וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: ביטוח דירה דיגיטלי לבית חכם

9.9.2020 / 15:26

שיתוף פעולה חדש בין בזק ל-weSure: חברת הביטוח השיקה את B-sure, ביטוח דיגיטלי למבנה ולתכולה, שנבנה במיוחד עבור לקוחות הבית החכם של בזק, שנהנים מפרמיה מוזלת בביטוח הודות לאמצעים הטכנולוגיים ששומרים על הבית

צילום מסך

חברת הביטוח הדיגיטלית weSure וחברת התקשורת בזק גאות להודיע על שיתוף פעולה ייחודי ביניהן, כאשר weSure משיקה את B-sure לבית החכם - ביטוח דיגיטלי למבנה ותכולה, לראשונה בישראל, אשר נבנה במיוחד עבור לקוחות בזק, אשר מנויים על הבית החכם.

שיתוף הפעולה נולד לאחר ששתי החברות השיקו לאחרונה מוצרים חדשים - בזק את Be Home, מערכת הבית החכם, הכוללת רכיבים חכמים לניהול ושליטה על הבית מכל מקום, ו-weSure את ביטוחי הדירות הדיגיטליים - מבנה, תכולה ומשכנתא. שיתוף הפעולה בין שתי חברות החולקות השקפה משותפת של חדשנות, קידמה והצעת ערך דיגיטלית ללקוחות שלהן הוא טבעי ומתבקש.

עם Be-Home של בזק ניתן לשלוט על הבית ולנהל אותו מכל מקום ובכל זמן, וכעת הודות לביטוח הדירה B-sure, שנבנה כאמור עבור לקוחות הבית החכם של בזק, הם יכולים לחסוך עד 20 אחוז בביטוח הדירה. את הביטוח ניתן לרכוש באתר של weSure בצורה מהירה ויעילה, תוך מספר קליקים בלבד, מכל מקום ובכל זמן. מוצר ביטוח הדירה B-sureלבית החכם כולל בתוכו מגוון כיסויים לרבות נזקים למבנה ולתכולה, נזקי מים, כיסוי לרעידת אדמה, נזקי צד ג' וחבות מעבידים מוצר הביטוח החדש ללקוחות הבית החכם מתווסף למגוון המוצרים ש-weSure השיקה בתחילת אוגוסט בתחום הדירות ושמאפשרים ביצוע התאמה אישית של הרכב הפוליסה לצרכי המבוטח.

B-Sure לבית החכם הינו דוגמה נוספות של התאמת המוצרים לצרכי המבוטחים ושימוש במודלים חכמים של תמחור. מוצר הבית החכם של בזק הכולל מצלמה ומגוון גלאים ומתגים לרבות גלאי הצפה, גלאי תנועה וגלאי דלת, מביא ערך מוסף מעבר לנוחות והקדמה לבעלי הדירות, שכן באמצעות השימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הוא פועל לשמור על הבית ופועל להפחית את הסיכונים הביטוחיים (פריצות, שריפות וכו') וכך מאפשר לקבל הצעה ביטוחית במחירים אטרקטיביים.

מנכ"ל חברת weSure, ניצן צעיר הרים: "אנחנו גאים לצאת לדרך משותפת עם בזק, שחולקת איתנו את ערכי החדשנות, היצירתיות והגמישות לטובת הלקוחות. אחרי שהשקנו בתחילת החודש את מוצרי ביטוח הדירה הדיגיטליים למבנה, לתכולה ולמשכנתא אשר מאפשרים ללקוחות להתאים את הביטוח לצרכים שלהם ולחסוך משמעותית, זה אך מתבקש ש-weSure, חברת ביטוח פורצת דרך במגוון תחומים, תהיה הראשונה בישראל להשיק תכנית ייחודית לביטוח הבתים החכמים של בזק".

  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully