וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם קונים אונליין? ובכן, אתם בבית והתשובה בהתאם

4.10.2020 / 10:51

על נתוני הצריכה של PayPal מ-27 מדינות, קטגוריות הגינון ועיצוב הבית הן הצומחות ביותר בקניות אונליין בישראל: "עיקר הפוקוס עבר להשקעה בבית, בגינה ובעיצוב המרחב הפרטי"

בווידאו: המשטרה נערכת לאכיפת הגבלות הסגר בסוכות/צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: איתי עמרם

נתונים חדשים שמפרסמת חברת PayPal על הצריכה ב-27 מדינות באפריל האחרון, בו מרבית אזרחי העולם שהו בסגר, ממחישים את ההיערכות לשהות ממושכת בבתים של הצרכנים. קטגוריות הקניות שצמחו בצורה המשמעותית ביותר בישראל הן ציוד גינה, מוצרים לתינוקות, תוספי תזונה, ספרים, חפצים לבית, רהיטים וצעצועים. הקטגוריות המובילות הן עדיין אופנה, גיימינג וקוסמטיקה, מה שממחיש כי גם בתקופת הסדר הרגלי הקניות של הצרכנים לא השתנו לחלוטין.

"במידה רבה, הקניות שלנו משקפות את מה שמעסיק אותנו ואת רוחה של התקופה שבה אנו חיים" אומר אפי דהן, מנהל אזור ישראל, מזרח ומרכז אירופה ב-PayPal. "הנתונים של חודש אפריל מציגים נקודה בזמן שבה מאות מיליוני קונים ברחבי העולם חלקו מכנה משותף אחד מובהק ונשארו בביתם. הייתה זו תחילתה של תקופה שבה עיקר הפוקוס עבר להשקיע בטיפוח העשרה עצמית וקפיצה משמעותית בהשקעה בבית, בגינה ובעיצוב המרחב הפרטי".

עשה זאת בעצמך: עציצים תלויים. דנה מאירזון
אם לא עובדים בחוץ, נעבוד בבית/דנה מאירזון

לצד העובדה שהישראלים ממשיכים לקנות באתרים מחו"ל, ב- PayPal מזהים צמיחה של הזירה המקומית. "בישראל, כמו במדינות רבות אחרות, אנחנו רואים שתחושת האחריות לתמוך בעסקים מקומיים, בכלכלה המקומית ובקהילות מקומיות הולכת למתעצמת. המגמה הזו משתקפת גם בנתונים שלנו", אומר דהן. "בעבר הקמת חנות אונליין נחשבה למותרות, או לפרויקט של רשתות גדולות. היום בעלי העסקים מבינים שהם חייבים להתחבר למסחר המקוון, לא רק בשביל לשרוד אלא בשביל לנצל הזדמנויות, להגיע לשווקים חדשים ולהתרחב. זה נכון גם לעסקים שכונתיים, שבאמצעות הכניסה לעולמות הדיגיטליים יכולים להתחבר יותר לקהילה בתוכה הם פועלים. עסקים שיידעו לבצע את המעבר לעולם המקוון יוכלו לשרוד את המשבר".

כחצי שנה מאז פרוץ מגיפת הקורונה, תעשיית האיקמורס העולמית וגם המקומית ממשיכות לצבור תאוצה בקצב מהיר מאי פעם. מדיניות הריחוק החברתי, ההסתגרות, וההגבלות הפיזיים-גיאוגרפים תורגמו לפתיחה של ערוצי תשלום דיגיטליים, כאשר ברבעון האחרון הצטרפו 21.3 מיליון משתמשים חדשים ל-PayPal, עלייה של 137% במספר הלקוחות שהגיע ל-346 מיליון לקוחות ברחבי העולם.

הדו"ח של PayPal כולל את השווקים הבאים: ישראל, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, קולומביה, צרפת, גרמניה, בריטניה, הודו, אירלנד, איטליה, יפן, הולנד, פולין, פורטוגל, סינגפור, ספרד, שוודיה, ארה"ב, איחוד האמירויות, דרום אפריקה, מקסיקו, ארגנטינה, צ'כיה, יוון, הונגריה והונג קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully