וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: רשת הנעליים שמתרחבת לאמירויות

רונית מטיאס

23.9.2020 / 11:44

וגם: בית ההשקעות שתומך באמנים, הבנק מחלק מלגות, בגולן עוברים לאנרגיה מתחדשת ובחברת ההייטק מבשלים לראש השנה

נעליים קונים מהר

רוני ופרדי אינסאנז. אלעד לוי,
רוני ופרדי אינסאנז/אלעד לוי

אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז, מבעלי חברת SCOOP, משיקים לראשונה, אתר מכירות און-ליין בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. רוני אמר כי אתר המכירות יאפשר רכישה של כל קטגוריית הנעליים לנשים, גברים וילדים, כולל אביזרי אופנה כמו תיקים, ארנקים, מחזיקי מפתחות ועוד. לרגל ההשקה הרשת מציעה נעלים החל מ-19.90 שקל על קולקציית קיץ 2020, ונעליים החל מ-49.90 שקל על הקולקציה החדשה לסתיו.

פרדי אמר כי במקביל לפתיחת חנויות סקופ באבו דאבי ודובאי, יושק אתר מכירות גם באמירויות, בשפה הערבית ובאנגלית, וציין כי הם צופים שהמכירות באמצעות אתר האון-ליין, יהוו בשלב הראשון כ-10% מכלל מכירות החברה, ויעשה שימוש בשפה ובעיצוב של רשת SCOOP, המעמיד את האופנה והטרנדים, תוך הבלטת חווית הקניה, ומגוון מוצרים הייחודי.

seperator

חי על הגג

יאיר לוינשטיין ודנה ברגר. יח"צ,
יאיר לוינשטיין ודנה ברגר/יח"צ

בית ההשקעות אלטשולר שחם, אירח במהלך השבועיים האחרונים, כ-20 אומנים ישראלים להופעות חיות מול עובדי החברה תחת הכותרת 'LIVES על הגג'. היוזמה נולדה כתמיכה באומנים שאינם יכולים לקיים הופעות במתכונת רגילה או בכלל. 1,000 עובדי החברה נהנו מההופעות חיות אינטימיות באוויר הפתוח, כשמספר המשתתפים בכל הופעה הוגבל ל-30 איש.

לפני כל הופעה נערכה הרמת כוסית לחג בנוכחות האומן. יוזמת 'LIVES על הגג' היא חלק ממהלך רחב היקף של בית ההשקעות אלטשולר שחם לתמיכה בעסקים קטנים, שבאה לידי ביטוי גם בפעילות החברה מול ספקים בגזרות שונות.

גילעד אלטשולר, מייסד ומנכ"ל משותף אמר כי מבחינתם זה win-win מושלם, ומה יותר טוב מלתמוך באומני ישראל ולראות את עובדי החברה נהנים בתום יום העבודה.

seperator

פועלים למען הסטודנטים

ראובן קרופיק ושולה רקנאטי. אביב גוטליב..,
ראובן קרופיק ושולה רקנאטי/אביב גוטליב..

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים אירח את חברי הוועדה המייעצת של קרן המלגות 'פועלים להצלחה' למפגש התנעה לקראת פתיחת שנה ב' של הקרן ביניהם: ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; ד"ר שולה רקנאטי, יו"ר עמותת חינוך לפסגות נמרוד דותן, המנכ"ל; אוברקוביץ', משנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת משאבי אנוש.

במפגש הוצגה פעילות הקרן והסטודנטים המלגאים מהמחזור הראשון עם חניכי חינוך לפסגות והקהילה הסובבת, הוצגה תוכנית הקרן למחזור השני, והוענקו תעודות הצטיינות ל-5 סטודנטים שקיבלו מענק הצטיינות נוסף בגובה 1,000 שקל כל אחד.

לאור משבר הקורונה, והעובדה שהגיעו לקרן למעלה מ-20 אלף בקשות למלגה, החליט הבנק להגדיל השנה את כמות המלגות מ-70 ל-100 ויחלק באמצעות הקרן מלגות לסטודנטים מרחבי הארץ בגובה של מיליון שקל.

seperator

יש חשמל באוויר

עופר בלוך, יובל שטייניץ, גלעד יעבץ ,ויאיר סרוסי. יח"צ,
עופר בלוך, יובל שטייניץ, גלעד יעבץ ,ויאיר סרוסי/יח"צ

יפתח רון-טל, יו"ר חברת חשמל; יואב קצבוי, מ"מ היו"ר; עופר בלוך, המנכ"ל; גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט; יאיר סרוסי היו"ר; ויובל שטייניץ, שר האנרגיה, סיירו בחוות הרוח המוקמת בימים אלו בעמק הבכא שברמת הגולן. יעבץ שהוביל את הביקור, ציין כי האנרגיה המתחדשת ברמת הגולן מהווה תרומה משמעותית לעמידה ביעדי ממשלת ישראל לקידום אנרגיות מתחדשות וסמן חיובי ליכולת ליזום ולהקים מיזמים נוספים ולהגיע למשק אנרגיה מודרני, המבוסס על תמהיל מאוזן של אנרגיות נקיות המיוצרות לאורך כל שעות היממה, ובתעריפים זולים מאי פעם לצרכני החשמל.

שטייניץ שקפץ על-מנת לחזות בהתקדמות הבנייה, ציין כי עד לפני חמש שנים חלקים מיישובי הרמה נזקקו בגנרטורים להספקת חשמל לבתיהם. בשנים האחרונות, כחלק מהחזון שלו כשר האנרגיה לייצר חשמל מאנרגיות מתחדשות, יצאה לפועל תוכנית הקמת חוות טורבינות ברמת הגולן.

seperator

ענן בגליל

אילן נימני, רונית רובין וארז קומורובסקי. יח"צ,
אילן נימני, רונית רובין וארז קומורובסקי/יח"צ

חברת פתרונות הענן AllCloud התכנסה במטבחו של השף הגלילי ארז קומורוסבקי במתת והכינה מאכלים מיוחדים לראש השנה. רונית רובין, נשיאת EMEA וקומץ חברי הנהלה התארחו בביתו של קומורבסקי בעוד שאר עובדי החברה ביניהם הצוות בישראל ברומניה ובגרמניה הצטרפו לבישול בזום, אבל אל דאגה, הם קיבלו לביתם מארז עם כל המצרכים הדרושים, וגם מארז בירות "מלכה".

seperator

מחלקים סלים

אלי בר, עינת אושרי. אסף לוי,
אלי בר, עינת אושרי/אסף לוי

איש העסקים ניר שמול, מייסד עמותת שניר הפועלת למתן הזדמנות שווה, עינת אושרי המנכ"לית, ואלי בר, מנכ"ל חברת רוזמן הנדסה, חילקו השבוע סלי מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ המכילים מצרכים בסיסים להכנת ארוחות חג, מסכות חד פעמיות, וחומרי ניקוי וטואלטיקה. אושרי אמרה כי עמותת שניר שמה לה למטרה לפעול לטובת קידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית, והפעילות נערכת בזכות הנהלת רוזמן הנדסה וצוות העובדים שסייעו והעניקו עזרה למשפחות קשות יום, קשישים, וניצולי שואה.

בימים אלה עמותת שניר מגייסת מתנדבים מכל הארץ לטובת ביצוע ביקורי בית אצל משפחות נזקקות וכן, מגייסת עסקים נוספים לטובת תרומת סלי מזון ושינועם.

seperator

המתווך הצרפתי

אריק דנון ואבי גבאי. אביב חופי
אריק דנון ואבי גבאי/אביב חופי

אריק דנון, שגריר צרפת בישראל, אירח בביתו שביפו את אבי גבאי, מנכ"ל סלקום, לרגל עליית המיני-סדרה הצרפתית "המתווך" בסלקום tv . המתווך היא מיני-סדרה צרפתית, שכתבו וביימו אתגר קרת ושירה גפן עבור ערוץ ARTE הידוע בהפקות האיכותיות שלו.

כעת לראשונה, הסדרה נרכשה על-ידי גוף שידור ישראלי, ועלתה בסוף השבוע בסלקום tv, בסדרה שצולמה בצרפת ובבלגיה, מככבים השחקן הצרפתי מתייה אמלריק, השחקן והזמר הצרפתי אדי מיטשל, והשחקנית הישראלית-צרפתית, שרה אדלר. בין הישראלים מככבים בה אתגר קרת ואחיו הבכור נמרוד, ולב קרת, בנם של אתגר ושירה.

הסדרה הוקרנה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה ב-2019 כהמשך לשיתוף פעולה שהחל בעונה המשולבת צרפת-ישראל והקרנת הסדרה "לשכת האגדות"".

seperator

המשפיענים

ענבר יעקבי אלון קידר. אפרת סער,
ענבר יעקבי אלון קידר/אפרת סער

האקסלרטור SAP.iO Foundry בתל אביב, הכריז על השג עולמי נוסף של חברה ישראלית, ענבר יעקבי, מנהלת התוכנית אמרה לאלון קידר, מנכ"ל חברת TVPAGE, כי הבחירה של TVPage לתוכנית היתה לאחר עבודה מול קבוצת מוצרי הצריכה הגלובאלית של SAP שראתה צורך בפתרון שכזה בקרב הלקוחות הגדולים של SAP בעולם. רבים מהם מוכרים כיום בעיקר בשיטות הקלאסיות בחנויות אך מחפשים לאמץ טקטיקות נוספות למכירת מוצריהם, במיוחד במציאות החדשה שבה החנויות הפיזיות אינן נגישות, והצורך בפתרון החדש התחזק בעקבות ההתנהגות הצרכנית בעידן הקורונה.

החברה מאפשרת לחנויות מקוונות, קמעונאים ומשפיעני רשת להגדיל רווחים שגרירי מותגים יכולים להפיק סרטוני וידאו אישיים, להוסיף קישור למוצרים למכירה ולקיים אירועי מכירה וירטואליים, ולייצר ערוצי הכנסה חדשים, חשיפה לקהל חדש והגברת התקשורת עם הצרכנים.

seperator

עסקה בשדרה

אסף וייס. יח"צ,
אסף וייס/יח"צ

איש העסקים והיזם אסף וייס השלים עסקה בשדרות רוטשילד בתל-אביב, במהלכה שכר מקום בו ימכרו כריכי גורמה, מגוון סוגי קפה, סלטי G&G מיוחדים ומוצריי בייקריז פרימיום. מיד לאחר החגים יחל בשיפוץ המקום, והוא עתיד להיפתח לקראת סוף השנה. וייס אמר כי הוא ואחיו עידו, מנסים כל הזמן להצעיד את תל-אביב קדימה בדומה לנעשה בבירות אירופה, לחדש לקהל שצמא לחידושים ותוכן כי הקהל סקרן וסף הריגוש שלו עולה משנה לשנה, ודורש קונספטים מעניינים והם מאמינים ביצירת ערך מוסף ללקוחות, בעסקים עם עמוד שדרה ולא בטרנד חולף.

seperator

כוכבת בישראל

לי ברודה, מאיה שמחי-עטר, גל מקאדר, דנה לרר, ענבל רותם-שגיב. שחף סגל,
לי ברודה, מאיה שמחי-עטר, גל מקאדר, דנה לרר, ענבל רותם-שגיב/שחף סגל

רגע לפני סגירת בתי המלון, אירח מלון בראון ביץ' האוס תל-אביב מקבוצת מלונות בראון, את לי ברודה, מפיקת על הוליוודית, ישראלית במקור מנס ציונה, מי שאחראית על הפקת למעלה מ-40 סרטים בשש השנים האחרונות, חלקם בכיכובם של אל פצ'ינו, מל גיבסון, ברוס וויליס, אית'ן הוק, קייטי הולמס ועוד.

לאחר 14 ימי בידוד הנדרשים, ברודה הסתערה על המטרה לשמה הגיעה, הקמת שלוחה של ארגון Women Creating Change אותו הקימה בהוליווד ומייצג אמניות ויוצרות קולנוע וטלוויזיה מכל ארצות המזרח התיכון, בין היתר מעיראק, איראן, ירדן, לבנון וישראל. בפגישה נידונה הקמת שלוחה של הארגון בישראל, אשר תספק הזדמנויות לשיתוף פעולה בין יוצרות ערביות ליהודיות.

seperator

מחזקים את העסקים

ארז ברנבוים, שרון מרק, אורנה הוזמן בכור, גבי כנפו, משה (שיקו) זאנה. לירון מולדובן,
ארז ברנבוים, שרון מרק, אורנה הוזמן בכור, גבי כנפו, משה/לירון מולדובן

חברי פורום Big20 באשדוד, המורכב מגופים וארגונים מובילים בארץ הממוקמים באשדוד, התכנסו על-מנת לדון בנושא השקעת ארגונים מובילים בחדשנות וביזמות ככלי לחיזוק התעסוקה בעיר, כלכלתה והכשרות מקצועיות.

את מפגש העבודה הרבעוני אירח נמל אשדוד ובין המשתתפים: אורנה הוכמן בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שיקו זאנה, המנכ"ל; ארז בירנבוים, מנכ"ל אסותא אשדוד; יוסי אקרמן, נשיא אלביט לשעבר ומייסד שותף ברשת OpenValley; גבי כנפו, מ"מ רה"ע אשדוד, שרון מרק, סגנית רה"ע והממונה על אגף המסחר והעסקים.

seperator

יש פריוריטי

אנדרס ריכטר. יח"צ,
אנדרס ריכטר/יח"צ

ענקית הטכנולוגיה הישראלית פריוריטי, ערכה לעובדיה משחק "לעוף על פריוריטי" עם ירון ברובינסקי. פריוריטי הישראלית המפתחת תוכנות ניהול לעסקים ומי שנחשבת לאחת מחברות ה-ERP המובילות בעולם, העבירה בתקופת הקורונה הנוכחית כ-10,000 לקוחותיה למתכונת עבודה מהבית, אל מול האתגרים הרבים מסכמת החברה את השנה העברית בהצלחה.

seperator

דגים בדובאי

עבדאללה אל רוסטומאני, פאתי בן ג׳רירה אלהמדי ,משה אינדיג ,כליפא אלמר. יח"צ,
עבדאללה אל רוסטומאני, פאתי בן ג׳רירה אלהמדי, משה אינדיג, כליפא אלמר/יח"צ

איש העסקים משה אינדיג, נפגש באבו דאבי עם מנהלי קונצרנים של השייח תחנון, אנשי עסקים בולטים, לבדיקת שיתוף פעולה להקמת מפעל לגידול דגים טריים בהיקף של 20,000 טון לשנה. המפעל יספק את כל הצריכה של הדגים באמירויות, ויחסוך עשרות מיליוני יורו תחליף לייבוא הדגים מסקנדינביה ומאירופה. היקף ההשקעות בהקמת המפעל מוערך ב כ-150 מיליון יורו, על-ידי משקיעים מארה"ב, אבו דאבי וישראל.

שייח תחנון, הינו בן הדוד של השליט MBZ ומאנשי העסקים המובילים באבו דאבי, אינדיג הזמין אותו ואת פמלייתו לביקור בירושלים והבטיח להם הכנסת אורחים דומה לזו שזכו באבו דאבי.

seperator

נעולים על דובאי

שמוליק שטרנשוס. מורג ביטן,
שמוליק שטרנשוס/מורג ביטן

קבוצת "מולטילוק", מהחברות המובילות בישראל ובעולם בפיתוח ייצור ושיווק פתרונות נעילה, מקימה בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, חברת בת בדובאי, חברת בת ה-10 המצטרפת לחברות בת באנגליה, צרפת, ארה"ב , קנדה, מקסיקו, צ'כיה, ארגנטינה, טורקיה, סלובניה, והולנד.

שמוליק שטרנשוס מנכ"ל הקבוצה אמר כי איחוד האמירויות היא הבירה העסקית של המפרץ ופתיחת חברת הבת שם מהווה פוטנציאל אדיר של הזדמנויות עסקיות חדשות לקבוצה. הסניף בדובאי יעסיק בשלב הראשון כ-10 עובדים מקומיים, כשהצפי הוא שבתוך כ-3 שנים יגדל צוות העובדים ל כ-40 איש. בעתיד תקים החברה סניפים נוספים במדינות סמוכות, במטרה לרכז את כל הייצוא של החברה למדינות ערב מהסניף בדובאי, כולל ייצוא לירדן ולמצריים. היקף הייצוא של הסניף בדובאי צפוי להיות כ-20 מיליון דולר ב-3 השנים הראשונות, היקף הייצוא של כל הקבוצה בשנה האחרונה מוערך בכ-100 מיליון דולר.

seperator

פתיחה מחשמלת

לירון כץ, סמי לוי, איציק בר. שלומי זירה,
לירון כץ, סמי לוי, איציק בר/שלומי זירה

לירון כץ, מנכ"ל רשת מחסני חשמל דיגיטל, סמי לוי סמנכ"ל התפעול מחסני חשמל, ואיציק בר, מנהל הסחר של הרשת, פתחו באילת את חנות הדגל של הרשת בהשקעה של 5 מיליון שקל. מתחם הדיוטי פרי מהגדולים בישראל, משתרע על כ-1200 מ"ר, ויימכרו בו עשרות אלפי מוצרים שונים, כשמחציתם מוצגים לראווה בעמדות תצוגה והתנסות, במטרה לאפשר ללקוח לבחון מקרוב, טרם הרכישה כמעט כל מוצר הנמכר ברשת.

seperator

היהלום שבכתר

צחי וידר אפרת אלוש  ואבי גל. יח"צ,
צחי וידר אפרת אלוש ואבי גל/יח"צ

ד''ר צחי וידר, מבעלי המרכז הרפואי VIV CLINIC, זכה בתואר Diamond Provider של חברת MiraDry הבינלאומית, משווקת טיפולים נגד הזעת יתר בכל העולם, החברה העניקה את התואר היוקרתי למרפאה של וידר על ביצוע מעל 12,000 טיפולים. וידר סיפר כי עד היום טופלו בהצלחה כ-95% ממטופלי ההזעה בישראל. אבי גל, מבעלי "גלקסי"-יבואנית מכשירי "מירה דריי" לישראל ואפרת אלוש מנכ"לית VIV CLINIC, התרגשו במעמד.

seperator

בקטנה

+ חברת רב-בריח הפיצה לקראת השנה החדשה לעובדיה את רב-בריחון 2020, גיליון חג שנכתב ונערך על-ידי החברה ושנושאו העצמה נשית.

בין המרואיינות: לינוי אשרם ולינה גלושקו, שברת רב-בריח נותנת להן חסות ותמיכה. כשאשרם נשאלה מי היא אשת השנה שלה, היא ענתה שמורן אטיאס מהווה השראה עבורה מהסיבה שחזרה לישראל והחלה להתנדב ולטפל בחולי קורונה.

+ מדי שנה מזמינה חברת הסטארט-אפ קלאודינרי את עובדי החברה בעולם להגיע לישראל לכנס שנתי בן 5 ימים, שמטרתו בניית תוכנית אסטרטגית של החברה, שהיא אחת הסיבות להצלחתה לדעת איתי לחן המנכ"ל. השנה המפגש נערך ווירטואלית, באמצעות פלטפורמת כנסים ייעודית, הוזמנו כ-300 עובדי החברה לפגישות קבוצתיות של סיעור מוחות ועבודה משותפת ומפגשים של כלל החברה, המנטליסט ליאור סושרד עזר בהנחיה, וביום האחרון של הכנס, הוזמנו העובדים ובני משפחתם למופע לייב של סושרד.

קלאודינרי פועלת כבוטסטראפ-חברה שלא גייסה הון, פיתחה פלטפורמת SaaS לניהול מדיה-תמונות ווידאו, ויש לה לקוחות מובילים ברחבי העולם. לאחרונה דורגה החברה זו השנה השלישית ברציפות ברשימת 100 חברות הענן הפרטיות הגדולות בעולם.

+ עובדי Verizon Media בחיפה ובתל-אביב השתתפו ביום ההתנדבות שנתי כלל עולמי שמקיימת ענקית הטכנולוגיה בכל משרדיה, בהשתתפות כלל עובדיה בעולם. מטרתה המוצהרת והמחויבת של החברה האם, Verizon, היא להגיע עד 2025 ל-2.5 מיליון שעות התנדבות של כלל עובדיה.

השנה, בשל נגיף הקורונה והצורך בשמירה על ריחוק חברתי, הוצעו לעובדי החברה פרויקטים מקוונים להתנדבות, חלקם אף ביחד עם בני משפחותיהם, באחד משלושה נושאים בהם מתמקדת Verizon: משבר האקלים, שוויון דיגיטלי ורווחה אנושית. בישראל בחרו רבים להתנדב בפרויקטים בתחום השוויון הדיגיטלי בשיתוף עמותות וארגונים כגון עמותת תפוח ליצירת שוויון דיגיטלי בישראל, איגי-ארגון נוער גאה, הלל-האגודה ליוצאים לשאלה ופרויקט בשיתוף עם תכנית מצוינות המדעים של עיריית חיפה.

לב קורוסטישבסקי, מנהל פעילות Verizon Media בישראל, הרצה לחניכי תכנית המצוינות במדעים בחיפה על עולם הטכנולוגיה, במטרה לעודד אותם לחשוב על פיתוח תוכנה כמקצוע לעתיד.

+ עשרות עובדי אסם-נסטלה לקחו פסק זמן מעבודתם במטה בשוהם, וארזו מארזי מזון לכל בתי החולים בישראל. אבי בן-אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה אמר כי ההירתמות של העובדים מרגשת, וכמו בסגר הקודם במהלכו נשלחו אלפי חבילות מזון לנזקקים ולבתי חולים, בחרו גם הפעם להעניק את מארזי המזון למי שנמצא בחזית המאבק במגפה-הצוותים הרפואיים.

+ מקבוצת פורטוגליס המתמחה בהנפקת אזרחות פורטוגלית לצאצאי מגורשי ספרד ופורטוגל ובייזום נדל"ן בפורטוגל, נרתמה גם השנה למען 80 משפחות נזקקות, ותרמה תלושי מזון לארוחת החג בהיקף של 55 אלף שקל כחלק מפעילות התרומה לקהילה.
התלושים חולקו למשפחות באמצעות שיתוף צוות המתנדבים של ארגון ידידים מתוך כוונה לאפשר למשפחות לעבור את תקופת החגים ברווחה ובחיוך.

+בנק מזרחי-טפחות ממשיך בפעילות "נפגשים לעסקים" כתמיכה במגזר העסקי ומציע סדרת מפגשים חדשה ב-ZOOM הפעם עם ניר דובדבני-מנטור לעסקים ומכירות. הסדרה מורכבת מ-3 הרצאות ותעסוק בניהול וקידום העסק בשגרת הקורונה מה לשווק? איך? מתי? ובאיזה פלטפורמה וטקטיקה?

המפגש הראשון יעסוק בנושא "ניהול העסק בשגרת קורונה", המפגש השני שיווק בשגרת קורונה ויעסוק באסטרטגיה שיווקית וטקטיקה שיווקית, והמפגש השלישי, יעסוק במכירות והעצמה בשגרת קורונה. המשתתפים יקבלו במתנה את הקורס הדיגיטלי של ניר דובדבני לעסקים "פשוט להיות עסק אלפא". ההשתתפות בהרצאות פתוחה ללקוחות כל הבנקים ללא עלות, ברישום מראש באתר.

+ בחברת הטכנולוגיה מטריקס הזמינו למעלה מ-10,000 עובדים ל-Matrix Virtual Festival אירוע וירטואלי לשנה החדשה, שכלל הופעות חיות, והועבר בלייב ממועדון הזאפה הרצליה. הערב נחתם במסיבה היברידית עם הופעה של עיברי לידר ודי ג'יי תומר מייזנר.

הפוסטים והסטוריז הרבים שהועלו ברשתות החברתיות במהלך האירוע, הוכיחו שאיש לא נשאר ישוב על הספה. במסגרת האירוע הועברו לעובדים הפעלות וחידונים באמצעות אפליקציה פנים ארגונית של מטריקס, הם שיתפו תמונות, ענו על שאלות שקשורות למופעים ובין העונים נכונה הוגרלו פרסים שווים.

+ דורון הלפרן, יבואן פלדה מבעלי ומנכ"ל "תעשיות הל-דור", חגג בר מצווה לבנו דביר ב"חדר פרטי". הלפרן, ציין כי בני הנוער, כמו בנו, נולדו למדינה בעלת תשתיות מוצקות ויתרמו בעשור הבא לחיזוקה לאחר שנצא מהתקופה הקשה.

בחוגגים היזם קובי רוגובין, עוזי לב צור, דורון ספיר סגן ראש העיר תל אביב, משה ואן צלניקר מבעלי יקב יפו, שיר הלפרן הבת והאחות ושותפתה של מיכל אנסקי בשוק הנמל תל אביב. בתום האירוע נסעו בני המשפחה לביתו של הרב ישראל מאיר לאו, שברך אותם. הרב לאו היה המורה של הלפרן בבר המצווה שלו, הוא חיתן אותו בנישואיו הראשונים, העניק לבנו הדר את שמו, היה המורה לגמרא של אביו במסגרת שיעור שבועי לאנשי עסקים, והשתתף בהכנסת ספר תורה לבית כנסת שערך הלפרן.

+ ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת הנגב ודאגלס ניקולס, ראש עיריית יומה; דוד יערי, מנכ"ל לשכת הסחר וההשקעות של אריזונה בישראל, חתמו בזום על הסכם שיתוף פעולה (MOU) בין המועצה האזורית רמת הנגב לעיריית יומה שבמדינת אריזונה בארה"ב, ונועד להגביר את שיתוף הפעולה בין שתי הרשויות במטרה להתמודד עם תנאי המחיה באזור מדברי, ולחזק את הפעילות הכלכלית, טכנולוגית, אקדמית ומסחרית.

שיתוף הפעולה יהיה בתחומים שבהם יש לרמת הנגב וליומה אינטרסים משותפים וחוזקות משותפות כמו חקלאות מדברית, תיירות מדבר, תקשורת, מים, תעשיית החלל, אגרוטק, חינוך, מים, תשתיות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully