוע וירטואלי במהלכו נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של החברה, ניהלה עם אביה משה ממרוד, הבעלים ומנכ"ל החברה, שיחה אינטימית על תוכניות הגדילה של החברה ועל הפעילות המואצת בתקופת הקורונה.

ממרוד שיתף בדרך שעברה החברה השנה, בפיתוחים החדשים ובתוכניות לעתיד, והודה לכולם על שהם חלק משמעותי בתהליך. הצופים נהנו מהופעה של הזמר ישי לוי שהודה שזו הופעתו הראשונה מזה חצי שנה וההתרגשות היא כמו בפעם הראשונה.

seperator

כוכבי הפיס

ארז גרניט ושושי גולדברג. איקי מימון,
ארז גרניט ושושי גולדברג/איקי מימון

במשרד הבריאות ובמפעל הפיס החליטו לרכז מאמץ על מנת לעמוד ביעד לשנת 2025 ולהגיע לשיעור אחיות/אחים של 6.2 אחיות/אחים ל- 1,000 נפש, יעד שניתן להשיג בתנאי שבכל שנה יתחילו ללמוד לפחות 4,000 סטודנטיות וסטודנטים בכל מוסדות ההכשרה לסיעוד בישראל. במסגרת המאמץ הלאומי להעלאת שיעור האחיות והאחים בישראל, מפעל הפיס ומשרד הבריאות יעניקו כ-1000 מלגות לסטודנטיות וסטודנטים הלומדים בבתי ספר לסיעוד ובחוגים לסיעוד.

השבוע נערך בבית ציוני אמריקה אירוע ההשקה של תכנית המתווה בהשתפות ארז גרניט, מנהל אגף המלגות במפעל הפיס וד"ר שושי גולדברג, אחות ראשית ארצית וראש מנהל הסיעוד, שהרצו בפני מנהלות בתי ספר לסיעוד וראשי חוגים לסיעוד מהאוניברסיטאות והמכללות בכל רחבי הארץ.

seperator

אין חגיגה בלי עוגה

מיקי שמו ועוגת הביסקוויטים. יחצ אסם,
מיקי שמו ועוגת הביסקוויטים/יחצ אסם

סמסו מזל טוב לנשיא המדינה רובי ריבלין שחוגג היום יום הולדת 81. הקורונה השביתה את החגיגות הגדולות, אך מאחר ואין חגיגה בלי עוגה, אסם פנו לקונדיטור מיקי שמו על מנת שיאפה כמחווה את עוגת הביסקוויטים הישראלית והאהובה, עם הביסקוויטים המיתולוגיים של פתי בר, פודינג וניל, פירות העונה, וקצפת בצורת הספרות 81. שמו נענה לאתגר והתוצאה לפניכם.

seperator

שלוש כי טוב

סימו טובול- בועז טובול ואורן טובול. אורית סיני,
סימו טובול- בועז טובול ואורן טובול/אורית סיני

חברת טובול קרמיקה פתחה אולם תצוגה שלישי בבילו סנטר בהשקעה של למעלה ממיליון שקל. האחים סימו בועז ואורן טובול, שהקימו לפני 35 שנה את קבוצת טובול, מחברות היבוא והשיווק הגדולות בארץ בתחום הקרמיקה הדלתות וחומרי בניין, סיפרו כי מספקים סל פתרונות לקבלנים משלב השלד ועד לשלב הגמר.

אולם התצוגה החדש משתרע על שטח של כ- 600 מ"ר וכולל מגוון מוצרים ופתרונות לעיצוב הבית.

seperator

כתר ספורטיבי

אלהאם מחאמיד רוזין, ליאור פורת, אודי שגיא, קרולין טביב, סימונה גורן ואראל הלוי. יח"צ,
אלהאם מחאמיד רוזין, ליאור פורת, אודי שגיא, קרולין טביב, סימונה גורן ואראל הלוי/יח"צ

אודי שגיא, מנכ"ל משותף כתר ישראל וליאור פורת, סמנכ"ל משאבי האנוש, קפצו לסט הצילומים שקיבץ ליום אחד את 4 השגרירות של כתר, כולן ספורטאיות פראלימפיות מצטיינות שהיו אמורות לייצג את ישראל בטוקיו ביניהן: אראל הלוי-שחיה, קרולין טביב-טניס שולחן, סימונה גורן-חתירה והמצטרפת הטריה לנבחרת השגרירות, אלהאם מחאמיד רוזין, חברת נבחרת ישראל בכדורשער.

כתר מאמצת ספורטאיות פראלימפיות מצטיינות כחלק מהתפיסה החברתית של החברה, ומעניקה להן תמיכה פיננסית בזכותה הן יכולות להמשיך ולהתאמן לקראת המשחקים הפראלימפיים שנדחו לשנת 2021. שגיא אמר כי מדובר בצעד טבעי עבור כתר, כחברה ישראלית מובילה, לתמוך בכן ובספורט הישראלי, וכל אחת מהנוכחות מייצגת את כתר וערכיה, כנשים מעוררות השראה, חותרות למצוינות ומקצועיות בתחומן והבטיח כי כתר תמשיך לתמוך בספורטאיות על אף דחיית המשחקים הפראלימפיים.

seperator

פלטפורמה אופנתית

עמית מכטינגר ואלעד בורנשטיין. יח"צ,
עמית מכטינגר ואלעד בורנשטיין/יח"צ

אלעד בורנשטיין, מנכ"ל ברוניי, המספקת שירותי אופנה למעצבי אופנה בעולם, השיק שואו רום חדש למותגים במגדל חג'ג' (אקס בית רסיטל), בשטח של כ-100 מ"ר. החברה מציעה מגוון שירותים כמו: מכירת קולקציית שמלות כלה של מעצבים, ייצוג מותגי האופנה והחדרתם לשוק האופנה הבינלאומי, ניהול רשתות חברתיות, ייצור בדים ותפעול לוגיסטי. החברה התאימה עצמה ואת פעילותיה בארץ ובעולם במציאות כלכלית שנוצרה בעקבות משבר הקורונה.

הפלטפורמה הייחודית והחדשנית תתמוך במעצבים ישראליים, ותוביל אותם בדרך קריאטיבית שתשלב חיבורים אסטרטגיים בשוק האופנה המקומי והעולמי, ניהול המערך השיווקי כולל רשתות חברתיות, תפעול לוגיסטי, ייצור בדים והוזלת העלויות שיותאמו למצב הקיים.

seperator

טובות השתיים

רונה לי שמעון וירדן ברכה. רדי רובנשטיין,
רונה לי שמעון וירדן ברכה/רדי רובנשטיין

שחקניות תאטרון הקאמרי, ירדן ברכה ורונה לי שמעון, הקימו בית הספר ללימודי תיאטרון ואומנויות הבמה לילדים ונוער. החוג מיועד לכל הילדים שאוהבים במה. במהלך השיעורים הילדים ילמדו להקשיב, לנתח טקסטים, להביע את עצמם באמצעות מונולוגים, וירכשו בטחון בימתי באמצעות מציאת הקול האישי שלהם כשחקנים.

בנוסף ללימודי המשחק, התלמידים ישתתפו בשיעורי מוסיקה עם המורה לפיתוח קול, אליעד סודאי. השתיים השיקו את הסמינר הראשון לאומנויות הבמה לילדים ונוער הקיץ, אמרו כי זיהו את הרצון של הילדים ובני הנוער להתמקצע בתחום אומנויות הבמה באופן המשלב משחק, תנועה ופיתוח קול, ובהתחשב בתקופה השיעורים יתקיימו במרכז קהילתי בבלי ובסטודיו "אריות ציון" בשכונת צהלה.

seperator

בקטנה

+ בנק מזרחי טפחות עודד את עובדות ועובדי הבנק לרכוש מתנות לחג המיוצרות על-ידי עמותות ועסקים חברתיים המעסיקים אנשים עם צרכים מיוחדים או אוכלוסיות מוחלשות. בתחילת חודש אוגוסט, נשלח לכל עובדי הבנק במייל קטלוג מתנות לבחירה והשבוע הגיע צוות יחידת קשרי קהילה של הבנק לארוז ולשלח לעובדים את המתנות ביניהן: מארז מתוקים של עמותת "שכולו טוב", תבנית לעוגה עם אביזרי אפיה של עמותת "קלי"ק", סט כרטיסי ברכה של עמותת "דרור-בית היוצר" כלי לדבש של העסק החברתי "אנד ג'וי", צמיד של עמותת "MAKE A WISH" ועוד.

בסה"כ נרכשו מתנות בסכום של 60,000 שקלים. תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה בבנק אמרה כי בימים אלה של חוסר יציבות כלכלית בשל משבר הקורונה, הזמינו את עובדי הבנק להיות שותפים לפעילות ערכית ולסייע לעמותות כחול לבן הפועלות למען אוכלוסיות מוחלשות . במהלך כל השנה, בנק מזרחי-טפחות מבטא את מחויבותו לתרומה לקהילה, לצמיחה חברתית ולעתיד כלכלי בר -קיימא בעזרת ערוצים מגוונים.

+ בת שבע בובליל מבעלי קלאב הוטל אילת ארחה צוות רופאים ואחיות מבית החולים איכילוב שעומדים בחזית המאבק לקורונה, ארוח מפנק עם הופעה של עידן רייכל. הצוות הרפואי זכה לאירוח מלא בסוויטות של המלון, כהוקרה על פעילותם החשובה במהלך הקורונה.

+ צורי דבוש, יו"ר "קליל" מהחברות הגדולות בישראל בתחום ייצור אלומיניום וחלונות, מוביל בימים אלה מהלך שיווק פטנט רשום של "קליל" לחברות בנייה ותשתיות בדובאי להחלפת זכוכיות בקירות מסך בגורדי שחקים מתוך הבניין ללא צורך באופרציה להחלפה של זכוכיות שנשברו או נסדקו מחוץ לבניין.

"קליל" בודקת בימים אלה עם חברות בנייה ותשתיות ואלומיניום מדובאי ליישום הפטנט בלעדי של "קליל" בפרויקטים בגורדי השחקים בדובאי. דבוש אמר כי כ- 85% מכלל הבניינים בדובאי בנויים עם קירות מסך זכוכיות. הפוטנציאלי העסקי להקמת קירות מסך בבניינים בדובאי מעורך כ- 100 מיליון שקל לבניין.

+ תומר פרג ע. בכיר למנכ"ל בנק מרכנתיל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים סיפר כי הבנק נתן חסות למיזם BIZCO -פלטפורמה לחממה עסקים ויצירת מרחב הזדמנויות לצמיחה עסקית של עסקים קטנים ובינוניים על רקע תקופת הקורונה. הסכם שיתוף פעולה עם מיזם BIZCO יסייע למאות עסקים להרחיב את העסקים תוך סיוע והכוונה בקרקע טובה לשיתופי פעולה והעצמת עסקים.

+במשרדי קרן קיימת לישראל במודיעין נחתם הסכם שותפות להקמת מרכז החדשנות כנרת בין קק"ל, מפעלי צמח והמכללה האקדמית כנרת. הפארק יוצא לדרך כחלק מחזון ישראל 2040 של קק"ל, בהשקעה של כ- 50 מיליון שקל. בית קק"ל צמח-כנרת יהווה מרכז חדשנות ומוקד ידע מרכזי בגליל, המרכז יאפשר ליזמים, סטודנטים וחוקרים להתמקצע בתחומי האגרוטק, פודטק והמים, ויוביל לאימפקט של כ-10,000 משרות מבוססות טכנולוגיה וחדשנות לעובדי ליבה עם שכר גבוה. המקום ימשוך שיתופי פעולה, חברות ומשקיעים בינלאומיים שיפעלו לקידום ופיתוח האזור ויחזק את מעמדה של מדינת ישראל כמעצמת הייטק.

בחותמים: יו"ר קק"ל דניאל עטר; אילן בירן יו"ר ועד מנהל של המכללה האקדמית כנרת; נשיא המכללה פרופ' שמעון גפשטיין, והמנכ"ל מיקי לב; יו"ר צמח מפעלים טל ישוע ומנשה שלום המנכ"ל; ראש המוא"ז עמק הירדן עידן גרינבאום; קלמן קאופמן, יו"ר מרכז החדשנות.

+חברת הלוגיסטיקה GoldBond (קונטרם) אירחה אנשי לוגיסטיקה מובילים מטעם ISCMA- האיגוד הישראלי לניהול שרשרת אספקה, במחסן הרובוטי eGold -המרלו"ג שהוקם לאחרונה בהשקעה של 30 מיליון ש"ח. אריה קרמן, מנכ"ל GoldBond ויותם בן-ארי, מנהל פעילות eGold הציגו את הטכנולוגיות המתקדמות הפועלות במחסן, המאפשרות ל eGold לעמוד בקצב אחסון והפצה של כ - 20,000 חבילות eCommerce ביום.

+ Techstars, פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, ערכה במרכז פרס לשלום ביפו את אירוע ה-Demo Day לסיום תכנית האקסלרטור. בין הנושאים שעלו: מצב ה- Ecosystem והחדשנות בעידן הקורונה, טיפים ליזמים מתחילים, תובנות של יזמים ודמויות מובילות בתעשייה. המשתתפים סיפרו על ניסיונם האישי העשיר בתחומים שונים ועוד.

בחוגגים: הילה אוביל ברנר, מנהלת Techstars TLV ומקימת ארגון "יזמיות"; ליאור כלפון שהנחה; ואורחים בווידיאו ביניהם: השר יזהר שי, בכירי Techstars בעולם, ביניהם דיויד בראון, מנכ"ל Techstars העולמית, איל וולדמן, מייסד מלאנוקס היזם חמי פרס מפיטנגו. בסיום הערב נערכה ארוחת-ערב באוויר הפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully