וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בטטת כורסא: האפליקציה שמזמינה אתכם לזוז במהלך הסגר

24.9.2020 / 14:15

במקום להישאר דבוקים לספה, אפליקציית הבריאות Rumble תכתיר את אלוף הצעדים של ישראל במהלך הסגר והיא מזמינה את 400 אלף חברי האפליקציה ואת כל מי שרוצה להצטרף. וכן - יהיו גם פרסים

אתגר זזים בסגר/זזים בסגר

האם סגר הקורונה החדש והמועקה הנפשית שהוא גורם יהפכו אותנו פעם נוספת לזומבים ולפדלאות כורסה? הניסיון מהסגר הראשון מעיד שהוא אכן הגביר את הפאסיביות הגופנית של ישראלים רבים וגם אלה מאיתנו העוסקים בפעילות גופנית הפחיתו את היקפה. אפליקציית ה-Wellness והבריאות Rumble, החליטה לעודד את הציבור לנטוש את הכורסאות, לצאת לפעילות גופנית במהלך הסגר החדש, להפעיל את הגוף ולשפר את מצב הרוח, הכול, כמובן, תחת מגבלות הקורונה.

מנהלי קהילת Rumble, שמונה 400 אלף איש ברחבי הארץ, הזמינו את חבריה לתחרות #זזים_בסגר. במסגרתה, יוכתר אלוף (או אלופת) הצעדים של ישראל. במהלך התחרות יעקבו מערכות האפליקציה אחר מספר הצעדים שצעד כל מתחרה ויכתירו את האלוף הישראלי. כיום שיא הצעידה היומי של אחד ממשתמשי האפליקציה הוא 45,990 צעדים (כ-15 ק"מ) וקהילת Rumble נקראת לדגל לשבור אותו בימי סגר הקורונה.

המנצח יקבל פרס של 1,000 שקל לרכישת מוצרים באתר Zipy, אתר המאחד את האתרים האהובים ביותר על הישראלים: עלי אקספרס, איביי ואמאזון בשפה העברית. מלבד זאת, כדי להמשיך ולעודד את כל משתתפי התחרות לצעוד ולזוז בסגר (גם אם הם לא מהחמישייה המובילה), Rumble החליטה להעניק עשרה גיפטקארדים נוספים, בסך 100 שקל לרכישה באתר Zipy. פרסים אלו יוענקו למשתתפים פעילים בתחרות שיצלמו את עצמם #זזים_בסגר ויתייגו את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של Rumble, הפוסטים המיוחדים ביותר יזכו.

קמפיין "זזים בסגר"/Rumble

אלון זילברברג, מנכ"ל ומייסד חברת יוביטל שפיתחה את אפליקציית Rumble: "הוכח כבר, כי תמריצים מעודדים נשים וגברים לצאת לפעילות גופנית, להגביר אותה ולהתמיד בה. הדבר חשוב במיוחד בתקופות של לחץ פסיכולוגי שמשתק את אורח החיים הרגיל ומוביל אנשים רבים לפאסיביות. אנו מקווים שאתגר #זזים_בסגר יוציא רבים לפעילות גופנית חיונית בימים קשים אלה".

לדברי זילברברג, "התמריצים הפסיכולוגיים והכלכליים שמספקת האפליקציה הניעו את חברי הקהילה שלנו לצעוד במצטבר יותר מ-4 מיליון צעדים וההטבות שניתנו בשנת 2019 לבדה הגיעו לכ-20 מיליון ש"ח. למרות שהתמריץ הכלכלי ליחיד לא חייב להיות גבוה מבחינה כספית כדי להניע לפעולה, בתחרות הזו, אנחנו מעניקים פרסים בשווי גבוה במיוחד, במטרה להניע אפילו רבים יותר במהלך הסגר".

  • עוד באותו נושא:
  • סגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully