וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים תעסוקה לילדים: הכירו את חדר הבריחה הביתי החדש

בשיתוף בנק הפועלים

23.9.2020 / 12:23

המרכז לצמיחה פיננסית, מבית בנק הפועלים, מציע משחק חידות חדש, אותו ניתן להוריד בחינם ולשחק עם כל המשפחה בבית: "חדר בריחה לחינוך פיננסי", שייתן לילדים שלכם שיעורים וכלים חשובים דרך אתגרים ומשימות מהנות. כל הפרטים בפנים

חדר בריחה בנק הפועלים. יח"צ,
חדר בריחה להתנהלות פיננסית של בנק הפועלים/יח"צ

חדרי בריחה שונים ומגוונים כבשו את העולם בשנים האחרונות. עוד ועוד משפחות וקבוצות חברים נהנים לאתגר את עצמם במשימות וחידות שונות ולפצח את חדר הבריחה בדרכם אל ההצלחה.

כעת, המרכז לצמיחה פיננסית, מבית בנק הפועלים, משיק משחק "חדר בריחה" ייחודי וחדשני, לפיצוח הקוד להתנהלות פיננסית.

המשחק החדש יוצע בחינם לקהל הרחב ויוכל לסייע למשפחות רבות המבקשות למצוא עוד ועוד תעסוקה לילדים שלהם בימי הקורונה והשהות הממושכת בבתים. לאור הסגר משיק המרכז לצמיחה פיננסית את משחק החידות, בעזרתו ניתן ללמוד על התנהגות פיננסית נכונה יותר - כלי חשוב ביותר, בעיקר לאור המצב בחודשים האחרונים.

"חדר בריחה לחינוך פיננסי" מתאים לכל המשפחה ובמהלכו תעזרו למשפחת צמח למצוא את כספה האבוד דרך פתרון חידות, איתור פרטים המסתתרים בין מכתבים ומסמכים וחשיפת הקודים הסודיים לפיצוח הכספת.

ישנן שלוש רמות: לילדים בגילאי 6-9 (רמה קלה), לילדים בגילאי 9-12 (רמה בינונית) ולילדים בגילאי 12 ומעלה, כולל מבוגרים (רמה קשה).

איך מתחילים? נכנסים לאתר המרכז לצמיחה פיננסית ומשם לעמוד "התנהלות עם ילדים" ולקטגוריית "משחקים". מדפיסים את הקבצים לפי הרמה שבחרתם (קובץ הוראות למדריך או להורה, ודפי המשחק) ואז קוראים את ההנחיות, גוזרים ומכינים את דפי המשחק לפי ההנחיות - ומתחילים לשחק!

המשחק "חדר בריחה לחינוך פיננסי" זמין להורדה בחינם לקהל הרחב באתר המרכז לצמיחה פיננסית

בשיתוף בנק הפועלים
  • עוד באותו נושא:
  • חדר בריחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully