וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תשתף פעולה עם פינטק ישראלי

8.10.2020 / 9:48

CoinMama, המאפשרת דרך פשוטה לרכישת מטבע ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים באופן מקוון באמצעות כרטיס חיוב, השיקה מיזם משותף במסגרתו ניתן יהיה להשתמש בה דרך Apple Pay

שגיא בקשי. CoinMama,
שגיא בקשי, מנכ"ל CoinMama/CoinMama

חברת Coinmama מרמת-גן השיקה מיזם משותף חדש עם ענקית הטכנולוגיה Apple. שירות Apple Pay הוא שירות קל לתשלום וארנק דיגיטלי. חברת הפינטק מרמת-גן, בניהולו של שגיא בקשי, מאפשרת דרך פשוטה לרכישת מטבע ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים באופן מקוון באמצעות כרטיס חיוב, כרטיס אשראי או העברה בנקאית, כמו גם מכירת ביטקוין. מהיום זה אפשרי גם באמצעות Apple Pay.

הקהילה הגדלה של Coinmama מונה היום למעלה מ-2 מיליון משתמשים ב-188 מדינות ברחבי העולם. אמצעי התשלום המאובטח של אפל עובד עם מכשירי אפל ומאפשר לבצע רכישות מאובטחות ללא מגע בחנויות, באפליקציות ובאינטרנט. Coinmama היא חברה טכנולוגית המייעלת את תהליך הקנייה הבטוחה, מוסיפה אפשרויות תשלום חדשות, ובונה שותפויות עם מפתחי ארנקים כדי לתמוך במשימתה לפשטות ונגישות של ביטקוין.

מטבע הביטקוין הושק לפני כ-10 שנים בשווי של כ-10 סנט והיום מטבע הקריפטו הפופולארי כבר הגיע לשווי של יותר מ-10,000 דולר. מי שהשקיע במטבע בתחילת הדרך ולא מכר הפך למיליונר בפרק זמן קצר יחסית. ברחבי העולם ובמיוחד בארה"ב מטבע הקריפטו הופך ליותר ויותר מקובל ולאחרונה המשרד לפיקוח על המטבע במשרד האוצר האמריקאי (OCC) פרסם נייר עמדה שבו נקבע שכל בנק בארה"ב יוכל להחזיק ולסחור במטבעות דיגיטליים, שהבולט שבהם הוא הביטקוין.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully