וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עזר: העיריות יעצרו את דרישות תשלומי הארנונה העסקית

1.10.2020 / 16:27

קריאתם הדחופה של חברי ועדת הכספים, בהובלתה של ח"כ קרן ברק, נענתה בחיוב והעיריות הונחו לדחות את הדרישות לעסקים שנפגעו ב-25 אחוז ומעלה מהמחזור

בווידאו: קיש מודה בכישלון בייצור מגבלות ומתייחס לאיסור הפגנות בשיירות/צילום: ערוץ כנסת

הסגר השני המוטל על אזרחי המדינה החריף את מצוקתם הכלכלית של רוב בעלי העסקים בארץ. אחד הקשיים הכלכליים העיקריים הוא תשלומי הארנונה העסקית הגבוהים במיוחד - בתקופת משבר כלכלי קשה זה, על מנת לעזור לעסקים החיוניים ולהמשך קיום הכלכלה, היה צורך מיידי לעצור אותם.

לשם כך, ביום ג' (29.09.20) פנתה ח"כ קרן ברק, יו"ר ועדת העסקים הקטנים והבינוניים - ועדת משנה לועדת הכלכלה - והחתימה את כל חברי ועדת הכספים, בפנייה לשר האוצר ישראל כץ, שר הכלכלה עמיר פרץ ולשר הפנים אריה דרעי, בדרישה להנחות באופן מיידי את הרשויות המקומיות לא להוציא דרישת תשלום ארנונה עסקית לעסקים אשר נפגעו ב-25% ומעלה מהמחזור שלהם עד סוף השנה, בהתאם להחלטת הממשלה מספר 401 מתאריך 21/09/2020. הבקשה נענתה היום, ובעלי העסקים מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר משרד הכלכלה ולהתחיל את הליך הרישום לקבלת הפטור לארנונה העסקית.

סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ קרן ברק: "אני מודה ומברכת את השרים שנענו לדרישתי ולדרישת חברי ועדת כספים לעצור את הדרישה לתשלום ארנונה עסקית ופונה לבעלי העסקים להרשם עוד היום לקבלת הפטור. אני אמשיך להילחם על מנת שהעסקים הקטנים והבינוניים יצליחו לצאת מהמשבר שפקד אותנו. כיו"ר ועדת העסקים הקטנים והבינוניים, ועדת המשנה לוועדת הכלכלה וכנציגת העצמאיים בכנסת אמשיך לשאול שאלות, לדרוש תשובות, ולמצוא פתרונות על מנת לסייע לעסקים הקטנים והבינוניים בהתמודדותם עם משבר הקורונה וכן לחיזוקם בעת שגרה, זו המחויבות שלי, ובעזרת השם נעשה ונצליח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully