וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי

17.9.2020 / 8:36

פעילות רוחשת בקניוני עופר, מינוי חדש בקבוצת גולף, קמפיינים בהשתתפות שגיא מוקי ואירה דולפין, גרביים מיוחדים לספורטאים וגם: כמה יעלה לכם לשכור מטוס פרטי לדובאי?

מינויים

דירקטוריון גולף הודיע על מינויו של אלי שפיר לממלא מקום מנכ"ל קבוצת גולף. שפיר, 49, ששימש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של קבוצת גולף, מונה לממלא מקום מנכ"ל קבוצת גולף. הוא נשוי+2, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות במכללה למנהל. בשלוש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה ולפני כן שימש כסמנכ"ל הכספים בלילית קוסמטיקה וכמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים באלביט אופנה בע"מ.

אלי שפיר מנכ"ל קבוצת גולף. ע.י.,
אלי שפיר/ע.י.

בלקין לייזר, חברת הסטארט-אפ הישראלית, המציעה טיפול קו ראשון בלייזר לגלאוקומה שנמשך שניות בודדות בלבד ואיננו פולשני, מודיעה על מינויו של ד"ר יורם זולברג לתפקיד סמנכ"ל רפואה וקליניקה, שירכז את ניהול הניסויים הקליניים בארץ ובעולם. ד"ר זולברג הוא רופא עיניים המביא עמו למעלה מ-15 שנות ניסיון לבלקין לייזר. בעבר הוביל ארבעה ניסויים קליניים בחברת BrainsGate, המפתחת מכשור רפואי לטיפול בשבץ מוחי, ובהם ניסוי שפורסם לאחרונה בכתב העת הרפואי The Lancet. הניסוי נחשב למחקר הגדול ביותר במכשור רפואי שנערך אי פעם בתחום הנוירולוגיה (1,000 מטופלים, ב-18 מדינות, ו-73 אתרים שונים). לפני שהצטרף לחברת BrainsGate, שימש ד"ר זולברג במשך 6 שנים כמייסד וכמנכ"ל חברת סטארט-אפ ישראלית בתחום התוכנה.


על רקע האסון בלבנון והחשש לאסון כימיקלים גדול גם בישראל ובמפרץ חיפה בפרט, מודיע הארגון האקטיביסטי מגמה ירוקה, על חילופים בצמרת הארגון. אלעד הוכמן (34), שאחראי על הצלחות ומאבקים רבים בנושאי סביבה בעשור האחרון נבחר על ידי ועדת איתור לתפקיד מנכ"ל הארגון. הוכמן מחליף את המנכ"לית היוצאת שני אלוני. הוכמן, נשוי ובן 34, משמש מזה כ-5 שנים נציג ארגוני הסביבה בוועדות ממשלתיות, נבחר כנציג בוועדה הבין-משרדית להפחתת פליטות גזי חממה ונציג בוועדה לגיבוש מדיניות ישראל בנושא הפקת נפט בטכנולוגיות חדשות, מכיר מקרוב את המציאות החמורה ואת אוזלת ידה של הממשלה אל מול משבר האקלים. הוכמן ריכז מטעם ארגוני הסביבה את המשלחת הישראלית לוועידת האקלים בפריז, ששינתה את ההתייחסות של מנהיגי העולם למשבר האקלים ובעקבותיו חתמו המדינות על הסכם פריז, שמחייב את כלל המדינות לצמצם את הפגיעה בכדור הארץ ולמעבר לאנרגיות מתחדשות. הוא היה ממפיקי מצעדי האקלים במשך שלוש שנים והוביל בכנסת את ציון ימי השמירה על הסביבה בכנסת.

ד"ר יורם זולברג. יחצ,
ד"ר יורם זולברג/יחצ
אלעד הוכמן. ארגון מגמה ירוקה,
אלעד הוכמן/ארגון מגמה ירוקה

קמפיינים

TUBORG מבית IBBL מבשלות בירה ישראל ("קרלסברג ישראל"), תעלה בקמפיין חדש תחת המסר: OPEN FOR FUN לרגל השקת המיתוג חדש והשפה התקשורתית החדשה אשר מטרתה יצירת קשר וזיהוי של הבירה עם רגעי ה-FUN של החיים, רגעים משמחים עם החבר'ה, או הרגע הכיף בסופו של יום ארוך בעבודה. במרכזו של הקמפיין עומד שיתוף פעולה עם הבימאים גלעד אבנת וסתיו נחום מ- BONAMAZE, חברת הפקת קליפים ישראלית עם סגנון מוזיקלי ייחודי המשלב חיבור צלילים מהחיים ושילובם למנגינה מגניבה וקצבית. BONAMAZE יצרו עבור טובורג קליפ שישדר את הרוח הצעירה וה-FUN דרך עולם המוזיקה. שירה מן-פיול, מנהלת השיווק של טובורג, מסרה: "על מנת למנף את חוזקות המותג הטבעיות כפי שעלו מתפישות הצרכנים חברנו לאסטרטגיה הגלובלית של טובורג, המתבססת מצד אחד על היתרון המוצרי האדיר, הפתיחה הקלה ללא פותחן, ומצד שני מנגישה את חוויות ה- FUN הרלבנטית לעולם הבירה והצעירים. בשיתוף פעולה עם טובורג העולמית יצרנו שפה חדשה וערכנו שינוי מיצובי נרחב ייחודי לשוק הישראלי. מותג טובורג יביא לצרכן את חווית ה-FUN וייצר חיבורים רלוונטים לעולמות תוכן מגוונים".

שיתוף פעולה ראשון בין זמר מאיחוד האמירויות לזמר ישראלי: בעקבות הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות נרקם שיתוף פעולה ראשון בין זמר ישראלי וזמר ערבי מדובאי. הזמר הישראלי הוא אלקנה מרציאנו זוכה דה וויס והזמר הערבי הוא וואליד אל ג'סיאם שנחשב זמר צעיר, מבטיח ומצליח בדובאי ובאמירויות. השניים החלו לעבוד בימים אלו על דואט בביצועם בעברית, אנגלית וערבית. מי שאחראי על המילים, הלחן וההפקה המוסיקלית הוא לא אחר מיוצר הלהיטים וזוכה האירוויזיון דורון מדלי לצד היוצר הנרי.

רגע לפני הסגר המתקרב, שגיא מוקי הצטלם לקמפיין "Ready for Sport" של חברת אדידס, במטרה לעודד את הציבור לעשות ספורט ולצאת להתאמן למרות השגרה החדשה. הקמפיין הצטלם בחמישי האחרון, אחד הימים החמים של השנה, מה שלא מנע מהאלוף האולימפי להגיע ולספק השראה ושליחות. הקולקצייה החדשה פותחה באמצעות טכנולוגיות ביגוד ספורט חדשות: טכנולוגיית READY המייצרת ביגוד קל משקל לצד טכנולוגית נידוף זיעה, טכנולוגית HEAT RDY המשלבת חומר בשם מש השומר על חום הגוף בזמן כושר.

מותג הספורט UNDER ARMOUR גייס לשורותיו את גורו הכושר והפיטנס אירה דולפין שתשמש כשגרירת המותג בישראל, אשר הצטלמה היום לקמפיין ראשון בכיכובה. אירה הצטלמה לקמפיין עם קולקציית החורף החדשה של המותג ועם נעל הריצה החכמה עם קישורית בלוטות' ואמרה: "גאה ומתרגשת להצטרף למשפחת אנדר ארמור ולהיות השגרירה הידוענית הראשונה של מותג בגדי הספורט וההנעלה בישראל. לאנדר ארמור ולי ערכים משותפים של קידמה, חשיבות השמירה על כושר ואורח חיים בריא ולשאוף תמיד למצויינות".

חברת קאווה גרופ מציעה כבר עכשיו מטוסי מנהלים לדובאי ואבו דאבי: מטוס מנהלים קטן במחיר של 15-17 אלף יורו למטוס, טיסה לדובאי או אבו דאבי במטוס מנהלים בינוני תעלה 22-24 אלף יורו ובמטוס מתקדם וגדול יותר כבר תגיע ל- 35 אלף יורו. "ברוב המקרים המשלחות של גורמים מדיניים נעשות במטוסים מהדגמים הבינוניים, תלוי במספר הטסים." כך לדברי, אראלה וטנשטיין מנכ"ל חברת קאווה גרופ, המתמחה בשירותי קונסיירז' בינלאומיים ואקסלוסיביים. וטנשטיין מוסיף: "ההסכם ההיסטורי עם איחוד האמירויות שייחתם היום בבית הלבן בוושינגטון מביא עימו עידן חדש גם לעולם התעופה והתיירות. זאת יחד עם הבשורה, שנתב"ג נשאר פתוח למרות הסגר והאופציה שקיימת היום לישראלים להגיע למדינות ויעדים ירוקים (כמו יון ובולגריה) בנוסף ליעדים החדשים. האופציה של טיסות פרטיות תופסת היום תאוצה ומאפשרת גם בסגר חופשה בחו"ל בכל תקופת החגים."

אירה דולפין. יחצ,
אירה דולפין לאחר יום הצילומים עם מנהלת השיווק של אנדר ארמור נועה לב והמנכ"ל פלג נוראני/יחצ
שגיא מוקי. שוקה כהן,
השרב לא הפריע לו. שגיא מוקי/שוקה כהן

מאניה גרופ מתרחבת לקטגוריית בגדי ספורט תחת מותג חדש - SIS בתחום Active Fashion הפונה לקהל הנשי. בכוונת הקבוצה לפתוח מספר חנויות עד סוף שנת 2020 בקניונים ובמרכזי מסחר בהשקעה של 10 מיליון שקל. החנויות שיפתחו בחודש אוקטובר הקרוב: קניון רמת אביב, קניון אבנת פתח-תקווה, שער הצפון וביג פאשן טבריה. המותג יימכר גם באתר שיעלה בסמוך לפתיחת החנות הראשונה. לדברי מישל רוגוף, מבעלי הקבוצה: "בשנים האחרונות נשים צורכות בגדי ספורט כחלק משגרת הלבוש היומיומית שלהן. הן מחפשות אחר גזרה טובה ונוחה, בשילוב טקסטורות וגזרות טרנדיות, במחיר שהוא value for money ולפה אנחנו נכנסים". הקולקציה כוללת טייצים, חזיות ספורט, בגדי גוף, חולצות וגופיות במגוון גזרות ומידות. טווח המחירים נע בין 79 שקל ועד 399 שקל. המותג יימכר גם באתר. בקרוב, תציג החברה את פרזנטוריות המותג.

הכירו את INCYLENCE, מותג גרבי פרימיום לספורטאים. הגרביים הונדסו ועוצבו לספק פונקציונליות מושלמת לאימונים ולחיי היום יום בעיצוב מיוחד ומלא בסטייל. בחודשים האחרונים הושקה הנציגות הרשמית של המותג תחת השם INCYLENCE ISRAEL במטרה לספק גרבי פרימיום איכותיים וצבעוניים לספורטאים וצרכנים ישראלים במשלוחים ישירים עד הבית. INCYLENCE הינו מותג D2C גלובלי המוכר בקרב ספורטאי עילית בכירים ברחבי העולם, כמו: דניאלה בליימל (איש ברזל), פרדריק פונק (איש ברזל), צמד הספורטאים הנורווגי כריסטיאן בלומנפלט וגוסטב אידן ועוד.

רגע לפני ההודעה על הסגר, קיימה חברת הטכנולוגיה Plus500 הישראלית אירוע חברה בקיבוץ יגור לעובדיה תחת כיפת השמיים. האירוע שתוכנן ונערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות ואורחי האירוע חולקו לקפסולות זוגיות. מתחם האירוע היה מושקע ומרהיב, החברה הצליחה לגרום לעובדיה להיפגש לאחר תקופה ממושכת של עבודה מהבית בצורה בטוחה וייחודית. האורחים נהנו מאוכל מגוון ואיכותי ושתו קוקטיילים מפנקים שחיכו להם בשולחנות, לצד מסכות ממותגות והפתעות נוספות. מנכ"ל החברה דוד צרויה נאם בפני הנוכחים ואמר "עוברת עלינו שנה מאתגרת, ביום בהיר אחד, עברנו לעבוד מהבית, התאמנו את עצמנו במהירות, עמדנו בזה בגבורה והשגנו תוצאות שיא, זה אינו טריוויאלי בכלל ברצוני להודות לכולכם. אתם ובני משפחותיכם חלק בלתי נפרד מהצלחה".

אמריקן לייזר בוחרת לשמור על איכות הסביבה ועוברת לפורמט דיגיטלי. אמריקן לייזר, רשת האסתטיקה הרפואית הגדולה בישראל, משיקה פורמט דיגיטלי באמצעות קומסיין לשינוי משמעותי בחוויית השירות ללקוח ובכך מעניקה שירות יוצא דופן. המהלך יחסוך מאות שעות עבודת תיוק והדפסות ישפר את מעגל השירות ללקוח ויטייב תהליכים בסניפי הרשת.

רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר אמר כי "אמריקן לייזר בחרה להשתלב במגמה הגלובלית של שמירה על איכות הסביבה, לכן עברה לפורמט דיגיטלי ירוק על מנת לא לבזבז נייר מיותר ובמקביל לשפר את חווית הלקוח בסניף. אנו רואים בשמירה על הסביבה צורך הכרחי ושמחים לתרום את חלקנו לסוגיה חשובה זו".

פסטיבל תל אביב דאנס של מרכז סוזן דלל שעלה ב-8.9.2020 יהיה נגיש לציבור גם בסגר, וניתן יהיה לצפות ב-9 הבכורות שהועלו במסגרתו עד לתאריך ה-26.9.2020 - בעלות של 20 ₪ בלבד למופע.
מרכז סוזן דלל שהציג השנה 9 הופעות בכורה עולמיות במסגרת פסטיבל תל אביב דאנס בהפקה ייחודית וייעודית לפלטפורמה הדיגיטלית, כולן של יוצרים ישראלים, ימשיך גם בתקופת הסגר עד לתאריך ה-26.9.20. למי שלא הספיק לצפות בהופעות הפסטיבל עד עתה - ניתנת כעת הזדמנות נוספת לקחת חלק בחוויה וליהנות מבכורות מאת כוריאוגרפים ישראלים מובילים אורלי פורטל, להקת שאדן למחול, רנה שינפלד, עדי בוטרוס, רועי אסף, שלומית פונדמינסקי, אנאבל דביר, אנסמבל מחול קייזר אנטונינו ואלה רוטשילד. מחיר כרטיס: 20 שקל למופע. כרטיס משולב לכל 9 המופעים יעלה של 99 שקל.

מאניה גרופ. חיים כהן,
קמפיין חדש למותג חדש. SIS של מאניה גרופ/חיים כהן
גרבי Incylence. יחצ,
גרבי INCYLENCE/יחצ
דוד צרויה מנכ"ל 500 פלוס. קרן גפני,
דוד צרויה/קרן גפני

הדיירים בדיור מוגן "אחוזת פולג" החליטו לתמוך ברופאים וצוות האחיות שנלחמים עבורם יום יום ואפו השבוע, כל אחד בביתו, עוגות דבש לקראת החג, קישטו בכל טוב וחילקו לצוותים הרפואיים של בית החולים מאיר בכפר סבא. הצוותים הנרגשים שמחו מאוד.

בפתחה של השנה החדשה ובצל המאבק בקורונה, עיריית רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים והפלטפורמה - מרכז הצעירים העירוני של החברה העירונית רחובות, התגייסו על מנת לסייע לחיילים בודדים משוחררים תושבי רחובות לעבור את תקופת החגים הקרובה: העניקו להם שוברי שי לחג הכוללים תווי קניה ע"ס 300 שקל לכל חייל/ת. על-פי הקריטריונים לחלוקה, הוזמנו החיילים לקבלת שוברי השי, והחלוקה התקיימה בהתאם להנחיות התו הסגול.

הפרסומאית והיזמית החברתית יערית שושן-סבג יזמה ואצרה בהתנדבות עבור עמותת שותפות מגן הישראלית, תערוכה בנושא הלומי קרב ונפגעי פוסט טראומה. התערוכה שפתיחתה לקהל הרחב נדחתה בשל הסגר לתאריך ה-10 באוקטובר, תציג 30 צילומים אומנותיים של נפגעי פוסט טראומה שצולמו על ידי מובילי הצלמים בישראל יחדיו עם אחמ"ים וסלבים שהתנדבו לפרויקט, כאשר כל תמונה מספרת את סיפורו האישי של נפגע הטראומה דרך עדשת המצלמה. בשעה שראש הממשלה בנימין נתניהו חתם על הסכם השלום עם איחוד האמירויות בבית הלבן, שר החוץ גבי אשכנזי שאישר את החתימה, נכח ונאם באירוע השקת התערוכה שנערך במוזא- מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. לדברי יזמית ואוצרת התערוכה יערית שושן- סבג, "התערוכה עליה עמלנו חודשים רבים, בה כל המשתתפים עשו זאת בהתנדבות מלאה, נוצרה על מנת להביא שינוי חברתי וחוקתי למען הלומי הקרב, פצועי פוסט טראומה ובני משפחותיהם, כמו גם להעלות את הנושא על סדר היום הציבורי ולגייס כספים למען המשך פעילותה המבורכת והכל כך חשובה של העמותה. בשל הסגר הלא צפוי פתיחתה של התערוכה נדחתה לתאריך ה-10 באוקטובר ותוצג באורבן גלרי ברחוב רוטשילד בת"א לקהל הרחב". עוד נכחו באירוע הפתיחה ושמרו על ההנחיות: חבר הכנסת נפתלי בנט, חבר הכנסת אופיר סופר, ורד וברק רוזן מקנדה ישראל, איש העסקים משה פטרבורג, אורנה ברביבאי, דין מירושניקוב, רונה לי שמעון, מורן אטיאס, נטלי דדון, רוית אסף, מנכ"לית העמותה רוני ססובר וגיל ססובר, מנכ"ל המוזיאון עמי כץ ונוספים.

בית חולים אסף הרופא. תמי זלסבסקי,
הענקת העוגות/תמי זלסבסקי

דיגיטל

בנק הפועלים מוביל את עולם הערבות הבנקאית לעולם הדיגיטלי, ומשיק, לראשונה בישראל, ערבות בנקאית דיגיטלית מקצה לקצה באתר הבנק, ללא צורך להגיע לסניף או להוציא שליחים. הערבות הדיגיטלית מקצה לקצה מאפשרת ללקוח העסקי לפעול מרחוק, בנוחות, ללא ניירת וללא מגע (Contactless/Corona Free), ללא צורך במפגש פיזי לצורכי חתימת הגורמים השונים, ללא תלות בהגעה פיזית לסניף, בשליחויות וכדומה ותוך ייעול תהליך העבודה.

היכולות החדשות: ללקוחות - היכולת להגיש את הבקשה לערבות באופן דיגיטלי כך שהתהליך כולו יתנהל בדיגיטל ללא פקסים, שליחים וכו - יכולת משמעותית ובלעדית לבנק הפועלים. למוטבים (לקוחות כל הבנקים) היכולת להאריך תוקף ערבות (גם כזו שהופקה בדיגיטל וגם כזו שהופקה בסניף) באופן דיגיטלי באתר הבנק. עד כה רק בנקים בודדים בעולם מציעים שירות דומה, כדוגמת ANZ האוסטרלי. לגבי השוק הישראלי, מבנק הפועלים מסרו: "אנחנו גאים להיות החלוצים בתחום. מדובר כאן בחדשנות עסקית ובבשורה אמיתית ללקוחות הבנק".

חישוב עמלות ההיקף של סוכני ביטוח הוא אחד מהאתגרים המורכבים של חברות הביטוח, וזאת לאור התחרות הגבוהה בענף והצורך לממש מודלים עסקיים מורכבים, בזמן קצר תוך שקיפות מירבית. חברת Incentives Solutions, החברה המובילה בישראל בפיתוח ויישום של מערכות המסייעות לתכנן ולנהל תמריצים לאנשי מכירות, שירות, וערוצי הפצה, משיקה בימים אלה לראשונה בישראל מערכת מתקדמת המאפשרת לממש מודלים עסקיים מורכבים לסוכני ביטוח. הפתרון הטכנולוגי פותח על ידי Incentives Solutions בשיתוף עם חברת כלל ביטוח ופיננסים. החל משנת 2020 המערכת מיושמת בחברת כלל ביטוח ופיננסים ונותנת מענה לניהול הסכמי העבודה של החברה מול הסוכנים וחישוב עמלות ההיקף תוך מתן מענה למודלים מורכבים. המערכת מספקת יכולות ניהול מקצה לקצה הכולל הגדרת הסכם עבודה האישי של כל סוכן במערכת והטמעת ההסכם על כל תנאיו כנגזרות במערכת חישוב העמלות. לסוכנים תוצג באתר חברת הביטוח תמונה אחודה, עדכנית ומפורטת של נתוני עמלות ההיקף המחושבים במערכת בכל תחומי פעילותם. לסוכן תהיה יכולת לעקוב אחר העמלות ואופן חישובן ולבדוק את העמידה ביעדיו. המערכת מגיעה עם כלי ניתוח ודוחות ניהוליים.

עמיר פיסלויץ, מייסד ומנכ"ל Incentives Solutions, מסר: "אנחנו מביאים כיום בשורה משמעותית לתעשיית הביטוח בישראל וליכולת שלה לנהל ביעילות ובשקיפות את הקשר בין חברות הביטוח הגדולות ובין סוכנויות וסוכני הביטוח. העבודה הידנית באמצעות גיליונות אקסל או במערכות תוכנה מיושנות איננה מתאימה יותר לשווקים תחרותיים כמו שוק הביטוח ונדרשת עתה אוטומציה של תהליכים. הפתרון מציע לא רק חסכון וייעול ללא תקדים אלא גם מנוף חדש להגדלת מכירות, רווחים ולצמיחה".

סלקום בשיתוף פעולה ראשון עם רשת הפודקאסטים המובילה "עושים היסטוריה" - תביא לצופים את מיטב הפודקאסטים ובמגוון תחומים, אל מסך הטלוויזיה בבית, ללא עלות. סלקום היא החברה היחידה בישראל שתשדר פודקאסטים. מסקר של יפעת מידע תקשורתי עולה, כי 25%-30% מהאוכלוסייה מאזינים לפודקאסטים, בחתך גילאים 18-55, כאשר הנושאים הפופולריים ביותר הם מתחום המדע, הטכנולוגיה, ההיסטוריה, התרבות, הכלכלה והשיפור העצמי. 80% מאזינים לפודקאסט באמצעות המובייל, ובעיקר בזמן הנסיעה ברכב/תחבורה ציבורית, פעילות ספורטיבית וניקוי הבית. סך הכול יש בישראל בין 600 ל-800 פודקאסטים.

פודקאסט TV של סלקום. יחצ,
תכירו. פודקאסט TV/יחצ

יוזמות

שני בתים של קשישות תושבות אשקלון שהיו במצב מוזנח מאוד (קירות מתקלפים, עובש, רטיבות) שופצו במסגרת שת"פ של קבוצת טובול עם עמותת תנופה בקהילה. העמותה מתמודדת עם פניות רבות יותר המבקשות סיוע בשיפוצים ותיקונים שונים. קבוצת טובול פועלת רבות למען הקהילה ובחודש האחרון, היה צורך בתרומת חומרים לשני פרויקטים מאסיביים באשקלון. הפרויקטים בוצעו בבית של קשישה בת כ-70 שגרה עם שתי בנותיה ועם נכד עם צרכים מיוחדים ובבית נוסף בעיר, של קשישה נוספת חולת סרטן וערירית. לדברי תם טובול, מנכ"ל טובול קרמיקה : "בין הערכים שאנו דוגלים בחברה זה להעניק לקהילה חזרה ופועלים בכל העת לסייע למעוטי יכולת. נודע לנו על הפעילות החשובה של עמותת תנופה בקהילה והחלטנו כי אנו רוצים לסייע ולתרום את החומרים הנחוצים לשיפוץ. בית זה מרחב שחייב להיות נעים ובטוח לחיות בו והבתים שסייענו להם, חוו הזנחה קשה שהייתה עלולה אף לסכן את בריאותם של הדיירים. אנו נדאג לעמוד לרשות העמותה בפרויקטים נוספים".

למעלה מ-15 מיליון דולר (53 מיליון שקלים) גויסו ביום שני בערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ובפנמה (FIDF), והתרומות ממשיכות לזרום. האירוע, שנערך לראשונה באופן וירטואלי ובסימן "ערב הצדעה לגיבורים", שודר בשידור חי לעשרות אלפי תומכי הארגון מכל רחבי ארצות הברית, ביניהם פילנתרופים ואנשי עסקים מובילים, שהביעו את הערכתם לחיילי צה"ל. ערב ההצדעה השנתי של ארגון FIDF הוא אחד מהאירועים הגדולים והיוקרתיים ביותר בקרב הקהילה הפילנתרופית-יהודית באמריקה והשתתפו בו: נועה קירל, עידן רייכל, מורן אטיאס ועדן אלנה, לצד ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל, קציני וחיילי צה"ל, ביניהם: תא"ל רסאן עליאן, ראש המנהל האזרחי ששירת כמח"ט גולני במהלך מבצע צוק איתן, נפצע בקרב וחזר לפקד על חייליו, וסא"ל אפרת קייקוב, שנבחרה להיות האישה הראשונה שתפקד על גדוד בחיל התותחנים.

מבוטח שבחר לעבור לליברה מחברה אחרת, מצא עצמו ללא כיסוי ביטוחי למשך מספר ימים, כיוון שהחברה הנגדית, ממנה עבר, ביטלה לו את הפוליסה הקודמת לפני תחילת הביטוח החדש. הדבר התברר לו רק לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בדיוק באותם ימים שבעצם היה ללא כיסוי, ונגרם נזק של טוטאלוס. החברה הנגדית סירבה לכסות את הנזק, ואילו חברת ליברה, לא נשארה אדישה וכיסתה את התביעה למרות שטרם הפך ללקוח החברה. לא מה שציפיתם מחברת ביטוח. המבוטח בעצמו מספר: "כשחזרו אלי מליברה, הרגשתי שקיבלתי טלפון מאראלה ממפעל הפיס - שמחתי לשמוע שברגע שאתי אלישקוב שמעה על הסיפור היא נתנה מיד הנחייה לתת כיסוי ולשלם את התביעה למרות שהביטוח עדיין לא התחיל רשמית בליברה".

במסגרת סיור 'ארץ ישראל יפה' ברחובות, הגיעו חבר השופטים לצד נציגי העירייה לחברת סטרטסיס, שמשרדיה ממוקמים בעיר. סטרטסיס היא חברה ישראלית והמובילה בעולם בתחום ההדפסה בתלת ממד. מלבד הגאווה כי חברת ענק יושבת בעיר, סטרטסיס מקיימת שיתוף פעולה הדוק בשש שנים האחרונות עם תלמידי רחובות כחלק מתכנית הלימוד של תעשיידע, עמותת החינוך מיסודה של התאחדות התעשיינים בחזונו של דב לאוטמן.ז"ל תעשייה וחינוך. מתנדבי סטרטסיס מלווים את תכניות הפרימיום של העמותה, עובדים עם תלמידי רחובות, ומאפשרים להם ללמוד באמצעות עשייה. הם מקנים לתלמידים ידע, כלים והכשרה בעולמות הטכנולוגיה וההייטק, מעודדים יזמות, מנהיגות ויצירתיות באמצעות טכנולוגיה חדשנית, מייצרים חשיבה אסטרטגית ומאפשרים לתלמידים להוציא לפועל את רעיונותיהם במסגרת פרויקטים שנתיים.

עמותת אביב לניצולי השואה יצאה לקראת ראש השנה למבצע המתקת החג לכ-200 ניצולי שואה נזקקים, שמקבלים במסגרת שיתוף פעולה עם מחלקת רווחה בעיריית תל-אביב, סיוע במיצוי זכויות ללא כל תשלום מהעמותה. יחד עם עמותת "פתחון לב" ובסיוע עשרות מתנדבים מהחברות - סוויצ'אפ, אפלייד ומרוול (שבתקופת שגרה מסייעים לעמותה בתפעול ימי מיצוי זכויות), ביומיים האחרונים חילקה העמותה 200 סלי מזון גדושים בכל טוב לניצולי השואה הנזקקים.

טובול מסייעת באשקלון. יחצ,
מצווה. קבוצת טובול עוזרת לשפץ/יחצ

נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה, איימי גוטמן, ודיקנית בית הספר וורטון אריקה ה. ג'יימס גאות להכריז על התחייבות בסך 10$ מיליון מהקרן שהוקמה על ידי בוגר לימודי MBA בוורטון, יורי מילנר ואשתו ג'וליה, להקמת קרן ידידי MBA ישראל. המענק החדש יאפשר תמיכה כספית בצורת שכר לימוד מלא לסטודנטים ישראלים הלומדים לתואר MBA בבית הספר וורטון שבאוניברסיטת פנסילבניה. "אנו נרגשים מהתחייבות הקרן לתמוך במועמדי ה-MBA הטובים והמבריקים ביותר בקהילה הישראלית," אמרה דיקנית וורטון אריקה ג'יימס. "בהיותו חלק ממשפחת וורטון, המחויבות של מר מילנר למשיכת כישרונות מהעולם מקדמת את מטרת בית הספר לעודד אוכלוסיית סטודנטים מגוונת ומכילה לתועלת הקהילה כולה."

חברת הבניה דניה סיבוס לקחה על עצמה להילחם במציאות העגומה והמבישה של תנאי המחייה של קשישים רבים בישראל. סבים וסבתות, מייסדי מדינת ישראל וניצולי שואה, הגרים בדירות מוזנחות ומעליבות. קשישים רבים קופאים בחורף בשל חוסר אטימות בדירתם ובשל נזילות רבות. דניה סיבוס שיפצה, אטמה, ודאגה לדירותהם של אותם קשישים, ללא עלות כמובן, כדי שלא יקפאו בחורף הקרוב ושיוכלו לחיות בכבוד.

חברת פנאקסיה, יצרנית הקנאביס הרפואי, החליטה לאמץ לקרבה את נושא האוטיזם והחלה לפני כשנה לסבסד עבור מאות ילדים את שמני הקנאביס שהם צורכים בכל חודש, במחיר מסובסד המקנה להורי הילדים 50% הנחה לבקבוק בקנייה ישירה או באמצעות משלוח מבית המרקחת של פנאקסיה בלוד. חשוב לציין שכמות הילדים הזכאים לשמנים במחיר מסובסד איננה מוגבלת, וככל שילדים נוספים יקבלו מרשם לקנאביס רפואי, יהיו זכאים גם כן לרכוש מפנאקסיה שמנים במחיר מסובסד, בהצגת מרשם רופא.

רשת "חצי חינם" החלה לתמוך במיזם "המקרר", בכך שתתרום מוצרי מזון למקררים החברתיים. המודל הקהילתי-חברתי "המקרר", פעיל כבר שנתיים וחצי במרכז הארץ בסיוע עסקים מקומיים. כעת לראשונה תומכת רשת "חצי חינם" במקררים החברתיים, בשביל לוודא שהם מלאים ומשרתים את האוכלוסייה שזקוקה להם בעת משבר הקורונה. במסגרת היוזמה המבורכת, רשת "חצי חינם" תשתף פעולה עם מוקדי מקררים ציבוריים-חברתיים ותעניק מוצרי מזון למקררים הפועלים 24 שעות ביממה ופזורים בשכונות במרכז הארץ, על מנת להציע אותם למי שידם אינה משגת.

עם פרוץ משבר הקורונה שהעמיד במבחן ארגונים עסקיים וציבוריים רבים, פריוריטי נרתמה לסייע ובהחלטה אמיצה בהובלת המנכ"ל אנדרס ריכטר ויתרה על תשלום בגין השירותים שמעניקה לארגונים שפעילותן נעצרה (לדוגמה: מתחום התיירות). בנוסף, סייעה לעסקים רבים להישאר בשליטה תוך המעבר לעבודה מהבית, הכינה טופס בריאות דיגיטלי ללא עלות עבור כל לקוחותיה למען בריאות העובדים ושמירה על התו הסגול ופתחה לכלל לקוחותיה את אפשרות לעבוד מהמובייל, גם כן, ללא תשלום.

מלגה וורטון. יחצ,
שווה. קבלת מלגות בוורטון/יחצ

כ-25 מנהלות ומנהלי משאבי אנוש מחברות היי-טק מובילות בירושלים השתתפו ביום ראשון במפגש בנושא 'הערך של הגיוון התעסוקתי'. את המפגש יזמו ארגון SNC - Start-Up Nation Central, ו-Scale-Up Velocity בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים ולקחו בו חלק מנהלות מאינטל, אורקם, ExLibris ועוד. המפגש התקיים כחלק מ'קהילת מנהלות משאבי האנוש בירושלים' המונה כיום כ-50 חברות, במטרה לתת למשתתפות כלים ומידע בנושא שילוב אוכלוסיות מגוונות בתעשיית ההייטק ובסטרטאפים כמו יצירת קבוצה מקצועית לשיתוף וחלוקת ידע בין המנהלות. במפגש התארחה שרית מרציאנו, Country HR Lead - Google IL, שספרה על תהליכי הגיוון שמובילה Google בישראל ובעולם.

רשת כוורת של יחד למען החייל, מדווחת על גידול של 600% בהזמנות מאתר הסחר של הרשת, כוורת אונליין, בעקבות ההכרזה על הסגר בסוף השבוע, שמשמעו שהחיילים ישארו בבסיסים ללא יכולת לחגוג את החג עם משפחותיהם. אלפי החבילות הוזמנו ע"י משפחות החיילים שניצלו את מערך האון ליין לשלוח ליקירהם באמצעות האתר מוצרי מזון, הגיינה, טואלטיקה ואביזרים משלימים לסלולאר. 85% מההזמנות נשלחו לבסיסי הטירונות ולמחנות הקורסים למינהם הנמצאים בדרום. לדברי צביקה גולדנברג, מנכ"ל רשת כוורת: "כוורת ערוכה לספק את כל הביקושים שיגדלו אף יותר ככל שנתקרב לחג. הרשת מיישמת את המסקנות שהוסקו בסגר האחרון כשכל החבילות ימסרו תוך 4 ימים מביצוע ההזמנה".

לראשונה בתולדות ההסתדרות הציונית, מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים יארח את הקונגרס הציוני העולמי מספר 38, שייערך באופן וירטואלי, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי החדשני שהוקם לאחרונה. במסגרת הקונגרס הציוני העולמי, אשר יתקיים בתאריך ב-20/10/2020 דרך הפלטפורמה החדשנית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי בנייני האומה ירושלים, ישתתפו כ-720 צירים מ-30 מדינות ברחבי העולם לכינוס השנתי של ההסתדרות הציונית העולמית שייערך 3 ימים, מדי יום אחה"צ, בהתאמה לשעון בצפון אמריקה, בדרום אמריקה, באירופה, באוסטרליה וישראל ובמסגרתו יתקבלו החלטות בנושאים שעל סדר היום הציוני. הפלטפורמות החדשות והחדשניות, אשר פותחו במשותף עם סימול אינטראקטיב וחברת penguin digital, מאפשרות למפיקים ומארגני כינוסים ותערוכות, יכולת הפקה ובנייה גיוס חסויות ותמיכות, של כנס/אירוע בחשיבה עסקית, כלכלית וחווייתית במגוון האולמות, החללים הגדולים, כולל האודיטוריום הגדול בארץ בבנייני האומה, שיהפכו בלייב לפאנלים, ראיונות, הופעות, וכנסים מרגשים ומרתקים.

יניב שלמה, מאבטח צוות 3 בבית החולים אסותא אשדוד, נבחר למצטיין השנה מבין כל אנשי האבטחה בביה"ח. בטקס חגיגי, שהתקיים השבוע בבית החולים במעמד ד"ר ארז בירנבוים מנכ"ל ביה"ח ושי שריקי סמנכ"ל תפעול אסותא, קיבל יניב זר פרחים ושתי תעודות הצטיינות - מבית החולים אסותא אשדוד ותעודת הצטיינות מאת צוות 3 על מקצועיות, מסירות ומוטיבציה גבוהה בעבודה. "יניב, תושב אשקלון בן 24, עובד כשנתיים בחברה, מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש, בחברות ומקצועיות כאחד ואופיו האישי והמקצועי מקרין לטובה על סובבים אותו, כולל המבקרים בבית החולים. ישר כוח ובהצלחה בהמשך", אמר מנהל הסניף, יניב חלא.

מרכז הקונגרסים הווירטואלי של בנייני האומה. הדמיה,
מרכז הקונגרסים הווירטואלי של בנייני האומה/הדמיה

חברת מגדל לא נשארת אדישה, ותורמת בשם סוכניה 1166 ארוחות חג למשפחות נזקקות הנתמכות על ידי ארגון לתת. בנוסף, מזה שבע שנים שחברת מגדל מארחת אצלם ניצולי שואה הנתמכים ע"י ארגון לתת לארוחת חג חגיגית במיוחד. השנה, בשל משבר הקורונה ומאחר ולא ניתן לארח את הניצולים אצלם, נרתמה החברה לבשל כ-190 ארוחות חג בנות 5 מנות, אשר יוכנו על ידי עובדי חדר האוכל של מגדל ויחולקו לבתי הניצולים על ידי 80 עובדים מתנדבים, יחד עם מתנה אישית מפנקת לחג. כך ניתן יהיה להמשיך ולשמח, ולו במעט, את ניצולי השואה. כולנו תקווה שנוכל לחזור לשגרה ולארח את ניצולי השואה במשרדי החברה בשנה הבאה.

טייסת הסימולטורים הראשונה מסוגה בעולם, מאפשרת לילדים חולי סרטן מ"עמותת חיים" לחוות טיסה קרבית אונליין מכל מקום - גם ממיטת בית החולים או מבידוד ביתי. לקראת הקורס נשלחו אנשי קבע מחיל האויר בהתנדבות להתקנת תוכנות וסימולטורים של הטייסת במחשבי הילדים המרותקים לבית ובתי החולים. תאל מיל' אילן בוגר, מנהל חטיבת האונליין בטייסת: "בפתחה של השנה החדשה אנו מתרגשים מכך שמתאפשר לנו לעשות טוב בימים מורכבים אלו. הטייסת מבוססת על ערכי הנתינה ואנחנו רואים בכך צעד בלתי נפרד מהיומיום שלנו".

עוד מארגון לתת: אפליקציית bit תאפשר תרומה מהירה לארגון. התרומות שיגוייסו דרך אפליקציית bit יוקדשו בעבור ארוחות חג לקשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות לתקופת החגים.

בחודשיים האחרונים, בתקופת הקורונה היה גידול של 60% בהשכרת כספות. אחת הסיבות המרכזיות לגידול בדרישה לכספות היא חשש של ישראלים רבים מהימצאותם של חפצי ערך יקרים וכסף מזומן בבתים, בתקופה בה גורמי החוק מציינים שיש סבירות לגידול במספר הפריצות לבתים/עסקים. עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חברת בריקסטון: "הושכרו כ-105 כספות לאכסון כסף מזומן ופריטי ערך שהביאו לתפוסה של 82% במספר הכספות במתחם בריקסטון, הכולל כ-2,600 כספות". עלות השכרת כספת לשנה הינה כ-1,650 שקל + מע"מ.

שבוע הרפלקסולוגיה הבינלאומי הוא אירוע שנערך במסגרת ארגון ICR (המועצה הבינ"ל לרפלקסולוגיה). השנה, בשל מגבלות הקורונה, יתקיים הכנס בזום תחת הנושא "קשרים ותגובות שבין הרפלקסולוגיה ובין מערכות החיסון ומערכת העצבים בגוף". זו הפעם הראשונה שישראל משתתפת באירוע ובו יקחו חלק כ-20 מדינות אשר ירצו ב-16 שפות. הכנס יתקיים בתאריך 21.9. אפרת עקיבא, ראש תחום רפלקסולוגיה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, תהיה הנציגה של ישראל לצד יוכי קשת ממכללת רידמן. אפרת תרצה בנושא "קרקוע דרך כפות הרגליים לאיזון מערכת העצבים". עקיבא: "זו השנה הראשונה ששבוע הרפלקסולוגיה יצוין בישראל ואני שמחה על ההזמנה לשאת דברים במהלך הכנס הבינלאומי. אני מתרגשת לקחת חלק בפעילות זו ולעמוד מול מומחים מכל העולם בשפה העברית ולהשתתף באירוע מסוג זה לראשונה. הרפלקסולוגיה בישראל היא ברמה מאוד גבוהה וכולי תקווה שהחשיפה לפעילות תקדם את התחום עוד יותר. האפשרות להציג את העשייה שלנו החוצה זו הזדמנות גדולה ומרגשת במיוחד".

דביר אינדיג. מורג ביטן,
דביר אינדיג, מנכ"ל בריקסטון/מורג ביטן

בחברת הפינטק טיפלתי (Tipalti) החליטו על שליחת ריהוט חדש לבתי העובדים וציוד המסייע לסביבת עבודה נוחה. בעבודה מהמשרד העובדים משתמשים בסביבת עבודה נוחה של שולחנות וכיסאות מותאמים ואביזרים נלווים. אך החזרה לעבודה מהבית דוחפת עובדים רבים להתפשר בלית ברירה על פינות עבודה שהם יוצרים בביתם שאינן ייעודיות לכך. לכן בטיפלתי רוצים לספק את אותה החוויה גם בתקופה זו, ושולחים ריהוט לבתי העובדים מקטלוג שחובר בחברה המאפשר לבחור בין סוגים שונים של שולחנות עבודה מקצועיים, כיסאות, מסכי מחשב וציוד נלווה כמו אוזניות, מקלדות, עכברים, הדום לרגליים, מחברים ומפצלים שונים. ניתן להתנסות בדגמי הריהוט השונים במשרדי החברה לפני ההזמנה, כל ההזמנות מבוצעות מעסקים ישראלים למרות שאת מרביית הפריטים ניתן למצוא גם במחיר מוזל באתרי מסחר בחו"ל, זאת כדי לתמוך בתקופה זו בעסקים מקומיים. בנוסף לציוד הכריזו בטיפלתי על מתן תוספת של 100 שקלים לכל עובד, כדי להשתתף בעלות האינטרנט הביתי שבימים אלו משמש גם לצורכי עבודה.

בחברת הסייבר גארדיקור (Guardicore) עדכנו את עובדי החברה שהם זכאים לסבסוד מלא של בדיקות קורונה. עובדים החוששים מהתחלואה הגוברת ואינם זכאים לבדיקת קורונה מקופת החולים, יכולים לעבור בדיקה פרטית והחברה תכסה את העלויות. "כמו כל שוק העבודה גם אנו לומדים תוך כדי תנועה את שגרת הקורונה, ומהסגר הראשון למדנו כמה חשוב לייצר סביבה נטולת מתחים לעובד", אומרת ליאה גידברג, דירקטור משאבי אנוש בחברת הסייבר Guardicore. "לכן אנו חושבים איזה כלים אנו יכולים לתת לאנשי החברה בנוסף למהלכים הקשורים ישירות לעבודה. ענין התחלואה מטריד רבים, מייצר חששות ומתחים, סבסוד הבדיקות למי שאינו זכאי לכך מאפשר לתת לכל אחד שחושש שנדבק להגיע לרוגע ולהפיג לחץ מיותר בחייו. הפחתת הלחץ חשובה מאוד כדי לצלוח את התקופה שלפנינו."

חברת מודיעין הסייבר IntSights תשלח השבוע לקראת הסגר המתקרב מארז משחקים לכל עובדי החברה. חבילת המארז כוללת משחקים מגוונים למבוגרים ולילדים בגילאים שונים, על מנת להפוך את ימי הסגר והחגים לנעימים יותר בסביבה הביתית, ותשמש כחלופה להעברת זמן במסכים דיגיטליים.

ביום שלישי נערך טקס סיום חגיגי בהשתתפות 1500 בוגרי ה'אקדמית תל אביב יפו'. את הטקס, שנערך באפליקציית זום, הנחתה השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין ובחלק האמנותי לקח חלק הזמר אברהם טל. במהלך הטקס ניתנו תעודות הצטיינות לסטודנטים המצטיינים של השנה.

קמעונאות

מחסני חשמל: בעקבות ההכרזה על הסגר שיא בן 5 שנים בהיקפי הפדיון של הרשת בסופ"ש שלפני ראש השנה. לירון כץ, סמנכ"ל ברשת במחסני חשמל, עדכן ביום ראשון כי עם פרסום התכנית להטלת הסגר בחגים, חלה עלייה משמעותית במהלך הסופ"ש האחרון הן בתנועת המבקרים בחנויות והן בכניסת הלקוחות לאתר הסחר, שבמשולב שברו שיא בן 5 שנים בהיקפי הפדיון של הרשת בסופ"ש שלפני ראש השנה. לדברי כץ, "הקטגוריות המובילות במכירות במהלך הסופ"ש האחרון הן המוצרים הלבנים שגדלו ב- 20% בהשוואה לממוצע היומי ברשת כשרב המכר היו המקפיאים שהציגו גידול של 78% בהשוואה להיקפי המכירות היומי הממוצע. קטגוריית המזגנים והמחשבים קפצו ב-40%, שואבי האבק גדלו ב- 35%, הבלנדרים עלו ב- 32% ומחלקת המוצרים לבית ולמטבח עלתה ב- 15% בהשוואה להיקפי המכירות היומי הממוצע ברשת". לאור ניסיון העבר מהסגר קודם, מציין כץ, בוצעו כל ההערכות הנדרשת ברמה התפעולית והלוגיסטית על מנת לספק את המוצרים ללקוחות תוך 48 שעות מההזמנה ועד לכניסת הסגר לתוקפו.

טמבור משיקה את eco2 - צבע אקולוגי חדשני המשפר את איכות האוויר בבית וסופח את הפחמן הדו-חמצני שבאוויר. בפיתוח ישראלי ייחודי, טמבור, המובילה מהפכה סביבתית בתעשייה ובבנייה בישראל, מציעה פתרון חדשני לצביעת חדרי הבית וקירות פנימיים, באמצעות צבע המיוצר מחומרים טבעיים , עמיד וחזק, אנטיבקטריאלי ואנטי-אלרגני. הצבע החדש מיוצר מחומרים טבעיים, ללא תרכובות אורגניות נדיפות ומזהמים (VOC), ללא חומרים משמרים וללא מיקרו-פלסטיק, מה שזיכה אותו בציון A+ הגבוה ביותר בתקן האירופאי לאיכות האוויר בחללים סגורים. תכונות אלה מאפשרות: קיר נושם בעל מעבר טוב יותר של אוויר ולחות, עיכוב יצירת עובשים ופטריות, ודחיית היווצרות ריחות רעים. eco2 הוא המוצר היחיד בישראל שהוא גם אנטיבקטריאלי ומשמיד 99.9% מהחיידקים ואף קיבל את תו ה- Sensitive Choice (תו איכות למוצר אנטי אלרגני) אשר שומר על הקירות נקיים מחיידקים ושהינו מותאם לתינוקות ולאנשים רגישים הסובלים מאלרגיות, אסתמה ובעיות עור ונשימה.

מתחם עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע חנות פופ אפ חדשה של מותגי מאניה ונויז עודפים. החנות משתרעת על שטח של 229 מ"ר ותציע מגוון רחב של פרטי עודפים לגברים וילדים, בין הייתר: ביגוד, הנעלה ואביזרי אופנה. לקראת הפתיחה החנות תציע מגוון מבצעים משתלמים לרבות, נויז- 3 פריטים ב 99 שקל, 2 ג'ינסים ב-99 שקל , ז'קט ערב החל מ-79.90 שקל , מאניה- 2 נעליים -99 שקל, 2 ג'ינסים ב-149.90 שקל, ז'קטים /מכנס אלגנט ב-149.90 שקל. לדברי מנחם מעודי, מנכ"ל עופר בילו סנטר: "פתיחת חנות פופ-אפ במחירים לכל כיס היא בשורה צרכנית. מדובר בשני מותגים מובילים בעולם בתחום ההלבשה- מאניה לגברים ונויז לילדים. פתיחת החנות בחודשי הסתיו נועדה להעניק לצרכן את האופציה לרכישת ביגוד, הנעלה ואביזרי אופנה במחירים התחרותיים ביותר בתחום".

ECO2 של טמבור. יחצ,
Eco2 של טמבור/יחצ

עופר הקניון הגדול פתח תקווה פותח סניף מחודש של רשת אופטיקנה, המציע מגוון משקפי ראיה ושמש של מותגים בינלאומיים מובילים. הסניף המחודש נפתח בהשקעה של מיליון שקל ומשתרע על שטח של כ- 120 מ"ר בכיכר המרכזית. לרגל פתיחת החנות תציע מגוון משקפי שמש הנחה עד 50%. החנות מציעה משקפי ראיה ושמש של המותגים המובילים של משקפי השמש ומשקפי הראייה: קרטייה, איב סן לורן, גוצ'י, אתניה ברצלונה, דולצ'ה, ווג, ולניטנו ועוד. בנוסף, בסניף מתבצע אבחון ובדיקות עיניים על ידי צוות אופטומטריסטים מקצועי עם ציוד האופטיקה המתקדם ביותר.

ועוד מעופר: NYOU, רשת אופנה מובילה הפועלת בתחום המולטי ברנד, פותחת השבוע סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה של 700 אלף שקל. סניף הדגל משתרע על שטח של כ-150 מ"ר ונמצא בקומה תחתונה. הסניף החדש יציע פרטי אופנה ונעליים של מותגים מובילים בעולם לנשים, גברים וילדים. רשת NYOU בבעלות חברת "אינטר ג'ינס" , היא רשת אופנה מובילה הפועלת בתחום המולטי ברנד וכוללת מותגים: מותג האופנה האיטלקי REPLAY, המותג הלונדוני פפה גינס , מותג הנעליים האמריקאי STEVE MADDEN , אדידס, מותג היוקרה צ'מפיונס , ELLESS גנט ועוד. רשת חנויות NYOU המפעילה 60 חנויות בפריסה ארצית.


טרנד הקיימות בענף הקוסמטיקה והטיפוח צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות. כעת משיקה חברת הנקל העולמית את מותג טיפוח השיער AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT בישראל ואת כניסתו של מותג הטיפוח הטבעוני לקטגוריות הפרמיום והפרופשיונל (מוצרים הנמכרים במספרות בלבד). סדרת המוצרים כוללת שמפו, מסיכות, מרככים, קרם לחות, ספריי הגנה, מוס, וקס בשלל תועלות ולסוגי שיער שונים דוגמת שיער יבש, שיער פגום, שיער דק ועוד. המוצרים יושקו בישראל במהלך חודש ספטמבר כאשר טווח מחירי המוצרים ינוע בין 70 - 272 שקל והם יהיו זמינים לרכישה במספרות המותג בלבד.

ספריי קונדישינר של הנקל. יחצ,
מותג טבעוני. AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT/יחצ

רשת "גודנייט", מהרשתות המובילות בישראל בתחום מוצרי שינה , כורסאות טלוויזיה, מזרונים, ומערכות שינה לילדים ונוער , מתארגנת בימים אלו לפעילות שיווקית לקראת פתיחת סגר הקורונה במהלך השבוע הקרוב לתקופה של שלושה שבועות. הרשת תפעיל החל מיום ראשון מרכז מכירות טלפוני שיועסקו בו כ-10 אנשי מכירות ,ע"פ הניסיון בסגר הקורונה הקודם שגם במסגרתו הפעילה הרשת המונה 13 סניפים מרכז מכירות טלפוני. הקף המכירות היווה בתקופה זו כ- 25% מהיקף המכירות החודשי של הרשת. מרכז המכירות הטלפוני, יפעל במקביל לפעילות המכירות של האתר.

אמריקן לייזר, רשת האסתטיקה הרפואית הגדולה בישראל, משיקה פורמט דיגיטלי באמצעות קומסיין לשינוי משמעותי בחוויית השירות ללקוח ובכך מעניקה שירות יוצא דופן. המהלך יחסוך מאות שעות עבודת תיוק והדפסות ישפר את מעגל השירות ללקוח ויטייב תהליכים בסניפי הרשת. רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר: "אמריקן לייזר בחרה להשתלב במגמה הגלובלית של שמירה על איכות הסביבה, לכן עברה לפורמט דיגיטלי ירוק על מנת לא לבזבז נייר מיותר ובמקביל לשפר את חווית הלקוח בסניף. אנו רואים בשמירה על הסביבה צורך הכרחי ושמחים לתרום את חלקנו לסוגיה חשובה זו".

חברת "קליל" מכרמיאל שהינה החברה המובילה בישראל בתחום ייצור מוצרי אלומיניום וחלונות, חתמה הסכם ספונסר עם מכבי תל אביב בכדורסל לעונת 2020-21. זו העונה השמינית ברציפות ש"קליל" משמשת ספונסר הקבוצה. פרדי אבוקרט מנכ"ל חברת "קליל" ציין בחתימת ההסכם:" שלחברה מס 1 בתחום האלומיניום והחלונות ,זהו חיבור נכון עם מותג הספורט הישראלי מס 1 בארץ ובאירופה. חיבור מיוחד בין שני מותגים מנצחים, שחשובה להם ההצלחה על המגרש ובבית". עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי תל אביב: "המועדון שלנו שם לעצמו למטרה תמיד ללכת עם כל המותגים המובילים בתחומם, וכך קורה עם 'קליל'. במסגרת השותפות, גם השנה כבכל שנה, נגיע למפעל 'שבכרמיאל לסיור ולמשחק כדורסל שאצלנו במכבי מחכים ומצפים לו".

רשת גוד נייט. מורג ביטן,
רשת גוד נייט/מורג ביטן

מבצעים ומכירות

לקראת השנה החדשה , רשת גלי יוצאת במבצע, במסגרתו תציע מגוון נעלי ספורט לנשים גברים וילדים החל מ 49.90 שקל, מגוון נעלי גברים ב 199.90 שקל ומגוון נעלי בובה לנשים וילדות ב-49.90 שקל. בין הפריטים במבצע: נעלי סירה חגיגיות לנשים וילדות בגוונים של לבן, ורדרד, זהב , שמפניה ועוד, נעלי ספורט במגוון עצום של דוגמאות, צבעים ועיצובים, נעליים קלאסיותת חגיגיות לגברים ועוד. המבצע יתקיים עד ה 30.9.20 בכל סניפי רשת גלי ברחבי הארץ.

רשת האופנה לי קופר סוגרת את החורף עם מבצע של מגוון ג'ינסים החל מ-149 שקל. המבצע כולל מגוון רחב של דגמים לנשים וגברים, בכל סניפי לי קופר בתוקף החל מ- 13.9.2020 עד גמר המלאי. הרשת פתחה את החורף עם מבצע שבו רוכשים ב-300 שקל מפריטי קולקציית הסתיו ומשלמים רק 200 בכל סניפי לי קופר קידס.

ג'מבו סטוק משיקים לקראת ראש השנה קולקציית פריטים לעיצוב שולחנות החג ומגוון מתנות לכל המשפחה במחירים נגישים החל מ-2.5 שקל ועד 150 שקלים בלבד. הקולקציה לעיצוב שולחנות החג כוללת מגוון כלי הגשה ואירוח ואביזרים משלימים: החל ממפות, צלחות, סכו"ם וכוסות ומגוון כלי הגשה ועד אביזרים מעוצבים, בהם: מגשים וכלי קרמיקה בהשראת החג בעיצוב תפוחים ורימונים, כלים לדבש, פמוטים וכוסות לקידוש ועוד. קולקציית המתנות כוללת מגוון מתנות למארחים ולכל המשפחה: כלי הגשה באווירת החג, אביזרים משלימים לעיצוב הבית, קולקציית טקסטיל מעוצבת, ומגוון משחקים וצעצועים לילדים, עבודות יצירה ברוח החגים ועוד.

Adika יצאה במבצע מיוחד לקראת החגים: 20% הנחה על כל קולקציית האופנה והאקססוריז בחנויות הרשת. זה קרה החל מיום שלישי ועד החל מהיום ויימשך עד כניסת הסגר.

רשת בסט מובייל ממשיכה את המבצעים הכי חמים בשוק בתחום הגיימינג ונותנת ללקוחות חבילת מתנות מטורפת בקניית כל קונסולה' מתנות מ 129 שקל ועד חבילות של 186 שקל הכוללות אביזירים, בקרים משחקים לחווית משחק מושלמת.

ג'מבו סטוק. יחצ,
אחד הפריטים ברשת ג'מבו סטוק/יחצ

בסגר הנוכחי רשת מרפאות פרופורציה מגיעה עם בשורה חדשנית המאפשרת לציבור הרחב להמשיך וליהנות מהזמנה ורכישה של טיפולי הסרת שיער במסגרת ההטבה למבוטחי 'מכבי שלי'. עקב שינוי בהנחיות משרד הבריאות, יינתן מימון לטיפולי הסרת שיער במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות חולים רק עד סוף 2020, לכן רשת מרפאות 'פרופורציה' מזמינה את חברי 'מכבי שלי' להבטיח לעצמם את מימון הקופה בעלות טיפולי הסרת שיער ברכישה טלפונית ובכך ליהנות מההטבה גם לאחר שיסתיים הסגר. הסרת שיער במרפאות 'פרופורציה' מתבצעת באמצעות מכשיר ה'סופרנו טיטניום', בעל הטכנולוגיה החדשנית בעולם המאפשרת טיפולים בזמן קצר, ללא כאב, ועל כל גווני העור, גם על עור שזוף. המכשיר קיים בפריסה ארצית בכל 14 סניפי הרשת. במצב של סגר בו הסניפים סגורים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ושמירה על בריאות הציבור, חשוב לרשת שקהל הלקוחות ידע כי כאשר חוזרים לפעילות מלאה כלל העסקאות והטיפולים יחודשו באופן מלא.

רשת H&O משיקה קולקציה חגיגית במיוחד לילדים תחת מותג הבית Tag girl לבנות ו-Expo לבנים. הקולקציה החגיגית מתאימה לכל ילד וילדה במידות גיל ארבע ועד גיל 12 ומשלבת בין פריטים מנצנצים לבנות ופריטי קז'ואל לבנים. המחירים ינועו בין 19.90 ל-99.90 שקל.

נעמן, המותג המוביל בתחום כלי הבישול והאירוח, מציע לרגל החגים 40% הנחה על כל קולקציית סתיו חורף 2020, בקניית 3 מוצרים ומעלה ממגוון החנות. להשיג בסניפי נעמן בפריסה הארצית, בתוקף עד 23.9.20.

ורדינון, בוטיק טקסטיל ייחודי בישראל, מאחל ללקוחותיו שנה טובה ומציע 30% הנחה על כל קולקציית החג (בקניית 2 פריטים ומעלה).המבצע בתוקף עד 23.09.20 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים. להשיג בחנויות ורדינון בפריסה ארצית ובאתר.

חברת אלוני משיקה טרנד חם בעולם העיצוב: אריחי ענק תלת ממד בדפוסים בוטניים ובצבעי הסתיו. מדובר בסדרת אריחי איטלקיים בגודל 60/120 בשם SHOWALL DECOR TILES, המאופיינת בדפוסים של צמחים בגווני הסתיו: ורוד עתיק, צהבהב, סגלגל, ירוק, אפור, בורדו, כחולים ועוד. הסדרה מיוצרת בטכנולוגיית תלת מימד ועל כן נעימה למגע ומרהיבה ביופיה. לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: "האריחים בדפוסים מעולם הצמחים מאפשרים הכנסת החוץ פנימה. בחיים המודרניים העמוסים, העסוקים האדם מחפש בביתו את הרוגע שמביא עמו הטבע. זו גם הסיבה שאנשים משלבים צמחיה, גינות תלויות וכו' בחלל הבית. האריחים המאוירים בפרחים וצמחים יכולים להתאים כקיר כוח בחלל ובמינון הנכון - לחולל פלאים, להאיר פינות ולהוסיף עניין".

סירי נעמן. יחצ,
סירי נעמן/יחצ

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה מציג חידוש בערכת צבעי השיער "אוליה"; המגיע בערכת מיני קיט חדשה. צבעי השיער הקבוע של "אוליה" הם ללא אמוניה (נטולי הריח החריף של צבעי השיער), מבוססים על טכנולוגיית שמנים OIL DELIVERY SYSTEM אשר דוחסים את פיגמנט הצבע לסיב השערה ללא צורך בפתיחת הקשקשת (בדומה לאמוניה). טכנולוגיה זו שומרת ומגנה על השיער במהלך הצביעה, עוטפת את השיער ברכות מתמשכת ומעניקה לו כיסוי של עד 100% שיער לבן*. זהו צבע עשיר ועמיד לאורך זמן, המזין את השיער, שומר על החיוניות שלו ומעניק לו מראה מואר וברק אינסופי. הערכה החדשה כוללת: קרם צבע, בקבוק מי חמצן תואם, מרכך הזנה, כפפות ועלון הוראות שימוש. כך שלמעשה בערכה אחת יש את כל הרכיבים הדרושים לחוויית צביעה מושלמת ונוחה. כחלק מהשינוי, המותג משיק קולקציה חדשה של 5 גוונים כדי לענות על צרכי הלקוחות בישראל.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק בימים אלה סדרת שפתונים המיישרת קו עם מראה השפתיים במסלולי האופנה הבינלאומיים; שפתיים חושניות, מלאות, מטופחות שמעבירות עם מסר - 'התאפרתי אבל לא התאמצתי', או במונח הבינלאומי - MAKEUP NO MAKEUP. קולקציית השפתונים החדשה, כוללת קשת מרהיבה של גווני הניוד: - הטרנד החם - מאט, בלתי מורגש עם המון נוכחות, המקנה מראה אופנתי, נשי וזוהר. הסדרה מציעה שישה גוונים שונים כשכולם על משפחת גווני הניוד. השפתון מעוצב באריזה יוצאת דופן בגווני ניוד בהיר -ורוד עתיק, המשלימה את המראה הנחשק של הניוד, לצד נגיעות של יוקרה ונשיות סקסית עם טבעת זהב שעוטפת את האריזה.

מותג האופנה הבינלאומי FURLA בישראל מתכונן לסגר בחגים ומשיק שירות חדש באפליקציית ווטסאפ הכולל: קטלוג דיגיטלי של דגמי הקולקציה, שירות וייעוץ מקצועי על ידי צוות החנות בכיכר המדינה ומשלוח עד בית הלקוחה ללא עלות.

מותג הטיפוח לשיער MOROCCAN GOLD SERIES מציג: MY nudo הוא שמפו טיפול מהפכני המופק בשילוב ייחודי של רכיבים ממריצים להשגת תוצאות הנראות לעין תוך 3 שבועות. בנוסף, הוא מגדיל נפח, מעבה ומחזק את השיער, מפחית את שבירת השיער, מחייה את זקיקי השערה ומזין את הקרקפת. מחיר: 200 שקל ניתן לרכוש: coverme.co.il | moroccangoldseries.com. מוצרי המותג MOROCCAN GOLD SERIES מיוצרים ממש כאן בישראל ונמכרים ברחבי העולם במדינות בארה"ב, קנדה, רוסיה, ספרד, מלטה, קפריסין, שוויץ, מדינות סקנדינביה ובקרוב ברזיל ודובאי.

רשת החמניה והשף תומר תומס גאים להציג: קו מוצרים משותף של בשרים ותבלינים. השף המצליח, שנחשב לחלוץ האושיות בתחום האוכל בישראל עם למעלה מ-700,000 עוקבים ברשתות עם סיפור חיים מורכב ובלתי רגיל, ורשת "החמניה", המונה למעלה מ-50 סניפים בפריסה ארצית כרשת הפיצוחים המובילה והגדולה בישראל, עבדו בשנה האחרונה באופן אינטנסיבי על מנת לייצר את קו המוצרים המשותף והאיכותי.

לראשונה מאז הקמתה, "בורגרס בר", רשת ההמבורגרים הוותיקה והשלישית בגודלה בישראל גאה ונרגשת להכניס קינוחים לתפריט. הרשת שנוסדה בשנת 1999 לא כללה מעולם קינוחים בתפריט לצד מגוון רחב של מנות שמתאימות לכל אחד אך בעקבות הביקוש הגדל של קהל הלקוחות הרשת הכניסה לתפריט החל מיום רביעי שני קינוחים חדשים וטעימים בעקבות הסגר המתוכנן גם במשלוחים במוקד ההזמנות ובאונליין. סניקרס - קרם שוקולד בלגי בשילוב קרמל חמאת בוטנים, בציפוי של גנאש שוקולד מריר, על מצע של עוגת שוקולד פאדג' ושבבי בוטנים ומוס שוקולד ללא סוכר - קרם שוקולד בלגי איכותי ללא סוכר, בציפוי של גנאש שוקולד מריר על מצע של בצק שוקולד פריך. לכבוד ההשקה מחיר מבצע של 5 שקלים בקניית ארוחה. הקינוחים כשרים פרווה.

חנות דגל ראשונה ל-Getha בישראל. החברה נוסדה בשנת 1969, עם 50 שנות ניסיון המתמחה בייצור מזרנים וכריות העשויים מ- 100% לטקס טבעי, מה שהפך את החברה למובילה בתחומה בכ-25 מדינות ברחבי תבל. בימים אלה, נפתחה לראשונה חנות דגל מעוצבת בהתאם לקונספט של המותג הבינלאומי, המתפרשת על פני 150 מ"ר באזור התעשייה ראשון לציון, לוקיישן שהפך למעוז חובבי העיצוב בישראל. את הזיכיון לייבוא הבלעדי של המותג בישראל, קיבלו בני הזוג דרור וחן יורקביץ.

אוליה מיני קיט גרנייה. יחצ,
אוליה מיני קיט גרנייה/יחצ

חיות מחמד

גל חום ממושך, וסגר שמביא בעלי חיות מחמד לבלות זמן רב יותר עם בעל החיים מובילים לפריחה במכירות הבשמים לכלבים ולחתולים. הבשמים, שמרחיקים לכלוך ודוחים ריחות רעים, מרווחים את הזמן שבין המקלחות והופכים את הזמן המשותף עם חיית המחמד לנעים וריחני יותר. אם בעבר בשמים רבים שילבו חומרים כימיים, כיום הסדרות החדשות הן על בסיס חומרים טבעיים בלבד, בהתאם למודעות הצרכנים לנושא. אחת הקולקציות הבולטות אשר מושקות בימים אלו בישראל היא של החברה הבינלאומית Petex. הסדרה המשלבת מינרליים מים המלח כוללת בשמים ייעודיים לגורים או לחיות לבנות פרווה תוך התאמה לסוגי פרווה וגזעים שונים. סדרת הבשמים מחומרים טבעיים בלבד ללא פראבנים וללא אלכוהול, לא רק מונעת ריחות חזקים מהפרווה בין המקלחות, אלא גם שומרת על בריאות ולחות עורם של כלבים וחתולים.

בין דגמי הסדרה הבולטים שנמכרים בחנויות ובאתרים לציוד ולמזון לבעלי חיים בושם אביבי (Spring Break) עם תמציות פרחים ומלח אורגני שמקורו במי ים המלח, בושם וניל (Vanilla Flowers) עם תמצית צמחי וניל ואלוורה להרגעת העור, הבושם חלום לבן (Whit Dream) מונע היווצרות כתמים כהים בכלבים ובחתולים לבני פרווה, והבושם אהבת גורים (Puppy Love) המיועד לפרוותם ועורם העדין של גורים (מחירים בין 59 ל-69 שקל).

רויאל קנין (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, הודיעה על השקתו בישראל של מזון ייחודי ומותאם לכלבי הפומרניאן. המזון החדש, מציג פורמולה יבשה המורכבת מרכיבי תזונה (נוטריאנטים) מזינים ומלאים העונים על הרגישויות והצרכים הספציפיים של הפומרניאן: בריאות השיניים, טיפוח ההפרווה, סיוע בחיזוק המפרקים ומערכת העיכול. המזון החדש כולל נוטריאנטים שנבחרו לא רק על פי ערכם התזונתי הגבוה ואיכותם, אלא גם על פי טעמם, וכך מבטיחים טעימות מיטבית. הסדרה מצטרפת למשפחת ה-Breeds של רויאל קנין המבוססת על פורמולות העונות על הדרישות הייחודיות של 18 סוגי כלבים שונים ו-4 סוגי חתולים. פורמולות אלה מבוססות על רכיבי התזונה המתאימים לכל גזע והכמויות המדויקות של כל רכיב, לתזונה בריאה ומאוזנת וכחלק מהרפואה המונעת של כלבים וחתולים. פורמולות המזון הייחודיות פותחו במעבדות רויאל קנין על מנת להתאים למבנה הפנים והלסת, מבנה העצמות, סוג העור והפרווה של גזעים ייחודיים.

המוצר החדש מיועד לכלבי פומרניאן בוגרים (החל מגיל 8 חודשים) ויימכר באריזות של 3 ק"ג, במחיר מומלץ לצרכן שנע בין 159-169 ש"ח; אריזות 1.5 ק"ג, במחיר מומלץ לצרכן שנע בין 89-99 ש"ח. האריזות ישווקו בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ ומחירן הסופי נקבע על ידי הקמעונאים באופן בלעדי. על אף שהפומרניאן נחשב לגזע בריא ומלא חיים, הוא בעל רגישויות הדורשות טיפול ותשומת לב כגון: שיניים עדינות בעלות סיכון להיווצרות אבנית ורובד חיידקי, פרווה עבה שעלולה לחסום את זרימת האוויר ולגרום לגירויים וליובש בעור, נטייה גנטית למפרקי ברכיים רגישים ומעבר מהיר של מזון במעי העלול לגרום להיווצרות צואה קשה. יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "סדרת מוצרי ה-Breeds שלנו משווקת בהצלחה רבה בישראל ובעולם, שכן היא מתאימה כל מזון באופן מדויק למבנה הגוף לבעיות הרפואיות המאפיינות את אותו סוג כלב. אנחנו שמחים להרחיב סדרה זו גם לכלבי הפומרניאן האהובים במיוחד ולהביא את הבשורה עבור המגדלים בישראל".

ערים, מועצות ונדל"ן

עיריית אשקלון פרסמה לאחרונה מכרז למיגון מוסדות ציבור וחינוך ברחבי העיר. לאחר בחינתן של מספר חברות, החליטה ועדת המכרזים של עיריית אשקלון לבחור בחברת האבטחה והשמירה צוות 3, שמציינת השנה 30 שנות פעילות. במסגרת המכרז יחוברו 600 מוסדות עירייה ברחבי העיר באשקלון, כולל גני ילדים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר תיכונים אל המוקד המבצעי של החברה, אשר נותן מענה 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. בכל מוסד יותקנו מערכות אזעקה ולחצני מצוקה על מנת לתת מענה הולם לטיפול במקרי מצוקה. להשלמת מעטפת המיגון, הסיירים של צוות 3 יגיעו אל המקום במידת הצורך. לחצני המצוקה נועדו לצוות החינוכי במוסדות החינוך ולעובדי המוסד הציבורי, כאשר יש צורך בהזעקת עזרה מידית בין אם בשל מקרה רפואי, ניסיון תקיפה ואלימות ועד לשריפה ועוד. ברגע שמופעל לחצן המצוקה, הקריאה מתקבלת במוקד המבצעי של צוות 3, שיוצר קשר עם המנהל של המוסד החינוכי או המוסד הציבורי, מברר את מהות הקריאה ובמידת הצורך מזעיקים את הסיירים אל המקום ובמקרים חמורים- מזעירים גם את משטרת ישראל. ניסים כהן, מנהל שיווק ומכירות ארצי בצוות 3, אמר: "עיריית אשקלון היא לקוח אסטרטגי נוסף וחשוב בדרום, אשר יקבל את השירות המקצועי והמנוסה של המוקד והסיור של צוות 3".

ספרייה אזורית חדשה בבית גבריאל ותהפוך למרכז תרבות אזורי ליישובי הסביבה. הספרייה תאפשר הנגשה של פעילות תרבותית למעל מ- 15,000 תושבי המועצה האזורית החל משעות סיפור, הצגות מפגשים וסדנאות עם סופרים כגון רוני קובן, מאיר שליו ועוד כששירותי הספרייה ניתנים ללא עלות והאירועים המיוחדים מתקיימים בעלות סמלית. בסיור שערך מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל יחד עם ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום נחנכו פרויקטים שונים שהוקמו על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בעמק הירדן וביניהם גם הספרייה האזורית החדשה שהוקמה בבית גבריאל על שטח של 150 מ"ר. עם מעברה למשכנה החדש, העמק מהווה מרכז תרבות אזורי גם ליישובי הסביבה.

סולל בונה החלה בהקמת מעונות הסטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון בעלות 140 מיליון שקלים. הפרויקט, שיכלול שלושה בניינים בני תשע קומות ו-430 דירות, יכלול שטחי מסחר, מועדון סטודנטים וחניון ל-290 כלי רכב. הצפי לאכלוס: אוקטובר 2022. הפרויקט ישתרע על שטח של כ-16 אלף מ"ר.

הדמיה. קיקה בראז מהנדסים,
הדמיית מעונות הסטודנטים בחולון/קיקה בראז מהנדסים
רובע הצעירים אשדוד. יחצ,
הדמיית רובע הצעירים באשדוד/יחצ

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני כשלוש שנים על הסכם הגג מול המדינה לטובת הקמתן של כ-30 אלף יחידות דיור בעיר. לטובת קידום התוכנית המורכבת, הוקמה מנהלת הסכם הגג בראשות המהנדס אייל דוידוביץ' במטרה ללוות את הפרויקטים השונים שייבנו ברחבי העיר תוך הסרת החסמים הבירוקרטים אל מול הגורמים הרלוונטיים ועד לשלב הבניה. השבוע פורסמה להפקדה אחת התכנית שבמסגרת הסכם הגג- מתחם הצעירים "בית מול הים" ברחוב הבנים במע"ר צפון. בפרויקט זה מתוכננות להיבנות 102יחידות דיור, שיוקמו בבניין בן 19 קומות ומעל 4 קומות מסד. ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', ציין כי הפרויקט כולל שינוי של מגרש קיים בשד' ירושלים לשצ"פ. התכנית הינה יוזמה של עיריית אשדוד, על פי הסכם הגג ובשיתוף משרד השיכון וכוללת שני מתחמים נפרדים ברחוב הבנים: בשטח א', שלושה דונם של "מסחר, מגורים ומבנים ומוסדות ציבור", מתוכנן להיבנות מבנה מגורים כאמור מעל מספר קומות מסד של מסחר ושימושים ציבוריים, לרבות חניון תת קרקעי. שטח נוסף של כ-1.5 דונם שייועד ל"שטחים ציבוריים פתוחים".

עוד מאשדוד: פרויקט "בית בלב הרובע", שייבנה ברובע ט"ו במסגרת הסכם הגג אשדוד, יכיל 250 יחידות דיור בלבד ולא 550 יחידות דיור, כפי שדרשה רשות מקרקעי ישראל. בדיון שהתקיים השבוע דחתה הועדה המחוזית לתכנון ולבניה את הערעור של רמ"י לשביעות רצון העירייה והתושבים. ד"ר לסרי, שקידם את התכנית להקטנת מספר יחידות הדיור: "אני מברך על החלטת הועדה, שראתה עין בעין את הצורך העירוני בין האיזון של תוספת יחידות דיור לבין שמירה על צביון הרובע הדרומי".

המועצה האזורית באר טוביה יזמה, בשיתוף פיקוד העורף, פעילות הסברה להעלאת המודעות ושמירה על הבריאות וההגיינה בעקבות נגיף הקורונה. גם ראש המועצה, קובי אביבי, הצטרף לפעילות, שמתקיימת כעת במתחם ביג קסטינה ואמר: "בזכות הסברה נכונה והציות להנחיות נשמור על המועצה ירוקה מקורונה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully