וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן הסגר: bubble Dan תרחיב את אזורי הפעילות

16.9.2020 / 0:00

על רקע הצמצום בתחבורה ציבורית בתקופת הסגר, שירות bubble Dan יהיה זמין גם בפתח תקווה, חולון, בת־ים ובכל שכונות תל אביב-יפו ורמת גן, כדי לאפשר נסיעות הכרחיות של עובדים חיוניים

בווידאו: הצהרת ראש הממשלה על הסגר בחגים/צילום: לע"מ

בהתאם להנחיית משרד התחבורה במהלך הסגר יתרחב זמנית שירות התחבורה הציבורית bubble Dan לערים פתח תקווה, חולון ובת־ים, ולכל שכונות רמת גן ותל אביב (כולל יפו). השירות ימשיך לפעול באזור הפעילות הקיים בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים.

ההרחבה מתבצעת על רקע צמצום פעילות התחבורה הציבורית במהלך הסגר, ובמטרה לאפשר נסיעות הכרחיות של עובדים חיוניים למקום עבודתם ושל תושבים הזקוקים לשירותים חיוניים, בדגש על בתי חולים: איכילוב, שיבא, בלינסון, וולפסון ומעייני הישועה. במהלך תקופת ההרחבה יפעל השירות מהשעה 06:00 ועד השעה 23:00. השירות ימשיך להיות פעיל בימי חול בלבד (א-ה), לא כולל ערבי חג וחג.

במטרה לשמור על בריאותם, צומצמה כמות הנוסעים בכלי הרכב ל-5 בלבד, ומתבצעת אכיפה הדוקה של אכיפת מסיכות על ידי נוסעים ונהגים. כמו כן לא מתאפשרת ישיבה בסמוך לנהג.

באבל דן. פייסבוק באבל דן, אתר רשמי
עד חמישה נוסעים. bubble Dan/אתר רשמי, פייסבוק באבל דן

bubble Dan הוא שירות תחבורה ציבורית הפועל בגוש דן, במסלולי קוים גמישים מבוססי ביקוש בזמן אמת. השירות מסובסד על ידי משרד התחבורה ומופעל על ידי קבוצת דן תחבורה ציבורית באמצעות חברת הבת "יונייטד טורס" ועל בסיס טכנולוגיה חדשנית של חברת Via.

הזמנת נסיעות מתבצעת באפליקציית bubble Dan, אותה ניתן להוריד מחנויות האפליקציות. מסלול הנסיעה בשירות הינו אישי לכל נוסע/ת, והוא נקבע בהתאם לנקודות המוצא והיעד שהוזנו לאפליקציה בעת הזמנת הנסיעה. איסוף והורדת הנוסעים מתבצעים בתחנות אוטובוס, שנמצאות במרחק הליכה מכתובות המוצא והיעד שהוזנו בעת הזמנת הנסיעה. עלות נסיעה בודדת הינה 10-15 ש"ח (כתלות בשעה ביום), ואזרחים ותיקים זכאים ל-50% הנחה. ניתן לטעון קרדיט לנסיעות, ועל כל טעינה מוענקת תוספת קרדיט בגובה 20% (כך למשל בטעינת 100 ש"ח יתרת הקרדיט של מבצע/ת הטעינה יהיה 120 ש"ח).

  • עוד באותו נושא:
  • באבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully