וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr חושפת את קמפיין "It Starts Here"

15.9.2020 / 23:21

מדובר בקמפיין פרסומי נרחב שבמרכזו סיפורם של שלושה עסקים שביצעו טרנספורמציה דיגיטלית. בנוסף, Fiverr חושפת מיתוג חדש המשקף את האבולוציה והצמיחה שלה לאורך השנים

מיכה קאופמן. עומר הכהן,
מיכה קאופמן/עומר הכהן

Fiverr, החברה ששמה לה למטרה לשנות את הדרך שבה העולם עובד יחד, הודיעה על קמפיין פרסומי חדש תחת השם "It Starts Here". בקמפיין, שצולם בסגנון דוקומנטרי, Fiverr מציגה בצורה אותנטית את סיפורם של שלושה עסקים, שנאלצו לבצע שינויים והתאמות בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, והתגברו על אתגרים בהתאמת העסק לעולם הדיגיטלי. הקמפיין עוקב אחר סיפורם של חווה הידרופונית, רשת פיצריות (הפועלת גם כמרכז קהילתי) וחנות עתיקות בארה"ב. שלושת העסקים הללו השתמשו בשירותי פרילנסרים מרחבי העולם בזירת המסחר של Fiverr.

הקמפיין הרב ערוצי "It Starts Here" מציג מגוון סרטוני וידאו קצרים ששודרו בערוצי הטלוויזיה האמריקאית, מגוון ערוצי סטרימינג וברשתות חברתיות. בנוסף לכך יוצגו סרטונים ארוכים יותר ביוטיוב ובאינסטגרם, דרכם הצופים יוכלו לחוות באופן מעמיק יותר את הסיפורים השונים של כל אחד מהעסקים והדרך שעבר.

בנוסף, Fiverr משיקה מיתוג חדש המשקף את התפתחותה כחברה. בעוד שהמיתוג החדש מתכתב עם ערכי המותג המקוריים של Fiverr , הוא גם מסמל את האופן שבו התפתחה החברה לאורך השנים וחוללה מהפכה באופן שבו העולם עובד יחד. באמצעות לוגו חדש, פלטת צבעים מורחבת, טיפוגרפיה המשלבת שני גופנים בולטים ואלמנטים גרפיים חדשים, המיתוג החדש חוגג את היצירתיות, האנרגיה והגיוון של קהילת Fiverr. כדרכה, החברה שמה את חברי הקהילה שלה בלב המיתוג החדש.

הומפייג' חדש. יחצ,
חדש, הכול חדש. Fiverr/יחצ

גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק, Fiverr: "המגפה כפתה על העולם כולו מציאות חדשה, והביאה עמה שינויים רבים בהיבטי החיים והעבודה. טרנספורמציה דיגיטלית כבר אינה אופציונלית עבור עסקים קטנים, אלא צורך הכרחי כדי לשרוד ולשגשג. בתקופה הנוכחית, בעלי עסקים מבינים שהם זקוקים לנוכחות דיגיטלית והפלטפורמה של Fiverr הפכה עבורם ליעד משמעותי למציאת פתרונות ושירותים של פרילנסרים מנוסים. לכל עסק יש את הסיפור הייחודי שלו. מטרת הקמפיין היא לספק תקווה והשראה לעסקים על מנת להמשיך לצמוח גם במהלך המשבר ולאחריו. חשוב לנו שידעו שהם לא לבד".

דאנקן בירד, סמנכ"ל מותג ודיגיטל, Fiverr" :Fiverr עברה שינויים דרמטיים בעשור האחרון. המיתוג החדש משקף את ההתפתחות וההתקדמות של הפלטפורמה ובו בזמן מגלם את מטרת החברה לספק הזדמנויות לכל אחד, בכל מקום. לבנות את העסק או המותג שלו ולהגשים את חלומו. כל אלמנט במיתוג זה, החל מסוגי הגופנים שנבחרו ועד לפלטת הצבעים המגוונת, עוצבו כך בכדי להדגיש את הבולטות והייחודיות שלנו כחברה".

  • עוד באותו נושא:
  • פייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully