וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WSC Sports מתרחבת לליגה הבלגית בכדורגל

15.9.2020 / 11:51

הפרו ליג הבלגית תשתמש בפלטפורמה של WSC ספורט. זו הפעם הראשונה שבה גוף המחזיק בזכויות שידור מצטרף לארגון מאירופה

שחקני אנטוורפן חוגגים אחרי השער של ליאור רפאלוב. רויטרס
אחרי כל שער תתקבל התראה עם סרטון בזמן אמת/רויטרס

חברת WSC Sports הישראלית הודיעה על השקת שיתוף פעולה חדש עם הפרו-ליג (Pro League), ההתאחדות לכדורגל הבלגית, שאמונה על שתי הליגות הבכירות. במסגרת זו, תייצר תוכן וידאו עבור שתי הליגות, במטרה לקרב את האוהדים למשחק, בוודאי בתקופה בה נבצר מהם להגיע לאצטדיונים עצמם. ההסכם כולל בתוכו גם את Eleven Sports, בעלת זכויות השידור הבלעדית למשחקי הליגה הבלגית.

החברה, שהוקמה ב-2011 על-ידי המנכ"ל דניאל שיכמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי אביב ארנון, סמנכ"ל הטכנולוגיות שמוליק יפה וסמנכ"ל התפעול חי גל, פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI), המאפשרת ייצור אוטומטי של סרטוני וידאו קצרים בתחום הספורט על בסיס קריטריונים כמו קול ו-ויזואליה, והפצתם באופן מיידי לכל יעד דיגיטלי. ברשימת הלקוחות של החברה ניתן למנות את ה-NBA, הבונדסליגה הגרמנית, ליגת הכדורגל האמריקאית (MLS), ליגת ההוקי האמריקאית (NHL), ועוד.

הפרו-ליג תשתמש בפלטפורמה של WSC Sports בעצמה, וכך גם כל המועדונים בשתי הליגות הבכירות בבלגיה, שיקבלו גישה לפלטפורמה ויוכלו לעשות בה שימוש. בנוסף כאמור, גם Eleven Sports מחזיקת זכויות השידור הבלעדית של הליגה הבלגית, נכללת בשיתוף הפעולה. למעשה, מדובר בפעם הראשונה בה הגוף המחזיק בזכויות השידור מצטרף לארגון ספורט אירופאי, כך שגם המועדונים עצמם יקבלו גישה לכלים ש-WSC Sports מציעה, זאת לצד הערוצים שרוכשים את זכויות השידור.

בין השימושים שמועדוני הפרו-ליג יוכלו ליהנות מהם, ניתן לציין כי לאחר כיבוש שער תתקבל באופן אוטומטי התראה באפליקציה של המועדון ובה הפניה לסרטון השער בזמן אמת. פונקציה זו צפויה לעודד אוהדים להצטרף לשידור המשחק בזמן אמת, דבר חיוני במיוחד עבור הליגה לאור האיסור על קהל במשחקים.

"אנחנו נרגשים לעבוד יחד עם הליגה הבלגית ו-Eleven Sports, במטרה לסייע להם לחשוף את האיכויות של הליגה לקהל נרחב יותר באירופה, לקרב את האוהדים לקבוצות עצמן הרבה יותר מאשר בעבר", אומר ייטב טופז, סמנכ"ל שת"פ אסטרטגיים בחברה. "אנחנו מצפים לשיתוף פעולה ארוך עם גופים חדשניים, שלא חוששים לאמץ טכנולוגיות חדשות בניסיון לקדם את הליגה הבלגית למקום הראוי לה בנוף הכדורגל האירופי".

  • עוד באותו נושא:
  • בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully