וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים ומותג הטיפוח Kerastase משלבים כוחות

13.9.2020 / 13:36

ישיקו יחד לראשונה באתר האונליין והמכירות של מיקי בוגנים את מגוון סדרות הטיפוח לשיער של קרסטס: "חיבור טבעי עבור כולם"

מיקי בוגנים. יחצ,
מיקי בוגנים/יחצ

Kérastase מותג טיפוח השיער היוקרתי, המציע פתרונות המותאמים אישית לצרכי העור הקרקפת, מעמיק את שיתוף הפעולה המקצועי עם מעצב השיער והמאפר המוביל מיקי בוגנים. הם משיקים יחד לראשונה באתר האונליין והמכירות של מיקי בוגנים את סדרות מוצרי הטיפוח לשיער של המותג.

במסגרת שיתוף הפעולה, אתר האונליין של מיקי בוגנים ישמש גם פלטפורמה ייחודית בה יוכלו הלקוחות לרכוש סדרות ומוצרים, לקבל טיפים מקצועיים לטיפוח השיער מהמעצב הנחשב, עצות מגוונת ברשתות החברתיות, להיחשף לסרטוני הסברה של מיקי בוגנים, הטבות ייחודיות ועוד.

פול בנעדי מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל: "החיבור בין מותג היוקרה המקצועי לטיפוח השיער קרסטס, לבין מעצב השיער המוביל בישראל מיקי בוגנים, הוא טבעי עבורנו. מיקי המייצג את תעשיית היופי והאופנה מרחיב את פעילותו ומציע ללקוחותיו דרך חדשה לרכוש יוקרה; אבן דרך זו של מיקי היא הזדמנות נהדרת וטבעית עבורנו להעמיק את השותפות ולהוקיר את נאמנותו ומחויבותו. מיקי הוא גם שגריר של לוריאל פרופסיונל במשך שנים רבות".

מיקי בוגנים: "אני שמח ומתרגש על ההזדמנות להעמיק את השת"פ עם מותג קרסטס מחטיבת המוצרים המקצועיים מבית לוריאל ישראל, ורואה בכך הזדמנות מצוינת להעניק לנשים ברחבי הארץ את המוצרים האיכותיים עם הייעוץ המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully