וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקים: הצצה מאחורי הקלעים של מותגי האופנה

רונית מטיאס

13.9.2020 / 14:11

וגם: בגולברי מחכים לעתיד, הזוג שנירר מתחתן מחדש, חגיגה בבית ברבי וככה חוגגים סיום בתקופת קורונה

מאחורי הקלעים

רוני ויפעת אירני. אסף ליברפרוינד,
רוני ויפעת אירני/אסף ליברפרוינד

משפחת אירני ערכה במשרדי FACTORY 54 בתל-אביב אירוע הצצה במטרה להכיר מקרוב את המתרחש מאחורי הקלעים - מפעילות מחלקת הקניינות, דרך עבודת הקריאייטיב, התוכן, השיווק והדיגיטל, ועד לעבודת מחלקת ה- IT ולהפסקות בחדר המדיטציה או בבית הקפה המשרדי. המוזמנים שמעו כי 2020 אתגרה אותם כחברה, אחרי שנים בהן לימדו את עצמם לחשוב מחוץ לקופסא במגוון תחומים, ולהתפתח לכיוונים חדשים, נאלצו לחשוב אחרת בתהליכי העבודה המוכרים שהיו בסיס מרכזי מדי עונה, ונחשבו לאזור הנוחות.

ערן סילניקוב ומעיין קדם. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ערן סילניקוב ומעיין קרט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

הקורונה האיצה תהליכים טכנולוגיים, דיגיטליים וארגוניים שהתבשלו הרבה זמן, ולימדה אותם להכיל את השינוי, לצמוח ממנו, ולהעניק השראה לקהילה תוך התמודדות עם המציאות החדשה שמתהווה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מירי חבס ודנה אונגר בר דיין. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מירי חבס ודנה אונגר בר דיין/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

עבודת הקניינות שנעשתה בשואורומים של בתי האופנה המובילים במילאנו ובפריז, עברה בחודשים האחרונים להתנהל מתוך המטה בתל-אביב, וכך הפכו המשרדים למקום שם הכל מתחיל וקורה.

קולקציית חורף 20/21 תיזכר לנצח כעונה משולבת שנבנתה בעולם הישן והחדש. בינואר ביקר צוות הקניינות בחללי התצוגה באירופה כשהקורונה עוד הייתה בחיתוליה, ההזמנות האחרונות נעשו דרך מסכים, והצריכו מכולם עבודת צוות מיומנת, חשיבה מקורית וסביבה מפרה.

seperator

קפסולה במקום קיסריה

טלי אורן ומשה גולברי. אסף לב,
טלי אורן ומשה גולברי/אסף לב

אחרי שנים בהן בית האופנה גולברי חגג את השקת קולקציית סתיו/חורף באירוע ענק באמפיתאטרון קיסריה עם 4,000 מוזמנים, שנהנו מתצוגת אופנה מושקעת ומופע של זמר/להקה, בשל הקורונה הסתפקו באירוע קפסולה בחנות הדגל בקניון TLV בתל-אביב במעמד דוד, משה ויעקב גולברי בעלי החברה, ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי, הפרזנטורית של המותג.

דוד גולברי, אילנית לוי, לינור יעקב ומשה גולברי. אסף לב,
דוד גולברי, אילנית לוי, לינור יעקב ומשה גולברי/אסף לב

המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר, ומייצג אופנה שערכה לינור גולברי מעצבת החברה. משה גולברי ברך ואמר שהחורף הנוכחי תשקיע החברה במהלך אסטרטגי רחב עם אילנית לוי ויש למה לחכות, ובשבוע הבא יעלה הקמפיין בכיכובה של לוי, בהשקעה של 4 מיליון שקל. לוי סיפרה כי בקרוב תשתתף בתוכנית בישול חדשה בטלוויזיה ואת החגים תבלה בחיק משפחה ותבשל לבד.

seperator

שנירר מגשימה חלום

פרי גלעדי, שרון דורני ,לאה שנירר. ארז חן צלמים,
פרי גלעדי, שרון דורני ,לאה שנירר/ארז חן צלמים

לאה וצחי שנירר, חגגו בביתם שבהרצליה פיתוח, 30 שנות נישואים בחוג מצומצם של משפחה וחברים. לאה, בעלת פילאטיס פיתוח ומורה, וצחי איש עסקים, תכננו חגיגה גדולה, שכן השניים נישאו לפני 30 שנה אך זה היה בטקס בבית הרב והשניים לא ערכו מעולם חתונה גדולה, ולאה שרצתה להגשים חלום ולהתחתן בלבן עם כל סממני החתונה תכננה חגיגה גדולה אבל אז הגיעה הקורונה שטרפה את הקלפים, והשניררים חגגו לפי הנחיות התו הסגול, וצמצמו את הרשימה ל-50 משתתפים.

מיה, צחי, לאה ורפאל שנירר. ארז חן צלמים,
מיה, צחי, לאה ורפאל שנירר/ארז חן צלמים

לאה שידועה בנאמנותה לאנשים שצועדים איתה לאורך השנים בכל תחנות חייה, לבשה שמלה עוצרת נשימה של המעצב דרור קונטנטו שהלביש גם את הבת מיה, וענדה תכשיטים של חנה דייגי חברתה, שגיא דהרי עיצב לה תסרוקת וינטג' עם "החלה" המסורתית בקודקוד, ונטע סקלי, המנהלת האמנותית של MAC איפרה אותה-כולם אגב ליוו את שנירר בכל האירועים שלה.

מוטי רייפ, מאיה דגן ודרור קונטנטו. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מוטי רייפ, מאיה דגן ודרור קונטנטו/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

את האירוע הפיק טל שרף ועיצבה אורית יערי, השפית לילך גרמן הייתה על קבלת הפנים וארוחת הערב, השלושה היו אמונים בתקופת הקורונה על החתונות של שני הבנים.

השניים צעדו לחופה על רקע שירו של אריק איינשטיין "זו אותה האהבה", את טקס חידוש הנדרים המרגש, ערך הרב אריאל, והשניים ענדו את הטבעות איתן נישאו לפני 30 שנה.

ליאת מוליוב ולאה שנירר. ארז חן צלמים,
ליאת מוליוב ולאה שנירר/ארז חן צלמים

בחלק האמנותי אריק סיני, חבר ותיק של לאה כבר 35 שנה, ולהקת קאברים בשירים באיטלקית.

בחוגגים: חלי ואבנר קז, מבעלי חברת מאיר; אלינור ואיתן טרבלוס, מבעלי אגאדיר; עו"ד נטלי צראף; מיכל ועו"ד יוסי לבנה מי שהכירו בין לאה לצחי; ניקי גולדשטיין שהקדיש ללאה שיר; מעצבת התכשיטים שרון דורני ויוני עובד, מבעלי אבגד; פרי גלעדי.

הדס מוזס והילה קניסטר בר דוד. ארז חן צלמים,
הדס מוזס והילה קניסטר בר דוד/ארז חן צלמים
seperator

מסיברביז

גליה תורן חן, מיכל גייטו אלבז, עפרה רייף שמלצר, בר זומר. רפי דלויה
גליה תורן חן, מיכל גייטו אלבז, עפרה רייף שמלצר, בר זומר/רפי דלויה

מיכל גייטו-אלבז, מנכ"לית ומייסדת אתר Guilty , ערכה בביתה של אשת העסקים עפרה רייף-שמלצר, מבעלי שלמה סיקסט, את אירוע השקת הקולקציה BARBIZ, של הדוגמנית בר זומר לאתר הביוטי GUILTY. המעצבת ריקי קייקס עיצבה את הגינה והסבה אותה לבית החלומות של ברבי והמוזמנים הרגישו לכמה שעות שהם חלק מסיפור אגדה. כולם נדרשו ונענו לקוד הלבוש שהיה צבע פסטל.

במהלך האירוע חגגו בת מצווה לגילי קוריצקי, שבשל אילוצי הקורונה לא זכתה לחגיגה.

בחוגגות: עופרה רייף שמלצר שנתנה את ביתה לטובת האירוע; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה סיקסט; גליה תורן-חן, יועצת הביוטי של האתר; הילה רהב; דנה זרמון.

seperator

ערכה בהפתעה

רון שפירא וטופז גמליאל. בן טל,
רון שפירא וטופז גמליאל/בן טל

במרכז האקדמי פרס ברחובות יזמו דרך יצירתית בשל ההנחיה כי על מוסדות הלימודים הגבוהים בישראל, לבטל את טקסי הסיום, או להעבירם בזום. היוזמה היצירתית של המרכז כללה ערכת 'טקס סיום אישי' שנשלחה לבוגרים עם שליח עד פתח הבית. כל אחד מ-1,200 הבוגרים ו-300 המצטיינים, קיבלו לביתם מארז עם ברכה אישית, דיפלומת סיום, כובע בוגרים, ושי.

עפרה אלול  בובה לוי. יח"צ,
עפרה אלול בובה לוי/יח"צ

כדי להפוך את המארז לאישי, צילמו וערכו במרכז 1,200 סרטונים לכל בוגר ובוגרת, עם הקדשה אישית מראש החוג בו למדו, או מנשיא המרכז למצטייני הנשיא. הצפייה בסרטון האישי נעשתה באמצעות סריקת קוד QR ייחודי שבראש הברכה, הבוגרים התבקשו לצלם את עצמם זורקים באוויר את הכובעים שקיבלו בערכה, עבור סרט שיופק כדי להשלים את החוויה. חלק מהבוגרים זכו לביקור אישי של הנהלת המרכז האקדמי פרס, שהגיעו לביתם בהפתעה במקום השליח.

seperator

ויהי אור

ענבל דור, אורן שגיא, ונאוה ברק. אלברט ללמיאב,
ענבל דור, אורן שגיא, ונאוה ברקנ/אלברט ללמיאב

בסוף השבוע נערך ערב סיום פרויקט "אור גדול של "סיסקו" ישראל ו"מלם תים" לעמותת עלם, המסייעת לנוער בסיכון, האירוע נערך בחצר מרכז העמותה בחולון בשיתוף עירית חולון. במסגרת הפרויקט נרתמו חברות ולקוחותיהן לשיפוץ של כ-15 פרויקטים של עלם, בשל מגבלות הקורונה נעשה שימוש בערכות להכנה ביתית שנרכשו מעסקים קטנים, ולאחר הכנתם על-ידי עובדי ולקוחות החברות, הועברו לעלם.

בין המרכזים ששופצו, עוצבו וזכו לפינות ישיבה חדשות: דימונה, קריית מלאכי, צפת, אילת, נתניה ונצרת. בחלק האמנותי אמיר דדון ששר לנערי ונערות העמותה בשידור חי שהועבר על-גבי פלטפורמת WEBEX של סיסקו, במהלך המופע דון הפתיע את נעמה עוזרי אחת מצעירות עלם, כשהזמין אותה לשיר איתו את השיר 'אור גדול'.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל בירך את נאוה ברק נשיאת עמותת עלם, ואת ענבל דור קרבל, המנכ"לית, והודה להן בשם עובדי סיסקו, לקוחותיה ושותפיה ובראשם מנכ"ל מלם תים , אודי ויינרטראוב על ההזדמנות לתרום את דברים החשובים לנוער.

seperator

נלחמים באלימות נגד נשים

ענת שכטר וידור, מירי מיכאלי, אניטה פרידמן, לאה שנירר, ג'ני ופרלה קובה. גיל חיון,
ענת שכטר וידור, מירי מיכאלי, אניטה פרידמן, לאה שנירר, ג'ני ופרלה קובה/גיל חיון

לקראת חודש המודעות לאלימות נגד נשים שיחול בנובמבר, יצאו בויצו במיזם בשיתוף האמן אביב גרינברג, שעיצב חולצות בתרומת JACK KUBA . מובילות הקמפיין הצטלמו לתערוכה שתוצג בנובמבר הקרוב בקניון רמת אביב.

לפני כחצי שנה, הקימו לאה שנירר, סנדרה רינגלר ועוד, את אגודת ידידי ויצו עליה נמנות: חלי קאז; הבמאית נירית ירון; ג'ני קובה, מנכ"לית משותפת ברשת JACK KUBA; אשת יחסי הציבור שילה מגר; ענת שכטר-וידור, מי שהייתה נשיאת ויצו אוסטרליה ועשתה עלייה לפני כשנתיים, שמטרתה לגייס תרומות לארגון.

כל ההכנסות יתרמו לנשים בסיכון וילדיהן, כמו: מקלטים לנשים מוכות, מרכזים לטיפול באלימות במשפחה, תוכניות לאיתור וטיפול בילדים עדים לאלימות ועוד.

בין המצולמות: תקווה גדעון, אורנה דץ, תום אביב, לי שינדלר, שמחה גואטה, גילי אלגבי, מיכל ינאי, דוד דביר, מרב פלדמן, שי לי ליפא, רונית יודקביץ, אירה דולפין, ג'ני צ'רוואני, שני גולדשטיין, סתיו שטרסקו, קרן ברטוב, מושיק גלאמין, עידו גרינברג, מירן מינקס.

seperator

נעולים עליו

אורן אביגדור ודורן ג'מצי. מורג ביטן,
אורן אביגדור ודורן ג'מצי/מורג ביטן

קבוצת מולטילוק - חברה בינ"ל מובילה בתחום פתרונות נעילה צילינדרים ומוצרי ביטחון, חתמה הסכם חסות משנה עם קבוצת מכבי Playtika תל-אביב לעונת 2020-21. במסגרת ההסכם, מידי שבוע ייבחר המהלך ה"נועל" של מחזור המשחקים של הקבוצה ביורוליג בחסות חברת מולטילוק. ההסכם יכלול פרסום במגרש, ביקור הקבוצה במפעל מולטילוק ביבנה, ושיתופי פעולה למען הקהילה בהשתתפות נציגות שחקני הקבוצה.

אורן אביגדור מנכ"ל ישראל בקבוצת מולטילוק אמר כי מולטילוק שמחה להצטרף למשפחת מכבי ת"א בכדורסל, ורואה בחיבור בין החברה לקבוצה, והוא שמח על ההזדמנות שמולטילוק תהיה חלק ממערך "ההגנה" של הקבוצה.

עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי Playtika אמר כי הוא שמח מאוד והמשימה הראשונה שבה מולטילוק יסייעו למכבי היא "לנעול" את אזור הצבע לחלוטין, והודה לכל מי שהביא לחתימת ההסכם. דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במכבי Playtika ת"א אמר כי לצרף את קבוצת מולטילוק כמפרסמת במכבי היה יעד אסטרטגי מבחינת המחלקה והוא שמח שעמדו בו, שיתוף פעולה יצירתי שישלב בתוכו את כל זרועות המועדון.

seperator

זום אדיר

יניב לוי ואדיר מילר. יח"צ,
יניב לוי ואדיר מילר/יח"צ

בחברת הליסינג ליס פור יו מצאו פתרון יצירתי שיאפשר להנהלת ולקוחות החברה להיפגש פנים אל פנים ולברך לשנה החדשה. החברה ערכה הרמת כוסית ב ZOOM ל כ- 1000 לקוחות החברה, שנהנו ממופע אלתורים מיוחד של אדיר מילר.

אילן גרזי אדיר מילר שי באבד דורון לצר. עדי כהן,
אילן גרזי, אדיר מילר, שי באבד, דורון לצר/עדי כהן

יניב לוי, מנהל השיווק של ליס פור יו שהנחה, אמר כי הם מקפידים מידי שנה להיפגש עם לקוחותיהם ולברך לרגל השנה החדשה, והשנה החליטו לא לוותר על המסורת, והביע תקווה לשוב ולהיפגש פנים מול פנים וללא כל הגבלות.

במברכים: יגאל בוחבוט סמנכ"ל המכירות ושלי ברנס סמנכ"ל השירות. גם בפירמת עורכי הדין ועורכי הפטנטים הבינלאומית פרל כהן גייסו את אדיר מילר להרמת כוסית וירטואלית שנערכה לקראת החג, מילר אמר לעובדי המשרד שצפו במופע ששודר בזום ממשרדי הפירמה בעזריאלי שרונה, כי תוכנית הרמזור של גמזו היא רעיון מצוין, אבל הוא, חפר ואיצקו, חשבו על זה הרבה זמן לפניו. עו"ד זאב פרל שותף מנהל של הפירמה, נשא דברי ברכה.

seperator

יד לחיים

נפתלי בנט ומוישי כהן. יח"צ,
נפתלי בנט ומוישי כהן/יח"צ

מוישי כהן, מנכ"ל ארגון יד שרה, ערך לח"כ נפתלי בנט, סיור מקיף בבית יד שרה בירושלים, כדי שיתרשם מקרוב אחר העשייה שנעשית בימי שגרה, ובעיקר בתקופת הקורונה. השניים סיירו בין מחלקות ושירותי יד שרה, ובנט ציין לטובה את היזמות של יד שרה, שמספקת ציוד נשימתי מציל חיים, מחוללי חמצן ומדי סטורציה, ומאפשרת בימים קשים אלה לאלפי ישראלים להימנע מהגעה מיותרת ומסוכנת לבתי החולים.

seperator

תורמים ואורזים

נעמה הלוי פאר רונית מאירי רונן יוכפס ועופר סמו. אביב גוטליב,
נעמה הלוי פאר רונית מאירי רונן יוכפז ועופר סמו/אביב גוטליב

רונית מאירי, מנהלת אגף השינוי הארגוני בחטיבת משאבי אנוש בבנק הפועלים, רוני גרפונקל, יו"ר ארגון העובדים בבנק, נעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק, וחברי ההנהלה, חילקו עם מתנדבים מעובדי הבנק, 300 מארזי מזון לחג לניצולי שואה, קשישים עריריים ומשפחות במצוקה באזור יפו ודרום תל-אביב. עובדי הבנק המתנדבים במגוון עמותות ברחבי הארץ, חילקו 450 מארזי מזון לחג נוספים לנזקקים במסגרת המהלכים לסיוע לנפגעי המשבר.

הנהלת הבנק והעובדים נרתמו למאמץ הגיוס הכספי לטובת נפגעי משבר הקורונה ואספו עד כה תרומות בסך 120 אלף ₪, מאות מעובדי הבנק בסניפים ובמטה השתתפו במבצע איסוף מזון עבור נזקקים, מבצע הממשיך ובמהלכו נאספו מארזי מזון עבור 80 עמותות בכל רחבי הארץ.

seperator

אבל למה

דרור גנות, ליאת סדן, עפר קליין, ומאחור רד אורבך. יחצ הראל,
דרור גנות, ליאת סדן, עפר קליין, ומאחור רד אורבך/יחצ הראל

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים השיקה פודקאסט מאקרו כלכלי שבועי בשם "אבלמה?" שמגישים עפר קליין ראש אגף כלכלה ומחקר מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים ורד אורבך סולן להקת רד בנד.

הפודקאסט יעלה אחת לשבוע בימי חמישי ויעסוק בנושאי מאקרו כלכלה אקטואליים, במטרה להעביר אותם בצורה קלילה ונעימה, תוך הענקת ערך מוסף למאזינים ולקהל הלקוחות של החברה ובכלל. פתיחת ערוץ התוכן מהווה מהלך המשך לערוץ הטלגרם שפתחה הקבוצה מוקדם יותר השנה, ובחברה מבטיחים להמשיך לפתח עוד פלטפורמות תוכן עבור הלקוחות בכדי להנגיש עבורם את המידע ולייצר קשר חזק יותר עם קהל הלקוחות.

בפודקאסט עפר קליין-המומחה הכלכלי של הראל שמנתח אירועים מאקרו כלכליים שעושים חדשות מהעולם והארץ, ורד אורבך-ההדיוט שמבקש להבין את המושגים, מה הם אמורים ואיך הם בתכל'ס משפיעים על כיסו, וכעסו, ייצרו שיח פתוח ויומיומי שיתמקד בסוגיות כלכליות-חדשותיות, כשהם יבדקו מה הסיבות לתהליכים מאקרו כלכליים מקומיים וגלובליים, למה הם קורים ובעיקר איך הם משפיעים על הכיס של כולנו.

seperator

אות המתנדב

ניסים שלם ואילן גזית. עמוס בן גרשום לעמ,
ניסים שלם ואילן גזית/עמוס בן גרשום לעמ

בסוף השבוע הוענק אות הנשיא למתנדב לשנת תש"ף 2020 המוענק מידי שנה ליחידים וגופים שפעילותם ההתנדבותית מייצרת תרומה ייחודית לטובת המדינה והחברה בישראל.

האות הוענק בטקס שנערך בבית הנשיא בירושלים ובין מקבליו: אילן גזית יו"ר הסתדרות החלוצה הכוללת את דרור ישראל, תנועת תרבות, בוגרי המחנות העולים ובוגרי השומר הצעיר, וניסים שלם יו"ר מועצת תנועות הנוער שקיבלו את האות שהוענק לתנועות הנוער ולתנועות הבוגרים, על תרומה אדירת ממדים לחברה בישראל ועל קיום הערך 'כל ישראל ערבים זה לזה' הלכה למעשה בעת משבר הקורונה.

באותו טקס זכתה עמותת "רואים רחוק" של קשת, על הענקת הזדמנות לבני נוער בסיכון להשתלב בעולם התקשורת, האמנות והיצירה. את האות קיבלה בשם העמותה טלי גורן, חברת הועד המנהל של העמותה וסמנכ"ל תקשורת ורגולציה בקשת.

"רואים רחוק", שהוקמה על-ידי קשת ב-2011, החלה כפרויקט חברתי בשנת 1999 בשם "יוצרים עם קשת". עם הקמת העמותה, הותווה מסלול ייחודי להכשרה ארוכת טווח, עבור בני נוער בסיכון מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית, תחת התפיסה ש"אמנים גדולים נולדים בכל מקום".

seperator

בוגרים מרימים כוסית

סיגל פירסט ורותי דונג. איתי סיון,
סיגל פירסט ורותי דונג/איתי סיון

ארגון בוגרי הטכניון, ערך הרמת כוסית ב ZOOM, שלראשונה אפשרה לבוגרים שעשו רילוקיישן ועובדים בחברות והתאגידים המובילים בעולם להשתתף באירוע. במשתתפים: נשיא הטכניון, פרופ' אורי סיון; הנשיא היוצא פרופ' אמריטוס פרץ לביא, שהרצה על "חלומות ושינה בימי קורונה"; ורותי דונג, מנכ"לית הארגון שאמרה כי התקופה שמאתגרת את כולנו היא הזדמנות משמעותית עבורם לקיים מפגש מיוחד יחד עם בוגרים מכל רחבי תבל, ואיחלה שנה טובה, מוצלחת ובריאה עם תקוה גדולה שיוכלו להפגש בהקדם פנים מול פנים.

seperator

בקטנה

+חברת ראדא הישראלית הנסחרת בנאסד"ק ועוסקת בפיתוח ובייצור מכ"מים טקטיים לכח המתמרן, מקימה מרכז פיתוח בפארק ההייטק גב-ים נגב בבאר-שבע. מדובר במרכז הפיתוח השני של החברה, שפעלה עד לאחרונה רק מנתניה. הייחודיות של פארק ההייטק גב-ים נגב, היא בפיתוח אקוסיסטם שלם של חברות הפועלות מהפארק ונהנות מיתרונות רבים, כמו קהילות מפתחים, חיבורים עסקיים ושיתופי פעולה. ראדא מצטרפת לחברות היי-טק מובילות נוספות שכבר פועלות בפארק ביניהן, Dell ' WIX, IBM אלביט מערכות וחברות סטארט אפ נוספות.

+ המועדון המדעי של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע, ערך מפגש אונליין לכבוד ראש השנה שהובילו שמשון הראל, יו"ר מועצת המנהלים של המכון ומבעלי אמריקה ישראל, ויעל גורן-וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים שציינה שהמשבר הנוכחי מדגיש ומחזק ביתר שאת את חשיבות המחקר המדעי.

כ-200 מידידי ותורמי המכון לבשו חולצות לבנות, ופגשו בזום את פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן למדע, שדיבר על התחלות מדעיות ואמר כי השנה החדשה תהיה במובנים רבים שנת המדע, והם מקווים שהתחלות אלו יהיו לטובה, שנה בה העולם יישא עיניו אל המדע, העתיד ומשם אל האנושות כולה, ואמר כי המפתח של המגיפה נתון בידי המדענים, לצד הצורך בחברה חזקה שתעמוד באתגרי התקופה.

האזינו ושרו עם אמיר דדון: אברהם ביגר, עדיה ופרופ' יצחק סוארי, אברהם ברגר, גדעון המבורגר, דיתה ויהודה ברוניצקי, פרופ' מיכאל סלע ופרופ' רות ארנון ממציאי הקופקסון, עידו נחושתן, עו"ד אברהם בן נפתלי, אתי פירק ממציאות תרופת הארביטוקס לסרטן, עו"ד דורון כהן, אלון קפלן, עמיר שאלתיאל, שי טייטלבוים.

+ נמשך מבצע תרומה של דיסקונט עבור ארגון לתת והרוח הישראלית, בעקבות משבר הקורונה שהביא לכך שמשפחות רבות נוספו למעגל העוני, ונזקקות לסיוע, הוחלט בבנק דיסקונט, שכל תרומה של העובדים עבור לתת והרוח הישראלית תוכפל על-ידי הנהלת הבנק. התרומה תתבצע באמצעות אפליקציית PAYBOX.

+ ברוח התקופה, ארגון בוגרי הטכניון עבר למתכונת ZOOM, ולראשונה התאפשר גם לבוגרים שעשו רילוקיישן ועובדים בחברות והתאגידים המובילים בעולם להשתתף באירוע עם נשיא הטכניון, פרופ' אורי סיון והנשיא היוצא פרופ' אמריטוס פרץ לביא, שערך הרצאה שכותרתה "חלומות ושינה בימי קורונה". רותי דונג, מנכ"לית ארגון הבוגרים, אמרה כי התקופה שמאתגרת את כולנו היא גם הזדמנות משמעותית עבורנו לקיים מפגש מיוחד יחד עם בוגרים מכל רחבי תבל, מאחלת לכולכם שנה טובה, מוצלחת ובריאה עם תקוה גדולה להיפגש בהקדם פנים מול פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully