וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ציוץ של טראמפ: הבורסה נצבעה באדום

עודכן לאחרונה: 6.10.2020 / 23:00

הנשיא שחזר לבית הלבן צייץ כי דחה את הצעתה של ננסי פלוסי לסיוע בסך 2.4 טריליון דולר: "מיד אחרי שננצח אעביר מענק". נאסדק ירד מידית באחוז וחצי, גם דאו ג'ונס ירד ביותר מאחוז

בווידאו: טראמפ שוחרר מבית החולים וחזר לבית הלבן/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חזר לבית הלבן ולא בזבז זמן לפני שטלטל את השווקים. וול סטריט דשדש היום (שלישי) בין ירידות לעליות קלות, צבר מומנטום חיובי, ואז הגיע הציוץ הזה.

הנשיא הודיע כי השהה את השיחות עם הדמוקרטים "עד אחרי הבחירות" בעניין תמריצים נוספים בעקבות הנזק הכלכלי של הקורונה. "מיד אחרי שאנצח נעביר מענק עצום כדי לסייע לאמריקנים ולעסקים הקטנים שעובדים קשה".

טראמפ האשים את ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים, בכך שהיא רוצה להקצות 2.4 טריליון דולר "למדינות דמוקרטיות שאינן מנוהלות היטב וסובלות מפשיעה" ולא לקורונה. "הצענו 1.6 טריליון דולר וכרגיל, היא לא מנהלת מו"מ בתום לב. דחינו אותה".

השווקים הגיבו בקיצוניות. נאסדק עבר מעליות לירידה של כ-1.5 אחוזים ודאו ג'ונס ירד ב-1.1 אחוזים. כל זאת, בנוסף לאזהרתו של נשיא הפד ג'רום פאוול, שקרא לקונגרס להמשיך לתמוך בשווקים ואמר: "הפד לא תמיד יוכל להזרים כספים לשוק. יש עוד דרך ארוכה עד להתאוששות מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully