וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי

24.9.2020 / 8:30

פעילות ארגוני הקנאביס מתעוררת, טכנולוגיה חדשה לפיקוח מפני קורונה וכמובן - תרומות ויוזמות. גם בתקופת הסגר המשק העסקי נשאר פעיל. זה מה שקרה השבוע

בווידאו: מערכת החינוך סגורה במהלך הסגר/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

פרסים

פרופ' יובל אלבשן, דיקן הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו, הוא זוכה פרס גולדה מאיר לשנת 2020. בנימוקי וועדת הפרס היוקרתי בראשותה של שופטת בית המשפט העליון בדימוס איילה פרוקצ'יה נקבע כי הפרס ניתן לאלבשן "על פעילותו הענפה, המשלבת חזון, תיאוריה ומעשה שכולם יחד סובבים סביב תרומה חברתית מיוחדת לקידום השוויון והצדק החברתי במדינת ישראל. עשייתו של אלבשן כוללת כתיבה אקדמית בתחום המשפט במובן הרחב, הקמת מרכזי זכויות, פעילות לחקיקה חברתית, הנגשת ידע בעניין זכויות, וחינוך דורות של אנשים שהולכים גם הם בדרכו". מכון גולדה מאיר למנהיגות וחברה הוא עמותה שהוקמה לשם הנצחת פועלה ותרומתה של ראשת הממשלה גולדה מאיר לחברה הישראלית. העמותה פועלת שלא למטרות רווח וללא מטרה פוליטית. פרס ראשת הממשלה גולדה מאיר ניתן ע"י מכון גולדה מאיר למנהיגות וחברה מאז שנת 1979.

המכון מעניק מדי שנה פרס למוסד ו/או אדם בגין פעילות מיוחדת וראויה לציון או עבודה אקדמית הקשורים לתחומי פעילותה השונים של גולדה מאיר, ובכלל זה מדינת רווחה, שוויון חברתי וכלכלי, זכויות עובדים ויחסי עבודה, פעילות לקידום שלום וביטחון, וקידום מנהיגות נשים בחברה. מטרת הפרס הינה לעודד שמירה ופיתוח הערכים והזכויות המנויים לעיל על ידי מתן פרסים כספיים לגורמים התורמים תרומה משמעותית להשגת התכליות האמורות.

יובל אלבשן. יחצ,
פרופ' יובל אלבשן/יחצ

מינויים

איאון (Aon) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, הודיעה על מינויו של אדי אביעד לסמנכ"ל בחברה, ראש תחום המוצרים הפיננסים באיאון ישראל. במסגרת תפקידו יוביל אביעד את תחום ביטוחי הסייבר, ביטוחי דירקטורים ועסקאות מיזוגים ורכישות (M&A). מינויו של אדי מגיע על רקע יישום התוכנית "Aon Israel 2025", במסגרתה עתידה איאון ישראל להכפיל פעילותה בתוך 5 שנים. מדובר על התפתחות מקומית מהותית, כך שהרחבת שורות ההנהלה מתבקשת על מנת לדאוג ליישום מהיר ויעיל של התוכנית. אביעד (43) בעל ניסיון עשיר של 16 שנים בתחום הביטוח. בחמש השנים האחרונות שימש כמנהל תיקים בכיר באיאון ישראל ולפני כן שימש כמנהל מחלקת הביטוחים הפיננסיים בחברת הביטוח AIG ישראל. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים והתמחות במימון מהמכללה למינהל.

דקלה פרסיקו, שהודיעה על פרישתה מתפקיד מתכננת ומ"מ יו"ר הותמ"ל במשרד האוצר, מינהל התכנון, מונתה לתפקיד סמנכ"לית תכנון בחברת הנדל"ן ICR מבית ישראל קנדה וראם מגורים. חברת ICR בניהולו של מורדי שבת, הינה חברת נדל"ן יזמית, בבעלות משותפת של ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש ורז עודד. פרסיקו, 39, מתכננת ערים בהכשרתה, הקימה את הותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון מתחמים מועדפים לדיור), כיהנה בתפקיד מתכננת הוועדה במשך כ-5.5 שנים והובילה את קידומן של תוכניות רבות. בימים אלה מונתה לתפקיד סמנכ"לית תכנון ב-ICR ותיכנס לתפקידה במהלך אוקטובר.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אדי אביעד. דוריאן קרידו,
אדי אביעד/דוריאן קרידו
דקלה פרסיקו. יחצ,
דקלה פרסיקו/יחצ

SimilarWeb, שפיתחה פלטפורמה ללימוד התנהגות מקוונת, הודיעה על מינויהם של קווין ספארוואי, שיושב בוושינגטון, לתפקיד ה-CMO (מנהל מערך השיווק) ושל רון אשר לתפקיד ה-CTO (מנהל מערך הטכנולוגיה). הפלטפורמה של SimilarWeb מאפשרת למליוני אנשים, המסתמכים על תובנותיה, להבין את העולם הדיגיטלי. "אנו שמחים מאוד לצרף את רון ואת קווין לצוות של SimilarWeb, באחת התקופות המרתקות שידעה החברה", אמר אור עופר, מייסד ומנכ"ל SimilarWeb, "לכל אחד מהם נקודת מבט ייחודית, ידע עשיר ושנים של ניסיון. אני סמוך ובטוח ביכולתם להוביל את החברה לשלב הבא, כל אחד בתחומו". ספארוואי היה מנהל מערך השיווק בתאגיד Appian (בעל שווי שוק של 3.7 מיליארד דולר). לפני כן,כיהן כסמנכ"ל השיווק של MicroStrategy, חברה ציבורית המונה למעלה מ-2,000 עובדים. הוא מילא תפקידים שיווקיים דומים בחברות תוכנה אחרות, החל מסטארטאפים צעירים ועד חברות ציבוריות גדולות. קווין הוא בוגר תואר ראשון מדארטמות ותואר שני מבית הספר למשפטים שבהרווארד. רון אשר היה סמנכ"ל הנדסה בבונד, ולפני כן סמנכ"ל הנדסה בפריימרי דאטה. בעברו ניהל צוות של כ-500 מהנדסים בתחום האחסון ביבמ ישראל, ובין היתר עבד כ-Startoscale, ו- Diligent Technologies. אשר הוא בוגר יחידת 8200.

רו"ח אלעד אלקובי, שכיהן עד לאחרונה כמנהל מחלקת ביטוח רכוש ברשות שוק ההון, מצטרף לאגף ביטוח כללי באיילון, שאותו מנהלת יעל יריב, וינהל את מחלקת הפרט בחברה. מועד כניסתו של אלקובי לתפקיד כפוף לאישור ועדת ההיתרים. אלקובי (38, נשוי +4 ) שכיהן כ- 9 שנים ברשות שוק ההון ובמשרד האוצר שימש בעבר גם כראש ענף במחלקת פיקוח על גופים מוסדיים, במשרד האוצר, וכמרצה מן החוץ, בית הספר הגבוה לטכנולוגיה - מכון לב. רו"ח אלקובי מחזיק בתואר ראשון בהצטיינות בחשבונאות ומערכות מידע ממכון לב ובתואר שני בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

רון אשר עם קווין ספארווי. יחצ,
רון אשר/יחצ
רו"ח אלעד אלקובי. יחצ,
רו"ח אלעד אלקובי/יחצ

יוזמות

את חגיגות השנה החדשה החליטה הנהלת טיב טעם לחגוג בתרומה לקהילה ובהרמת כוסית, למען "חלאסרטן" - עמותת מרכז טל, מיזם חברתי המחבר צעירים חולים ומחלימים מסרטן, ומהווה רשת תמיכה לכל תחומי החיים הנפגעים מהמחלה - בדידות, זוגיות צעירה, פוריות, קריירה, עצמאות כלכלית, הורות צעירה ועוד. בחמישי האחרון (17.9), הזמינו בכירי טיב טעם, ביניהם חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק, ורוני גרין, מנהל מכירות ומועדון לקוחות, לטקס חגיגי את הנהלת קהילת "חלאסרטן" בראשותן של זוהר יעקובסון - מייסדת עמותת טל ושירה סגל קופרמן - מנכ"לית העמותה. במסגרת הטקס העניקה הנהלת טיב טעם צ'ק תרומה על סך של 151,275 שקל. לאחר הקוקטייל שנערך בסניף הדגל של הרשת בפולג, נתניה, נערך טקס הענקת התרומה והרמת כוס יין לקראת השנה החדשה. חגי שלום פתח את האירוע ואמר: "בפתחה של השנה החדשה, אנו חוגגים ערבות הדדית, במטרה להמשיך, לתמוך ולעזור לעמותות וארגונים חברתיים בישראל, העושים עבודת קודש. וזו הזדמנות מצוינת לאחל בריאות איתנה החלמה מהירה לכל עם ישראל". שירה סגל קופרמן, מנכ"לית העמותה והמיזם חלאסרטן הוסיפה: "מדי יום 10 צעירים בגילאי 18-44 מאובחנים בסרטן. הצעירים מתמודדים עם קשיים אדירים בפרט בעת הזו. תרומת טיב טעם נוגעת בהם באופן ישיר ומקלה על הסבל וההתמודדות היומיומית".

פרויקט חברתי למען קידום האומנים בישראל יחל בצל הסגר שפוגע משמעותית בתחום התרבות והאומנות. עמותת יוניטי ארט בשיתוף אומנים ויוצרים ישראליים יוצאים בפרויקט שמטרתו "להראות ולהיראות". במסגרת זו מאות אומנים מתחומי הציור, צילום, פיסול ואיור יערכו ביום חמישי הקרוב בשעה 18.00, מאילת ועד מטולה, תערוכות בקרבת ביתם ויציגו את עבודותיהם תחת הסלוגנים: אמנות 500 מטר מהבית ומציגים ולא מוכרים. בין האמנים שיציגו ברחוב ליד ביתם: ריטה בלמאס באופקים, אירינה קוגן בקריית גת, יבגניה אסתר דמינה בבאר שבע, אינה קרז'נר באשדוד, מריה גונכ'ר בחולון, טוביה ח'כלוב וניקיטה בן עמי בתל אביב, ורוניקה שרה סיניוק בנתניה, ג'ני רשקובן ואיריס רוזנברג בחיפה, אנסטסיה בילדר תציג בכרמיאל, אינה קלטר ביוקְנְעָם עילית ועוד רבים. לדברי מריה פרייגר, יו"ר עמותת יונייטי ארט המאגדת 250 אומנים ברחבי הארץ, "זו אינה מחאה, אנחנו יוצרים אמנות ובתקופה קשה זו רוצים להעלות את מצב הרוח של העם. להראות ולהיראות. בישראל יש אלפי יוצרים מוכשרים וגם בימי סגר אנחנו רוצים לתת להם במה".

רשת חנויות "סיפור חוזר" מקבוצת ש"כולו טוב" מדווחת על עלייה של כ-25% ברכישות לעומת שבועות קודמים. לאורך כל הסגר ניתן יהיה להזמין ספרים במחיר של 20 שקל בלבד דרך האתר- www.rebooks.org.il. סיפור חוזר הינה רשת חנויות ספרים חברתית, המהווה מרכז הכשרה לאנשים עם חסמים תעסוקתיים באמצעות שימוש חוזר בספרים.

עובדי Verizon Media בחיפה ובתל-אביב השתתפו ביום חמישי האחרון ביום ההתנדבות השנתי והכלל עולמי שמקיימת ענקית הטכנולוגיה בכל משרדיה, ובהשתתפות כלל עובדיה, ברחבי העולם. מטרתה המוצהרת והמחויבת של החברה האם, Verizon היא להגיע עד שנת 2025 ל-2.5 מיליון שעות התנדבות של כלל עובדיה. בשונה משנים קודמות, השנה, בשל נגיף הקורונה והצורך בשמירה על ריחוק חברתי, הוצעו לעובדי החברה פרויקטים מקוונים להתנדבות, חלקם אף ביחד עם בני משפחותיהם, באחד משלושה נושאים בהם מתמקדת Verizon: משבר האקלים, שוויון דיגיטלי ורווחה אנושית. בישראל בחרו רבים מעובדי החברה להתנדב בפרויקטים בתחום השוויון הדיגיטלי בשיתוף עמותות וארגונים כגון עמותת תפוח ליצירת שוויון דיגיטלי בישראל, איגי -ארגון נוער גאה, ה.ל.ל - האגודה ליוצאים לשאלה וכן פרויקט בשיתוף עם תכנית מצוינות במדעים של עיריית חיפה. במסגרת זאת, העבירו עובדי החברה הרצאות על השתלבות בהייטק לחניכי תכנית המצוינות במדעים, ערכו וובינר למשתתפי הבוטקאמפ של עמותת תפוח בנושא 'כיצד למצוא עבודה כמהנדס מתחיל', הדגימו לחניכי נטע (ארגון טכנולוגי לנוער של תפוח) מהם למידת מכונה וביג דאטה, ערכו בדיקות קוד לסטודנטים בבוטקאמפ של תפוח, העניקו שיעורים פרטיים באונליין לחניכי איגי וה.ל.ל, ועוד. מנהל פעילות Verizon Media בישראל, לב קורוסטישבסקי, בחר להרצות לחניכי תכנית המצוינות במדעים בחיפה על עולם הטכנולוגיה, במטרה לעודד אותם לחשוב על פיתוח תוכנה כמקצוע לעתיד.

אנרגיה סולארית של אנרפוינט. יחצ,
אנרגיה סולארית של אנרפוינט/יחצ

בין מאות אלפי המובטלים החדשים של תקופת הקורונה בולטת קבוצה של כמה עשרות בוגרים עם אספרגר שפוטרו ממשרותיהם או הוצאו לחל"ת לתקופה ארוכה ומתקשים מאוד למצוא עבודה חלופית. אפי - אספרגר ישראל, עמותת הורים אשר הוקמה במרץ 2001 כדי לסייע לרווחתם, מתקשה לסייע להם עקב עצירת תקציבים ופעילויות, לרבות בתחום ההשמה. כדי להתגבר על המצוקה השיקה עמותת אפי היום קמפיין גיוס המונים באתר העמותה שיאפשר לה, אם יצליח, להפעיל מחדש את הצוות שמסייע לבעלי התסמונת למצוא משרות חדשות ולהתקבל אליהן. לדברי אריה סיון, מנכ"ל אפי - אספרגר ישראל, "בתחום ההשמה היו לנו לא מעט הישגים ובשנתיים האחרונות הצלחנו לשלב 34 בוגרי העמותה במגוון משרות בתחומים כמו: היי-טק, ייצור, מחסנים, מרכולים ועוד". אך לדברי סיון, "הישג זה ירד רובו ככולו לטמיון שכן בחודשים האחרונים כ-50% מהעובדים הללו פוטרו או הוצאו לחל"ת או לחופשה בתשלום. דווקא עובדים הזקוקים יותר מכולם לתמיכה והכלה מוצאים את עצמם בין הראשונים להיפלט ממעגל העבודה בעתות של מצוקה וקושי". עמותת אפי תנסה לגייס 75 אלף שקל שיאפשרו מימון הפעילות של חמישה מומחים שמלווים את הבוגרים עם אספרגר בתהליך ההשמה. להערכת העמותה, הסכום יסייע להשמה של כ-20 מהם למשרות במשק עד סוף שנת 2020. לתרומה ולתמוך בפעילות לחצו כאן.

סוויצ'אט הינו צ'אט אנונימי ורנדומלי אשר הושק ונפתח דווקא בתקופה הקשה הזו, שבה אנשים מרגישים בודדים יותר מתמיד ואין להם תמיד את האדם שאיתו ניתן לשתף, להתייעץ וכו'. כאן באים למלא את החסר, אצלנו בסוויצ'אט אנו מאמינים בפתיחות אחד עם השני ויצירת שיח מכבד אשר יכול לתרום אחד לשני. הצ'אט מפעיל מנגנון שמסנן ומצנזר קללות ומילים גסות אשר יכולות לפגוע או לגרום לתחושת אי נעימות לאחד הצדדים בשיח, ומעודד יצירת קשרים חדשים ופתיחות אשר תגרום לאנשים סוף סוף לדעת שיש להם עם מי לדבר ובלי פחד שידעו מי הם ועל החסרונות שלהם.

בפתח השנה החדשה, משיקה כתר תכנית ערבות הדדית לעובדיה שתושק במבצע הצטיידות טכנולוגי. לאור מורכבות התקופה והצורך העולה ביותר ויותר מחשבים ללמידה מרחוק, עבודה מהבית ועוד - עלתה בהנהלת כתר היוזמה לסייע למשפחות מתוך עובדי כתר אשר זקוקות למחשב חדש, או נוסף, אך ידם אינה משגת לרכוש מחשבים אלו. תכנית הערבות ההדדית הטכנולוגית של עובדי כתר מאפשרת לעובדים שרוצים בכך, לתרום ימי חופשה לקופה משותפת, כאשר על כל יום שיתרם כתר תוסיף תרומה כספית מקבילה. ההשקעה המתוכננת במהלך הינה כ-100 אלף שקל. אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר ישראל: "אתגרי התקופה הביאו עימם יותר שעות מחשב לכולנו, ובחלק מהמשפחות צורך במחשב נוסף. אך לצערנו לא בידי כולם האפשרות להשקיע בכך כספים. הקולגיאליות והערבות ההדדית הקיימת בין עובדי כתר יצרה את הקרקע הפוריה ליוזמה מסוג זה, והיענות הנתינה מעוררת השראה". נוסף על כך הזמינה החברה את 1700 עובדיה בישראל לרכוש מחשבים ניידים חדשים לבתיהם במחיר מסובסד, כהטבת מעסיק.

דורון הלפרן מנכ"ל הלדור. יחצ,
דורון הלפרן, יו"ר עמותת אפי/יחצ

תופעה חדשה בענף התקנת מערכות אנרגיה סולאריות בבתים פרטיים. קבוצות מתארגנות לרכישה משותפת של מערכות סולאריות. ניר פלג, מנכ"ל "אנרפוינט", מהחברות המובילות בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות, מציין שלאחרונה קבוצות רכישה ב- 10 יישובים התארגנו להתקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות. בין הישובים: עומר, רתמים, כפר ויתקין, משמר דוד, הר אדר , להבים ועוד. בשלב זה הותקנו כ-300 מערכות בשווי כספי של 22 מיליון שקלים. פלג מציין שבחצי השנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של מ כ 50% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד , גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. במהלך 2020 הרחיבה חברת "אנרפוינט" את המיזם להשכרת גגות להקמת מערכת אנרגיה סולארית כאשר החשמל יימכר לחברת החשמל ובעל הנכנס נהנה מדמי שכירות שנתיים קבועים לתקופה של 25 שנה , כאשר כל העלות ההקמה והתחזוקה של המערכת הסולארית הינה על חשבון החברה.

המכללה האקדמית ספיר, מרכז היזמות והחדשנות 'ח"י בספיר' ועמותת 'יוזמות עתיד' מציעות לתושבי האזור תכנית ראשונה מסוגה - 'פרקטיקה (PRACTICA) בספיר' המיועדת לגברים ונשים מכל הגילאים, בעלי רוח יזמית השואפים להקים עסקים מצליחים ולהשיג עצמאות כלכלית. התכנית מורכבת משלושה ממדים משולבים: יזמות כמקצוע, הפסיכולוגיה של היזמות, ועידוד בניית נטוורקינג וחיבור לקהילה יזמית. במסגרת 26 מפגשים שבועיים בני ארבע שעות, ירכשו המשתתפים כלים עיוניים ומעשיים הדרושים לשם הקמת עסק, פיתוחו וניהולו ובהם: איתור צרכים; ניתוח שוק, חקר מתחרים, עבודת צוות, היבטים משפטיים, מימונים ופסיכולוגיים של יזמות וניהול עסקי. התכנית תשלב התנסות מעשית, במהלכה יגבש כל משתתף החלטה לגבי סוג העסק שברצונו להקים ויבצע את הצעדים הראשונים להקמתו. המשתתפים יחולקו לקבוצות לפי תחומי העסק. כדי להבטיח את התמיכה המקצועית והמשוב הקבוע, כל קבוצה תלווה גם על ידי מנהל קבוצה - סטודנט מצטיין בתחומי הכלכלה והשיווק וכן על ידי מנחים מהתעשייה. התכנית המוצעת, בעלות סמלית של 750 שקל, מונחית על ידי מרצים מובילים מהאקדמיה, בהם ד"ר אוהד שקד, ראש ההתמחות לשיווק טכנולוגיות, מידע ותקשורת במחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר והמנהל האקדמי של התכנית וד"ר דן קאופמן - ראש תכנית האקדמית ליזמות בספיר. אליהם מצטרפים מנחים מהעולם העסקי במרחב הגיאוגרפי של המכללה האקדמית ספיר וכן מרצים מובילים מהעולם העסקי. בנוסף, מרכז ח"י בספיר ועמותת 'יוזמות עתיד' משתפים פעולה עם רשויות המקומיות בנגב המערבי בחיבור הקהילה לעולם היזמי.

פרופ' שי פלדמן, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "החזון של המכללה האקדמית ספיר מתממש בתכנית זו: מצוינות, חדשנות ויזמות בהוראה ובמחקר לצד מחויבות עמוקה לקהילה בה המכללה נמצאת. 'פרקטיקה (PRACTICA) בספיר' שואפת להרחיב את הידע והגישה לחדשנות ויזמות לתושבי הנגב המערבי ועוטף עזה. זאת, כמנוף לצמיחה כלכלית ולצמצום פערים חברתיים". ניסים בר-אל, יו"ר ומייסד עמותת 'יוזמות עתיד': "החזון שלנו ביוזמות עתיד הוא צמצום פערים בחברה הישראלית ויצירת חוסן כלכלי באמצעות פתוח יזמות מקומית. כחלק מיישום החזון, אנו גאים להשיק יחד עם מכללת ספיר בנגב המערבי, לראשונה, את תכנית 'פרקטיקה (PRACTICA) המיזם הלאומי ללימודי יזמות מעשית. אנו נעמיד לרשות המשתתפים את המתודולוגיה והניסיון שצברנו בהקמת עסקים מצליחים ובמימוש שאיפתם של יזמים להגשמה עצמית ולעצמאות כלכלית."

התפרצות הקורונה בישראל וכניסת התו הסגול הביאו הנחיות ונהלים חדשים לפיו ארגונים ועסקים מחויבים לפעול, כגון הצהרת בריאות, מדידת חום וכו.. וכן לתעד את הנתונים. פרוצדורות אלו מכבידות לא פעם על הארגון ועל העובדים. בתוך כך, חברת סינאל המתמחה בפתרונות טכנולוגים מבוססי מיקום לניהול המשאב האנושי בארגון במגוון תחומים, ביניהם שעון נוכחות ובקרת כניסה, הבינה את הצורך הקיים בארגונים כיום, לאור הנחיות התו הסגול ופיתחה מוצר חדש, המאפשר עדכון תוכנה כך שהעובד יידרש להצהיר על בריאותו. בנוסף, ניתן לרכוש מצלמת חום המתחברת למסוף הנוכחות הקיים "סינרג'י A" ובודקת את מצב חומו של העובד בתוך מכשיר הנוכחות. בכך מתקבל פתרון כולל המהווה תוספת לשעון הנוכחות הקיים בכל הארגונים בארץ ובעולם. במסגרת הפיתוח החדש, חוברה לשעון הנוכחות מצלמה מתקדמת למדידת חום ואפשרות של העובד בו במקום להצהיר על בריאותו, ליישום באפליקציה ובענן, במעמד חתימת הכניסה. הליך קצר ויעיל החוסך זמן רב ופרוצדורה מנהלתית רבה. במידה שהעובד אינו מודד את חומו או במידה וחום גופו גבוה / אינו חותם על הצהרת הבריאות במקום, דיווח הקליטה של העובד לא ייקלט והעובד לא יוכל להתחיל את יום עבודתו. לקוחות רבים בשוק הישראלי גילו עניין רב בפיתוח החדש ועד כה הצטרפו לשירות לקוחות כגון, עיריית אשדוד, קק"ל, עיריית חולון, הולמס פלייס, רשת סבון של פעם ועוד.

אנשי העסקים צחי ויחיאל אבו, מבעלי חברת "דלק פי גלילות" וקבוצת "אבו נדל"ן" תרמו כ-100 מחשבים עבור ילדי אשדוד ממשפחות מעוטות יכולת בסכום של כ-250 אלף שקל. למהלך התגייסה שרון מרק, סגנית רה"ע אשדוד וסייעה לאתר את אותן המשפחות הזקוקות לתמיכה על מנת שילדיהם יוכלו ללמוד מרחוק בתקופה זו. צחי אבו: " אני שמח לגלות כי דווקא בתקופה מאתגרת שכזאת, בה הערבות ההדדית נדרשת יותר מתמיד - אנו כקהילה מושיטים יד אחד לשני ומסייעים בשלל דרכים. אני מבקש להודות לחבריי לעמותה ולכל מי שמסייע למיזם החשוב הזה, ומזמין את כל מי שברצונו וביכולתו לתרום לטובת הפעילויות הבאות. קהילה בריאה היא קהילה חזקה". שרון מרק: "לצערי המדינה הכריזה על סגר אך לא דאגה לציוד הטכנולוגי המתאים לכל ילד וילדה כך שמידי יום אני רואה את התסכול ותחושת חוסר האונים של ילדים רבים אשר המצב הכלכלי בבית מונע מהם ללמוד. נמשיך לפעול לגיוס נוסף של מחשבים וטאבלטים על מנת לסייע לכמה שיותר תלמידים להצליח בלימודים"

שרון מרק וצחי אבו. שירן פרץ,
שרון מרק וצחי אבו/שירן פרץ

בפתחם של חגי תשרי יצאה am:pm, רשת חנויות סופרמרקט אורבניות, במבצע התרמה לעמותת קבוצת שורשים, התומכת במשפחות מועטות יכולת וקשישים ניצולי שואה, במטרה להעניק להם מארז מוצרים לשולחן החג.שיתוף הפעולה הפורה של am:pm והעמותה ממשיך כבר מעל ל-13 שנה, וגם הפעם ועל אף משבר הקורונה שהפך את מסע גיוס התרומות למאתגר במיוחד, הצליחו השתיים בסיועם של לקוחות am:pm לגייס מעל ל-130,000 שקל תוך שלושה שבועות בלבד. אריק כהן, מנהל רשת am:pm, ציין: "עזרה לזולת, מעורבות חברתית ואכפתיות הן הערכים המנחים אותנו בעשייה היומיומית, ואנו שמחים שנפלה בחלקנו זכות גדולה ללוות ולסייע לעמותת קבוצת שורשים". והוא הוסיף: " בהזדמנות זו אני מבקשת להודות ללקוחות am:pm שנרתמו יחד אתנו למען תמיכה באוכלוסיות שהכי זקוקות לסיוע במשבר הקורונה המסרב לחלוף".

בשורה ללקוחות סיבוס. החל מאתמול יכולים לקוחות סיבוסלהיכנס לאתר או אפליקציית מקדונלד'ס, להזמין ארוחה במשלוח, ישיבה במקום, איסוף עצמי או איסוף ממק דרייב, ולשלם עם חשבון הסיבוס המסובסד על ידי המעסיק. (ישיבה במקום ואיסוף עצמי - אינם זמינים בתקופת הסגר). לדברי קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק בחברת סיבוס: "שיתוף הפעולה החדש עם מקדונלד'ס, רשת איתה יש לנו שיתוף פעולה מוצלח וארוך שנים, נולד מתוך הרצון שלנו להמשיך ולהיות במקומות העיקריים בהם הלקוחות שלנו צורכים את השירות של סיבוס ולהמשיך לקבל חוויית משתמש מעולה שקיימת באפליקציית ואתר מקדונלד'ס. בשנה הקרובה נמשיך להתמקד בחוויות המשתמש הדיגיטלית והפיזית של הלקוחות שלנו ובפיתוח פיצ'רים נוספים שיתמכו בהזמנת ארוחה בצורה נוחה וקלה".

שניר, העמותה למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, עורכת במהלך השבוע הקרוב חלוקת סלי מזון לרגל חגי תשרי, למשפחות נזקקות ברחבי הארץ. הפעילות נערכת בשיתוף חברת רוזמן הנדסה, במסגרת זו מחלקים מאות סלי מזון למשפחות נזקקות בצפון הארץ, מרכזה ובדרום. סלי המזון כוללים מצרכים בסיסים להכנת ארוחות חג כגון מגוון קטניות, קופסאות שימורים, עוגות, דבש, מסכות חד פעמיות ומצרכי יסוד נוספים לצד חומרי ניקוי וטואלטיקה, לכל המשפחה. סלי המזון עוברים לבתי המשפחות על ידי צוות העובדים של חברת רוזמן. לרגל פתיחת המבצע הגיעו אמש לחלוקה גם בכירי עמותת שניר ובכירי חברת רוזמן הנדסה, ביניהם עינת אושרי - מנכלית עמותת שניר ואלי בר - מנכ"ל חברת רוזמן הנדסה.

אלון אולמן, המנטור הישראלי המוביל זכה לרגע של נחת, כשאורנה פסח מנהלת תכנית !IMPACT, תכנית המלגות של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), העניקה לו מגן הוקרה מיוחד לרגל שנת ה-18 לתכנית. המגן ניתן לאולמן לאחר 5 שנים בהן הוא אימץ את חיילי התוכנית ומלווה אותם בשלל סדנאות והרצאות של תוכנית "הקוד המנצח" שפיתח. ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. "אני גאה להעניק לצעירים הללו את הערך המוסף לקראת השתלבות מוצלחת באזרחות" אומר אולמן, סא"ל במיל, לשעבר מפקד ספינת טילים והמדריך הראשי של קורס חובלים. "מניסיוני, כאיש צבא לשעבר, אני יודע שהמעבר מהצטיינות בשדה הקרב להצלחה באזרחות אינו טריוויאלי. הסיוע ללוחמים שלנו הוא שליחות עבורי, ואין שמחה גדולה יותר מאשר לפגוש אותם אחר כך באקראי בצמתים מרכזיים בקריירה, ולדעת שיש לך חלק קטן הגשמת החלומות שלהם".

אלון אולמן. יחצ,
אלון אולמן/יחצ

חברת פאגאיה, מחברות הפינטק המובילות בישראל, החליטה לתמוך ולעודד את ההשכלה הגבוהה בארץ. זאת מתוך ההבנה כי ללא התשתית האקדמית בישראל פאגאיה לא היתה מגיעה להיות המתקדמת בתחומה. על כן, בחברה מציעים מלגה בגובה של 15,000 שקל לסטודנטים מצטיינים באוניברסיטאות או מכללות ישראליות בתחומי הלימוד מדעי המחשב, מתמטיקה, פיסיקה, הנדסת חשמל או ביולוגיה חישובית. סטודנטים בשנה שלישית בתואר ראשון או סטודנטים בשנה האחרונה בתואר שני בעלי ממוצע ציונים מעל 90 יכולים להגיש מועמדותם לקבלת המלגה.

במפעל להכשרת ילדי ישראל, ארגון האחראי על כ-800 ילדים ובני נוער בסיכון, הורכבו השבוע מתקני כושר חדשים באוויר הפתוח, לשימוש הילדים בימי הסגר. בשלושה כפרי ילדים ונוער, באשקלון, בכרמיאל ובנס ציונה הותקנו מתקנים. זאת בסיוע תקציבים יעודים של מענקי קורונה של המנהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך, וגם תקציב קורונה מיוחד של קרנות העזבונות. "בייחוד בימי הסגר והלמידה מרחוק, הילדים ובני הנוער בכפרים זקוקים לפעילות ספורטיבית לשבירת השגרה. מתקני הכושר שהותקנו בימים אלו, מהווים עזרה שאין כמוהה עבור הילדים". מסרו במפעל להכשרת ילדי ישראל.

עמותת נתינת לולב, עמותה ללא מטרות רווח, שמדי שנה מאפשרת לציבור הרחב לרכוש את ארבעת המינים לכבוד חג הסוכות. הכסף בו נרכשו ארבעת המינים, יתרם לעמותה לבחירת הרוכש. יונתן קרני, מנכ"ל עמותת בית הגלגלים המסייעת לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, אחת מן העמותות אליהן ניתן להעביר את התרומה מסר כי: "בית הגלגלים היתה אחת העמותות הראשונות שלקחו חלק במיזם המיוחד והחשוב הזה שהלך וגדל עם השנים. בחודשים האחרונים אנחנו רואים ירידה בתרומות על רקע חוסר הוודאות הכלכלית. נתינת הלולב זה מיזם נפלא כי דווקא עכשיו הוא מאפשר לציבור לתרום למטרה שהוא מזדהה איתה, כחלק מהוצאה שבין כה וכה הייתה מתקיימת כחלק מקיום המצווה".

ראש המוסד לשעבר ויו"ר שייזים תמיר פרדו ירצה בתכנית לימודים חדשה של מוסד הטכניון בנושא יזמות ובריאות דיגיטלית. התכנית שתפתח ב-15.11 בקמפוס הטכניון בשרונה, תל אביב, מיועדת ליזמים ואנשי מחשבים ולאקדמאים מתחומי הרפואה, הביולוגיה, ההנדסה, המחשבים או המדעים המדויקים. תכנית חדשנית זו תאפשר להכיר מגוון טכנולוגיות חדשות והשפעתן על עולם הרפואה, חשיפה לרגולציה במערכות הבריאות והשפעתה על חדירת שיטות וטכנולוגיות משבשות, כלים לניתוח שוק, צרכים וחסמים בכניסה לתחום הרפואי. בין המרצים בתכנית, יחד עם תמיר פרדו: אסתי שלי - מנהלת אגף הבריאות הדיגיטלית במשרד הבריאות, גיל ברנע - מנהל מרכז יזמות לרפואה דיגיטלית והמנהל האקדמי של תכנית זו, דורון בן עמי - שותף ומנכ"ל של מרכז יזמות מכשור רפואי, בכיר לשעבר בחברת MSD, שוקי ישורון - יזם, מדען ומומחה לשילוב מערכות. שימש כ-CTO של מפא"ת, אילן כהן - בעלים שותף במשרד הפטנטים ריינולד-כהן, אביב שוהר - מנכ"ל איכילוב טק, חברת החדשנות של איכילוב ואהובה מייליק - מנהלת מרכז I-Me-Data למדע הנתונים ובינה מלאכותית באיכילוב.

מתקני כושר במפעל להכשרת ילדי ישראל. יחצ,
מתקני הכושר במפעל להכשרת ילדי ישראל/יחצ

מותגים

מייק אפ הוא הבסיס של כל איפור, ומוצר חובה בכל תיק. הוא עוזר למחוק את סימני הזמן, מטשטש פגמים ומעניק מראה אחיד וחלק לעור הפנים. עמידות המייק אפ היא תכונה חשובה, במיוחד במדינות כמו ישראל המבורכת באקלים חם וברמת לחות גבוהה, המקשים לשמור על מראה רענן לאורך היום. בנוסף על כך, בימים אלו בהם אנו מסתובבים עם מסכות, עמידות המייק אפ והחשיבות שלא יכתים את הבגדים (ואת המסכה) הופכת אפקטיבית מתמיד. LONGEVITY FULL COVERAGE 24 HOUR, המייק אפ החדש, שמושק בימים אלו על ידי מותג הביוטי ג'ייד, נותן מענה מדויק ליצירת בסיס איפור מושלם. מדובר במייק אפ עמיד, המיועד לכל סוגי העור, במרקם רך במיוחד עם טכנולוגיית פיגמנטים מתקדמת המאפשרת לעור לנשום, מזינה אותו במרכיבי טיפוח ומעצבת מראה פנים חלק ומרהיב למשך שעות רבות.

נכון שעדיין חם בחוץ אך הסתיו כבר פה והדרך הטובה ביותר לסתיו הישראלי הוא המגפונים. רשת Scoop מציעה לסתיו 2020 את הטרנדים החמים ביותר לעונת המעבר - מגפוני קרסול ומגפוני בוקרים. מדובר בטרנד האולטימטיבי, שמשתלב עם כל אאוטפיט כמו: שמלות, חצאיות, ג'ינסים קצרים וארוכים ואפילו לחליפות. הרשת משיקה מגוון רחב של מגפונים במחירים נגישים, ממגפוני מסטילטו ועד מגפונים שטוחים, מגפונים קלאסיים, מגפונים בסגנון ד"ר מרטינס, מגפונים מבריקים, מגפונים במראה גברי, מגפונים עם ובלי הדפסים, מגפוני בוקרים בגבהים שונים, מגפונים מטאליים או מגפונים "מחוררים". ניתן להשיג את המגפונים במבחר רחב של צבעים עדינים או נועזים: ניוד, לבן, אדום, חציל וכחול, קאמל, חום ושחור. טווח המחירים: 199.90 עד 249.90 שקל.

מותג האופנה הבינלאומי FURLA בישראל מתכונן לסגר בחגים ומשיק שירות חדש באפליקציית ווטסאפ, הכולל קטלוג דיגיטלי של דגמי הקולקציה, שירות וייעוץ מקצועי על ידי צוות החנות בכיכר המדינה ומשלוח עד בית הלקוחה ללא עלות. המשלוח יימסר עד 5 ימי עסקים, אולם ייתכן ובשל הסגר יהיה עומס ועיכוב בחברת המשלוחים. בימי הסגר לא ניתן יהיה לבצע החזרות או החלפות, תאושר החלפה/החזרה עד לחודש ימים ממועד פתיחת החנויות. בנוסף, לרגל השקת השירות הוארך סייל הקיץ עד לתאריך ה-20.10.20 או עד גמר המלאי המציע עד 50% הנחה על מגוון פריטי הקיץ. מספר הווטסאפ: 050-9602727.

לאור העלייה בביקוש וברכישת משקאות חריפים בעקבות הסגר ולימי החג, רשת 'בנא משקאות' תפעיל לראשונה שירות הזמנות טלפוני ומשלוחים עד בית הלקוח. דרך מוקד הזמנות ייעודי ניתן לבצע הזמנה של כל סוגי האלכוהול והיינות המוצעים ברשת, ובעלות סמלית של 30 שקל בלבד. השירות יתווסף לפעילות חנויות הרשת, שימשיכו לפעול כרגיל לקהל הרחב. לרשת 23 חנויות בישראל מעפולה ועד דימונה. לדברי פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות: "הפעלת שירות המשלוחים הינו צעד חשוב שאנו עושים בעקבות העלייה החדה השנה ברכישת משקאות חריפים ויינות, הרחבת אופי הפעילות של הרשת והתאמה למצב הקיים, במטרה לאפשר ללקוחות ליהנות מהזמנה של יין ואלכוהול במחירי חג גם מבלי שיצטרכו לצאת מהבית".

תנור עם הפרדה של Beko. יחצ,
תנור עם הפרדה של BEKO/יחצ

BEKO, המותג הבינלאומי המתמחה במכשירי חשמל ביתיים, מציג בארץ טכנולוגיה חדשה של החברה, Split&Cook, בתנור בנוי "בילט-אין" עם תא אפייה רחב במיוחד (80 ליטר), המחולק לשניים ולמעשה מאפשר לבשל שתי מנות שונות, למשל מנה עיקרית וקינוח, בטמפרטורות שונות - עם הבדל משמעותי של עד 80 מעלות בין תא לתא, באותו הזמן ובתוך אותו התנור. התנור מדגם BVR35500XMS בעל טכנולוגיה המאפשרת בנוסף לנוחות גם חיסכון משמעותי באנרגיה של עד 40%, למעלה מ-70 תוכניות בישול ואפייה מיוחדות, בקרת touch מלאה, תכונות ניקוי עצמי, וכן תכונות אוורור וקירור של חזית התנור, המאפשרות בין היתר הרכבה גם מתחת לשיש. התנור מגיע בצבע נירוסטה ובצבע שחור ובעל דירוג אנרגטי A. מחיצת ההפרדה, שמפרידה בין שני תאי האפייה וגם ניתן להסירה במקרה הצורך, מנטרלת את ערבוב הריחות באופן מלא בין התאים בזמן הפעולה הכפולה של התנור. לתנור מסילות טלסקופיות המאפשרות גישה נוחה במיוחד, וכן תאורה פנימית חזקה בשני חלקי התנור - כך שניתן בקלות ובנוחות לאפות, לבשל ולצלות שתי מנות במקביל. קורשט ג'ושקון, מנהל אזור מזרח תיכון ואפריקה ב-BEKO: "BEKO גאה להוביל פעם נוספת עם מוצר פרימיום בעל טכנולוגיה חדשנית, חסכונית בחשמל ויעילה במיוחד שמאפשרת לבשל ולאפות שני מאכלים בזמן במקביל. אנו שואפים תמיד למצוינות טכנולוגית ושמחים להיות הראשונים בישראל עם מוצר פורץ דרך". אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברימאג: "ברימאג הינה היבואנית הבלעדית של המותג BEKO בישראל מזה כ- 20 שנה. אנחנו שמחים להמשיך ולהציע לצרכן הישראלי מוצרי חשמל איכותיים, המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית ביותר מבית המותג המוכר והאהוב הזה. תנור ה-Split&Cook החדש של BEKO מהווה פתרון מושלם למשפחה הישראלית, הודות לאפשרות לאפות או לצלות שתי מנות שונות בטמפרטורות שונות, בתנור אחד".

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים, ממשיך לעקוב אחר הטרנדים בזירות האופנה הבינלאומיות ומשיק 6 גוונים חדשים. הגוונים העדכניים מתווספים לסדרת הג'ל קוטור המצליחה, המבטיחה מראה ציפורניים בגימור ג'ל עם עמידות של עד 12 ימים. GEL COUTURE - מהיר, איכותי וצבעוני - סדרת הג'ל קוטור עוצבה בהשראת אופנת העילית וההוט-קוטור בעולם האופנה ומשלבת בין טכנולוגיה, חדשנות ואיכות מוקפדת. ששת הגוונים החדשים, מלאי העוצמה והעדכניים הם: קורל, בורדו-בהיר, חום-זהב מטאלי, בז', ניוד-פודרה וורוד בייבי. התוצאה: מראה ציפורניים מטופח בגימור דמוי ברק ג'ל מושלם ועמיד עד 12 ימים. מריחת הלק מתבצעת בשני שלבים: מורחים שכבת לק עם אחד הגוונים החדשים. לאחר מכן מורחים שכבה של top coat מקצועי להוספת ברק ועמידות מרבית (ללא צורך במנורת UV או לד). הסרת הלק קלה באמצעות מסיר לק או אצטון.

מבלי שנשים לב, הקפה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. כמעט רובנו אוהבים אותו ויש כל כך הרבה סוגים, טעמים ומרקמים עדיין יש ויכוחים האם קפה בריא או מזיק? עד שימצאו תשובה לשאלה זו, מותג תחליפי הקפה הבינלאומי אינקה משיק שני משקאות דגנים בטעם קפה !! בריאים במיוחד, עשויים מחומרים טבעיים ועשירים בסיבים תזונתיים. חברת אורגניקזון החלה לייבא ולשווק לישראל את המותג הבינלאומי אינקה (INKA) ומציעה 2 תחליפי קפה של המותג: משקה דגנים ‏INKA‏ קלאסי -‏ המבוסס על שעורה שיפון עולש וסלק ומשקה דגנים INKA אורגני- משקה אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני . המשקאות מגורעים וללא קפאין, מהווים אלטרנטיבה בריאה לקפה. בזכות תערובת הדגנים הייחודית של ‏INKA‏, למשקה טעם עדין וארומה מתוחכמת. ‏מתאים ‏גם לנשים הרות, מניקות וילדים מגיל 3.‏ לצמחונים ולטבעונים. המשקה בעל אחוז סיבים גבוה המהווה מקור לסיבים תזונתיים שהינם בסיס לתזונה בריאה.‏ מתאים במקרים בהם מומלץ לא לצרוך קפאין כגון:‏ בשעות הערב, בעלי לחץ דם גבוה, לסובלים מנדודי שינה, בתקופת ההיריון וההנקה.‏ והבונוס- דל קלוריות. מחיר מומלץ לצרכן: אינקה קלאסי 14.90 שקל, אינקה אורגני 16.90 שקל. ניתן להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

משקה דגנים Inka. עדי גלעד,
משקה דגנים Inka/עדי גלעד

הסגר השני כבר כאן, עימו מגיעה הישיבה המרובה יותר בבית והנגישות הרבה יותר לתזונה פחות מסודרת ותחושת מתח נפשי ולחץ אשר יחדיו תורמים לתחושת אי נוחות, כבדות ונפיחות בבטן. פרוביוטיקה ביו 25™ מבית סופהרב, הינה פורמולה פרוביוטית מתקדמת וייחודית המכילה מגוון של 11 זני חיידקים פרוביוטיים במינון מוגבר של 25 מיליארד חיידקים, בכמוסה אחת בלבד. כל זני החיידקים בפורמולה נחקרו במחקרים קליניים ונמצאו אפקטיביים לשלל פעילויות המתרחשות במערכת העיכול. החיידקים הפרוביוטיים בביו 25™ הינם בעלי פטנט ייחודי הנקרא "פטנט היהלום" המעניק הגנה כפולה לחיידקים! כל חיידק וחיידק מוגן בטכנולוגיה מיוחדת המספקת ציפוי כפול המורכב מחלבון וסיבים.

אתר הביוטי GUILTY מתרחב ונכנס לראשונה לקטגוריית התזונה בשיתוף פעולה עם מורן שטרום, נטורופתית ND ושפית raw food המתמחה בצמחי מרפא, ארומתרפיה ופרחי באך מתוך השקפה כי יופי אמיתי, יש לטפח מבפנים - BEAUTY FROM WITHIN. לדברי מיכל גייטו אלבז, מנכ"לית ומייסדת אתר Guilty, הכניסה לתחום התזונה מבחינתנו הנה טבעית. הטיפוח והיופי, נשענים לא רק על מוצרי האיפור והקוסמטיקה, אלא גם על האופן בו אנו מטפחים את הגוף שלנו. מגפת הקורונה רק זירזה את תהליך הכניסה שלנו לקטגוריה, בזמנים בהם כולנו מחפשים דרכים לאכול נכון יותר ולהרגיש מצוין עם עצמנו.

אתר הקניות P1000 יוצא בקמפיין TV ודיגיטל תחת הסלוגן "אל תצאו מהבית". בנוסף לקמפיין, עבר לאחרונה הלוגו של האתר מתיחת פנים והורחבה קטגוריית מוצרי החשמל באתר. אתר הקניות היה מראשוני אתרי הסחר בישראל. הוא הוקם לפני כ-20 שנה ומציע למכירה מוצרים במגוון קטגוריות : תקשורת וצילום, מוצרי חשמל, מחשבים וציוד היקפי, מוצרים לבית ולגן, ספורט, מחנאות וילדים, אופנה, פארם ותיקים, רכב ואביזרים.

לאחרונה פורסמו מאמרים המצביעים שמסיכות המגן שכולנו חובשים מייבשות את העיניים בגלל האוויר המשתחרר לכיוון העיניים בעת הנשיפה. בנוסף, כולנו עובדים/לומדים/ מבלים הרבה יותר שעות מול המסכים ובסביבה ממוזגת. העבודה מול המסכים מונעת מיצמוץ ויוצרת יובש בעיניים בקהלים רחבים. ד"ר קרמונה לילי, מנהלת מרפאת עין יבשה ותחום השתלות קרנית בבית חולים וולפסון: " לאחרונה אנו רואים עלייה של כ- 15% בפניות בנושא של עין יבשה כתוצאה ממסכים ומסכות". לנוכח מצב זה, מותג טיפות העיניים סיסטיין השיק מוצר חדש - סיסטיין קומפליט, לראשונה בישראל טיפות לכל סוגי היובש בעיניים המעניקות לחות והגנה לאורך זמן והקלה אופטימלית. סיסטיין קומפליט בעל טכנולוגיה ננו טיפות מתקדמת המדמה את כל שכבות מסך הדמעות הטבעיות. ניתן להשיג ברשתות הפארם, באתרי האונליין ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

סיסטיין קומפליט. אבי ולדמן,
לכל סוגי היובש. סיסטיין קומפליט/אבי ולדמן

GETHA המותג הבינלאומי הירוק למערכות שינה עושה עלייה לישראל בימים אלה עם חנות דגל ראשונה/ החברה מתמחה בייצור של סביבת שינה ירוקה וטבעית עשוייה 100% לטקס טבעי, ויש גם מערכת שינה להולכים על 4. GETHA/גטה הנו מותג בינלאומי שנולד בשנת 1969 ומתמחה בייצור מזרנים וכריות העשויים 100% לטקס טבעי. סניפי המותג מאכלסים כ-25 מדינות בעולם, בהן: יפן, קוריאה, אוסטרליה, הונג קונג, טאיוואן, ספרד, ניו זילנד, סינגפור, סין, תאילנד ועוד. בימים אלה, נפתחה לראשונה חנות דגל מעוצבת בהתאם לקונספט של המותג הבינלאומי, המתפרשת על פני 150 מ"ר באזור התעשייה ראשון לציון, לוקיישן שהפך למעוז חובבי העיצוב בישראל. המטרה של GETHA היא להביא את איכותו של הלטקס הטבעי והטהור הישר מיערות הטרופיים אשר נמצאים על קו המשווה, אל העולם ולו בשל העובדה שעצי הלטקס זקוקים לתנאי אקלים טרופיים. הוא מכיל 100% לטקס טבעי, ידידותי לסביבה, טבעי וטהור, היפואלרגני ואנטי בקטריאלי. המותג זוכה כ-5 שנים ברציפות בתואר מותג השנה בפרסי קנסינגטון פלאס- בריטניה. המותג מציע קולקציות מזרנים וכריות לצד אקססוריז לשינה. בנוסף, קולקציות כריות לתינוקות וילדים ואף דגם של מיטה ומזרן לכלבים.

מותג גטה למערכות שינה לאנשים ולכלבים. יחצ,
למה שהכלב לא יישן כמו מלך? המיטה של Getha/יחצ

שיתוף פעולה עסקי בין היזם אלעד בורנשטיין לבין חברת Mysize בבעלותו של רונן לוזון, שפיתחה טכנולוגיית מדידה ייחודית להתאמת מידות גוף לאתרי אונליין בעזרת הטלפון האישי משיקה את הפעילות בישראל בעקבות עליה ברכישת פרטי אופנה ברשת. חברת Mysize הינה חברה אמריקאית הנסחרת בבורסה ובנאסדאק, מגיעה לפעילות ראשונה בישראל בשיתוף פעולה עם יזם האופנה אלעד בורנשטיין שהשיק בימים האחרונים שואו רום למעצבי אופנה ישראליים במגדלי חג'ג' בתל אביב. עד סוף 2021 תשקיע החברה כ 2 מליון דולר בפעילותה בארץ. החברה היום פועלת ב20 מדינות, בהן הולנד, רוסיה, אנגליה, גרמניה, טורקיה וארה"ב. פעילות החברה הינה מדידת גוף על ידי הטלפון האישי שלה ובכך לעזור לה לבחור את המידה באתרי האונליין, ולמדוד את הגוף בחנויות קוטור ועיצוב אישי בעזרת הטלפון. אלעד בורנשטיין, מנכ"ל חברת ברוניי המספקת שירותי אופנה למעצבי אופנה בעולם, השיק בימים אלו שואו רום חדש למותגים במגדל חגג ( בית רסיטל). החברה מציעה מגוון רחב של שירותים כגון: מכירת קולקציית שמלות כלה של מעצבים, ייצוג מותגי האופנה והחדרתם לשוק האופנה הבינלאומי, ניהול רשתות חברתיות, ייצור בדים ותפעול לוגיסטי. החברה שהינה הראשונה מסוגה בישראל התאימה את עצמה ופעילותיה בארץ ובעולם במציאות כלכלית שנוצרה בעקבות משבר הקורונה.

התשוקה של פדרר והטכניקה של סרינה וויליאמס מגיעה לישראל. מותג הטניס Wilson גאה להשיק אתר מקוון בישראל ולהציע לחובבי הטניס חווית קנייה ייחודית עם המוצרים והמחבטים איתם משחקים השחקנים הבכירים בעולם. לצד השקת האתר המקוון ניתן למצוא את סדרת המחבטים החדשה, מחבטי ultra v3 החדשים המחבטים כוללים פיתוחים טכנולוגים מתקדמים במיוחד שפותחו במעבדת Wilson. מדובר במחבט המעניק עוצמה זמינה בכל חבטה עם יציבות מיטבית. אילן בן דרור, הבעלים של קבוצת בן דרור יבואני Wilson ישראל: "אנחנו גאים להביא בשורה לחובבי הטניס בישראל עם פתיחת אתר מקוון של מותג הטניס המוביל בעולם וילסון. Wilson.co.il מציעה חווית קנייה ייחודית בסטנדרטים גבוהים".

Upstep, סטארט אפ ישראלי שעושה בשנים האחרונות מהפכה בשוק המדרסים המותאמים אישית בארה"ב, מאפשר ללקוחות להזמין מדרסים רפואיים מהבית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי ברמת דיוק גבוהה של מאפיינים ייחודיים של כף הרגל, מיקום הכאבים בכף הרגל וייצור המדרסים הנדרשים. החברה עומדת בפני ביצוע מספר מהלכים אסטרטגיים, ביניהם השקת אפליקציה תלת ממד לסריקת כף הרגל - פריצת דרך נוספת להזמנת מדרסים מקצועיים באונליין.הסטארט אפ Upstep הושק בשנת 2017 בארה"ב אחרי תהליך של כשנתיים וחצי של מחקר ופיתוח, שכללו 6 פיילוטים ואלפי מדרסים, הקמת מפעל ובניית מערכת שיווק מתקדמת.הוא הוקם על ידי 3 אחים: לימור כץ, אביעד רז ואורן רז במטרה לשנות לחלוטין את שוק הענק של מדרסים המותאמים אישית (כ-77% מהאנשים בעולם סובלים מכאבי רגליים). במהלך 3 שנים לפעילותה, החברה בארה"ב הפכה לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 לטיפול בכאבי רגליים מבלי שלקוחות יצאו מהבית ובמחירים הזולים בכ-50% ממחירי המדרסים בתהליך הרכישה המסורתי.

ב-3 החודשים האחרונים של משבר הקורונה בארה"ב גדלה פעילות החברה בכ-160% וזאת בשל העובדה שהלקוחות יכולים להזמין מדרסים אורתופדים מקצועיים מותאמים 100% לכף הרגל בהזמנת אונליין מבלי צורך לצאת למדידות ובדיקות. עד כה מכרה החברה מעל 30,000 זוגות מדרסים ומדי חודש המכירות עולות באופן סיסטמתי. שוק המדרסים רק בארה"ב מוערך בכ-2 מיליארד דולר בשנה ועפ"י סקר של איגוד הפודיאטרים האמריקאי כ-250 מיליון אמריקאים סובלים מכאבי רגליים. לימור כץ, מבעלי החברה מציינת שחברת Upstep פועלת במודל דומה לזה של חברת SmileDirectClub שפיתחה בארה"ב שירות ראשון מסוגו להזמנת פלטות ליישור שיניים המותאמות אישית דרך האינטרנט. החברה הונפקה בספטמבר 2019 ושווי השוק שלה כיום הינו כ-4 מיליארד דולר.

אביעד רז, אורן רז, לימור כץ. Upstep,
אביעד ואורן רז ולימור כץ/Upstep

קבוצת נעמן, המובילה את עולם עיצוב הבית בישראל עם מותגי הפרימיום שלה ורדינון ונעמן, משיקה שירות בלעדי המאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויית שופינג ומשיטוט בחנויות גם בימי הסגר המאתגרים מבלי לצאת מהבית. מעתה באמצעות פיצ'רים חדשניים וייחודיים המושתתים על טכנולוגית צילום 360 מעלות, ניתן לערוך מסע קניות וירטואלי בחנויות המותגים, להלך בין המדפים ולהתרשם ממגוון המוצרים הרחב. את רכישת הפריטים המועדפים ניתן להשלים בצורה קלה וידידותית בקליק אחד המעביר את הקונה לאתר האון ליין של המותג. בנוסף, עם כניסת הסגר השני החליטו בנעמן גרופ להציע ללקוחות הקבוצה שירות ייחודי נוסף כדי להבטיח חוויית קנייה אישית גם מרחוק. מעכשיו ניתן לקנות מוצרי ורדינון ונעמן, שיגיעו לכל חלקי הארץ עד פתח בית הלקוח, תוך יצירת קשר אישי עם יועצי המכירות בסניפים באמצעות ווטסאפ או בשיחת טלפון. בשורה נוספת היא שעבור הקנייה שבוצעה באמצעות פנייה אישית ניתן לשלם גם בתווי קנייה הניתנים לסליקה סלולארית כגון buy me, שופרסל קש ועוד. דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "בתקופה זו, שבה היציאה מהבית לשופינג הפכה למשימה מאתגרת עד בלתי אפשרית, אנו שמחים להשיק שירות חדש ובלעדי שיספק מענה מיידי לצרכי לקוחותינו, ישדרג משמעותית את חוויית הקניה שלהם וינעים את תקופת הסגר הלא קלה".

ענקית הקמעונאות המקוונת eBay חוגגת 25 שנה להיווסדה ומפרסמת נתונים פיקנטיים ממכירותיה בישראל (למטה). אנה פלקין , מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה: "אין הרבה חברות טכנולוגיה שיכולות להעיד על עצמן שהצליחו לשרוד רבע מאה, אך כיום, 25 שנים לאחר הקמתה -eBay היא הרבה יותר מסך חלקיה. היא קהילה של מוכרים, קונים ועובדים ייחודיים מכל העולם, אנשים בעלי תחומי עניין שונים, הדוברים שפות שונות ובני לאומים שונים. המשותף לכולם הוא ההזדמנות השווה להקים עסק, לרכוש מוצרים במחירים שווים לכל נפש ולפתח שירותים. לאיביי יש קהל מוכרים וקונים נאמן שנמצא איתה מרגע הקמתה. אנו מגלים כל הזמן סיפורים מרגשים של מוכרים שהחלו את דרכם באיביי המתארים את כברת הדרך עשו ביחד עם החברה. אך גם מבחינת הקונים, eBay אינה רק מרקטפלייס. זוהי דרך למצוא פריטים ייחודיים במחירים אטרקטיביים ולרכוש אותם אפילו אם הם נמצאים בקצה השני של כדור הארץ".

חמש עובדות מעניינות על eBay בישראל

  • הפריט הראשון שנמכר מישראל ב eBay הוא אבן רובי (אבן חן) בגודל 3.11 ס"מ
  • הפריט היקר ביותר שנמכר מישראל: אבן יהלום טבעית בצבע ורוד, 5.09 קראט. המכירה התבצעה בשנת 2018, תמורת 60,000 דולר
  • במהלך השנים נמכרו באמצעות איביי מישראל למעלה מ 50 מיליון פריטים, במקביל קנו הישראלים באתר כ -120 מיליון פריטים
  • בישראל פועל מרכז מחקר ופיתוח המוביל פרויקטים טכנולוגיים חוצי ארגון ובעלי השפעה ישירה על למעלה מ-182מיליון הלקוחות של eBay בעולם
  • בישראל פועלים 55,000 מוכרים, 15,000 מהם הצטרפו ל- eBayהחל ממרץ האחרון, עם פרוץ משבר הקורונה

במהלך הסגר - רשת רולדין ממשיכה בפעילותה השוטפת ותציע ללקוחותיה את מגוון המאפים המלוחים והמתוקים, העוגות, הלחמים ושאר המוצרים הטריים והאיכותיים שלה. מרבית סניפיה ימשיכו לעבוד כרגיל ולשרת את ציבור הקונים נאמנה, במתכונת של טייק אווי (להגיע ולקחת), ובשלושה אופנים: רכישה במקום, הזמנה טלפונית או הזמנה באמצעות אתר הסחר הטרי של הרשת. נועה בכר אהרוני מנכ"ל רולדין "אין לי ספק שעסקים רבים יפגעו מהסגר הקרוב. המצב מאתגר גם לעסקים היציבים ביותר במשק, וגם אנחנו נערכים בהתאם. רשת רולדין מוגדרת כמאפיה, ולכן למעט 12 סניפים הממוקמים באזורי קניונים, 75 סניפי הרשת יהיו פתוחים במהלך הסגר על פי הנחיות התו הסגול. אנו נעשה כל שביכולתנו לשרת נאמנה את קהל הלקוחות שלנו. מדי יום נמשיך להציע עוגות, דברי מאפה וכריכים טריים ואיכותיים של רולדין. בנוסף, אנו ערוכים לקבל הזמנות טלפוניות בסניפים ובנוסף ניתן להזמין באמצעות האתר המקוון שלנו". בין התאריכים 21/09/2020 ועד 11/10/2020 בימים חמישי ושישי ניתן לרכוש עוגת שמרים ולחם ב-54 שקלים. ניתן לרכוש דרך אתר האון ליין ובסניפי רולדין ברחבי הארץ.

שת"פ חדש בין פיצריית פאפי צ'ולו המפורסמת לארגון לתת. במהלך שלושת השבועות של תקופת הסגר, על כל הזמנת משלוח דרך שירות המשלוחים (שירות משלוחים פרטי שיפעל בנוסף לשירות המשלוחים של wolt ותן ביס), הפיצרייה תתרום 10% מההזמנה לתכנית סיוע לחיים של ארגון לתת, תכנית המסייעת ל-1,100 ניצולי שואה נזקקים בכל רחבי הארץ ומעניקה להם חבילת סיוע הוליסטית הנוגעת בכל תחומי החיים, בדגש מיוחד על התאמת והנגשת הסיוע עד לביתם. בעלי הפיצריה מסר: "זה הזמן של כולנו להירתם יחד ולדאוג לניצולי השואה".

תוכנית אונליין חדשה לאושיית אורח החיים הבריא 'חלי ממן' לחברי קבוצות התמיכה ולקהל הרחב. משבר הקורונה הביא את כוהנת הדיאטות חלי ממן, אשר פועלת מזה שנים רבות בענף אורח החיים הבריא, להקים תוכנית מאתגרת, כמענה מיידי לאלפי האנשים החברים בקבוצות התמיכה של החברה וכן לקהל הרחב. התכנית החדשה, תספק ליווי ותמיכה אישית ומיידית מהמרחב הדיגיטלי לו כולנו זקוקים בימים אלו. מטרת האתגר היא להביא לדיוק בכמויות במקביל לפעילות גופנית שמטרתה להביא לשריפת שומנים ולמניעת פירוק מסת שריר. אתגר 21 כולל תפריט המבוסס על אכילה מבוקרת של 6 ארוחות יומיות, לכל ארוחה יש מגוון אופציות של שילוב מדויק בין קבוצות המזון השונות והם נבנו על מנת לתמוך בפעילות גופנית. זאת לצד צוות מוקד ודיאטניות הנותנים מענה לכל שאלה בנושאים תזונתיים, עניינים טכניים. עוד בתוכנית: שיעורי כושר יומיים, יוגה, סדנאות בישול עם שפים מובילים ועוד.

בעקבות ימי הסגר גולף & קו יוצאת בשירות חדש, במסגרתו תפעיל שירות הזמנות טלפוני הכולל משלוח תוך יום עסקים אחד. בשלב הראשון שירות ההזמנות הטלפוני יפעל בחנות הלח"י בני ברק, המספק שירותים לאזור תל-אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון והסביבה. בוחרים פריטים מאתר גולף & קו, מתקשרים לחנות הלח"י ותוך יום עסקים אחד בלבד מחדשים את הבית. בנוסף מציעה הרשת 25% הנחה על מגוון פריטים ושירות אישי.

פיצריית פאפי. יחצ,
שת"פ מבורך/יחצ

קבוצת קאופמן מקימה אתר סחר לרשת הסלונים הגדולה בישראל ItalSofa. האתר יפעל במקביל ל 11 סניפי הרשת הפרוסים בפריסה ארצית. עם האתר החדש מושקת קולקציית - ONLINE ONLY - קולקציית סלונים איטלקיים, במחיר מונגש ונוח, הנמכרת בלעדית באתר. הקולקציה החדשה נותנת פתרון און ליין להנגשת עיצוב איטלקי במחיר נוח, המיועד לקהלים חדשים, הן זוגות והן משפחות צעירות, המחפשים איכות איטלקית ללא פשרות, במחיר נגיש ובמשלוח ישירות לבית הלקוח. אתר הסחר החדש נותן מענה אנושי של יועץ און ליין, בשיחת טלפון או בווטסאפ המעניק ללקוחות מידע מפורט ומקצועי ברכישה מסוג זה, וזאת על מנת לתת ללקוחות את הפתרון האולטימטיבי עבורם. קרן חוגי קורן, סמנכ"ל שיווק בקבוצת קאופמן: "אנחנו עובדים על הפרויקט כבר תקופה ארוכה והוא נותן מענה צרכני מצוין ללקוחות שאינם מעוניינים, כמו גם שאינם יכולים, להגיע אל רשת החנויות. הקורונה האיצה מהלכים אצל כל החברות והיום הקמעונאות מהווה נדבך חשוב גם בעולמות האונליין ומציעה פתרון ומענה לצרכנים, המעוניינים לחדש את ביתם, לצד הנגשת מחירים לריהוט איכותי תוצרת איטליה".

פטנט ישראלי בין-לאומי: מכשיר Freshcup דור 2 (פראשקאפ), מדיח שולחני קטן עם טכנולוגיה פורצת דרך שמנקה ומחטאת כלי אוכל, בקבוקים אישיים בטמפרטורה של 100 מעלות שמחטא את כל הכלים מכלל החיידקים. המכשיר פותח ע"י חברת "די.איי. טכנולוגיות" ע"י הממציא אבי קפצן. בפיתוח המכשיר הושקעו של 3 מיליון דולר. שטיפת הכלים במכשיר Freshcup דור 2 (פראשקאפ) משלבת ניקוי וחיטוי של הכלים ב-3 מסלולי הפעלה של 30 שניות, 60 שניות ו-120 שניות. המכשיר עוצב בהנדסה קפדנית ונראות ויזואלית. מתאים לדירות קטנות, דירות שכורות, דירות רווקים ומשרדים קטנים. אחד החידושים החשובים ביותר במכשיר ה Freshcupדור 2 הוא שילוב של ניקוי וחיטוי הכלים תוך התזה ישירה על הכלים של שני דטרגוטים ברמת PH הפוכה, התזה של מים בטמפרטורה של 100 מעלות בקיטור שכאמור מבטיח השמדה של כלל החיידקים הקיימים. עלות המכשיר היא 1,250 שקל + מע"מ, ניתן לרכוש את המכשיר גם בשיטת הליסינג בתשלום של 149 שקל כולל אספקה שוטפת של נוזלי ניקוי והברקה ושירות בבית הלקוח (3 שנים).


מכשיר Ultherapy של חברת אלפאמדיקס זכה במקום הראשון בתואר "המכשיר שאינו פולשני הטוב ביותר למתיחת העור" מטעם מגזין NewBeauty. זו השנה השביעית ברציפות שמגזין NewBeauty מכתיר את המכשיר ומעניק לו את המקום הראשון בקטגוריה. מכשיר Ultherapy הינו המכשיר היחיד בעולם המבוסס על אולטרסאונד ממוקד, בעל אישור FDA, בטיפול המעניק אפקט הרמה, מתיחה ומיצוק העור ללא ניתוח או טיפול פולשני. מאחורי המכשיר קיימים מעל 17 שנות מחקר ופיתוח ומעל למיליון מטופלים. המכשיר משווק בישראל חברת "אלפאמדיקס" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן.

מכשיר Ultherapy. יחצ,
מכשיר Ultherapy/יחצ

שירותים

גם במהלך הסגר: מרפאות כללית רפואה משלימה ברחבי הארץ ממשיכות לפעול כרגיל ולקבל קהל, תוך הקפדה על ההנחיות של משרד הבריאות ושמירה על בריאות המטופלים והצוות. הרופא הראשי של הרשת, ד"ר מוטי לוי: "כבר בסיום הסגר שהתקיים במסגרת הגל הראשון, ביצענו את כל ההכנות הדרושות על מנת להבטיח את בטיחות הטיפולים והמטופלים ולכן נוכל להמשיך בפעילות מלאה גם במהלך הסגר הקרוב". הציבור הרחב יכול להגיע למרפאות כללית רפואה משלימה הקרובות למקום מגוריו (גם אם המרפאה מרוחקת יותר מ-500 מטרים מהבית) וליהנות גם במהלך הסגר, ממגוון טיפולים משלימים כגון: טיפולי דיקור סיני, כירופרקטיקה רפלקסולוגיה, שיאצו, ביופידבק, הומאופתיה ואוסטאופתיה. שיטת פלדנקרייז, הומטוקסיקולוגיה, שיטת אלכסנדר, שיטת פאולה, טווינא, היפנוזה, , נטורופתיה, שיטת בוטייקו, עיסוי רפואי הוליסטי, פרחי באך, רפואה סינית ועוד. הטיפולים יתקיימו על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי הכללים שהוגדרו במיוחד למען שמירה על בריאות המטופלים ואנשי הצוות, ניתן להגיע למרפאה רק לאחר תיאום תור מראש בטלפון. כדי למנוע חשש להדבקה של קורונה באחת המרפאות המטופלים ישמרו על ההנחיות הבאות: ריחוק פיזי בחדר ההמתנה, רק מטופל אחד יוכל להיות בחדר טיפולים, כל מטופל יתבקש לענות על שאלון בריאות קצר ולמדוד חום בעת הכניסה למרפאה. בנוסף יתבקשו המטופלים להקפיד לעטות מסכה לאורך כל זמן השהייה במרפאה, כולל במהלך הטיפול.

במהלך הקורונה, בצל הסגר, מטופלים רבים היו זקוקים לרפואת שיניים דחופה וכללית סמייל העמידה לרשותם ייעוץ טלפוני עם רופא שיניים. מבדיקה שהרשת עשתה, ראו כי כ-50% מהמקרים שטופלו באמצעות שיחות ייעוץ מרחוק, קיבלו את המענה לו היו זקוקים ובכך נמנע הצורך להגיע פיזית ומיידית למרפאה. בעקבות הנתון המדהים הזה וכשהקורונה עדיין כאן ולא נראה כי תחלוף בקרוב, הוחלט לשדרג את השירות במסגרתו מקרים של רפואת שיניים דחופה יוכלו לקבל מענה בווידיאו על מנת לייתר את הצורך בהגעה מיידית למרפאה, תוך מתן מענה מיידי לבעיה, כמו גם קביעת תור לרופא השיניים להמשך הטיפול בטווח הקרוב. השירות מיועד ללקוחות כללית, במקרים דחופים שאינם מחייבים הגעה מיידית למרפאה, למשל חתיכת שן שנשברה תוך כדי לעיסה (ולא בנפילה), ללא כאבים נלווים וכאשר השבר אינו מפריע אסתטית; דלקת חניכיים שמחייבת נטילת אנטיביוטיקה; נפיחות בפה שמחייבת אנטיביוטיקה למשל ליד שן שעברה טיפול שורש; דלקת סביב שן בינה - ללא נפיחות תחת הלסת; נפילת שן מתותבת או שבר קטן של חרסינה בכתר ועוד. כדי לקבל הפניה לשירות האון-ליין, יש לענות על מספר קטן של שאלות שמהן יוכל רופא השיניים לקבל תמונת מצב ראשונית על המצב הרפואי, לדוגמה, אחת השאלות היא האם לא ישנת בלילה עקב כאבים. במקרה והכאבים מדירים שינה ההעדפה היא להפנות את המטופל למרפאה בהקדם. כאמור, בהתאם למענה על השאלות מנותבים לייעוץ און-ליין או לתיאום תור הגעה פיזית למרפאה (גם בעבור תורים דחופים ההגעה למרפאה מחייבת תיאום תור מראש, וזאת בהתאם להנחיות התו הסגול).

לקראת החגים ועל רקע הקושי הכלכלי בו נמצאים אזרחים רבים בצל משבר הקורונה, קנאטיב, אגודת מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל, בשיתוף יצרנית הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, פנאקסיה, מציעה לציבור המטופלים, חברי אגודת קנאטיב, להצטרף לקבוצת רכישה במסגרתה ימכרו ארבעה זני "קנאביס חברתי" במחיר של 150 שקלים ל-10 גרם קנאביס רפואי, כולל משלוח. ארבעת הזנים מסוג T15 נמכרים בשגרה במחיר של 200-234 שקלים ל-10 גרם, כלומר מטופלים שירכשו קנאביס במסגרת היוזמה יהיו זכאים להנחה של כ-25%-30% על מחיר השוק. ההטבה מיועדת לחברי אגודת קנאטיב, שרכשו את 5,000 שקיות של תפרחות קנאביס מבעוד מועד וכך מאפשרים מחיר מוזל לחבריהם.

כוח הקניה של קבוצה מאפשר הוזלת מחירים אך כולל בתוכו גם סבסוד של מוצרים למטופלים מעוטי יכולת החברים בקהילה. כל רכישה שתתבצע במסגרת יוזמת "קנאביס חברתי" תגלם תרומה של 10 שקלים במחיר העלות, שתסבסד תרומת קנאביס רפואי ללא עלות למטופלים מעוטי יכולת, המתקשים לרכוש את התרופה בעצמם. בין המטופלים שזכאים לתרומה נכללים נתמכי ביטוח לאומי, מטופלים הורים למשפחות מרובות ילדים ומטופלים המגיעים מתא משפחתי בו שני מטופלים ומעל. ביצוע ההזמנה יתבצע באמצעות לחיצה על באנר ייעודי באתר "קנאטיב". מילוי פרטים בבאנר יוביל את הלקוח לעמוד נחיתה באתר של פנאקסיה שם יתבקש המטופל להעלות את המרשם הרפואי שבידיו. לאחר מילוי פרטיו בטופס ההזמנה, נציג מחברת פנאקסיה ייצור קשר עם המטופל לצורך ביצוע ההזמנה והחיוב.

seperator

תיקון עולם קנביט ואיכילוב טק בע"מ, חברת המסחור של המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב), חתמו על מזכר עקרונות מחייב להקמת מרכז חקר רפואי לקנאביס בבית החולים. תיקון עולם תהיה שותפה לכל קניין רוחני שייווצר במשותף בין הצדדים במסגרת פעילות מרכז המחקר, ותקבל אופציה בלעדית לשימוש מסחרי בקניין רוחני משותף. אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט, "כחברה מדעית שמוצריה מבוססים על מחקר ותהליכי עומק, אנו נלהבים לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם איכילוב, הן בפן המדעי-מחקרי והן בפן המסחרי, במסגרת המשימה המתמדת שלנו לשפר את ביצועי המוצרים שלנו ולהביא למטופלינו את הפתרונות החדשניים והטובים ביותר בתעשייה. אנו מקווים, כי כתוצאה משיתוף פעולה ייחודי זה, יפותחו מוצרים מהפכניים שיסייעו לשפר את איכות חייהם של מטופלים בישראל, ובהמשך גם בעולם. אנו רואים בשיתוף פעולה זה הבעת אמון חזקה בתיקון עולם-קנביט וביכולתה להוביל את תחום הטיפול בקנאביס רפואי בישראל".

חברת נקסטייג' קנאביס אינוביישן שהתמזגה עם מיקרומדיק, התקשרה במזכר הבנות מחייב עם חברה אוסטרלית העוסקת בייצור ושיווק מוצרי קנאביס באוסטרליה. לפי מזכר ההבנות החברה האוסטרלית Cannatrek תרכוש קנבינול סינתטי (CBN) על מנת לבחון את שילובו במוצרי קנאטרק, באמצעות פיילוט שתערוך החברה. בהתאם להצלחת הפיילוט הצדדים ינהלו משא ומתן להסכם מפורט סופי ומחייב לצרכי ייצור מסחרי של CBN סינתטי ואספקה שוטפת שלו. נקסטייג' פיתחה שיטה לייצור מסחרי של קנאבינואידים סינתטיים, ביניהם גם CBN והשלימה פיתוח ראשוני של תהליכי הייצור. קנאבינואידים סינתטיים שאינם ממוצים מצמח הקנאביס. במסגרת הפיתוח הצליחה נקסטייג' לייצר CBN בדרגת ניקיון גבוהה מאוד של מעל ל- 98%.

בימים אלה, במציאות בה מאות אלפי אנשים מאבדים את מקום עבודתם בגלל הגבלות הבידוד השונות, מומחים במגוון תחומים מנסים למצוא דרכים חדשות לתקשר עם הלקוחות שלהם ולייצר לעצמם רצף של עבודה והכנסה שוטפת. כחלק מרצון לסייע ולספק פתרון אפשרי לכל אותם בעלי עסקים ואנשי מקצוע, משיקה חברת קסמבה, חברה בת של לייבפרסון, את HeyExpert, פלטפורמת מומחים חדשה שתאפשר לבעלי עסקים להקים עסק וירטואלי ללא עלות. HeyExpert מאפשר למומחים להעניק יעוץ בתחומים הקשורים במשבר הקורונה, כמו יעוץ בנושאי בריאות, הורות, זוגיות ואחרים, כמו גם יעוץ כללי אחד על אחד למתן מענה לשאלות פרקטיות העולות מתוך השגרה החדשה. המצב הקיים, בו לקוחות לא יכולים לצאת עקב הסגר, מצריך אותם לרכוש שירותים ללא פגישה פיזית של אחד על אחד שכרגע מעמידה אותם בסיכון בריאותי. בנקודה הזו HeyExpert היא הפתרון המתבקש. הפלטפורמה מספקת כלים להעברת הלקוחות מפלטפורמות קיימות (כגון עמודי עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם), רשימות תפוצה או כלי אחר. אנשי קסמבה ילוו את מנהלי הקטגוריות לאורך הדרך החל מסיוע בעיצוב העמוד, דרך כלים לניהול העסק ולמתן ייעוץ ושירותים בצורה מקוונת, תוך כדי קבלת ידע והכוונה בכל התחומים הדרושים לשם הצלחה עסקית כמו מערכות סליקה, קמפיינים שיווקיים, כלים למדידת אופטימיזציה, חיבור לקהלים רלוונטיים ועוד.

רשת אופטיקנה, פתחה בימים האחרונים מוקד חירום SOS אנושי, המאויש על ידי אנשי הרשת ואופטומטריסטים עבור לקויי ראייה ואזרחי ישראל. בימים אלו, חנויות האופטיקה נחשבות כצורך חיוני זאת לצד רשתות המזון והפארם, אך רובן סגורות. בשל משבר הקורונה נסגרו מרבית חנויות הרשת, הממוקמות בקניונים הגדולים בישראל, וכעת פועלת הרשת במתכונת של 21 סניפי רחוב בלבד ברחבי הארץ, זאת בכפוף להנחיות המשתנות ובמציאות המורכבת. עם פרוץ המשבר פנו אזרחים רבים לרשת בבקשה להגיע לביצוע בדיקות ראייה, הנפקת משקפיים ותיקונם, אך הפער הגיאוגרפי, שכן מרבית הסניפים נסגרו, הקשו על המענה. בצעד מהיר הקימה הרשת מוקד חירום, הפועל ממטה החברה בפתח תקווה. המוקד, בטלפון 052-4040853, מאויש על ידי אנשי הרשת ואופטומטריסטים ונותן מענה של "עזרה ראשונה" לבקשות של הציבור.

מאוורר של פקיר. יחצ,
מאוורר חכם של פקיר/יחצ

מבצעים

כשהמעלות מסרבות לצנוח, והסימן היחיד לכך שהסתיו כבר כאן זה התאריך, נראה שהאירוח בסוכה אכן עומד להיות חם - במלוא מובן המילה. יכול להיות שבחג הקרוב בין השרשראות הצבעוניות והעיטורים המנצנצים נשלב קישוט חדש ופרקטי: מאוורר חכם. המאוורר החדש של המותג הבינלאומי Fakir משלב בין פעילות שקטה ולא מורגשת (42 db) - לבין עוצמה גבוהה (60 וואט) שהופכת אותו לאידאלי גם לחללים גדולים במיוחד (עד 90 מ"ר), כמו גם לחדרי שינה ועבודה.המאוורר, בעל גימור פלסטיק ABS למראה נוצץ וחדשני, מכיל לוח בקרה טאץ', כמו גם שלט להפעלה מרחוק, ובחירה בין שלושה מצבי רוח שונים, שלוש מהירויות, תנודה וטיימר של עד 7.5 שעות. גם את גובה המאוורר, אשר מתהדר במעמד טלסקופי איכותי, ניתן להתאים למימדים הרצויים, ואם זה לא מספיק, מדובר במוצר ידידותי לסביבה וחוסך בחשמל - שכן המנוע העוצמתי שלו מוגדר כ'ירוק'.

קסטרו יוצאת במבצע חם לימי הסגר: 25% הנחה על כל האתר, קולקציית הנשים, הגברים, הילדים. המבצע לא כולל מותגים בינלאומיים חיצוניים (קטגוריית brands) למעט KIKO MILANO המשתתף במבצע.

רשת 'זהבי עצמון' יוצאת במבצע גדול במיוחד: אריחי ענק 120X120 ס"מ , 100X100 ס"מ במחיר של 100 שקל בלבד כולל מע"מ למ"ר. אם בעבר נעשה שימוש באריחים קטנים לחיפוי קירות וריצוף בחדרי רחצה בקו המשכי המחבר בן הריצוף לחיפוי הקיר, הרי שכיום ישנה נטייה של הקהל הישראלי לעבור לאריחים גדולים. אריחים במידה גדולה במיוחד לריצוף ולחיפוי הבית מרחיבים את נראות החלל, מקנים להם מראה עדכני ויוקרתי. המבצע יחול על מגוון רחב של דגמים בגימורים מט ומבריק ויימשך עד סוף נובמבר 2020.

חברת רב בריח, המובילה בין השאר בתחום דלתות הכניסה והפנים, תציע במהלך הסגר 30% הנחה על מבחר דלתות פנים וכניסה כולל אפשרות של פריסת תשלומים עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה ועם אפשרות ביטול מלאה עד שבועיים ממועד סיום הסגר המלא ו/או עד למועד לקיחת המידות (המוקדם מבניהם).במהלך הסגר הרכישה תתבצע טלפונית עם ייעוץ מקצועי ושיחת זום אישית. לדברי מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית השיווק בחברת רב בריח: "מאז שהתחילה הקורונה אנשים מבלים יותר זמן בבית ונראות הבית ועיצובו הפך לרלוונטי יותר. מהסגר הקודם ראינו שהביקוש מצד הלקוחות לרכישת דלתות פנים ודלתות כניסה לא ירד ולכן תגברנו את מערך היועצים הטלפונים של החברה ויצאנו במבצע אטרקטיבי. אנו מאחלים לכולם שנה טובה, בטוחה ומעוצבת".

מותג הכפכפים הברזילאי HAVAIANAS מציע 20% הנחה על כל האתר בתוקף עד 30.9.2020. HAVAIANAS הינה רשת הנעלה ולייף סטייל הנחשבת למובילה עולמית בתחום הנעלת הקיץ וכפכפים בפרט ומייצגת ערכים של סטייל, נוחות, ואיכות. המותג, שהחל את דרכו במפעל קטן בברזיל בשנות ה-60', משווק ונמכר בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם ישראל, המפעילה 12 חנויות רשמיות ועוד כ-3,000 נקודות מכירה הפרוסות ברחבי הארץ.

קמפיין הוואינאס. יחצ,
20 אחוז הנחה ב-Havaianas/יחצ

עמינח ואמריקן קומפורט מעמידים לרשות לקוחותיהם, מעבר לאתר האונליין הזמין 24/7, גם מוקד מכירות טלפוני עם אנשי מכירות מקצועיים, הפעיל במשך כל ימות השבוע מ-9:30 עד 17:00 ובימי שישי וערבי חג עד 13:30. בנוסף, הובלה והרכבה חינם תעשה בכל ימי הסגר. מגוון מבצעים של אמריקן קומפורט במיוחד לימים אלה, ימי הסגר, כשכל מכוני הכושר סגורים, מכשיר הכושר והחיטוב "שייפר", היוצר רטט ומדמה מצב של פעילות גופנית ומסייע בשריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב ריאה + כרית עיסוי מפנקת MG147, במחיר בלעדי 1990 שקל, כורסא ורונה בד במחיר מבצע 2290 שקל במקום מחירון 3300 שקל, סלון לימוזין פינתי בד חשמלי במחיר מבצע של 9,990 (416 לחודש ב-24 תשלומים) במקום 14,988 שקל. כל מוצרי אמריקן קומפורט ב-24 תשלומים ללא ריבית. עמינח עם מבצע למזרן KING KOIL פורסט יערות הכרמל 4,990 שקל (140\190) במקום 9,395 שקל, על כל רכישת מזרן - בסיס מיטה מתנה (אין כפל מבצעים) ומיטה וחצי מדגם קאסט במחיר מבצע 3,250 שקל במקום 4,190 שקל (לא כולל ראש מתכוונן).

לאור ההחמרה בסגר והעובדה שרבים מאיתנו נמצאים עם הילדים בבית, חברת פלפוט, יצרנית ומשווקת מוצרי פופ ומתנה של המותגים המובילים בעולם, פתחה קטגוריה ייעודית באתר פלפוט אונליין עם הנחות של עד 50% על מגוון משחקים ומארזי יצירה לילדים. בין המוצרים מגוון מארזי יצירה, פאזלים ומשחקי קופסא ענקיים, ערכות סליים, ערכה להכנת תכשיטים, ערכות גבס וקנבס לצביעה ועוד.

פלפוט. יחצ,
פלפוט/יחצ

נדל"ן ועיריות

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני כשלוש שנים על הסכם הגג מול המדינה לטובת הקמתן של כ-30 אלף יחידות דיור בעיר. לטובת קידום התוכנית המורכבת, הוקמה מנהלת הסכם הגג בראשות המהנדס אייל דוידוביץ' במטרה ללוות את הפרויקטים השונים שייבנו ברחבי העיר תוך הסרת החסמים הבירוקרטים אל מול הגורמים הרלוונטיים ועד לשלב הבניה. השבוע פורסמה להפקדה את אחת התכנית שבמסגרת הסכם הגג - מתחם הצעירים "בית בסיטי". בפרויקט זה, שייבנה ברחוב הציונות והקליטה (מדרום לשדרות מנחם בגין), מתוכננות להיבנות 285 יחידות דיור. שטח התכנית משתרע על כ-17 דונם הכוללים שטחים ציבוריים פתוחים של כשלושה דונם. על פי התכנון, זכויות הבניה למגורים הן כ-40 אלף מ"ר, כ-1800 מ"ר למסחר ועוד כ-35.5 אלף מ"ר למבני ציבור. "עירוב השימושים המתוכנן בפרויקט זה יאפשר איכות חיים למשפחות הצעירות בעיר", אמר ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ'. לצד המגורים ייבנה מועדון דיירים, חדר כושר, חדר דואר ומחסן לעגלות.

יותר ממאה יזמים ונציגי מנהלות עירוניות לקחו חלק בכנסים שערכה עמידר, החברה הלאומית לשיכון, שעסקו בהיבטים החברתיים בתהליכי ההתחדשות העירונית. כ-2,500 בתי אב המתגוררים בדירות שבניהול חברת עמידר מצויים בימים אלו בשלבים שונים של תהליך התחדשות עירונית. בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, קיימה השבוע חברת עמידר שני כנסים מקצועיים, שעסקו בהיבטים החברתיים בתהליכי התחדשות עירונית, בדגש על ליווי דיירי הדיור הציבורי בתהליך. הכנס הראשון, נערך בהשתתפות מנהל אגף בכיר קהילה במשרד הבינוי השיכון, חגי טולדנו, ונציגי מנהלות ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ ובהם נציגי מנהלות מהערים: נס ציונה, באר-שבע, בית שמש, אשקלון, הרצליה, תל אביב, אשדוד, יהוד, קריית גת, אור יהודה, רמלה, לוד, כפר סבא, חיפה, קריית שמונה ועוד. בכנס השני, לקחו חלק עשרות יזמים המקדמים תהליכי התחדשות עירונית בשלבי תכנון שונים, בהם משולב דיור ציבורי בניהול חברת השיכון הלאומית. בכנס זה השתתפו מנכ"ל חברת עמידר, שאול גליקסברג, ראש אגף נכסים וחברות במשרד הבינוי והשיכון, נדב לחמן לזר וסמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עינת גנון. בין החברות היזמיות שלקחו חלק בכנס: תדהר, אלמוג, קרסו נדל"ן, עינב, אשדר, אזורים, דוניץ, אאורה, אפריקה ישראל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully