וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב התקשורת האמריקנית: קמפיין טלוויזיה ראשון של חברה ישראלית

1.10.2020 / 15:26

ענקית הסייבר הבינלאומית מישראל SentinelOne השקיעה בקמפיין הטלוויזיה והדיגיטל מיליוני דולרים וכיכבה בתכניות החדשות הפוליטיות המובילות בארה"ב במהלך העימות

בווידאו: העימות הנשיאותי הראשון בין טראמפ לביידן/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

לפנות בוקר יום רביעי שידרו תכניות החדשות הפוליטיות המובילות בארה"ב במדד הרייטינג Hannity :של רשת FOX הפונה לקהל הרפובליקני ו-achael Madow של רשת MSNBC הפונה לקהל הדמוקרטי, משדרים מיוחדים כהכנה לדיבייט הראשון לקראת הבחירות שעיני העולם נשואות אליהן - הבחירות לנשיאות ארה"ב.

המשדרים, אולי האמריקנים ביותר, לוו אמש בפרסומת ה-TV הראשונה של ענקית הטכנולוגיה מישראל סנטינל וואן - פעימה ראשונה של קמפיין TV, מבין 3 פעימות בכל משדרי הקדם של 3 הדיבייטים הצפויים לקראת הבחירות שיתקיימו ב 3.11.20.

הקמפיין מגיע לאחר שנה משמעותית ביותר בתנופת הצמיחה של היוניקורן הישראלי, המוערך במעל ל 1.1 מיליארד דולר, לאחר שהשלימה סבב גיוס E בפברואר האחרון ומינתה לפני מספר ימים סמנכ"ל כספים גלובאלי לחברה לטיפול בשוק הציבורי, לקראת הצעד הבא המתוכנן של החברה - הנפקה. הקמפיין מתמקד בחשיבות אבטחת הסייבר בעידן החדש שנכפה עלינו עם פרוץ נגיף הקורונה, ונועד להעלות עוד יותר את פרופיל החברה, שהציגה צמיחה מרשימה בחצי השנה מאז התגלה הנגיף בעולם.

"המגיפה שינתה את אופן העבודה שלנו, החיים וההתקשרות בינינו בדרכים רבות", אומר דניאל ברנרד, סמנכ"ל השיווק הגלובאלי של סנטינל וואן. "היום אנו מספרים את סיפורו המשתנה של העולם באמצעות עדשת אבטחת הסייבר. אנו מציבים שאלה לכל איש מקצוע או בעל עסק - העסק שלך השתנה, האם גם אבטחת הסייבר שלך השתנתה? ותשובתנו: "SentinelOne היא חברת הסייבר היחידה, שנבנתה עבור כוח העבודה המרוחק. באמצעות מסרים ברורים, מוסיקה דרמטית, צילום אמנותי, אפיון מגוון והחיבור בין משרד, טבע ובית, אנו מציבים את SentinelOne כמותג הטכנולוגיה של העתיד".

SentinelOne היא אחת מחברות הסייבר המתמחות באבטחת תחנות קצה, המובילות בישראל ובעולם. החברה, שנוסדה ב 2013 על ידי שני ישראלים, בהם המנכ"ל המכהן תומר וינגרטן, הינה כיום במעמד יוניקורן לאחר 4 סבבי גיוס, האחרון התקיים בפברואר 2020. החברה מעסיקה מעל 500 עובדים בישראל ובעולם באתרים שונים, מעל 3,500 לקוחות ביניהם בנקים, חברות קמעונאיות, חברות מזון, בתי חולים ועוד. ייחודה הוא בפטנט שפיתחה לזיהוי התנהגויות באמצעות בינה מלאכותית, המאפשר זיהוי ומניעת מתקפות סייבר בזמן אמת על כל מכשיר או מחשב קצה, החל ממחשבים ניידים, IOT ועד למחשוב ענן. הפתרון מנוהל באופן נוח מהענן, ומספק הגנה מלאה גם אם מחשבי הקצה מנותקים מהרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully