וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אלי רוזנברג הוא בעל השליטה החדש באל על

מיכל רז-חיימוביץ'

2.10.2020 / 14:24

מחברת "כנפי נשרים תעופה" נמסר כי "נשיב את אמון הלקוחות בחברה ובשיתוף העובדים נעלה אותה מחדש על מסלול ההמראה"

טיסת אל על, הטיסה המסחרית הראשונה מישראל לאבו דאבי נחתה, 31 באוגוסט 2020. ., רויטרס
בעלים חדש, פנים חדשות לחברה? אל על/רויטרס, .

כעת זה סופי: אלי רוזנברג בן ה-26 קיבל היתר השליטה מהמדינה באל על. כפי שפורסם ב"גלובס" המדינה שמודעת לכך שרוזנברג הצעיר הוא חסר ניסיון עסקי וניהולי קבעה כי האישור מותנה במינוי דירקטורים ומנכ"ל בעלי ניסיון של חמש שנים לפחות בעלי ניסיון ניהולי בתחום או בכירים לשעבר בחברה ציבורית.

מחברת "כנפי נשרים תעופה" נמסר כי "נשיב את אמון הלקוחות בחברה ובשיתוף העובדים נעלה אותה מחדש על מסלול ההמראה", ואכן כדאי שזה ייעשה מהר מאוד, אחרי שאלפים רבים לא קיבלו עדיין את ההחזר הכספי שלהם על טיסות שבוטלו, בשעה שהמועד האחרון היה ה-1 באוקטובר לפי החוק.

אחרי סאגה שכללה ירידה לפסים ציניים ואישיים נגד רוזנברג מצד כנפיים בעלת השליטה באל על עד לאחרונה כעת השליטה תעבור לידיו. בהנפקה הציבורית רכש רוזנברג מניות שמקנות לו שליטה בשיעור של 43% בכ-107 מיליון דולר.

"עם קבלת ההיתר תפנה "כנפי נשרים תעופה" לאל על באופן מיידי במטרה להחליף את דירקטוריון החברה ולאפשר לה להתחיל לנהל את החברה תוך קביעת סדרי עדיפויות הנחוצים להבראתה. בכוונת "כנפי נשרים תעופה" למנות לדירקטוריון אל על אנשי מקצוע מובילים ובעלי ניסיון משמעותי מתחומי הפיננסים, המשפטים, התעופה והביטחון. אנו מתכוונים לפעול באופן מיידי לגיוס חוב של 250 מיליון דולר נוספים מהבנקים, בערבות מדינה בהיקף של 75%".

בתזמון אומלל למדי אל על החלה להפעיל טיסות נוסעים ליוון בימים האחרונים בשעה שמתווה התעופה המקומם לא מתיר לנוסעים לצאת מישראל, למעט לאלו שהספיקו לרכוש כרטיס טיסה עד ה-25 בספטמבר. מטוסי ארקיע, אל על וישראייר וגם אלו של חברות התעופה הזרות ילכו ויתרוקנו ככל שהזמן יחלוף בשעה שהנוסעים לא יכולים לרכוש כרטיסים, וכך, הטיסות שרק חודשו ייאלצו להפסיק. זמן טוב לבנות מחדש את אמון הנוסעים, וכדאי להתחיל בכך שכספם יושב להם, לכולם בלי יוצא מן הכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully