וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים כוסית לשנה החדשה: סקירת יינות ומארזי החג

13.9.2020 / 7:55

כמו בכל שנה, גם הפעם יצרניות היין, הפרחים והשוקולדים השונות עושות את המיטב כדי לתת לנו אפשרות לפתוח את השנה ברגל ימין. גם הסגר הצפוי לא אמור למנוע מכם להרים כוסית

חדשות העיצוב

בימים כתיקונם הכותרת של כתבה כזאת היא "מה תביאו לארוחת החג", אבל אנחנו לא בימים כתיקונם. הממשלה צפויה לאשר סגר שימנע מרובנו לחגוג עם משפחותינו את השנה החדשה. ובכל זאת, גם אם נעשה זאת בחיק המשפחה המצומצמת או במסגרת מפגש מוקדם, עדיין צריך לחגוג בטעם טוב, תרתי משמע. הנה כמה אפשרויות מומלצות להביא לשולחן החג. מה תבחרו? זה כבר בידיים שלכם.

ZER4U לשנה טובה מלאה בפרחים

ירדן הראל ZER4U. ערן לוי,
ירדן הראל עם ZER4U/ערן לוי

רשת ZER4U מציעה מגוון זרי פרחים וסידורים חגיגיים במיוחד בשילוב של מארזים מפנקים עם יינות, שוקולדים, עוגות דבש ומוצרי טיפוח. לראשונה, הרשת משתפת פעולה עם הקונדיטורית אסטלה ועוגת דבש בלעדית שלה ל ZER4Uבמארז מיוחד של "טעמי החג" , ויוצאת במבצע מיוחד לראש השנה: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים - בקבוק יין אדום מבית היקב "שור אסטייט" רק ב- 9 שקלים (במקום 49 שקלים)

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות ראש, לוע ארי, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה. המארז "טעמי החג" עם עוגת דבש של הקונדיטורית אסטלה, שמן זית ברנע מבית פתורה, חטיפי תפוח עץ קריספי ובקבוק יין של יקב כישור עולה 219 שקל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מקס ברנר: תמיד אופטימיים

מארז Optimistic של מקס ברנר 399 שקל. יחצ,
חשוב לשמור על החיוך. מקס ברנר/יחצ

רשת 'מקס ברנר', שידועה בשוקולדים איכותיים ובתפריטים משמחים, מוציאה את קולקציית המוצריםAlways Optimistic, עם מארזים מעוצבים שיהפכו את חוויית השוקולד לאולטימטיבית. המארזים מיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה מושלמת לראש השנה ותקופת החגים. כל מארז הורכב בשילוב מיטב מוצרי השוקולד של הרשת, המוכרים והאהובים, לצד החדשים והמפתיעים. המחירים: מ-129 עד 399 שקל.

הסקוטית מבית ישרקו: יין טוסקאני במחיר מעולה

יין פאבולינו הסקוטית מבית ישרקו. אסף לוי,
היישר מהכרמים המוכרים באיטליה/אסף לוי

החברה הסקוטית מבית ישרקו, משיקה לקראת חגי תשרי בישראל את, יקב PAVOLINO מטוסקנה איטליה, עם שני יינות אדומים כשרים : טוסקנה רוסו וקיאנטי. במחיר של 38 שקלים בלבד. כשרות OU באישור הרבנות הראשית לישראל. כרמי פאבוליו נטועים בקרקעות אופייניות לטוסקנה: בין אבן גיר רכה ומתפוררת לאבן חול צפופה. הענבים נבצרים בהתאם לזן. לאחר מעיכה מועבר התירוש לתסיסה במכלי נירוסטה, בצורה בה ימוצו מירב הארומות ויתקבלו טאנינים רכים, על רקע חומציות טובה ואופי מינרלי מתובל.

פאבולינו קיאנטי: היין עשוי מ: 90% ענבי סנג'ובזה ו- 10% קניולו. ויכול להתאים לכל ארוחה, מנות ראשונות קלות ולמנות המשלבות רוטב עגבניות או מתכוני בשר. הטעם פירותי עז, טרי ונעים, שיוצר יין משובח ועדין, אלגנטי בפשטותו. המחיר המומלץ הוא 38 שקל ל- 750 מ"ל, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 16-13 מעלות.

פאבולינו טוסקנה רוסו: היין עשוי מ: 85% סנג'ובזה, 10% קניולו ו- 5% מרלו. היין בטעם פירותי וצעיר. ואידיאלי לשתייה עם מנות איטלקיות בכל יום, רוטבי פסטה, בשר ועגבניות. היין אינטנסיבי, נקי, המאופיין בתווים פרותיים. צעיר וקל לשתייה, בעל עוצמה בינונית. מחיר מומלץ: 38 שקל, 750 מ"ל, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 16-13 מעלות.

בקארדי: בריזר תפוח

מארז בריזר תפוח לראש השנה. מי מרקט,
קטן, צנוע ומרענן. בריזר תפוח/מי מרקט

אתר BLEND מציע מארז חגיגי המותאם במיוחד לאווירת החג, המכיל 6 בקבוקי בריזר תפוח, טעם חדש של חברת בקארדי, שמפניירה ממותגת ומחזיק מפתחות עם פותחן לבקבוקים. הטעם מצטרף לטעמים הקלאסיים של המותג בריזר: אבטיח, לימון, אננס וליים. בריזר בטעם תפוח יימכר בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול. המחיר הרגיל למארז החגיגי עומד על 85 שקלים, חברי מועדון יקבלו 20 שקל הנחה.

יקב רמת הגולן: התחלות חדשות

מארז יין התחלות חדשות. טל סיוון ואיה ווינד,
אלגנטי/טל סיוון ואיה ווינד

לקראת החג יקב רמת הגולן מציע מארז יין יוקרתי עם מגוון מוצרים מתוצרת הארץ היישר מהגולן. במארז ניתן למצוא ירדן גוורצטרמינר 2018, שמן זית גשור 250 מ"ל, צנצנת דבש איליין 250 גרם, מיקס זרעים ארץ ישראליים מקומיים עונתיים, רודה דבש וזוג כוסות פיקניק. מחיר :157 שקל ( לא כולל משלוח). את המארז ניתן לרכוש דרך האתר של יקב רמת הגולן

בנא משקאות: חריטות ייחודיות

שירות חריטה בנא משקאות. יחצ,
לכל אחד יש כתובת. שירות החריטה של בנא משקאות/יחצ

בנא משקאות משיקים לקראת ראש השנה והחגים מגוון מתנות מקוריות וייחודית, הכוללות שירות חדשני של חריטה אישית על גבי בקבוקי אלכוהול, כוסות, מארזים ועוד וכן מגוון מארזי יינות איכותיים ומפנקים. שירות החריטה מאפשר הזמנה של חריטה בהקדשה אישית על בקבוקי אלכוהול, מארזים, כוסות ועוד, של כיתוב, תמונות, לוגו או שילוב של הכול ביחד בהתאם לבקשת הלקוח.

מחירים: חריטת טקסט בהקדשה אישית (עד 6 מילים) - 35 שקל, כל מילה נוספת 5 שקל. חריטת תמונה - 50 שקל, חריטת לוגו - 60 שקל. שירות החריטה מוצע ב-14 חנויות נבחרות של רשת בנא משקאות, כחלק ממגוון מארזי יינות חגיגיים במהדורות מוגבלות ומחירים מיוחדים.

יקב טפרברג: מארז יינות ושמן זית

מארז יקב טפרברג בנא משקאות, 99 שקל. יחצ,
מהודר ואלגנטי. מארז יקב טפרברג/יחצ

מארז יוקרתי חגיגי הכולל שני בקבוקי יין ושמן זית עץ השדה 400 מ"ל. שני היינות מסדרת IMPRESSIN של יקב טפרברג, כוללים יין אדום יבש קברנה סוביניון-מרלו ויין לבן יבש סוביניון בלאן שרדונה. מחיר המארז: 99.9 שקל.

רועי הראל סמנכ"ל שיווק יקב טפרברג: "בכל שנה לקראת החגים ניכרת עלייה דרמטית במכירת יינות לחג, על מנת לענות על הביקוש שנוצר לקראת החג יקב טפרברג מציע מגוון רחב של יינות במגוון רחב של מחירים. כמו כן, השנה יקב טפרברג, מציין 150 שנה להקמתו לרגל המאורע החגיגי ולקראת החגים השקנו מבחר יינות חדשים. מעבר לכך, בתקופת הקורונה והבידוד החברתי חלה עלייה משמעותית ברכישת יינות לצריכה ביתית, הצמיחה הביתית מתחלפת את רכישת היינות בעולמות הקולינריה הבידור והפנאי: חנויות יין, ברים, מסעדות וכדומה".

בנא משקאות: יין פיקאסו

מארז פיקאסו של בנא משקאות. יחצ,
היישר מאיטליה. מארז פיקאסו/יחצ

מארז יין מבעבע PICASSO כולל שני בקבוקי יין מבעבע איטלקיים קלילים, אלגנטיים ומעודנים, בעלי ארומות פירותיות, המגיעים מאזור אמיליה-רומאנה שבאיטליה. יינות פיקסו מומלצים להגשה כאפריטיף, לצד מנות קלות או קינוחים. המארז כולל יין רוזה ROSE חצי יבש בעל צבע אדום מבריק בניחוחות מרעננים, וטעמים מודגשים של פירות אדומים וארומה מעודנת של פירות יער, תות שדה ואוכמניות, יין לבן חצי יבש BIANCO בעל צבע צהבהב, ניחוחות מרעננים וטעמים מודגשים של פרי לימוני קיצי וארומה מעודנת של פירות הדר. מחיר המארז: 99.שקל.

יקב קסטל ויקב רזיאל: בלנדים איכותיים

יין יקב רזיאל. יחצ,
בקבוק יקב רזיאל/יחצ

שני יינות מבית היוצר של יקב קסטל. היין של יקב רזיאל הוא בלנד בן 18 חודשים מענבים שנבצרו בבציר ידני בחביות עץ אלון צרפתי. ליין צבע סגול עמוק והוא בעל גוף מלא טאנונים מעודנים ואיזון הרמוני. מחיר מומלץ: 150 שקל.

יין M'DU Castel הוא יין קינוח שיכול להתאים גם כאפריטיף. מדובר במוסקט שנבצר בבציר מאוחר, התיישן שנה וחצי בחביות עץ אלון צרפתיות, צבעו זהוב והוא מאופיין בבוקה. מאוזן בחמיצות בריאה ועשיר בפרחים לבנים וקליפות הדרים. מחיר מומלץ: 120 שקל.

יקב תבור: ECO

מארז Eco Red תבור 2016. יחצ,
מאמינים באקולוגיה. יקב תבור/יחצ

יקב תבור, היקב הראשון בארץ בכל כרמיו אקולוגיים, הממוקם בגליל למרגלות הר התבור, מציג סדרת בלנד חדשה תחת השם: eco, אשר שמה דגש על הגישה האקולוגית של היקב, ומספרת את סיפור הכרמים האקולוגיים והאג'נדה של יקב תבור. ביקב תבור מאמינים שיין טוב מתחיל את דרכו עוד בכרם. לכן כל כרמי היקב הם כרמים אקולוגיים. על הגפנים שומרת המאבטחת הראשית, התנשמת - שהיא גם "הפרזנטורית" של היקב ודמותה מתנוססת על תווית היין, שדואגת לאיזון האקולוגי שכל כך חשוב ליקב ומהווה את סמלו.

כרם אקולוגי הוא כרם בו מתקיים איזון אקולוגי בין האדמה, הצומח והחי, מתוך תפיסה שמערכת אקולוגית בריאה תטיב עם בעלי החיים, עם הקרקע וגם עם הגפנים. התפיסה האקולוגית בעולם הגפן והיין גורסת כי ממצב של איזון יצמחו גפנים אשר תהיינה בריאות יותר ויניבו ענבים טובים ואיכותיים. לצורך הגשמת המטרה להפוך את הכרמים לאקולוגיים, בשנת 2012 חברו אנשי יקב תבור, בהובלת מיכל אקרמן עם החברה להגנת הטבע. יחד יזמו פרויקט שמטרתו גדולה מגידול ענבים טובים יותר עבור היקב.

eco אדום 2016: בלנד מוקפד של ענבי קברנה סוביניון, מרלו, סירה וקברנה פרנק מכרמי היקב המובחרים והאקולוגיים בגליל העליון, רמת הגולן והרי ירושלים. ענבי הבלנד נבצרו תוך מחשבה מעמיקה כיצד ניתן להפיק את היבול האיכותי ביותר שיבוא לידי ביטוי בבלנד. לאחר תסיסה מבוקרת וסחיטת הענבים, היין עבר תסיסה נוספת (מאלולאקטית) בחביות עץ אלון צרפתיות והתיישן בהן למשך 18 חודשים וכן התיישן 18 חודשים נוספים בבקבוק. אקו אדום מכיל 14% אלכוהול ונותן דגש על איכות הפרי, מדויק ורענן. מחיר: 85 שקל.

eco לבן 2018: אקו לבן הינו בלנד מרתק המורכב מענבי ויונייה, רוסאן ושרדונה מכרם תל-שיפון ברמת הגולן בגובה של 950 מטר מעל פני הים. האקלים הקריר בזכות הגובה הרב מאפשר הבשלה ארוכה יותר, וביחד עם האדמה הבזלתית של רמת הגולן תורמים רבות לגוף העשיר של היין. ליין אופי מורכב ורב גווני של פרי ארומטי ועשיר לצד גוף מלא וסיומת ממושכת ומכיל 13.5% אלכוהול. התוצאה היא שלם העולה על סך חלקיו. מחיר: 85 שקל.

יקב הרי גליל: המשקם

מארז מרלו של יקב הרי גליל המשקם. מנחם רייס,
איזה יופי. מארז מרלו של יקב הרי גליל/מנחם רייס

כחלק מהרצון לתמוך בתוצרת מקומית ובכלכלה הישראלית שנפגעה בעקבות משבר הקורונה, יקב הרי גליל חבר לחברת המשקם והעביר את ייצור מארזי החג למתפרה הגלילית של החברה. חברת המשקם מספקת מסגרת תעסוקתית לכ-3,000 עובדים עם מוגבלויות פיזיות, נפשיות, חושיות, קוגניטיביות וחברתיות ומעסיקה כ-200 עובדי טקסטיל ב-6 מתפרות ברחבי הארץ. כיום, המתפרות של החברה הן בין הבודדות בישראל היות וכל ייצור הטקסטיל עבר לאסיה לאור העלויות הנמוכות. המעבר לייצור באסיה בשילוב הירידה בביקושים למתנות לחג פגעו גם במתפרות החברה והביאו לירידה בכמות העבודה. לקראת החג בחרו ביקב הרי גליל לצאת בפרויקט " שותים טוב - עושים טוב" שמטרתו לתמוך בכלכלה המקומית.

במסגרת שיתוף הפעולה עם המתפרה הגלילית, יציע היקב מארזי חג המשלבים יין בזנים שונים ומפה שנתפרה על ידי עובדי המשקם. בעקבות העברת הייצור למתפרה הנ"ל, היקב למעשה מספק לעובדי המקום עבודה ובכך מאפשר להם להמשיך לעבוד כרגיל ולשמור על שגרת החיים החשובה להם כ"כ. העובדים במתפרות ייצרו מפות שצבען תואם לצבע היין כך שטיפות היין שמטפטפות בד"כ על מפת החג לא יפריעו למראה החגיגי של השולחן. ברכישת המארז הצרכן מקבל מארז חגיגי המתאים כמתנה לחג ולמארחים ובמקביל תורם לכלכלה המקומית ועוזר לבעלי מוגבלויות.

במסגרת שיתוף הפעולה יימכרו ארבעה סוגי מארזים:
- מארז רוזה - המארז יכיל יין רוזה מסדרת גליל ומפה בצבע ורדרד
- מארז מרלו - המארז יכיל יין מרלו מסדרת גליל ומפה בצבע אדום
- מארז קברנה סוביניון - המארז יכיל יין קברנה סוביניון מסדרת גליל ומפה בצבע בורדו
- מארז סירה- המארז יכיל יין סירה מסדרת גליל ומפה בצבע סגול

מחיר המארז: 139 שקל

יקב סגל: התססה פראית

מארז יינות של יקב סגל 150 שקל. יחצ,
עושה חשק. יקב סגל/יחצ

יקב סגל מציג מארזי יינות פראיים המבטאים את שיטות הייצור של יינות היקב. שיטות מסורתית וטבעית שמדגישות את הטעם האמיתי של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. ביקב סגל מייצרים יין עם מינימום התערבות, כך בעצם נוצרים היינות הפראים, כשהחזון הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב. מארז מהודר המכיל שני יינות מסדרת האיכות התססה פראית של יקב סגל: קברנה סוביניון ושרדונה וסכין שף במתנה- 150 שקל.

סדרת 'התססה פראית' מביאה לקדמת הבמה טכניקת עשייה עתיקת יומין. בסדרה זו לא מוספים שמרים כלל, והתסיסה מתרחשת עם מינימום התערבות, כמו פעם, באמצעות שמרי הבר הפראיים. יינות העוברים תסיסה פראית על ידי שמרי בר פראיים המעניקים טעמים עשירים ועוצמתיים. לקברנה-סוביניון שבסדרה ליין צבע אדום-שחור כהה. באף פירות יער, פירות אדומים ותבלינים, כמו גם וניל, קפה וקלייה שמקורם בחבית. בפה גוף מלא וחמיצות רעננה. ליין סיומת פירותית, מתובלת וארוכה.

  • שרדונה סדרת התססה פראית של יקב סגל - ליין צבע בהיר עם מעט גוון ירקרק. באף נגיעת פריחת הדרים, אשכולית לבנה וארומות וניל , אגוזים וקלייה שמקורן בחביות. בפה הגוף מלא, החמיצות רעננה, והסיומת פירותית, עשירה וארוכה.
  • יינות סדרת האיכות Free Run מופקים מהחלק המשובח ביותר שמגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב. Free Run הוא התירוש הראשוני הניגר מן הענבים ללא התערבות ולחץ מלאכותי של מכונות, עשיר בטעם, צבע וארומות הייחודיים לזן ולכרם. מקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים. היין עשיר ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי.
  • קברנה סוביניון סדרת 'Free Run' הוא יין הרמוני, מרוכז ועשיר. היין פירותי ומתובל, בשילוב עץ אלון משולב היטב. צבע היין אדום-שחור כהה. באף ניחוחות קאסיס, שזיף, אוכמניות ועשבי תיבול. הגוף מלא והטאנינים עגולים ורכים במיוחד. בפה טעמי קפה וקליה שמקורם בחבית. הסיומת פירותית, מתובלת, ומתמשכת.
  • מרלו סדרת Free Run'' הוא יין עוצמתי, פירותי, מרוכז ועשיר. ליין ארומת פרי מודגשת במיוחדת. האף מתאפיין בניחוחות דובדבן ושזיף, פירות יער, עשבי תיבול וניל וריחות קליה המשתלבים היטב בטעמי היין. צבע היין אדום-שחור. ליין גוף מלא ומרקם קטיפתי, וטאנינים עגולים ורכים, המובילים לסיומת ארוכה ופירותית במיוחד.

יקב ברקן: סדרות איכות

מארז יין אלטיטיוד 585 של יקב ברקן. יחצ,
מכובד לכל שולחן. מארז יקב ברקן/יחצ

'יקב ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, מציג לרגל ראש השנה ותקופת החגים מגוון מארזי יינות חדשים ואלגנטיים שישמשו למתנה נהדרת למארחים בערבי החג.

  • 1.מארז מהודר המכיל יין קברנה סוביניון 585 + מסדרת אלטיטיוד של יקבי ברקן וחולץ פקקים מקצועי במתנה - 160 שקל. סדרת ALTITUDE היוקרתית מאפשרת השוואה בין יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו מכרמים בגבהים שונים. יינות הסדרה נקראים על שם גובה הכרם שבו גדלו הענבים. מקורו של אלטיטיוד 585+ קברנה סוביניון הוא בכרם יפה נוף שבגליל העליון בגובה 585 מטר מעל פני הים. ליין ארומה ראשונית עוצמתית, וטעמי פירות אדומים ושחורים העטופים בעץ אלון מתקתק, ומתלכדים לכדי איזון מרשים. לאחר יישון במשך 14 חודשים בחביות, רובן מאלון צרפתי, היין בוקבק ללא הצללה.
  • 2.מארז אלגנטי המכיל שני יינות פטי ורדו ומלבק של סדרת האיכות SPECIAL RESERVE ו-4 כוסות יין איכותיות במתנה - 160 שקל. סדרת ספיישל רזרב הינה סדרת יינות זניים איכותיים מבית יקבי ברקן, כל יין בסדרה זו מהווה שילוב ייחודי ואיכותי שבו אדמות גידול מובחרות פוגשות זן ענבים אצילי. היינות בסדרה עברו תהליכי יישון בחביות עץ אלון.
  • 3.מארז חגיגי המכיל שני יינות קברנה סוביניון ומרלו של סדרת האיכות SPECIAL RESERVE וסט אביזרי יין הכולל פותחן, מוזגן, פקק ואקום וטבעת למניעת טפטופים - 160 שקל.
  • סדרת ספיישל רזרב היא סדרת יינות זניים איכותיים מבית יקבי ברקן, כל יין בסדרה זו מהווה שילוב ייחודי ואיכותי שבו אדמות גידול מובחרות פוגשות זן ענבים אצילי. היינות בסדרה עברו תהליכי יישון בחביות עץ אלון.
  • קברנה סוביניון SPECIAL RESERVE - מקור ענבי קברנה סוביניון SPECIAL RESERVE הוא בכרמי היקב שבגליל העליון המאופיינים באדמות בזלת וטרה רוסה. יין מובחר זה, שהתיישן בחביות עץ אלון במשך 18 חודשים, עוצמתי ומורכב ויוסיף להשתבח בתנאי יישון נאותים.
  • מרלו SPECIAL RESERVE - מקור ענבי מרלו SPECIAL RESERVE הוא בכרמי היקב שבגליל העליון ובהרי ירושלים המאופיינים באדמות טרה רוסה סלעית, אקלים קר ואוויר יבש. יין מובחר זה, שהתיישן בחביות עץ אלון במשך 18 חודשים, אלגנטי וקטיפתי ויוסיף להשתבח בתנאי יישון נאותים.
  • 4. מארז הזהב Reserve Gold Edition הכולל שני יינות קברנה סוביניון וגוורצטרמינר ממהדורת הזהב של סדרת רזרב ובקבוק קאווה איבריקה ברוט - 110 שקל.

Rosalina Flowers Art

מארז רוזלינה בוטיק. חיים אפריאט,
ככה נראה מארז בוטיק. רוזלינה/חיים אפריאט

Rosalina Flower Art היא חנות קונספט חדשה שנפתחה בימים אלה במתחם הקניות המעוצב בהרצליה הילס, המאגדת עולם שלם וייחודי המתבסס על אומנות שזירת פרחים במנעד אפשרויות. החנות מציעה סידורי פרחים המשלבים מגוון של סוגים ומינים, מהארץ ומחו"ל בהתאם למגמות השולטות בגזרת העיצוב. זרי הפרחים טריים ומגיעים בווריאציות שונות של עיצובים, גדלים והרכבים, חלקם מוגשים בתוך קופסאות קרטון קשיחות ומעוצבות כקופסת נשיאה אישית בהתאם לקונספט של המותג, לצד סידורים המגיעים בתוך אגרטלים שיקיים המיובאים בלעדית מחו"ל עם מוצרים משלימים לחוויית מתנה מושלמת: פרליני גורמה עשויים עבודת יד, יינות עולם ומבחר מדויק של נרות מסוגננים.

לכבוד החגים ובכלל כמתנה, מציעה רוזלינה מארזי האהבה הכוללים בקבוק שמפנייה, פרלינים עשויים שוקולד משובח, וכ-15 ורדים טריים קלאסיים כמתנה. מחירים: מארז אהבה שכולל וורדים שמפניה ושוקולד החל מ-320 שקל. מנשא פרחים החל מ-230 שקל. מחירי זרים החל מ-99 שקל.

לימיק

מארז לימיק. יחצ,
גם דברים יפים יצאו מהקורונה. מארז לימיק/יחצ

מיזם פרטי של לימור ומיכל, שתיהן עובדות לשעבר של תעשיית הבידור שנפגעה אנושות בגלל הקורונה. השתיים הקימו מותג ובנו מארזים המורכבים ממגוון מוצרים: צמח ביתי או צמח תבלין בכלי נייר, פמוט בטון, בקבוקי רחצה, גלויה ועוד. המותג עובד בעיקר עם ספקים מקומיים.

המותג עובד בעיקר עם ספקים מקומיים, המארזים מגוונים והמחירים נעים בין 60 ל-420 שקל.

TNX מבית "שכולו טוב"

מארז של TNX. יחצ,
מארז של TNX/יחצ

מתנות חברתיות ייחודיות לראש השנה של המותג TNX מבית "שכולו טוב"' אותן הכינו אנשים עם חסמים תעסוקתיים במסגרת שיקום וההכשרה שלהם.. כל המוצרים מיוצרים בעבודת יד במפעלים ונמכרים ב- 47 דוכני מכירה בקניונים בפריסה ארצית ובחנות האינטרנטית tnx.co.il. ניתן לבחור מתוך מגוון עצום של מארזים ומתנות במחירים אטרקטיביים הנעים החל מ- 15 שקלים ועד 110 שקלים. בין מוצרי הקטלוג: שוקולדים בעבודת יד, נרות ריחניים, מארזים מושקעים של שוקולדים ודבש או יין, מארזי CHEF BOX - צנצנות המכילות את כל המצרכים היבשים הדרושים לאפייה, צנצנות להכנת 8 סוגי קפה על-פי קהילות ישראליות, ערכת תבלינים בצירוף ספר מתכונים ועוד.

גלנליווט: מהדורת סינגל מאלט מוגבלת ומיוחדת

גלנליווט קפטן רזרב. יחצ,
לאנינים. גלנליווט קפטן רזרב/יחצ

חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה בישראל לרגל חג ראש השנה ותקופת החגים סינגל מאלט חדש מבית גלנליווט, Glenlivet Captain's Reserve המיושן בחביות קוניאק משובחות. תהליך יישון ייחודי זה מעניק טעם עשיר ואינטנסיבי של צימוקים ונגיעות פירות הדר, משתלב באופן מושלם עם הקטיפתיות הפירותית הקרמית הנודעת של גלנליווט ומציע חוויה מופלאה ונועזת של טעמים חדשים ומעניינים. Captain's Reserve בעל ניחוחות פירותיים של דבש וריבת משמשים בשילוב ניחוחות של לחם קינמון מתוק ורמז עדין לליקריץ מתובל. טעמו המתקתק מודגש ע"י נגיעות פירותיות של סירופ מנדרינות, אגסים וצימוקים עטופים בשוקולד המובילים לסיומת חלקה להפליא.

גלנליווט הינו הגורם המשמעותי ביותר בעליית המכירות המשמעותית של קטגוריית הוויסקי סינגל מאלט בעולם, והוא מותג הסינגל מאלט עם צמיחת המכירות הגדולה ביותר בחמשת השנים האחרונות. כסינגל מאלט שהתחיל את הכול והוביל חידושים בתחום בשנים האחרונות, גלנליווט מחויב לשמירה על המסורת של יצירת וויסקי סינגל מאלט באיכות יוצאת מן הכלל. מחיר מומלץ לצרכן: 209 שקל.

מארס: סלבריישן

סלבריישן מבית מארס. יחצ,
השנה הזאת תהיה באמת מתוקה/יחצ

לקראת ראש השנה, ענקית הממתקים הבינלאומית מארס מציעה את המתנה המושלמת לחג, המחליפה את הבונבוניירה המסורתית: בקבוק חגיגי המכיל את מגוון חטיפי השוקולד המוכרים Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Teasers ,Twix ,Mars, בגרסת מיני. הבקבוק דמוי בקבוק שמפנייה הממולא במגוון השוקולדים של מרס, מביא עימו רגעים מתוקים ושמחים לכל בני המשפחה והחברים היושבים סביב שולחן החג בשעת הקינוח.

CELEBRATIONS Bottle במהדורה מוגבלת 2020 - בקבוק 312 גרם במחיר מומלץ לצרכן של 40 שקל ומחיר מבצע של 29.9 שקל. ניתן להשיג ברשת שופרסל.

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully