וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשקה המוצלחת והתקלה הרגעית: אתר GONG אונליין חזר לפעול כסדרו

בשיתוף GONG אונליין

24.9.2020 / 13:09

בעקבות הפרסומת במהלך פרק הבכורה של "הזמר במסכה" זכה האתר המציע אופנה טרנדית, הנעלה ואקססוריז במחיר של עד 70 ש"ח למבול של כניסות, מה שהוביל לקריסתו לזמן קצר. מהאתר נמסר: "חזרנו לפעול במהרה. נשמח להעניק שירות מהנה לכולם"

GONG אונליין. יח"צ,
GONG אונליין/יח"צ

ישראלים רבים שצפו בשקיקה בפרק הבכורה המדובר של התכנית "הזמר במסכה" נתקלו שם בפרסומת לאתר GONG אונליין, המציע מאות דגמים של אופנה טרנדית, הנעלה ואקססוריז והכל במחירים מדהימים של עד 70 שקלים.

התגובה לפרסומת הייתה בהתאם והאתר זכה ל"מבול" לא צפוי של כניסות, עד שכעבור כשעה הוא קרס מרוב העומס הרב. התיקון בוצע במהרה ומהנהלת GONG אונליין נמסר: "אנו מתנצלים על התקלה שאירעה. זה קורה לאתרים הטובים ביותר בעולם".

האתר חזר לתפקוד מלא כבר בשעות שלאחר התקלה וב-GONG אונליין הוסיפו: "האתר הושק בקמפיין מהמם בערוצי הטלוויזיה השונים. נערכנו ותגברנו כוחות, אבל לא ציפינו ל'פצצה' שכזו. שבנו לפעילות מלאה כעת ונשמח להעניק שירות מהנה וכיפי לכולן".

GONG אונליין חרטה על דגלה שילוב בין שירות, איכות והכי חשוב - מחיר ללא תחרות. בעלי האתר מתחייבים למחירים שלא תמצאו בשום אתר ברחבי העולם ובכל יום GONG אונליין ישיק קולקציה נרחבת חדשה. כמו כן, האתר מתחייב למשלוח של עד 24 שעות (אחרי הסגר).

מרבית הסחורות המוצעות מיובאות מאיטליה, צרפת, טורקיה וסין, וניתן למצוא גם שפע של סחורות מקומיות והכל ברמה גבוהה ואיכותית ועם מוצרים מהנים ופרקטים - הטרנד החדש בעולם הקניות אונליין.

לאתר GONG אונליין

בשיתוף GONG אונליין
  • עוד באותו נושא:
  • הלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully