וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שגרה: מתנות מפתיעות שאפשר לקנות בחגים

בשיתוף בנק הפועלים

21.9.2020 / 14:34

רוצים להדהים את האהובים עליכם ולפנק אותם במשהו שהם לא ציפו לו? הנה ההזדמנות שלכם. אספנו עבורכם חמישה רעיונות מיוחדים

החגים כבר ממש בפתח וכולנו שוברים את הראש: איזה מתנות נקנה הפעם למשפחה האהובה ולחברים שלנו ואיך אפשר לפנק את כולם בצורה המוצלחת ביותר, גם אם לא ניתן להיפגש?

ואם גם לכם נמאס לקנות (ולקבל) מתנות שגרתיות, תמיד אפשר לצאת קצת מהקופסה ולמצוא דברים יצירתיים ומגניבים במיוחד, שיהפכו את המתנה שתעניקו בחג הזה לבלתי נשכחת. מה למשל? טוב שאתם שואלים. אספנו עבורכם חמש מתנות יוצאת דופן ושוברות שגרה, במיוחד לראש השנה הזה.

זוג במסעדת שף. ShutterStock
זוג במסעדת שף/ShutterStock

החוויה הקולינרית המושלמת

יש כל כך הרבה מסעדות מעולות בישראל ולפעמים, כשמתחשק לנו ליהנות מארוחה ברמה גבוהה, אנחנו צריכים להחליט בין מגוון האפשרויות שלפנינו. ואם אנחנו מכירים "פודי" אמיתי, כזה שאוהב ומבין באוכל טוב, למה שלא נפנק אותו עם חוויה קולינרית מושלמת שכזו וניתן לו את זכות הבחירה?

מה עושים? בוחרים את הסכום שאנחנו רוצים, קונים גיפטקארד דיגיטלי, כזה שמתאים למאות מסעדות, כולל כמה מהמפורסמות ביותר בארץ - ונותנים את המתנה, שמתאימה בדיוק למי שאתם מחליטים לפנק אותו ולסוג האוכל שהוא הכי אוהב - כל האפשרויות מחכות לכם ורק צריך לבחור. מקבל המתנה יוכל להחליט לאן הוא רוצה ללכת וגם איך לחלק את הסכום, כך שאם הוא רוצה, הוא אפילו יוכל לאכול ביותר ממסעדה עם המתנה המקורית שלכם! שימו לב: השובר בעל תוקף ארוך וניתן יהיה לממש אותו מיד כאשר יפתחו מחדש המסעדות.

קניות שופינג תיירות. Shutterstock, ShutterStock
קניות שופינג תיירות/ShutterStock, Shutterstock

המתנה עם הכי הרבה סטייל

לכבוד החגים רובנו תמיד נהנים להתפנק בעצמנו ולפנק אחרים עם בגדים יפים, אבל הנה אופציה מעניינת: למה לא לאפשר למשפחה והחברים לבחור בעצמם את הבגדים החדשים שמתחשק להם לקנות, ועוד ממיטב רשתות האופנה שאפשר למצוא בישראל? ואם אתם יודעים בדיוק מה הם אוהבים (וברור שאתם יודעים), תוכלו לקנות להם מתנה שמתאימה בול לסטייל שלהם.

יש כאן אפילו בונוס, כי עם הגיפטקארד הדיגיטלי הזה לא רק תפתחו בפניהם עולם שלם של אפשרויות ובגדים שמתאימים בדיוק לרצונם, אלא גם תוכלו לצאת איתם ביחד ליום של כיף ומסע שופינג!

יין אדום על רקע חביות של יקב. ShutterStock
יין אדום על רקע חביות של יקב/ShutterStock

סיור יקבים, מבשלות ומזקקות זוגי

אז אולי לטוסקנה לא נוכל לטוס בקיץ הזה, אבל זה לא אומר שאי אפשר להביא את האווירה של חו"ל היישר אלינו ולצאת לחוויה קולינרית מיוחדת במקומות הכי יפים ומיוחדים בסביבה. בישראל מייצרים יין מצוין ובירות בוטיק מקסימות, כאלה שממש כדאי ליהנות מהם עם מישהו נוסף ואהוב. וכדי שתישאר גם מזכרת שווה, אפשר להוסיף אפילו איזה מארז יינות שתוכלו לשתות בהמשך החג.

אלבום דיגיטלי. ShutterStock
אלבום דיגיטלי/ShutterStock

אלבום דיגיטלי

לקינוח, משהו קלאסי ותמיד אהוב. כולנו מצלמים כל כך הרבה תמונות בסלולרי ביומיום, אבל מה אנחנו באמת עושים איתן? הנה האפשרות שלכם לפנק מישהו עם מתנה שתהפוך למזכרת מיוחדת. אלבום שכל אחד יכול להרכיב בקלות אונליין, בלי צורך בהורדת תוכנה וליהנות ממנו ברגע שהוא מוכן. אם יצאתם עם כל המשפחה לטיול או חגגתם אירוע משמח, או שאולי תרצו להעניק להם הזדמנות לשמור ולתעד את כל הרגעים המרגשים והחוויות המיוחדות שהשנה שהחדשה עומדת להביא לנו, אבא ו/או אימא בטוח ישמחו למתנה מגניבה כזו.

את כל המתנות האלו ועוד המון אחרות תוכלו למצוא באתר המתנות והחוויות BUYME, שם מציעים לכם למעלה מ-1,200 מותגים ובתי עסק במגוון תחומים שונים. כעת, אפליקציית bit הפופולארית של בנק הפועלים חברה ל-BUYME לשיתוף פעולה מיוחד, שמגיע בתזמון מושלם לקראת החגים.

איך זה עובד? לשני הכיוונים. מי שייכנס ל-bit החל מהשבוע יוכל למצוא שם גישה ישירה לתשלום על מתנות נבחרות של BUYME ומי שייכנס ל-BUYME יוכל מעתה לשלם על הרכישות שלו דרך bit, וגם לשלוח את המתנה למקבל שלה, מיד או בשעה מתוזמנת, בנייד או במייל.

כל חוויית הרכישה משתדרגת והופכת להרבה יותר נוחה ואפילו יש בונוס: לכבוד השקת שיתוף הפעולה, כל מי שירכוש מתנה דרך BUYME באמצעות bit תמורת 250 שקלים ומעלה, יקבל שובר של 50 שקלים לקניית מתנה מפנקת לעצמו.

אז שיהיה לכולכם חג שמח, מלא בחוויות מדהימות ומתנות מקוריות לאנשים שאנחנו הכי אוהבים בעולם. שנה טובה!

תשלום ב-bit בכפוף לתנאי השימוש באפליקציה. למשלמים ב-bit באתר הייעודי של BUYME, עבור מתנות נבחרות בסך של 250 ₪ ומעלה יוענק שובר מתנה של BUYME בסך 50 ₪, עד גמר המלאי (20,000 שוברים) או עד תום המבצע, לפי המוקדם, בהתאם לתקנון ההטבה שבאתר הבנק ולתנאי השימוש של BUYME.

בשיתוף בנק הפועלים
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully