וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית הסטארט-אפ ליזמים בשיתוף מרכז פרס לשלום ו-eBay ישראל יוצאת לדרך

30.9.2020 / 9:18

לאור ההצלחה - נפתחת ההרשמה למחזור ג' של תוכנית Starting Up Together (מזנקים ביחד), המעניקה כלים מקצועיים ליזמים צעירים מקצוות הקשת החברתית והגיאוגרפית בישראל

EBAY. יח"צ EBAY,
דוחפים ליזמות. eBay/יח"צ EBAY

בתחילת אוקטובר תצא לדרך בפעם השלישית תוכנית הדגל Starting-Up Together שהיא תוכנית הזנק ליזמים ולאנשי סטארט אפ משולי האקוסיסטם היזמי בישראל, בשיתוף eBay ישראל, קרן אדמונד דה רוטשילד ומרכז פרס לשלום ולחדשנות. מטרת התוכנית: לקדם ולשלב אוכלוסיות בייצוג חסר במעגל היזמי ולחשוף אותן לאפשרויות חדשות ולשיתופי פעולה ייחודיים חוצי מגזרים וחברות.

השנה מתמקדת התכנית הייחודית בנושא ה"ערים החכמות" בדגש על הפריפריה - יזמות המובילה שינויים טכנולוגיים שבעזרתם, הופכת העיר לקהילה שכל חבריה פועלים יחד למען שיפור איכות חייהם. כדי להנגיש את כניסתם של היזמים הצעירים לאקוסיסטם הישראלי, הם יקבלו סל כלים נרחב הכולל הכשרה מקצועית וליווי אישי של מנטורים מובילים בתחום, סדנאות לרכישת מיומנויות, הקניית ידע מעמיק בעולם היזמות המקומי והבינלאומי, העשרה בנושא ניהול ושיווק ועוד.

בבסיסה של התוכנית, הפונה לקבוצות מעורבות של נשים וגברים, יהודים וערבים, מכל קצוות הארץ, ההבנה כי למרות שישראל מוגדרת כ - Start Up Nation, עדיין העקרונות, הכלים וההזדמנויות אינם מתחלקים באופן שווה בין אלה שחיידק היזמות בוער בהם, וחסרונם מורגש בעיקר בפריפריה החברתית והגאוגרפית. ניתן להירשם לתוכנית עד הלילה (30.9).

גדי מיקלס מנכ"ל eBay ישראל. יחצ,
התכנית נולדה מתוך הצורך להביא סיפורי הצלחה. גדי מיקלס/יחצ

גדי מיקלס, ראש חטיבת החדשנות ב eBay ישראל: "גם בשנה לא פשוטה כמו זו אנחנו רואים שההייטק הישראלי חזק ועוצמתי. גיוסי ההון מגיעים לשיאים חדשים, וישנן חברות הזנק ישראליות אשר ממשיכות לצמוח ולגדול. יחד עם זאת, המספרים אומנם מלמדים אותנו כי סכומי כסף גבוהים יותר נכנסים לקופת המדינה, אך לצערנו פחות חברות נהנות מהם והאתגרים הולכים ונעשים מורכבים יותר. תוכנית Starting Up Together נולדה בדיוק מתוך הצורך להביא את סיפור ההצלחה של הסטארט אפ הישראלי לאלו שנמצאים בשוליים הגיאוגרפים והחברתיים שלנו ופעמים רבות אינם מקבלים את ארגז הכלים הראוי. ביחד עם מרכז פרס לשלום וקרן אדמונד דה רוטשילד העמדנו את טובי המומחים של eBay אשר ישמשו כמנטורים עבור חניכי התוכנית ויספקו ייעוץ בפיתוח עסקי, מעבר מרעיון למוצר, פיתוח וניהול מוצר, אסטרטגיה ועוד. אני קורא מכאן לכל מי שיש לו חלום ומעוניין להפוך רעיון למציאות להצטרף אלינו.

אפרת דובדבני מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות: "לכל אדם הזכות להיות שווה והזכות השווה להיות שונה - כך אמר שמעון פרס לא פעם והפך לציווי של מרכז פרס לשלום ולחדשנות. כל אדם זכאי להנות מפירות החדשנות והיזמות של הסטארט אפ ניישן הישראלי, כל אדם זכאי להרגיש שיש לו מקום להיות יצירתי, אופטימי, שהוא יכול להגשים חלומות ולייצר המצאה שתשנה לטובה את העולם. לא משנה אם החולמת או החולם בא מרקע סוציו אקונומי שונה, ריחוק גאוגרפי או מגבלה אחרת. במרכז פרס, אנחנו מאמינים שהגשר שנספק לסגירת הפערים יביא לחברה שיש בו יכולת גיוון והכללה. חברה שיש בה חוסן וערבות הדדית שתעביר אותנו את הימים הקשים ותייצר לכולנו עתיד טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אפרת דובדבני מרכז פרס לשלום. יחצ,
אפרת דובדבני/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • ebay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully