וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לצלקות אקנה? טיפול חדשני באמצעות "רפואה ירוקה"

22.9.2020 / 12:50

"קלרסקה", טכנולוגיה דנית חדשנית לטיפול בבעיות עור, מושקת בישראל: "החומר הופך אנרגיית אור לחומרים פעילים וגורם לתהליך ריפוי טבעי של עור הפנים"

קלרסקה לטיפול באקנה. יחצ,
זה רק נראה פסיכדלי. טיפול בקלרסקה/יחצ

עטיית המסכות שנכפתה עלינו הפכה למטלה מאתגרת מאוד במזג האוויר הקיצי, הלח והדביק המאפיין את אזורנו. אם בימי קיץ רגילים העור פנים נאלץ להתמודד עם חום ולחות, הרי שכעת המשימה קשה ומסורבלת פי כמה. המסכה למעשה יוצרת סביבה אטומה, לא מאווררת, לחה וחמה, שלעיתים רבות גורמת לפריחות ולגירויים העלולים להוביל לגרד, לקילופים ואדמומיות בעור.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, משיקה בימים אלה בישראל שיטה חדשנית, פורצת דרך- 'הקלרסקה' (Kleresca) לטיפול במקבץ בעיות עור שכיחות של התקופה האחרונה: אקנה פעיל, רוזיציאה, שיפור מרקם ואיכות העור וטיפול תומך ומשקם לפני ואחרי טיפולים אסתטיים.

הקלרסקה וא טיפול ביופוטודינמי, המבוסס על פטנט בלעדי שבו טכנולוגיית אור מעוררת תהליכים ביו כימיים בתאי העור.למעשה האנרגיה ממריצה אנרגיית אור לצורך המרצה, חידוש ושפעול תהליכים בעור ברמה התאימת. במהלך הטיפול מורחים ג'ל פעיל על אזור הטיפול, בהתאם לאינדיקציה הרצויה, למשך 9 דקות. אנרגיית האור מאקטבת את החומרים הפעילים בג'ל אשר פועלים אל תוך שכבות העור העמוקות. תהליך הטיפול הינו קצר , לא פולשני, ללא כאב וללא זמן החלמה.

להבית אקרמן. יחצ,
ד"ר להבית אקרמן/יחצ

במחקרים קליניים נמצא כי 9 מתוך 10 נבדקים ומטופלים, שיפרו את מראה האקנה באופן משמעותי. השימוש בשיטה זו משדרג את נראות איכות העור, תוך שיפור מראה הקמטוטים וצמצום גודל הנקבוביות.

לדברי ד"ר להבית אקרמן: "מאז חובת עטיית המסכות ובעיקר בחום הישראלי והלחות אנו עדים לעליה של30% במקרים הסובלים מפריחה באיזור המסיכה- maskne. מעבר לאקנה המסיכה גם גורמת לאודם, פריחה וגירוי של העור להרבה מאוד אנשים. טיפול בקלרסקה הינו טיפול פורץ דרך וחדשני בישראל וזאת בהמשך לטרנד ה'קוסמטיקה הירוקה' יש גם את "הרפואה הירוקה". החומר (פטנט) הופך אנרגיית אור (לד) לחומרים פעילים וגורם לתהליך ריפוי טבעי של עור הפנים, ללא צורך בשמוש בכימיקלים. מדובר בשיטת טיפול פורצת דרך, טבעית וללא תופעות לוואי לאקנה".

המכשיר והטכנולוגיה תוצרת דנמרק בעלי אישור CE ומשרד הבריאות הישראלי. המחיר לטיפול הוא 1,200 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully