וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS: השקעות בנות קיימא הן הפיתרון המועדף ללקוחות

10.9.2020 / 10:31

UBS הוא המוסד הפיננסי הגלובלי הראשון המגדיר השקעות בנות קיימא כפיתרון מועדף לעומת השקעות מסורתיות עבור לקוחותיה הפרטיים ברחבי העולם

הבנק UBS בציריך, שווייץ. רויטרס
המוסד הפיננסי הראשון שיוצא בהכרזה כזאת. UBS/רויטרס

UBS, קבוצת הבנקאות המובילה בעולם בניהול הון והשקעות בנות קיימא, הכריזה היום שהשקעות בנות קיימא יהיו מעתה הפיתרון המועדף עליה ללקוחות הפרטיים המשקיעים ברחבי העולם. UBS, המנהלת נכסים בני קיימא בשווי 488 מיליארד דולר, היא המוסד הפיננסי הגלובלי הראשון שמפרסם המלצה כזו.

על אף שבנסיבות מסוימות, השקעות מסורתיות עשויות להיות עדיין המתאימות ביותר, ב-UBS סבורים שתיק השקעות בר קיימא לחלוטין יכול לספק תשואות דומות או גבוהות יותר מאשר תיקי השקעות מסורתיים ללקוחות המשקיעים ברחבי העולם, ומאפשר לגוון היטב את תיק ההשקעות. בשנה שחלפה הפגינו מדדים של נכסים ברי-הקיימא העיקריים, ביצועים טובים יותר ממקביליהם המסורתיים.

"שינוי ההעדפות לכיוון מוצרים ושירותים בני קיימא נמצא רק בתחילתו", אמר איקבל חאן, נשיא-משותף של UBS Global Wealth Management. "אנו סבורים שהשקעות בנות קיימא יתבררו כהזדמנויות ההשקעה המרתקות והעמידות ביותר בשנים ובעשורים הבאים. לכן אנו שמחים להציע ללקוחותינו הפרטיים השקעות בנות קיימא מהמובילות בענף, ומתכוונים להמשיך ולחדש גם בשנים הקרובות".

seperator

"מגפת הקורונה הציבה סימן קריאה מעל אחת התמורות החשובות ביותר שאירעו בתחום השירותים הפיננסיים בדור האחרון", אמר טום נרטיל, נשיא-משותף של UBS Global Wealth Management ונשיא UBS Americas. "המגפה חשפה בפני המשקיעים את הפגיעוּת של הקהילות והתעשיות שלנו ואת התלות ההדדית החזקה ביניהן והמחישה לנו שלא ניתן להתעלם משיקולי קיימוּת".

לדברי קרולין קוהנרט, העומדת בראש תחום ה- Global Wealth Managementב-UBS במרכז ומזרח אירופה, יוון וישראל: "אין ספק שאנו רואים עניין גובר בהשקעות בנות קיימא באזור זה של העולם. השקעות בנות קיימא הן חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של UBS ואנו סבורים שצעד אחרון זה יוכל ליצור הזדמנויות חדשות עבור משקיעים במרכז ומזרח אירופה, יוון וישראל".

הצוות עטור-הפרסים של UBS, בעל רקורד של כמעט 25 שנים בהשקעות בנות קיימא, היה הראשון שהציע ללקוחות פרטיים תיק השקעות בנות קיימא בעל תמהיל מגוון, שכבר הוכיח את עצמו בשווקים שוריים ודוביים כאחד.

  • עוד באותו נושא:
  • ubs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully