וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות הזהיר: אל תקנו את האלכוג'ל של אלין כהן

1.10.2020 / 10:14

בבדיקה שנערכה נמצא שבקבוקי האלכוג'ל מכילים 25 אחוז, בניגוד ל-70 האחוזים המצוינים על תווית המוצר: "משרד הבריאות קורא להפסקת שימוש"

בווידאו: 2 נשים תועדו מעליבות חייל ושוטרת במחסום לאכיפת הסגר/מתוך טוויטר

במהלך חודש מרץ הצטרפה אושיית הרשת והביוטי אלין כהן למאבק נגד הקורונה והשיקה אלכוג'ל ממותג. היום (חמישי) הוציא משרה הבריאות הודעה לציבור ובה אזהרה שלא להשתמש במוצר, מאחר שהוא מכיל רק 25 אחוז אלכוהול ולא 70 אחוז כפי שנדרש לחיטוי יעיל.

אירית רחמים, אלין כהן יום הולדת 2020. אור גפן,
לא עבד כמו שצריך. אלין כהן עם אירית רחמים/אור גפן

"משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש במוצר 'אלין כהן - אלכוהול ג'ל קריסטלי' מס' רישיון 135518. המוצר מיוצר ע"י חברת קאופמן תמרוקים בע"מ", נכתב בהודעה, "מבדיקת מעבדה שנערכה למוצר הנ"ל נמצא כי המוצר מכיל כ-25% אלכוהול בניגוד מוחלט למצוין על תווית המוצר (70%) ולא בהתאם להרכב התמרוק שאישר משרד הבריאות. הודעה נמסרה לנקודות המכירה וניתנה הנחייה להסרת המוצר מהמדפים. לקוחות אשר ברשותם המוצר הנ"ל מתבקשים להפסיק את השימוש במוצר. הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש במוצר זה, ולהחזיר את המוצרים לנקודות המכירה. למענה לשאלות נוספות או בירורים ניתן לפנות אל חברת קאופמן תמרוקים בע"מ. משרד הבריאות מזהיר את הציבור מפני שימוש בתמרוקים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש בתמרוקים שלא יוצרו על פי תנאי רישיונם".

כהן השיקה את המוצר, יחד עם מסכות ממותגות, בסוף מרץ. היא אמרה אז ל"מעריב": "אני והחברה שלי עושים ונעשה הכל על מנת להנגיש את המוצרים החסרים באיכות, בשירות ובמחיר הטוב ביותר. בנוסף אני פועלת מול ארגונים ועמותות על מנת לתרום לקבוצות ואוכלוסיות רגישות ובעלות קושי להצטייד במוצרים החסרים. אני מאמינה שאנו כעם מדהים ומדינה חזקה נפעל יחד להתמודד מול נגיף הקורונה בצורה הטובה ביותר ואין לי ספק שייחד נעבור את התקופה הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully