וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך: HOT תיכנס כמשקיעה ושותפה באנלימיטד

15.9.2020 / 14:22

HOT, סלקום, קרן תש"י וחברת החשמל מודיעות היום כי נחתם הסכם בין HOT ל-IBC, לפיו HOT תקבל זכות שימוש בתשתית הסיבים האופטיים של החברה; בכך תהפוך HOT ללקוח מרכזי של IBC אנלימיטד

טל גרנות גולדשטיין מנכ"ל HOT. אוהד רומנו,
טלי גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT/אוהד רומנו

HOT, סלקום, קרן תש"י וחברת החשמל הודיעו היום (שלישי) כי נחתם הסכם בין HOT ל-IBC, לפיו HOT תקבל זכות שימוש בתשתית הסיבים האופטיים של החברה. בכך תהפוך HOT ללקוח מרכזי של IBC אנלימיטד. HOT תיכנס כמשקיעה וכשותפה ב-IBC אנלימיטד, ותספק את שירותיה על בסיס רשת הסיבים האופטיים של החברה. ההסכם יאפשר להאיץ משמעותית את קצב פריסת הסיבים האופטיים, להביא לצרכנים את בשורת הסיבים מהר יותר, להגביר את התחרות בענף ולממש את מדיניות הממשלה.

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין: "HOT גאה להמשיך להוביל את ההשקעות בשוק תשתיות התקשורת בישראל, להמשיך לחולל את התחרות ולאפשר את בשורת פרישת הסיבים האופטיים למשקי הבית בישראל בפריסה ארצית משמעותית ובזמן קצר. בנוסף, ההשקעה בפרישת סיבים אופטיים תאפשר ל- HOT לספק את שירותי התקשורת המובילים של הקבוצה גם על בסיס רשת תקשורת אולטרה-מהירה ומתקדמת ולעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה. מדובר במהלך בעל ערך לאומי, המהווה יום חג ופריצת דרך של ממש עבור שוק התקשורת והכלכלה בישראל".

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי: "שיתוף הפעולה החדש במיזם הסיבים מהווה הכרזת עצמאות של סלקום בתחום התשתיות בישראל. הרחבת הפריסה תהפוך את סלקום, לראשונה, מחברה שנשענת על תשתיות נייחות של אחרים לחברה שותפה בתשתית נרחבת ועצמאית. בנוסף, תעניק השותפות החדשה יתרונות כלכליים משמעותיים לסלקום. מיזם הסיבים מגיע כבר כיום ללמעלה מ-400,000 בתי אב, והוא משרת עשרות אלפי לקוחות סלקום, שנהנים מאיכות גבוהה ומהירות יוצאת דופן. שיתוף הפעולה החדש יכניס תנופה נוספת למיזם וירחיב דרמטית את מספר הישראלים שייהנו מגישה לסיבים אופטיים".

מנכ"ל קרן תש"י, ירון קסטנבאום: "אנו מברכים על כניסתה של HOT אשר תאפשר לחברת IBC אנלימיטד לממש את חזון פריסת הסיבים לרווחת הציבור בישראל. שיתוף הפעולה הזה יאיץ את התחרות ויביא למימוש חזונם של משרד התקשורת וממשלת ישראל".

יו"ר חברת חשמל, יפתח רון טל: "חברת החשמל מברכת על כניסתה של חברת HOT כשותפה מלאה בחברת IBC, מיזם הסיבים האופטיים, לצידה של סלקום, קרן תש"י וחברת החשמל. מדובר בפרויקט לאומי, המקדם תשתיות אינטרנט המתקדמות בעולם, על בסיס תשתיות החשמל, במרבית שטחה של מדינת ישראל, הן במרכז והן בפריפריה. תשתיות שיאפשרו קידום טכנולוגיות מתקדמות, ונושאי כלכלה, חינוך, חברה, בריאות וביטחון. מדובר בבשורה לאזרחי ישראל, שמשמעותה רבה, במיוחד בתקופה זו, בה כולנו נאבקים במגיפת הקורונה. זהו פרק נוסף בהפיכתה של חברת החשמל, ממונופול לחברה עיסקית יעילה בשוק תחרותי".

מנכ"ל אנלימיטד אמיר לוי: "ההסכם יגביר באופן משמעותי את התחרות בענף ובכך יביא לפריסה מואצת של רשת הסיבים האופטיים בישראל. העסקה מעניקה רוח גבית לחברה ותאפשר לה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת מאז שינוי גרעין השליטה".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully