וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשישים חווים בדידות וניתוק ויש דרך לעזור להם ולהרוויח

8.10.2020 / 13:39

לא רק הקורונה: "בשיבה בריאה", שמעניקה שירותים רב מקצועיים לבני הגיל השלישי, הקימה קרן ראשונה מסוגה בארץ לתמיכה ביזמים בתחילת דרכם בתחום השירותים לקשישים, שיוצאת לדרך עם סכום התחלתי להשקעה של 500,000 שקל

בשיבה בריאה. יחצ,
"בשיבה בריאה" - כדי שהם לא יהיו בודדים/יחצ

תקופת הקורונה חשפה את מצבם הפגיע של הקשישים בישראל החווים בדידות ותחושת ניתוק ממשפחותיהם ומהסביבה כולה. הטיפול בקשישים הפך למאתגר יותר וישנו צורך במציאת פתרונות טכנולוגיים, רפואיים וחברתיים שישמשו את הקשישים ואת המטפלים ובני משפחותיהם. חברת "בשיבה בריאה" שמעניקה שירותים רב מקצועיים לבני הגיל השלישי הקימה קרן ראשונה מסוגה בארץ לתמיכה ביזמים בתחילת דרכם בתחום השירותים לקשישים. הקרן, לזכרו של שלמה אילן, יוצאת לדרך עם סכום התחלתי להשקעה של 500,000 שקל.

מרכז "בשיבה בריאה - בית אבות בבית" שהקימה הגרונטולוגית ד"ר אמירה פז יחד עם בן זוגה הגריאטר, ד"ר רון בן יצחק, מציע אופציה אחרת לקשישים ומספק להם שירותים רפואיים, נפשיים ורוחניים בביתם, שמהווים חלופה לבתי האבות. מדובר במיזם חדשני עם חזון טיפולי שנותן מענה פרונטלי ודיגיטלי רחב היקף לחברי הקהילה ומשפחותיהם שעלותו מזערית לעומת בתי האבות והדיור המוגן. בחודשי הקורונה קשישים רבים הצטרפו למיזם בעידוד בני משפחותיהם, שמקבלים אף הם ליווי מקצועי על ידי הצוות שמסייע להם גם בטיפול בביורוקרטיה וגם באופן האישי מול הוריהם שחווים את תהליכי הזקנה בצורות שונות.

מנכ"לית ומייסדת "בשיבה בריאה", ד"ר אמירה פז מסרה כי "הקרן תסייע ליזמים בשלבים הראשונים של כתיבת תכנית עסקית, בדיקת שוק ורישום משפטי. הקרן החדשה מציעה ליזמים בעלי רעיון עסקי בחינת הרעיונות וייעוץ מאנשי מקצוע מנוסים בתחום הגריאטריה והגרונטולוגיה הפיננסית"
יזמים המעוניינים בסיוע בפיתוח הרעיון העסקי שלהם מוזמנים לפנות במייל - amira@healthyaging.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • קשישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully