וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי

15.10.2020 / 0:49

שבוע גדוש מינויים במשק, כולל מנכ"ל חדש לגולן טלקום, שוק הדרושים מתעורר, קים אור אזולאי באמירויות ואפילו פארק פרפרים חדש ביוזמת חברת קליל. כל מה שקרה ועוד יקרה השבוע

קים אור אזולאי/שרית & לורנס

מינויים

לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית, מינויים חדשים לבעלי תפקיד במכללה האקדמית כנרת. ד"ר יעל דובינסקי תהיה ראש המחלקה להנדסת תוכנה, מחליפה את פרופ' עמיר תומר. ד"ר אפרים אהרוני- ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מחליף את ד"ר יותם פלד. ד"ר הילה צבן - ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות מחליפה את ד"ר אלון גלבמן. עלי בכרי- ראש תחום לימודי עברית במכינה, מחליף את אתי כהן. פרופ' מוחמד עכאשה - ראש חטיבת פיסיקה בבית ספר להנדסה - מחליף את ד"ר אורי בן יעקב.

משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' מרחיב את הפעילות בתחומי הפינטק, הרגולציה הפיננסית והקמת מבני השקעה - ומצרף כשותף במחלקה המסחרית את עו"ד אהד מיכאל. כמי שהיה היועץ המשפטי הראשי של חברות פיננסיות מובילות וחברות פינטק גלובליות, מיכאל מביא עמו ניסיון רב-תחומי וגלובלי בתחום הרגולציה הפיננסית, רישיונות חוץ בנקאיים, ליווי וייצוג של חברות הזנק וחברות פינטק (לרבות בטכנולוגיות מבוססות בלוקצ'ין ), ליווי והקמה של קרנות השקעה וקרנות הון סיכון וכן ליווי שוטף של תאגידים מסחריים ותאגידים מפוקחים ובכלל זה ליווי חברות בעת התוויית האסטרטגיה העסקית ובשים לב לצרכים הרגולטוריים השונים. לקוחותיו של עו"ד אהד מיכאל כוללים חברות הזנק, חברות פינטק בתחום הבלוקצ'יין, חברות מסחריות, גופים פיננסים המספקים שירותי ברוקראג' וניהול תיקים, חברות המספקות אשראי חוץ בנקאי, קרנות השקעה, קרנות חוב, ולקוחות המעוניינים בהגשת רישיונות למתן שירותים פיננסים חוץ בנקאיים.

אוהד מיכאל. יחצ,
אוהד מיכאל/יחצ

הדס ביטרן, ראש קבוצת הבריאות במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מונתה כחברת דירקטוריון של SNOMED, הארגון הבינלאומי לטרמינולוגיה רפואית. זהו ארגון ללא מטרות רווח הקובע את הסטנדרטים עבור מידע רפואי ברוב העולם ובשפות שונות. ביטרן היא הישראלית הראשונה אי פעם שמונתה לדירקטוריון החברה והיא תבצע את התפקיד בהתנדבות, לצד עבודה במיקרוסופט, יחד עם עוד 6 חברי וחברות דירקטוריון. מיקרוסופט בירכה על תרומתה הרבה של ביטרן לקהילה.

לביטרן יש מומחיות בבניית מוצרים המשלבים בינה מלאכותית, ובטכנולוגיות בתחום הבריאות ומדעי החיים. היא אחראית על מוצרים מובילים במיקרוסופט העולמית, המשרתים עשרות מיליוני לקוחות. בחודשים האחרונים השיקה קבוצת הבריאות במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח בראשותה את בוט הקורונה, המסייע לתת מענה אמין ומהיר למטופלים, ולהפחית עומס מצוותי הרפואה. בנוסף, בנתה הקבוצה מערכת שנועדה לעזור באיתור מועמדים לתרומת פלזמה עבור חולי קורונה, לספק להם מידע, לבצע סינון ראשוני של תורמים פוטנציאלים על פי קריטריונים קליניים, ולהפנות את המועמדים לתרומה למרכזי איסוף פלזמה קרובים. קבוצת הבריאות אחראית גם על תחום הניסויים הקליניים ומפתחת טכנולוגיות מבוססות אינטליגנציה מלאכותית, שמחברות בין מטופלים, רופאים וארגוני בריאות לבין ניסויים קליניים המתקיימים ברחבי העולם, במטרה לקדם את המחקר הרפואי. הקבוצה עוסקת גם בטכנולוגיות NLP, ולאחרונה השיקה אתText Analytics - פיתוח שיוביל לשיפור משמעותי של הטיפול בחולים, כמו גם ייעול של מערכות בריאות, על ידי אנליזה של טקסטים רפואיים.

לפני שהצטרפה למיקרוסופט מילאה ביטרן תפקידים בכירים ב-SAP, זאת לאחר שניהלה צוותי מו"פ ומוצרים בחברות סטארט-אפ. היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני מבית הספר למנהל עסקים קלוג באוניברסיטת נורת'ווסטרן בשיקגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הדס ביטרן. יחצ,
הדס ביטרן/יחצ

מינוי נוסף בהנהלת AIG ישראל - יפעת רייטר, מנכ"ל החברה, הודיעה היום כי עו"ד אסנת אופיר שדה תצטרף ל- AIG במהלך נובמבר ותתמנה לתפקיד סמנכ"ל הייעוץ המשפטי. במסגרת תפקידה תהיה עו"ד אופיר שדה אחראית על ניהול המערך המשפטי של החברה, הפעילות מול רשות שוק ההון, ניהול עורכי הדין החיצוניים, ניהול משאים ומתנים וגיבוש הסכמים, ניהול תביעות ייצוגיות וכדומה. מינוי עו"ד אופיר-שדה משלים את צוות ההנהלה הבכירה של AIG, בראשות יפעת רייטר.

עד למינויה כיהנה עו"ד אופיר שדה כשותפה במשרד עו"ד פירון ושות', במחלקת שוק ההון. במהלך השנים כיהנה במספר תפקידים בכירים, בהם ראש מטה מנכ"ל מנורה מבטחים, סמנכ"ל רגולציה, משפט ובקרה ומ"מ מנכ"ל בבית ההשקעות בקבוצת מנורה מבטחים וכן יועצת משפטית ברשות ניירות ערך. עם שחרורה מהצבא ובעבודתה הראשונה, שימשה עו"ד אופיר שדה כנציגת מכירות ביטוח חיים ב-AIG.

עו"ד אופיר שדה הינה בעלת תואר ראשון במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים בר"ג, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. יפעת רייטר, מנכ"ל AIG ישראל: "מינויה של עו"ד אופיר-שדה משלים את צוות ההנהלה הבכירה שלנו ומציב אותנו בעמדת זינוק מצוינת לשנים קרובות. ניסיונה הרב בתחום המשפט והרגולציה בישראל בכלל ובתחום הביטוח בפרט יהיה משמעותי מאד להמשך הצלחתה של החברה. אני מאחלת לה, ולנו, בהצלחה".

אסנת אופיר שדה. יחצ,
אסנת אופיר שדה/יחצ

מיה זיו-וולף (36) מונתה למנהלת מערך התקשורת והמיתוג בקבוצת דוראל. זיו-וולף מגיעה לתפקיד לאחר קריירה ארוכה בעולם התקשורת, עם תפקידים משמעותיים החל מכתבת, עורכת, מגישת טלוויזיה וכן בתפקידי ניהול ופיתוח תוכן. בתפקידה האחרון הגישה ברשת 13 את התכנית "העולם הבוקר". קודם לכן, עבדה בערוץ 10, שם הגישה את תכנית הבוקר "אור ומיה" ומשדרי חדשות שונים.במסגרת תפקידה בקבוצת דוראל תנהל את המערך התקשורתי של הקבוצה ואת אסטרטגיית המיתוג המקומית והבינלאומית.

קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת הינה מהחברות המובילות בתחום האנרגיה המתחדשת ותשתיות סביבתיות בישראל ובעולם והיא נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א לאחר הנפקה מוצלחת ביוני 2020. עיקר פעילותה של החברה מתרכז בייזום, פיתוח והקמת מתקני אנרגיה מתחדשת בארץ, בארה"ב ובאירופה והיא הזוכה המרכזית במכרז הראשון שפרסמה רשות האנרגיה הישראלית להקמת מתקנים פוטו-וולטאיים משולבי אגירת אנרגיה.

יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל: "מיה מצטרפת לצוות לאחר שנים ארוכות בעולם התקשורת וניסיון עשיר בתחום. אין לנו ספק שמיה תוביל את מערך התקשורת והמיתוג של החברה בהצלחה גדולה ותגיע יחד איתנו להישגים גדולים".

מיה זיו וולף. טל שחר,
מיה זיו וולף/טל שחר

מיכאל אוליאל (30) מונה לתפקיד מומחה פתרונות בכיר בהיטאצ'י ונטרה ישראל, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י. בתפקידו הקודם, אוליאל שימש במשך 5 שנים כמהנדס בכיר בחברת Dell EMC והיה אחראי על ניהול תשתיות מערכת האחסון. במסגרת תפקידו הנוכחי, אוליאל יהיה אחראי על ליווי טכני מלא של תהליכי מכירת מוצרי החברה ללקוחות. במהלך שירותו הצבאי, אוליאל שירת במשך 4 שנים ביחידת ממר"ם. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז ללימודים אקדמיים.

מיכאל אוליאל. אלישר,
מיכאל אוליאל/אלישר

דירקטוריון סלקום אישר את המלצת מנכ"ל סלקום, אבי גבאי, ומינה את אילן סיגל לתפקיד מנכ"ל גולן טלקום. סיגל ישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי בקבוצת סלקום וחבר בהנהלת סלקום. סיגל ייכנס לתפקידו בתחילת 2021.

אילן סיגל, 44, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים. סיגל נמצא כבר 20 שנים במוקדי עשייה וקבלת החלטות בשוק התקשורת, כשבחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק של פלאפון ובשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes ובזק בינלאומי בנוסף על תפקידו בפלאפון. לפני כן כיהן במגוון רחב של תפקידים בקבוצת בזק במשך 10 שנים, כשבתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף השיווק של החברה. בין הישגיו של סיגל, העברת פלאפון לאסטרטגיית צמיחה ומהפכת הדיגיטל בחברה, השקת הIoT-, הובלת השקת דור 5 בפלאפון, מהלכים והובלת השקת yes פלוס על פלטפורמת אפל ואנדרואיד.

אבי גבאי בירך על הצטרפותו של סיגל לקבוצת סלקום. "אילן הוא מהמנהלים הטובים והמוכשרים בענף התקשורת, ומהיכרות אישית אתו אני משוכנע שהוא יקפיץ את גולן טלקום ויביא אותה למקומות חדשים. אילן סיגל, אמר כי "לאחר 14 שנה בקבוצת בזק, מתוכם חמש שנים כסמנכ"ל בחברות הבנות, אני נרגש לקראת המעבר לקבוצת סלקום, להביא מהניסיון והידע משוק התקשורת, ולהוביל את גולן טלקום לצמיחה ושיאים חדשים. ברצוני להודות באופן אישי לרן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי על האמון שנתן בי ועל שנים רבות של עבודה משותפת ומקצועית".

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

אורן רוזנפלד מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת האופנה Adika. במסגרת תפקידו יוביל רוזנפלד את מערך הכספים והתפעול של החברה בהתאמה למטרות ולפעילויות, הן בישראל והן בפעילותה הבינלאומית של החברה. לדברי רועי הסל, מנכ"ל Adika: "אני מברך על הצטרפותו של אורן רוזנפלד לחברה. אנו נמצאים בתקופה מאתגרת, ואני סמוך ובטוח שהידע המקצועי והניסיון הרב שאורן צבר לאורך השנים, יהוו תוספת משמעותית לפעילות הענפה של חברה בישראל ובעולם". רוזנפלד (43) נשוי +3 , בוגר מגמת חשבונאות, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. בתפקידיו האחרונים שימש כסמנכ"ל הכספים בחברות האונליין Songo, Affilomania ו-Click Me in מקבוצת Ironsource, ולפני כן כסמנכ"ל כספים של חברות נדל"ן פרטיות וציבוריות ושימש כדירקטור בחברות נסחרות בתל אביב.

אורן רוזנפלד. עידן מלכה,
אורן רוזנפלד/עידן מלכה

סבב מינויים גם בחברת Fyber העולמית המפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידאו במובייל ועוזרת למפתחי אפליקציות למקסם את ההכנסות שלהם. גל אביב, ששימש עד לאחרונה כסגן נשיא בכיר לטכנולוגיה, מונה לתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) של החברה. אביב, שמוביל את מחלקת המחקר והפיתוח של Fyber, הצטרף לחברה ב-2013 והתקדם לתפקיד הטכנולוגי הבכיר ביותר. בנוסף, איתי כהן, ששימש עד לאחרונה כמנהל תחום האסטרטגיה הגלובלית בחברה, מונה לסגן נשיא לשיווק ואסטרטגיה. כהן, שמוביל את תחומי השיווק והאסטרטגיה של החברה בכל השווקים בהם היא פועלת בעולם, שימש בעבר כיועץ בחברת הייעוץ המובילה BCG והצטרף ל-Fyber לפני כשלוש שנים.

גל אביב עם איתי כהן. יחצ,
גל אביב/יחצ

חברת Teikametrics האמריקאית, הספקית המובילה בעולם של פתרונות אופטימיזציה לסוחרים ומותגים המנהלים חנויות במרקטפלייסים (Marketplaces) דיגיטליים, הודיעה על רכישת חברת adjusti.co הישראלית, המספקת שירותי Market Intelligence וניתוח שוק בזמן אמת עבור פלטפורמות מסחר דיגיטליות שונות. באמצעות רכישה זו תרחיב Teikametrics את יכולותיה ותאפשר למשתמשים לקבל תובנות מעמיקות על השוק, ומודיעין תחרותי על סוחרים ומותגים אחרים. בנוסף, באמצעות שילוב המידע שאוספת adjusti.co, תוכל לשפר את יכולות אלגוריתמי הפרסום מבוססי בינה מלאכותית של החברה. שירותי ה-Market Intelligence יהוו חלק מ-FlyWheel 2.0, הדור הבא של פלטפורמת ה-SaaS של Teikametrics, אשר זמינה כעת למשתמשים בגישה מוקדמת. adjusti.co הוקמה על ידי אלון מלצוב ואור נורי בשנת 2018 בוגרי תכנית Zell ליזמות של המרכז הבינתחומי הרצליה. השניים הכירו בתכנית ומיד לאחר סיומה החלו בגיוס לקוחות ברחבי ארה"ב ואירופה. adjusti.co פעלה במתכונת Bootstrap והמשיכה להתרחב במהלך השנים עד למכירתה ל-Teikametrics. כחלק מהעסקה, אלון מלצוב ושותפו להקמת החברה, אור נורי יצטרפו ל-Teikametrics לתפקידי ניהול בכירים.

"ההצטרפות ל-Teikametrics היא מרגשת מאוד עבורנו" אמר אלון מלצוב, מנכ"ל adjusti.co. "אנחנו מאמינים כי שימוש בנתוני Market Intelligence יביא לשיפור האופטימיזציה של המרכיבים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק למסחר אלקטרוני. הטמעת המידע ויישום אלגוריתמי בינה מלאכותית ו-Machine Learning הם המפתח לייצור ערך משמעותי נוסף מכמויות המידע האדירות שנאספות על ידי המערכת שפיתחנו ב-adjusti.co".

אלון מלצוב ואור נורי. יחצ,
אלון מלצוב ואור נורי/יחצ

מליאת המועצה האזורית באר טוביה אישרה לאחרונה את מינויו של שמעון בינון לתפקיד מנכ"ל המועצה. שמעון, ילד אוקטובר 1953, נשוי, אב לשלושה ילדים, סב לחמישה נכדים ומתגורר במזכרת בתיה. הוא בוגר תואר ראשון במדעי מדינה ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת בר אילן. בין תפקידיו הרבים: היה מזכיר המועצה גזר, שמקבילה בגודלה לבאר טוביה, כיהן 7 שנים כחבר הוועדה הממונה בטייבה, כיהן שבע שנים כנציג ציבור בבית הדין לעבודה וכיהן כארבע שנים ברשם האגודות השיתופיות.

ראש המועצה האורית באר טוביה, קובי אביבי: "בחרנו באדם בעל כישורים וידע רב שיתרום לקידום ולפיתוח המועצה שלנו. אני מאחל לשמעון הצלחה רבה אל מול האתגרים של המועצה שלנו בשנים הקרובות".

שמעון בינון מנכ"ל באר טוביה. יחצ,
שמעון בינון/יחצ

קמפיינים

רשת נעלי SCOOP החליטה לעונת חורף 2021 לבחור את פרנזנטורים/ות לילדים, עפ"י ערכים נוספים: תלמידים המצטיינים בלימודים ופעילים למען הקהילה. מי שנבחרה מתוך עשרות ילדים, היא אוריה וליקסון, בת ה-10, תלמידת כיתה ה', בבית הספר אהבת ציון בתל-אביב. תלמידה מצטיינת, דוברת אנגלית ופעילה למען חיות. אביה של וליקסון הוא האדריכל גיא וליקסון בעלים של "וי סטודיו אדריכלים" - סטודיו בוטיק לאדריכלות ועיצוב פנים.

וליקסון סיפרה שהתחביבים שלה הם לטפל בכלבים ולצייר. כמו כן אמרה על התפקיד החדש: "שמחה שנבחרתי כפרזנטורית הילדים של רשת סקופ, ומקווה שאסע גם לדובאי לצלם את קמפיין חורף 2021 עם הפרזנטורים ליאור וספיר נרקיס". הקמפיין של רשת סקופ בכיכובה של אוריה וליקסון יעלה בתחילת חודש נובמבר 2020, בתקציב של 150 אלף שקל, תחת הסיסמא: "בסקופ מצטיינים" ויכלול שלטים חוצות, דיגיטל ופעילות ברשתות החברתיות.

אוריה וליקסון. שי יחזקאל,
אוריה וליקסון/שי יחזקאל

השחקנים הצעירים והמבטיחים קים אור אזולאי ועמית הכטר, כוכבי סדרת הריגול "ספיידרס" מבית ניקולודיון/טין ניק הם הראשונים לככב באמירויות. הסדרה בכיכובם של השניים אשר משחקים אחים, תשודר בניקולודיאון ערבייה (שכבר הספיקו לקדם אותם ברשתות החברתיות) ותדובב לשפה הערבית. אל תתפלאו כשהם יהפכו במהרה לאהובים על ילדי האמירויות.

דרושים

  • בחברת ארמיס ממשיכים לגייס עובדים, לגדול ולהתפתח. "בחודשים האחרונים קלטנו עשרות עובדים, כולל הכשרה מרחוק בהתאם למצב. כרגע פתוחות אצלנו כ-30 משרות, בעיקר למפתחי בקאנד, פולסטאק ודבאופס, מכירות ועוד", אומרים בחברה ומדגישים כי "מקור הגיוס העיקרי והמשמעותי בחברה הוא 'חבר מביא חבר'. אנחנו שמים דגש גדול מאוד על האנשים שמצטרפים אלינו. חשוב לנו לשמר את התרבות הארגונית הייחודית שלנו ובכך שעובדים ממליצים על חברים שלהם זה עוזר לנו לשמר את ה-DNA שיצרנו. בשוק התחרותי של היום זו הדרך הטובה ביותר להגיע לטאלנטים, וזה למעשה מצב של win -win: גם החברה מצליחה לגייס אליה את העובדים האיכותיים ביותר מבחינה מקצועית ואישיותית וגם העובד זוכה לעבוד עם חברים שלו, ולתגמול על ההשתתפות שלו במאמצי הגדילה של החברה". ארמיס הינה החברה הראשונה להציע פלטפורמת אבטחה לחברות, והיחידה אשר מתמודדת עם מרחב האיומים של מכשירי IoT ללא מערכות הגנה מובנות. בינואר 2020 נמכרה ארמיס בשווי של כ-1.1 מיליארד דולר לקרן אינסייט פרטנרס. ארמיס מעסיקה קרוב ל-350 עובדים בתל אביב, פאלו אלטו, גרמניה, בריטניה, סינגפור ואוסטרליה. https://www.armis.com/about/careers/
  • מרכז הפיתוח של פייסבוק ישראל ממשיך לגייס גם בימים אלו ומציע עשרות משרות פתוחות. בין המשרות המוצעות ניתן למצוא מנהלי פיתוח מנוסים, מהנדסי תוכנה עם התמחות ב-front end, מעצבי מוצר בתחומים של חוויית משתמש, מנהלי מוצר בעולמות של B2C עם ניסיון בפיתוחים למשתמשי קצה, מהנדסי נתונים, אנליסטים ועוד. בנוסף, פייסבוק גם מגייסת סטודנטים למשרות התמחות בתחומים של עיצוב מוצר, עיבוד נתונים והנדסת תוכנה. ראיונות הקבלה, תהליכי הקליטה וההכשרה של עובדים חדשים נערכים מרחוק ונמשכים מספר שבועות. כל עובד חדש יקבל לביתו את כלל הציוד הנדרש לעבודה מרחוק. ניתן למצוא את רשימת המשרות המלאה באתר Facebook Careers
  • חברת הענן הישראלית אקס ליבריס היא חברה מתחום ה-EdTech שמפתחת מערכות לניהול והנגשת ידע עבור סטודנטים וחוקרים ועובדת עם למעלה מ-7,500 אוניברסיטאות ומכללות ברחבי העולם. החברה ממשיכה לגייס עובדים גם בימים אלו ומציעה מספר משרות בתחום ה-Cloud וה-Dev-ops, לצד תפקידי פיתוח בעולמות הבינה מלאכותית, הנדסת בדיקות ותמיכה טכנית. אקס ליבריס מעסיקה למעלה מ 1,000 עובדים בארץ ומחוצה לה וגייסה עשרות עובדים מפרוץ משבר הקורונה. החברה התאימה את פעילותה לנסיבות שהשתנו - תהליך הקבלה והקליטה לתפקיד נערך כולו במתכונת וירטואלית ועובדי החברה רשאים לעבוד מהבית. משרדי החברה ממוקמים בירושלים. ניתן למצוא פרטים נוספים אודות המשרות הפתוחות באתר החברה.
  • חברת Pcysys (פסייסיס), אשר גייסה רק החודש (ספטמבר) 25 מיליון דולר, מגייסת בימים אלו עובדים ליותר מ-20 משרות פתוחות בארץ. בין התפקידים הפתוחים: מהנדסי פיתוח תוכנה - בכירים וזוטרים, תפעול, שיווק דיגיטלי ותוכן שיווקי, ניהול לקוחות, ניהול שיתופי פעולה וארועים, ועוד.
  • ניתן לראות את כל המשרות ולהגיש מועמדות ב: https://www.pcysys.com/careers/#open-positions
  • חברת פרימטר 81, אשר גייסה רק בחודש שעבר (אוגוסט) 40 מיליון דולר, מגייסת בימים אלו עובדים ליותר מ-15 משרות פתוחות בארץ. בין התפקידים המבוקשים בתחום הפיתוח: backend, frontend, agents, webmaster, ובכלל זה גם ראשי צוותים. בנוסף, מחפשים בחברה business operation manager, Product design and marketing designer, conversion rate optimization manager, demand gen manager, ppc senior account manager, ו- Business analyst.
  • https://www.perimeter81.com/start/careers/
  • ב-HOT, חברת התקשורת המובילה בישראל, עשרות משרות למוקדי השירות והמכירה של החברה הפזורים ברחבי הארץ וכן מגוון משרות פתוחות בהן: תפקידי מטה, אנליזה, שיווק, תחזוקת רשת ועוד. כמו כן,HOT הייתה חברת התקשורת היחידה בישראל שבמהלך תקופת הקורונה לא הוציאה עובדים לחל"ת, לא פגעה בהיקף עבודתם ושכרם לא נפגע. ניתן לשלוח קורות חיים לכתובת המייל: ombudsman@hot.net.il
  • בתנובה, חברת המזון הגדולה בישראל, עשרות משרות פתוחות במגוון תפקידים, בהם: תפקידי אחזקה (חשמל ומכונות), הפצה (נהגים), הנדסה, שיווק, תפעול וייצור, טכנולוגי מזון ועוד בכל הארץ. כמו כן, החברה מחפשת בימים אלו כ-30-40 משרות באזור הצפון ביניהן: מכונאי אחזקה, חשמלאי אחזקה, מפעילי מכונות, נהגים, עובדי ייצור מלגזנים ועוד. קורות חיים ניתן להגיש לכתובת המייל : jobs8@tnuva.co.il
  • חברת האינטגרציה וה-IT מלם תים, ממשיכה לצמוח ומגייסת למשרות מגוונות בכל רחבי הארץ.
  • הגיוסים הם לתחומי פיתוח התוכנה, התשתיות ותחומים מתממשקים, כמו: אנשי אבטחת מידע, אנשי סיסטם, מומחי אחסון, Help Desk, מפתחי JAVA , NET. DevOps, מנהלי פרויקטים ועוד. החברה מציעה לעובדיה אתגרים מקצועיים במתן פתרונות לארגונים המעניינים וחמים במשק. כמו כן, מספקת לעובדיה פיתוח מקצועי ואישי תוך דאגה לרווחת העובדים. למשרות הפתוחות לחצו כאן.
  • מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח מגייסת סטודנטיות וסטודנטים למגוון תפקידים בקבוצות הפיתוח השונות של החברה. בחברה מדגישים כי משרות סטודנט הינן בעלות השפעה משמעותית על המוצרים השונים, וכי לסטודנטים יש אפשרות לתרום ולהתקדם בתוך הארגון בצורה משמעותית. לצד זאת, מיקרוסופט מציבה את הלימודים במקום הראשון, ומאפשרת לעובדיה הסטודנטים להתמקד בלימודים לאורך כל השנה, ובמיוחד בתקופת המבחנים.

אקטואלי

בצל הקורונה, כאשר ידוע כי אחד מגורמי הסיכון הם עישון, סדנאות הגמילה מעישון עדיין אינן נחשבות חיוניות. מנכ"ל אלן קאר, שיגר מכתב ביום שלישי למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, ובו מחה על כך עבור המעשנים ועבור מערכת הבריאות שעבורם, מעשנים הנם חולים קשים פוטנציאליים

"זה אבסורד שלא ייאמן", כתב אשכנזי, "כי ידוע והוכח מחקרית שמעשנים נחשבים בקבוצת סיכון לחלות בקורונה באופן חמור וקשה, חולים אלה מקשים על פעילות מערכת הבריאות ולכן, כאשר מצמצמים את מספר המעשנים, מפחיתים את מספר החולים הקשים הפוטנציאליים, "הרי ישנם גורמי סיכון רבים לחלות בקורונה באופן קשה (מחלות רקע שונות) שעליהם איננו יכולים להתגבר, אך עישון מהווה גורם סיכון שניתן במהרה להיפטר ממנו ובכך, לדאוג שנגיע לחורף עם כמה שפחות חולים קשים פוטנציאליים, שיקשו על פעילות הצוותים הרפואיים ויגרמו לקריסת מערכת הבריאות. המטרה לנגד עינינו היא להגיע לחורף עם פחות מעשנים בישראל ובכך, כנראה גם עם פחות חולים".

רשת אלן קאר, נוסדה לפני 37 שנה ומאז מקיימת סדנאות גמילה מעישון מסביב לעולם ובמהלך 12 השנים האחרונות, גם בארץ. שיטת הגמילה ייחודית ובמהלך מפגש יחיד הנמשך שש שעות וחצי מגיעים להישגים לא מבוטלים. מרבית המשתתפים נגמלים. אשכנזי מעריך שיצטרפו אליו גורמים נוספים הן מתחרים, והן גורמים הנלחמים ללא קשר לקורונה, נגד עישון.

מקצועי

מגפת הקורונה הקפיצה את העולם הדיגיטלי על כל רבדיו. הסגר הנוכחי יצר ביקושי שיא לאביזרי צילום מקצועי בבית, עבור כמעט כל סוגי הקהל: עובדים מרחוק, אנשי מכירות, בלוגרים, וולוגים, מטפלים, וכל אחד שמעוניין להציג את מרכולתו לקהל הרחב ולמכור.

אבי גלעדי, מנכ"ל ובעלים של "פוטופריק", המובילה בישראל בתחום ציוד צילום, מסר כי מורגשת בשבועיים האחרונים עלייה של למעלה מ 30% בביקוש לאביזרי תאורה וצילום, המורגשים בעיקר בהזמנות באתר און ליין של החברה. עוד מוסיף גלעדי כי "כבר בתחילת הסגר יצאנו עם 'הערכה השלמה לצילום מקצועי בבית', אשר כוללת את כל האבזור הבסיסי הנדרש למי שמתחיל. הערכה כוללת: רקע, גוף תאורה וסאונד, והיא הוצעה בכמה כמות מחיר שונות, להתאמה אופטימלית של הצרכים המקצועיים והתקציב לכל לקוח".

כיום ברור לכולם, שכדי להיראות מקצועי, צריך לייצר סרטונים באיכות טובה, עם התאורה המתאימה והציוד הנכון. יחד עם זאת, כיום, מסבירים בחברת "פוטופריק", זה קל מתמיד, והציוד המוצע מתממשק עם הסמארטפון באמצעות אפליקציה, כך שכל אחד יכול לייצר מהבית, סרטונים באיכות מקצועית ובלתי מתפשרת.

הציוד הנדרש לצלם המתחיל

טלפון נייד עדכני (מהדגמים החדשים יותר) או מצלמה מהשנים האחרונות, כזאת שתיתן לנו גם
אפשרות לצילום וידאו באיכות hd לפחות. כעיקרון, ניתן לצלם הכל היום בטלפון נייד, באיכות שלרוב מספיקה לאתרי אינטרנט, כמובן שמצלמה ייעודית, תספק פתרון מקצועי יותר ואיכותי הרבה יותר.
רקע - רקע הוא הבסיס שצריך כדי לתת תחושה של צילום מקצועי. רקע לבן או כל צבע אחר יאפשרו לנו צילום נקי וסטרילי, אם נרצה גם ליצור כמה אפקטים או פשוט להיות במקום אחר ( סגר .... זוכרים ? ) בעבודה עם רקע ירוק, כרומה קיי בשפה מקצועית, נוכל לצלם בסלון אבל להיראות בהוואי, בשימוש עם אפליקציות פשוטות לתפעול או תוכנת עריכה.
תאורה - כשמדובר בהקמת אולפן ביתי, כדאי לשים לב לשים לב לתאורה , כיום, בעידן תאורות הלד
ניתן למצוא פתרונות תאורה שפעם עלו אלפי דולרים , בכמה מאוד בודדות של שקלים. כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם כשמחפשים תאורה: ניידות, אחידות במיוחד אם מדובר על יותר ממקור אור אחד, טמפרטורת צבע אחידה ויציבה ( הרי אתם לא רוצים להפוך את צבע האור שלכם ....דווקא בסגר ), שליטה על עוצמת האור. מבחינת ניידות, במידה וצריך לצאת עם גופי התאורה, ניתן לשלב גופי תאורה הניזונים מחשמל אך גם מסוללות. סוג הסוללות תלוי בסוג התאורה , אך כל הסוללות הן סוללות נטענות , מה שמאפשר עבודה רציפה ונוחה. שליטה על צבע האור. ריכוך האור - חשוב מאוד גם כדי לא לסנוור את המצולם וגם כי תאורה קונטרסטית מידי, תבליט פגמים בעור, תיצור צללים או תבליט כל דבר שלא נרצה להראות בצילום. ובלי קשר.. תאורה רכה יותר, תמיד נעימה יותר.
אורות צבעוניים - ניתן להוסיף תאורת לד צבעונית , בלשון המקצועית תאורת RGB.
חצובת תאורה וחצובת מצלמה - גופי התאורה דורשים חצובת תאורה , ומקור הצילום ( מצלמה או טלפון נייד ) דורש גם הוא חצובה , כל הן התאורה והן המצלמה, נשארות במקום ללא אפשרות לזוז. בעולם הצילום מבחר ענק של חצובות, תאורה וחצובות מצלמה , לכל חצובות המצלמה ניתן להוסיף מתאם לטלפון נייד, מכל סוג שהוא.
סאונד - מהווה חלק מאוד חשוב בכל צילום, בשימוש במיקרופון איכותי נמנע מרעשי הרקע להיות חלק מפס הקול של הסרטון, בעיקר אם מצלמים בבית כשהילדים ברקע. מיקרופון דש איכותי, הנצמד לדש הבגד יאפשר הקלטת סאונד בהירה וצלולה. מיקרופון יכול להתחבר הן לטלפון נייד וכמובן למצלמה מהדור החדש יותר. ניתן להשתמש במקלט סאונד ייעודי, מה שיאפשר גם עריכת הסאונד ותוספת של מוזיקה או סאונד חיצוני לפס הקול.

ערכות לצילום מקצועי מבית פוטופריק. יחצ,
הכול מוכן? צאו לדרך. פוטופריק/יחצ

מותגים

קבוצת MORAZ צמחי מרפא המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים המסייעים לטיפול, טיפוח ושיקום העור מכף רגל ועד ראש, יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעה כוללת של כ-500 אלף שקל. המהלך יקבל ביטוי במקביל לישראל במדינות רבות בעולם בו זמנית. בשלב הראשון יושקו במיתוג החדש הסדרה הפרא-רפואית כולל קו מוצרי השיער וסדרת הקוסמטיקה. הסדרה הירוקה הפרא-רפואית - סדרה לבעיות עור מכף רגל ועד ראש. מוצרים שהוכחו מדעית כיעילים לטיפול בבעיות דרך תכשירים רפואיים (אמ"ר) כמו המוצר- ליפוג'ל המסייע לטיפול בצלקות וכוויות, ונוג'ל המסייע להקלת תסמיני ורידים נפוחים ברגליים ודרך מוצרי הליבה של הסדרה - כפתן - לסובלים מיובש וסדקים בכף הרגל, רדסקין- המטפל בשפשפות ואידיאלי לספורטאים וחיילים, הרבאטופיק- המסייע לטיפול בגירויי עור, קרם ידיים ושפתון המסייעים לטיפול ביובש, אלכוהול ג'ל, סדרת סקין סייבר וסדרת מוצרי השיער כולל שמפו צמחי לטיפול בקשקשים, מסיכת שיער לשיקום שיער פגום ועוד.

סדרת הקוסמטיקה במיתוג החדש מבוססת על צמחי מרפא בראשם צמח הפוליגונום הגדל בשדות גידול בעמק יזרעאל והגליל. בין מוצרי הסדרה - קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וצוואר, ג'ל לניקוי הפנים מפרחי קמומיל ואכילאה, קרם פוליגונום לגוף, קרם ידיים פוליגונום, סרום פנים ועוד. בקרוב יושקו גם מוצרים נוספים -סרום בוסטר ומסיכות בד שחורות לפנים. מאיה גרינברג, מנהלת השיווק של קבוצת MORAZ צמחי מרפא: "תהליך המיתוג מחדש מנגיש לציבור הרחב ומביא לידי ביטוי את הייחודיות של מורז, צמחי מרפא כחברה המשלבת בין צמחי מרפא לבין טכנולוגיה מתקדמת עבור טיפול וטיפוח העור". מוצרי קבוצת MORAZ צמחי מרפא מיוצרים במפעל החברה הממוקם באלון תבור ומבוססים על צמחי מרפא הגדלים בשדות עמק יזרעאל. המוצרים משווקים בכ-1200 נקודות מכירה ברחבי הארץ כולל רשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע מובחרים. במקביל החברה משווקת שבכ-1500 נקודות מכירה ברחבי העולם במדינות אירופה המזרח הרחוק וארה"ב.

מורז צמחי מרפא. רונית ינון,
מורז/רונית ינון

מותג הסלולר 012 מובייל מבית פרטנר, ישווק החל מהשבוע ברשת בסט מובייל ובאתר האינטרנט של הרשת. לבסט מובייל 41 חנויות בפריסה ארצית, ועבור 012 מובייל מדובר בהתרחבות משמעותית ב'רצפת המכירה', שכן עד היום המותג המוזל של פרטנר שווק בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובדוכני פופ-אפ באירועי מכר כדוגמת ימי סטודנט באוניברסיטאות ובשיתופי פעולה חד פעמיים. השותפות החדשה מרחיבה את הקהלים הפוטנציאליים אליהם פונה המותג גם למי שמעוניין בשירות בחנות ולא רק בפניה בערוצים דיגיטליים. השותפות החדשה של 012 מובייל עם רשת בסט מובייל, מגיעה לאחר שבסט מובייל הפסיקה לשווק את המותג גולן טלקום.המכירה בחנויות תיעשה על ידי עובדי בסט מובייל, וניתן יהיה להצטרף ל-012 מובייל גם באמצעות אתר האינטרנט של בסט מובייל, ולקבל את הסים בשליחות עד הבית ללא עלות.

012 מובייל הוא מותג סלולר על גבי רשת הסלולר פרטנר, המציע חבילות במחירים תחרותיים של החל מ-29.90 שקל לחבילה שכוללת 150 ג'יגה גלישה ו-50 דקות שיחה ליעדים בחו"ל. בסט מובייל הינה רשת חנויות סלולר, מחשוב, גיימינג וגדג'טים בפריסה ארצית עם 41 סניפים, מקרית שמונה ועד אילת, ומוכרת גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה. הרשת פועלת גם בימים אלו בהתאם להנחיות, וניתן להתעדכן באתר בסט מובייל בנוגע לשעות הפעילות ולזמינות של חנויות ספציפיות.

בסט מובייל. יחצ,
עכשיו גם בבסט מובייל. 012/יחצ

עמינח ואמריקן קומפורט מעמידים לרשות לקוחותיהם, מעבר לאתר האונליין הזמין 24/7, גם מוקד מכירות טלפוני עם אנשי מכירות מקצועיים, הפעיל במשך כל ימות השבוע מ-9:30 עד 17:00 ובימי שישי וערבי חג עד 13:30. בנוסף, הובלה והרכבה חינם תעשה בכל ימי הסגר.

מגוון מבצעים של אמריקן קומפורט במיוחד לימים אלה, ימי הסגר, כשכל מכוני הכושר סגורים: מכשיר הכושר והחיטוב "שייפר", היוצר רטט ומדמה מצב של פעילות גופנית ומסייע בשריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב ריאה + כרית עיסוי מפנקת MG147, במחיר בלעדי 1990 שקל. כורסא ורונה בד במחיר מבצע 2290 שקל במקום מחירון 3300 שקל. סלון לימוזין פינתי בד חשמלי במחיר מבצע 416 שקל ב-24 תשלומים (9990 שקל במקום 14,98). כל מוצרי אמריקן קומפורט ב-24 תשלומים ללא ריבית.

עמינח עם מבצע למזרן KING KOIL פורסט יערות הכרמל 4990 שקל (140\190) במקום 9395 שקל, על כל רכישת מזרן - בסיס מיטה מתנה (אין כפל מבצעים) ומיטה וחצי מדגם קאסט במחיר מבצע 3250 שקל במקום 4190 שקל (לא כולל ראש מתכוונן).

שייפר עמינח. יחצ,
שייפר של אמריקן קומפורט/יחצ

גאווה ישראלית: מותג מוצרי הטיפוח לשיער הישראלי MOROCCAN GOLD SERIES בבעלות שמעון מיכאלי ויהודה אברהם שמיוצר בישראל ונמכר ברחבי העולם הגיעו עד לכוכבת הענקית מאריה קארי, שמעצב השיער שלה סיפר קבל עם ואינסטגרם כי היא משתמשת במוצרי סדרת הכמהין של המותג מה שהופך את השיער שלה לדבריו "למראה גלי ומגניב.. ונותן ברק ומשי מדהימים".

מריה קארי משתמשת במוצרי מרוקן אויל גולד. יחצ,
גאווה. מריה קרי/יחצ

ניאופרם מוצרי צריכה, המשווקת את צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם, מרחיבה את מגוון המוצרים בישראל ומשיקה שני מוצרי מולטיויטמינים ייעודיים: צנטרום המותאם במיוחד לצרכי נשים וצנטרום המותאם במיוחד לצרכי גברים. המוצרים מכילים 25 ויטמינים ומינרלים, עפ"י הקצובה היומית המומלצת לנשים ולגברים, מתאימים לשימוש יומיומי לגילאי 14 ועד 50 שנים.

טרנד הערכות במגוון תחומים - בישול ואפייה, הכנת קוקטיילים ועוד- היה פה כבר לפני הקורונה, אך ללא ספק הוא צבר תאוצה והתעצם במיוחד בתקופת המשבר שכפה עלינו להיסגר בבתים ולוותר על בילויים ומפגשים חברתיים. am:pm, רשת הסופרמרקטים העירונית המונה כ-51 סניפים הפועלים 24/7 בערים מרכזיות, ומפעילה מערך משלוחים און ליין המגיע לבית הלקוח תוך שעתיים בלבד, ופרטנר TV החליטו להרים את הכפפה ולהציע ללקוחותיהן ערכה מיוחדת שתעניק להם חוויה קולנועית מושלמת. הערכה כוללת מגוון חטיפים שהכי כיף לנשנש בסרט - מארז פופקורן משפחתי, בוטנים אמריקאים, עוגיות מיני אוראו ושתייה קלה. וגם הסרט בפנים - הערכה כוללת שובר לסרט קולנוע להזמנה מספריית ה-VOD ללא תשלום עבור לקוחות פרטנרTV , לערב מושלם מהסרטים.מחיר הערכה: 29.9 שקלים.

ULTHERAPY, המכשיר היחיד בעולם המבוסס על אולטרסאונד ממוקד, בעל אישור FDA, הטיפול המעניק אפקט הרמה, מתיחה ומיצוק העור ללא ניתוח או טיפול פולשני, זכה בתואר "המכשיר שאינו פולשני הטוב ביותר למתיחת העור" מטעם מגזין NewBeauty זו הפעם השביעית. זכיית המכשיר היא ההוכחה להיותו פורץ דרך לא רק בתחום הטכנולוגיה עצמה אלא גם באופטימאליות התוצאה המתקבלת לאחר טיפול אחד בלבד. טכנולוגיית האולטרסאונד הממוקד ביססה את המכשיר כטוב ביותר למיצוק והרמת העור תוך ייצור הקולגן בעור. בנוסף, מדובר בבשורה כיוון שעד לפני כמה שנים, לא היה טיפול הולם לאזור הצוואר שאינו כירורגי. לכן זו חלופה מצוינת לכל מי שאינו מוכן להליך פולשני או המעוניין בעיכוב סימני ההזדקנות. מאחורי מכשיר ה- ULTHERAPY שזכה לאישור ה-FDA האמריקאי קיימים מעל 17 שנות מחקר ופיתוח ומעל למיליון מטופלים. יותר מתשעים מחקרים מדעיים נעשו והוצאו לאור אודותיו ויתרונותיו שהוכחו מחקרית. אנרגיית האולטרסאונד שבמכשיר נמצאת בשימוש רפואי שנים רבות והוכחה כבטוחה לטיפול בפנים, צוואר, מחשוף , אזור העיניים , גבות ועוד. התוצאה מתקבלת לאחר טיפול אחד בלבד, וזו נשמרת למשך שנתיים ויותר. אחרי הטיפול ניתן לחזור לשגרת היום, ללא הופעות תופעות לוואי. מכשיר ULTHERAPY משווק בישראל חברת "אלפאמדיקס" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן, מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום.

מכשיר אולתראפי של אלפא מדיקס. יחצ,
מכשיר אולתראפי של אלפא מדיקס/יחצ

Vbeam מכשיר הלייזר מבית "קנדלה" (לשעבר: סינרון), לטיפול בנגעי עור וצלקות, נכנס לפעילות בבית החולים תל השומר בטקס חניכה חגיגי שהתקיים במחלקה. Vbeam נחשב סטנדרט הזהב של טיפולי הלייזר בכל העולם, מוכח במחקרים קליניים בכל העולם, מתאים לטיפול בנגעי עור וסקולריים ופיגמנטריים כגון רוזציאה, קופרוז, נימי דם, כתמי לידה, port wine stains, פיגמנטציה, נימי דם, יבלות, צלקות, צלקות אקנה, סימני מתיחה, פסוריאזיס ועוד. מאפשר טיפול לא-פולשני, יעיל ובטוח בסוגים שונים של נגעי עור.

הטקס התקיים בהשתתפות פרופ' אריה אורנשטיין, מנהל המכון לטכנולוגיות מתקדמות במרכז שיבא, פרופ' יוסי חייק, מנהל המערך לכירורגיה פלסטית וכוויות במרכז "שיבא", וטוביה קלוגהפט, מנכ"ל מסחרי של קנדלה ישראל. פרופ' חייק, מנהל המערך לכירורגיה פלסטית וכוויות במרכז שיבא, אומר: "בשיבא אנו מציעים למטופלים אך ורק את מכשירי הלייזר הכי מתקדמים ויעילים. רק השנה ביצענו מעל לאלף טיפולים, בילדים ובמבוגרים, להסרת צלקות ונגעי עור אחרים".

טוביה קלוגהפט, מנכ"ל מסחרי של קנדלה ישראל מסר: "מכשירי קנדלה מהווים את סטנדרט הזהב בכל העולם וגם בישראל, ומאפשרים לרופאים שעובדים איתנו, לעמוד בחוד החנית של תחום המכשור האסתטי, הן מבחינת מחקר, החדשנות והמחויבות של החברה לספק תוצאות מצוינות. אנו גאים שמרכזים רפואיים ציבוריים כגון שיבא, הנחשב הגדול בארץ, וכמוהו מרכזים מובילים בכל רחבי העולם, בוחרים להציע את טיפולי הלייזר של קנדלה".

טוביה קלוגהפט, אוריה אורנשטיין, יוסי חייק. יחצ,
משמאל: טוביה קלוגהפט, אוריה אורנשטיין ויוסי חייק/יחצ

חברת Anker Innovations, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם, משיקה בישראל את מטען ה-PowerPort III Nano לקראת ההכרזה הצפויה של סדרת מכשירי אייפון 12 ב-13 באוקטובר. בשונה מהסדרות הקודמות, המכשירים בסדרה החדשה של אפל יהיו בעלי קיבולת של 20W ולכן, מדובר במטען הראשון בארץ, אשר בנוסף לגודלו הקומפקטי, מתאים את עצמו לדרישות המכשירים החדשים. מטען ה- PowerPort III Nano מספק טעינה מקסימלית למכשירי אייפון 8 ומעלה במהירות הגבוהה פי 3 ממטען ה-5W המקורי של אפל. גודלו קטן ב-50% ממטען אייפון סטנדרטי של 18W והוא מספק טעינה מהירה בהספק של 20W למגוון מכשירי אייפון, סמסונג גלקסי, טאבלטים, שעונים חכמים, אוזניות ועוד. טכנולוגיית PowerIQ 3.0 הבלעדית של אנקר תומכת במגוון רחב של פרוטוקולי טעינה כדי להבטיח תאימות ללא דופי ומהירויות טעינה מותאמות למרבית המכשירים הניידים. המטען בעל יציאת USB-C. מחיר מומלץ לצרכן: 149 שקלים.

חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת מלונות דן פותחת עוד שני סניפים של רשת המבורגרים חדשה למקומות העבודה " Edison - המבורגר קצבים". רשת ההמבורגרים חדשה "Edison - המבורגר קצבים" למקומות העבודה הינו קונספט חדש של המבורגרים מבשר שפונדרה, אסאדו, צלעות ושומן ומגוון גדול של המבורגרים צמחוניים כגון המבורגר פטריות ועדשים כתומות, המבורגר מכרובית ועדשים שחורות , המבורגר מחומוס ועשבי תיבול המוגשים בלחמנייה טבעונית. המתכונים של "רשת Edison" מתבססים על מתכון סודי שהוכן ע"י קבוצת שפים ומכילים בשר שפונדרה, אסאדו, צלעות ושומן. ההמבורגרים מוגשים בלחמניות בריוש מתוקות. בפיתוח המותג והתפריט של "רשת Edison" הסתייעה חב' "עידית" ביובל סלע מנכ"ל חב' "ירזין סלע" המתמחה בפיתוח וניהול מסעדות מובילות והסעדה פרימיום.

חברת "עידית", תפתח ב 2020-21 שישה סניפים של רשת "Edison- המבורגר קצבים" במקומות העבודה. עלות פתיחת כל סניף הינה כ- 500 אלף שקל. רן כצמן מנכ"ל חב' "עידית": "בתקופה בה אנו מתמודדים עם הריחוק החברתי והגשת ארוחות בשיטת "Grab and Go" מותג המבורגרים המתבסס על 100% בשר עסיסי והמבורגרים צמחוניים עם התוספות המתאימות יהווה פתרון צעיר ומגניב בתחום ההסעדה במקומות העבודה".

רשת אדיסון. יחצ,
רשת אדיסון/יחצ

חברת adidas יוצאת עם כפל מבצעים מיוחד לרגל ה-Sneakers Day: 30% הנחה על דגמי הסניקרס של המותג, ו-30% נוספים בקנייה בסכום של 350 שקל ומעלה באתר adidas: https://www.adidas.co.il/he/. בין התאריכים: 21-24.10.2020 בכפוף לתקנון.

נעלי אדידס. יחצ,
נעלי אדידס/יחצ

במסגרת חגיגות חודש איטליה בסניפי טיב טעם, תייבא ותשווק הרשת באמצעות חברת הבת ישרקו מגוון רחב מוצרים בלעדיים ממיטב המותגים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, יינות ואלכוהול, שמני זית, רטבים, שימורים, נקניקים, ממרחים, עוגות ועוגיות, קרקרים ועוד. יוסי שלו סמנכ"ל סחר ושיווק טיב טעם: "הישראלים אוהבים אוכל איטלקי - האוכל האיטלקי מתאים לחיך הישראלי והינו האוכל המתאים למנטאליות ולקצב הישראלי המהיר. אנו כרשת מזון מובילה בתחום הקולינארי, דואגים להביא את מיטב מוצרי המזון האיטלקיים מבחר טעמים חדשים וייחודיים, ומיטב המותגים האיטלקיים הנבחרים בקפידה, הישר לצלחת הישראלית".

הרשת תציע במהלך חגיגות איטליה מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים במחלקות השונות. מבצעים לחברים לדוגמא: מגוון גבינות ישרקו איטלקיות במשקל במעדניה- קונים 400 גרם ומשלמים רק על 300 גרם. רוטב פסטה במגוון טעמים של המותג גראנריה 400 גרם 1+1 מתנה. מגוון פסטות גראפולו 500 גרם מוצר שני ב-50%. שמן זית כתית מעולה צ'יריו רק ב-29.90 שקל . למברוסקו מדיצי הרמטה 750 מ"ל סוגים שונים 2 יח' ב 45 שקל. יין סרטורי סוגים שונים 750 מ"ל ב 29.90 שקל. רודולפי מחית עגבנית 690 גרם ב 7.90 שקל, ועוד ועוד.

טיב טעם פסטיבל איטליה. באומן בר ריבנאי,
צילום: באומן בר ריבנאי/באומן בר ריבנאי

חברת קידי תקשורת בעלת מותג שעוני הילדים החכמים kidiwatch תשיק בקרוב שעון חכם לילדים המאפשר לבצע שיחות וידיאו לייב. השעון החכם מאפשר להורים לא רק לקבל נתונים בכל רגע היכן הילדים נמצאים פיזית, להאזין לאילו תכנים הם נחשפים, לתקשר איתם באמצעות אפליקציה, לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה ולראות פיזית את סביבת הימצאותם, אלא גם שיחות וידיאו באמצעות מצלמה המותקנת על השעון אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה בלבד.

בעידן בו שיחות הוידיאו הפכו לפופולאריות הן באמצעות תוכנות מחשב והן באמצעות אפליקציות שונות, החברה החליטה לקחת צעד אחד קדימה את השעונים החכמים ולאפשר תקשורת וידיאו מעבר לתקשורת הקולית והטקסטואלית. ה Kidi-Watch מכיל שלל פונקציות בטיחות לילדים כדוגמת איתור מיקום על גבי מפה באמצעות GPS, שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש, צ'אט קולי והודעות firewall. כמו כן, ניתן להגדיר מרחב פעילות של הילד באמצעות גדר אלקטרונית עם דיווח על כניסה ויציאה מאזורים מוגדרים מראש. לשעון פונקציה של כפתור SOS לשיחת חירום.

השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק לסביבת השעון, צפייה בהיסטוריית מיקומים וכעת גם אפשרות לצילום מרחוק של אזור הפעילות. השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים ולנסות למנוע מצבים של מצוקה, שיימינג חברתי, שכחה וכל סכנה אחרת אצל הילד/ה. למעשה השעון מהווה תחליף לטלפון סלולרי להורים אשר אינם חפצים לתת מכשיר סלולרי לילדים. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

השעון החכם Kidi-Watch נבנה על בסיס בינה טכנולוגית המבוססת על תכונות של אמצעי בטיחות חדיש הנשען על הצרכים של ההורים בעת שהילד/ה מחוץ לבית הן אם במסגרת חינוכית והן אם בזמן בילוי ומשחק. בארצות מזרח אירופה, צרפת וגרמניה השעון נחשב לאמצעי בטיחות וזהירות פופולארי מאוד שנחל הצלחה רבה. לאחרונה החברה חתמה גם על חוזה עם ספקיות אינטרנט אירופאיות לשיווק השעון בפולין. להבדיל ממכשיר סלולרי, ב- KidiWatch להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון, כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד בנוסף ניתן להורה לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד.

מעבר לפונקציות הבטיחות של השעון הוא כולל מסך מגה צבעוני, מד צעדים ומרחק, שעון מעורר, פנס, מצלמת סלפי, סטופר, אלבום תמונות וכן משחק מתמטיקה. המחיר של הגרסה החדשה יעמוד על כ-450 שקלים. הערכה תכיל כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 4-12.

קידי ווטש. יחצ,
קידי ווטש/יחצ

יוזמות

מועצת התרבות של מפעל הפיס אישרה הקצאת כ-300 אלף שקל למען קיום מופעי תרבות בשבועיים הקרובים לשוהים בעשרות מלונות הקורונה ברחבי הארץ ובישיבות הסגורות. מנהלת אגף התרבות במפעל הפיס, דולין מלניק, מספרת כי במיזם ייקחו חלק אמנים מהשורה הראשונה דוגמת הצמד גיא ויהל, דנה ברגר, דני רובס ועוד. לדבריה, מועצת התרבות של מפעל הפיס רואה חשיבות גדולה בקיום ההופעות לחולים ובמתן סיוע לאמנים בתקופה לא פשוטה זו. אביגדור יצחקי, רו"ח, יו"ר מפעל הפיס: "עם קבלת הפניה לסיוע בשיפור המורל של החולים המתאכסנים במלונות הקורונה ובישיבות הסגורות נרתמנו באופן מידי למשימה. המופעים יתקיימו בשבועות הקרובים וישמחו את השוהים במלונות ובישיבות המתמודדים עם המחלה. מופעי התרבות שיתקיימו במלונות יבחרו מתוך מאגר המופעים של פרויקט "בימות פיס" על מנת להמשיך ולתמוך באמני ישראל הנאבקים על פרנסתם בימים אלו".

כשמדובר בסרטן השד, מחקרים מראים כי ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים שלה, עולים סיכויי הריפוי לכ-90%. שמיר אופטיקה נרתמת לקמפיין העלאת המודעות לאבחון מוקדם של המחלה ומשיקה סדרה מוגבלת של עדשות משקפיים ב-5 גוונים שונים של וורוד החל מגוון בהיר, הכולל 15% בלבד של צבע וורוד ועד גוון וורוד עמוק, הכולל 60% צבע וורוד. העדשות מתאימות למשקפי ראייה וכן למשקפי שמש וניתן להשיגן אצל האופטומטריסטים המובחרים. "זוהי זכות גדולה לקחת חלק בהעלאת המודעות לנושא שהוא בעל חשיבות עליונה עבור נשים וגברים כאחד. ההכנסות ממכירות "הסדרה הוורודה" בישראל, ייתרמו לעמותות, העוסקות בהעלאת המודעות לסרטן השד וגילוי מוקדם", מציינת אורית ולנט, מנהלת שיווק של שמיר אסילור ישראל, מקבוצת שמיר אופטיקה.

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, עובדי מיקרוסופט ישראל תורמים לעמותת "אחת מתשע" ומיקרוסופט מכפילה את סכום התרומה. עמותת "אחת מתשע" פועלת להעלות המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, שמאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות. בנוסף, החברה תערוך במהלך חודש המודעות סדנאות והרצאות און לין לעובדיה. בין היתר, תתקיים הרצאה מעוררת השראה של יאנה דרום אשר החלימה מסרטן השד, שנתגלה בעת שהייתה בהריון. במסגרת ההליך יאנה עברה כריתת שד, ולאחר החלמתה הקימה עסק מצליח למכירת בגדי ים מותאמים לנשים שעברו כריתת שד.

לוגו מיקרוסופט ורוד. יחצ,
הלוגו הוורוד של מיקרוסופט/יחצ

לכבוד יום בריאות הנפש העולמי ובימים אלו בהם כולנו צריכים מילת חיזוק טובה, קבוצת שכולו טוב המספקת שירותי שיקום והכשרה לאנשים עם מוגבלויות ביוזמה ייחודית חדשה - תחרות הסטיקרים הגדולה שבה יבחר משפט חיובי, מרים ומחזק אשר יופץ כסטיקר ברחבי הארץ. פרטים באתר קבוצת שכולו טוב-www.allgood.org.il. הרעיון עלה במסגרות קבוצת עניין של מרפאות בעיסוק בבריאות הנפש של החברה הישראלית לריפוי בעיסוק, ומתקיים בשותפות מערך השיקום בבריאות הנפש במשרד הבריאות, תכנית "עמיתים בקהילה" של החברה למתנסים, חברת ORS וחברת נתן.

הגר אלוש, סמנכ"לית שיקום בקבוצת שכולו טוב: "בימים מורכבים אלו- כולנו זקוקים למילה טובה, לתחושת יחד ולחיזוק חיובי. לכן חשבנו בקבוצת שכולו טוב יחד עם שותפים נוספים על דרך להביא לידי ביטוי את הידע, מניסיון של מקבלי השירות והצוותים שלנו ולחשוב יחד על מילים ומשפטים שחיזקו אותם בעבר והיו רוצים להעביר הלאה כדי לחזק אחרים. אנחנו מאמינים שלמילים יש כוח לחזק, לחבר, ליצור תחושת שייכות ושותפות עם הקהילה.

במועצה האזורית מטה יהודה החליטו על מספר דרכים להעלות את המודעות של הבדיקה לסרטן השד בקרב הנשים: מדי ערב יואר מבנה המועצה האזורית באור ורוד, שלטים בדבר המודעות נתלו במועצה, חולקו סימניות לספרים עם צילום של לביאה בצבע ורוד וגם חולקו פרחים ומחזיקי מפתחות. במועצה הסבירו כי דמות הלביאה נבחרה מאחר והיא גם סמל ללוחמת אמתית שלא מוותרת והדמות גם 'מתכתבת' עם האריה, שהוא סמל המועצה האזורית מטה יהודה. מעבר לכך, התקיימה השבוע הרצאה בזום לנשות המועצה מאת מנחה מקצועית מטעם עמותת "אחת מתשע". הסדנה חווייתית עסקה במודעות, לקיחת אחריות והקשבה לגוף שלך, גורמי סיכון של סרטן השד וחשיבותן של שגרת בדיקות מצילות חיים.

רחלי משה, מנכ"לית המועצה: " החודש מהווה תזכורת חשובה לכולנו ומחדד את חשיבות הגילוי המוקדם - הצלת חיים. במסגרת עבודת המועצה אנו מקיימים פעילויות להגברת המודעות לשמירת בריאותן של הנשים. קבעי תור. עוד היום. דאגי לעצמך, לאחותך, לאמך, לבתך, לכל אישה שאת פוגשת. אחת מתשע, זו יכולה להיות כל אחת מאיתנו שנצליח להציל".

מטה יהודה ורודה. יחצ,
מטה יהודה ורודה/יחצ

מאות כיסאות ורודים הוצבו בלב נמל תל אביב והפארק הלאומי ברמת גן, כחלק משני מייצבים חדשים שיזמה חברת כתר בשיתוף עמותת אחת מתשע, עיריית תל אביב ועיריית רמת גן. באישון לילה נכרכו זה בזה מאות כסאות ורודים, על מנת ליצור את הסרט הורוד, האייקון המזוהה עם חודש המודעות לסרטן השד. ליד כל מיצב הוצב שלט המסביר את החשיבות בגילוי מוקדם ומעודד נשים לגשת להיבדק - תחת הכותרת: "שבי רגע. זה עשוי להציל את חייך", עם קוד סריקה לקבלת מידע מציל חיים.

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר: "כחברה שדוגלת בהעצמת נשים וקידומן בתעשייה, וכחברה גלובלית שהוקמה בישראל עם מוצרים הנמצאים בכל בית בארץ מזה 7 עשורים, בחרנו לקחת את האייקון המושרש בישראליות, כיסא כתר פלסטיק, ולייצרו בורוד, מתוך אמונה כי עלינו להיות מעורבים בחברה ולקדם באמצעות פעולות מעוררות שיח את בריאות הנשים והמלחמה בסרטן השד. אנו גאים לקדם פרוייקט חברתי זה בשיתוף עמותת "אחת מתשע", עיריית ת"א ועיריית ר"ג".

כיסאות ורודים בפארק הלאומי ברמת גן. אורי שיפרין,
צילום: אורי שיפרין/אורי שיפרין

איגי- ארגון הנוער הגאה במהלך עם mako, שיתוף הפעולה בין רשת הפארם Be ו-Wolt, תנובה אלטרנטיב ועוף טוב הם הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי לרבעון השני של 2020.

טקס פרסי הנוער הגאה מטעם איגי, ארגון הנוער הגאה בישראל שהשיק לראשונה בישראל את מהלך הכתרת אנשי השנה של הנוער הגאה, זאת בשיתוף אתר mako וקבוצת קשת שהפכו לבית חלוצי ואמיץ עבור מהלך ראשוני ופורץ דרך, המציב אוכלוסייה זו שבימים רגילים נתפסת כמוחלשת ומדוכאת, בקדמת הבמה עם כוח להכריע ולעצב את השיח. הובילו את החשיבה על האירוע אנשי חברת TEENK ובראשם לאון שניידרובסקי, שאף הנחה את האירוע.

ההשקה יצרה מותג חדש לחלוטין וגרמה לשינוי משמעותי באופן שבו אומנים, חברות מסחריות, אנשי ציבור, גופי שידור וגופים כלכליים מביטים על קהל היעד "הנוער הגאה" ולכן יש לציין את ההשקה כמהלך מוצלח, חדשני, משנה סדרי עולם בתוך המרחב הציבורי - שיווקי - כלכלי בו הוא התרחש. ברמה השיווקית - "איגי LOVE" הוא מותג שהחל את דרכו השנה וימשיך להוות כוח מיתוגי המסמל את האנשים התורמים והמקדמים עבור קהילת הלהט"ב בשנים הבאות. מעין "חתימת כשרות" להטבית שבני ובנות הנוער הגאה יעניקו לאישים, אומנים, גופים, עמותות ומהלכים ציבוריים. כמו כן, ראשוניותו של המהלך מבחינת קבוצת קשת, הכוללת את הזרוע הדיגיטלית mako - הייתה בתעוזה להניח נושא שלעיתים נתפס עדיין כשנוי במחלוקת במרכז הבמה התקשורתית ויחד עם איגי, ארגון הנוער הגאה, לקדם אג'נדה של שיוויון וגאווה.

הפלטפורמות שנבחרו הותאמו לקהל היעד (נוער) ולתקופה (קורונה) והוחלט לשדר בכל הפלטפורמות הדיגיטליות על מנת להיחשף לכמה שיותר בנות ובני נוער. ההשקה שודרה ב-mako TV וכן בכל ערוצי הדיגיטל של mako (מאות אלפי עוקבים) ושל איגי וכן חברות מסחריות שחברו לגוף המשדר והובילו כנותני חסות יחד עם mako את הרצון למען שיווין בישראל- שטראוס, ריבוק וטמפו.

המהלכים המנצחים של איגי

  • טקס פרסי הנוער הגאה- איגי LOVE ב-mako
  • שת"פ משלוחים של רשת הפארם Be ושירות המשלוחים Wolt
  • תנובה אלטרנטיב עבור השקת תחליף החלב בריסטה שיבולת שועל
  • חברת עוף טוב עבור השקת צ'ונגו- רצועות שניצל חדשות.
עוף טוב צ'ונגו. יחצ,
קמפיין עוף טוב בשיתוף איגי/יחצ

כיצד לנהל את הכסף נכון בתקופת הקורונה? כיצד נפחית את הלחץ והחרדה? מהן טכנולוגיות העתיד וכיצד מתקבלות החלטות כלכליות של הממשלה? בנק מזרחי טפחות יציע בחודשיים הקרובים מגוון הרצאות הפתוחות ללקוחות כל הבנקים וללא תשלום וזאת במסגרת פרויקט "נפגשים מהבית עם מזרחי טפחות". ההרצאות יועברו ע"י מיטב המרצים (דרור גלוברמן, ד"ר ליאת יקיר ועוד) לצד מומחי הבנק וישודרו בלייב בעמוד הפייסבוק של הבנק. כל פרטי הפעילויות נמצאות באתר "נפגשים במזרחי-טפחות". ההרצאות יתקיימו במסגרת "נפגשים ", ההשתתפות בהרצאות פתוחה ללקוחות כל הבנקים ללא עלות, ברישום מראש שיבוצע דרך אתר בנק מזרחי טפחות.

טייסת הסימולטורים הראשונה מסוגה בעולם, תקיים הערב (15.10) בשעה 19:00 את תחרות הניווט הקרבי הראשונה מסוגה. טייסי חיל האוויר הישראלי אל"מ במיל' קובי רגב ותאל במיל' אילן בוגר, מנהל חטיבת האונליין בטייסת, יפקחו על התחרות.במסגרת התחרות יתחרו באופן מקוון מהמחשב הביתי כ-30 משתתפים מרחבי הארץ. המשתתפים בתחרות יחולקו לצוותים באופן אקראי, ויביאו לידי ביטוי את מיומנות הטיסה של קורסי האונליין של הטייסת וכן בכלי הפיתוח האישי שיאפשר להם להתמודד בהצלחה ולעמוד באתגר שעומד בפניהם.

Plus500 חברת ההייטק הישראלית הממוקמת במת"מ בחיפה, תרמה במהלך החודש האחרון מחשבים, מסכים וציוד נלווה (מסכים, מצלמות ועוד) למשפחות קשות יום אשר ידם אינה משגת לרכוש עבור ילדיהם את הציוד הדרוש ללמידה מרחוק. באופן דומה, חברת Plus500 תתרום השבוע ציוד ומחשבים ללמידה מרחוק לילדי עובדי הניקיון ממחלקת הקורונה של בית חולים רמב"ם בחיפה, זאת לצד תרומה חוגי הספורט של ילדי מתנ"ס נווה יוסף עבורם רכשה ציוד וביגוד ספורט לילדים. מן החברה נמסר כי הנהלת החברה ועובדיה מרגישים שוזהי זכות גדולה לתרום לילדים למשפחות מעוטות יכולת ומוסדות חיפאיים אשר זקוקים לסיוע כלכלי בעקבות משבר נגיף הקורונה. בתמונה: אליאור אשכנזי ורותם טל - מחלקת ה IT של Plus500 עם המחשבים לילדי עובדות הניקיון של מחלקת קורונה - בית חולים רמב"ם בחיפה.

חברת פלוס500 תורמת. יחצ,
חברת פלוס500 תורמת/יחצ

חניכי השכבה הבוגרת של תנועת הצופים בשבט שחף בהרצליה ירדו ל-3 ימי התנדבות בסיוע לחקלאים המשוועים לידיים עובדות בשיא העונה בבציר ענבים וקטיף תפוחי עץ, בחוות נועם שבדרום הארץ. הפעילות הייתה בתמיכת ועידוד עיריית הרצליה. הקבוצה, שמתנה כ-20 חניכי צופים, זכתה לחוויה מעשירה, כשלחלק מהצעירים מדובר בפעם הראשונה שעסקו בעבודה חקלאית כל שהיא. בין לבין בכרם ובמטעים הקימו חניכי הצופים מחנה צופי, קיימו בישול צופי על מדורה ועסקו בשעות הערב במגוון של פעולות העשרה וצופיות, כולל סיור לילי ללימוד על עקרבים במדבר. צופי הרצליה, כמו שאר שבטי הצופים בישראל, ממשיכים בימי הקרונה במבצעי התנדבות לטובת הקהילה.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "שמנו לעצמנו, ביחד עם בני הנוער, להתנדב בכל יכולתנו ולקדם מטרות חברתיות חשובות בכל רחבי הארץ. חניכי תנועת הנוער הצופים, בשכבות הבוגרות ושנת השירות, פועלים בתקופת הסגר הנוכחי בכל רחבי הארץ ובמגוון תחומי התנדבות לטובת הקהילה. בימים אלו בני הנוער שלנו מפעילים שמרטפיות בבתי חולים לטובת הילדים של משפחות הצוותים הרפואיים. אורזים חבילות מזון לנזקקים, קשישים ומבודדים ומסייעים בניוד החבילות בחסות העיריות, מארגנים התרמות דם בשיתוף מד"א, מצילים מזון ובאים לעזרת החקלאים, ומתנדבים במעונות של צעירים צרכים מיוחדים בקהילה. אנו פונים לארגונים ולבודדים - אם צריך עזרה פנו אל שבטי הצופים המקומיים ובני הנוער שלנו ישמחו לעזור ולתרום".

דוגית, הנציגה הרשמית של שעוני הספורט Suunto בישראל, מכריזה על שבוע של הנחות עד יום א' הקרוב, 18 באוקטובר. ניתן לרכוש את השעונים באתר דוגית, בחנויות של חברת דוגית או באמצעות המשווקים המורשים, ביניהם מגה ספורט ו-KSP. בין המבצעים: Suunto 7 - שעון הספורט הייעודי של סונטו הפועל עם מערכת WearOS של גוגל. השעון בקוטר 50 מ"מ עם זכוכית גורילה, מאפשר מעקב אחר 70 סוגי ספורט שונים ועמיד למים עד 50 מטר. מגיע בצבעים שונים. השעון יימכר ב-1,649 שקל במקום 2,099 שקל, הנחה של 22%. Suunto 9 Baro - שעון הדגל של סונטו, המציע אפשרויות מעקב אחר 80 סוגי פעילות ספורט, עם עמידות למים עד 100 מטר וזמן סוללה של 14 יום ועד 120 שעות במצב GPS חסכוני. הדגמים השונים בסדרה יימכרו ב-1,899 שקל במקום 3,049-3,500 שקל. מגיעים בצבעי שחור ולבן. Suunto 5 - שעון הספורט החכם של סונטו בקוטר 46 מ"מ, אשר מציע מעקב אחר 80 סוגי ספורט שונים ועמידות למים של עד 50 מטר. סוללה של עד 14 ימים במצב שעון ועד 40 שעות במצב GPS חסכוני. יימכר במבצע ב-980 ₪ במקום 1,400 שקל, הנחה של 30%.

דוגית. יחצ,
מבצע של דוגית/יחצ

נבו אבוטבול, המנטליסט הצעיר בישראל וחבר בארגון אמני ישראל ובאגודת הקוסמים, חגג השבוע יום הולדת 16 בדרך מיוחדת - נבו בחר להקדיש מופע הוקרה (בזום כמובן) לחולי הקורונה ולצוותים הרפואיים שנמצאים בחזית המאבק בנגיף במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. המופע שארך כשעה כלל עשרות חולים ורופאים שנדהמו מקריאת המחשבות המרתקת. בימים אלו נבו עסוק במופעי זום מסביב לעולם, רק אתמול הופיע מול 6 אוניברסיטאות במחוז ויקטוריה שבאוסטרליה, בו התושבים נמצאים בסגר מזה חצי שנה.

נבו אבוטבול. יחצ,
נבו אבוטבול/יחצ

יחצ

קבוצת הולמס פלייס מצטרפת ליחצ של רהב תקשורת, משרדו של רני רהב. כיום קבוצת הולמס פלייס מנהלת כ-50 מועדוני כושר מכרמיאל בצפון עד לבאר-שבע בדרום, תוך התאמתם לצרכים ולדרישות הלקוחות: מועדוני premium סופר מפנקים, מועדוני energy אנרגטיים בוויב אחר, מועדוני family עם מגוון פעילויות למשפחה ומועדוני Icon fitness שהם מועדוני פרימיום במחירי Low-cost.

קבוצת סלקום תרמה כ- 600 כרטיסי סים לטאבלטים לתלמידי הפנימיות וכפרי הנוער ברחבי הארץ, במסגרת "מחשב אחד משנה עולם", יוזמה לגיוס מחשבים ותרומות כספיות לרכישת מחשבים שיאפשרו לתלמידים בפנימיות לקיים למידה מקוונת בימים הפכה למידה זאת לחלק בלתי נפרד מהחינוך בישראל. רוני מלכאי, מנכ"לית הפורום הציבורי כפרי הנוער והפנימיות שעומד מאחורי היוזמה, הודתה למנכ"ל סלקום, אבי גבאי ואמרה: "אנו נמצאים בעיצומם של ימים מאתגרים ומורכבים. בעולם של כפרי הנוער והפנימיות, המצב מורכב אף יותר -*ומשבר הקורונה הדגיש ביתר שאת את הפער בין מי שיש להם לבין מי שאין להם אפילו את המוצר הבסיסי, המחשב ללמידה מרחוק *, לכן החלטנו להרים את הכפפה ולקדם יוזמה קריטית זו, שתאפשר גיוס מחשבים, ציוד ומשאבים ללמידה מקוונת. ברצוני להודות לסלקום ואבי גבאי על תרומה נדיבה זו שתאפשר למאות תלמידים להמשיך בלימודיהם במהלך הסגר".

בורסת Nasdaq הפתיעה את חברת Tipalti הישראלית בשלט ברכה רחב מימדים בטיימס סקוור בניו יורק עם ברכות על גיוס 150 מיליון דולר, אשר הכניס את החברה למועדון היוקרתי של חברות הייטק ישראליות שווין מעל 2 מיליארד דולר. טיפלתי, שפיתחה פלטפורמה בינלאומית להעברת תשלומים, הצליחה להגדיל את שוויה פי ארבע בשנה האחרונה על אף משבר הקורונה ומגלגלת מחזור עסקאות שנתי של 12 מיליארד דולר. החברה הוקמה על ידי חן עמית ואורן זאב ומעסיקה 350 עובדים במרכז פיתוח בקיבוץ גליל ים ובארה"ב, אליהם יתווספו כעת 250 עובדים נוספים במסגרת ההתרחבות. בין המשקיעים בחברה גרופ 11 של דובי פרנסיס ("הכרישים") ודיק קוסטולו, מנכ"ל טוויטר לשעבר.

שלט של טיפלתי בטיימס סקוור. יחצ,
שלט החוצות של טיפלתי בטיימס סקוור/יחצ

חוזה המיליונים של אלקנה מרציאנו: שבועיים עברו מאז צאת השיר "אהלן ביכ" של אלקנה מרציאנו ו-וואליד אל ג'אסים שנחשב לשיתוף הפעולה המוזיקלי הראשון בין ישראל לאיחוד האמירויות שכתבו והלחינו הנרי ודורון מדלי ועדיין השיר לא יוצא מרשימת הסרטונים החמים עם למעלה ממיליון צפיות וחשיפה תקשורתית נרחבת וכעת אנו חושפים לכם לראשונה כי נעשתה פנייה משייח' עשיר ומוכר בדובאי שמעוניין לקנות 50% מאלקנה מרציאנו תמורת סכום אסטרונומי של מיליוני שקלים ובתמורה ינהל את פעילותו בעולם הערבי ויהיה שותף לרווחים. מקורביו של הזמר מספרים כי עדיין לא התקבלה החלטה חד משמעית וכי הם מנהלים מגעים מתקדמים לקראת עסקה גדולה.

הצמד שרית ולורנס, שהחלו את דרכן לפני כעשור בעיקר בייצוג שחקנים, ממשיכות להרחיב את פעילות הסוכנות לתחומים חדשים בהתאם לעולם המשתנה. לאחר שהשיקו בשנה האחרונה מחלקת דיגיטל לייצוג אונליין, חברת בת לייצוג נשים במידות מגוונות (JUICY) בניהולה של הדוגמנית ריי שגב, ומחלקת בוקינג לאמנים היוצרים, מכריזה הסוכנות על השקתה של מחלקת התוכן החדשה.

הפיתוח הראשון של המחלקה תהיה סדרת הדוקו "משפחת טרסוב" שתעלה הערב (חמישי) ב-HOT בידור ותלווה את משפחת טרסוב בחודשי ההריון של האמא מורן. במקביל המחלקה עובדת בימים אלו על הפרויקט הבא, סדרת רשת ייעודית לקהל בחו"ל עם המנטליסט הצעיר נבו אבוטבול, שהוא גם כן מיוצג של הסוכנות.

בין הכוכבים המיוצגים בסוכנות ניתן למצוא שמות גדולים כגון - קים אור אזולאי, בני ברוכים, משפחת טרסוב, גאיה גור אריה, נבו אבוטבול, יוסי וואסה ( נבסו), אירה דולפין, דלית רצשטר, מור סילבר ועוד רבים וטובים. משרית ולורנס נמסר: "הקורונה מוכיחה שאין זמן טוב יותר מרגעי אי וודאות כדי להסתער על השוק ולהתפתח דווקא בתקופה זו."

הסוכנות של שרית & לורנס הוקמה בשנת 2010 על מנת לתת במה לפנים חדשות ולתת שירות מקצועי למלהקות, במאים ומפיקים. שרית מאירי, מפיקת פרסומות ותיקה עם יותר מ-15 שנות ניסיון, ניהלה לאורך השנים פרויקטים ייחודיים מהמורכבים והמובילים שהופקו בארץ, תוך כדי עבודה צמודה עם משרדי פרסום, במאים, מלהקות והיכרות עמוקה של כל צרכי התחום. לורנס אלקלעי מגיעה מתחום הניהול והארגון של חברות גדולות בתחום הקמעונאות ועד שהצטרפה לשרית הייתה הבעלים של חברת "סולאריס" חברת משקפי השמש הצרפתית עם האהבה לתחום מביאות השתיים רוח חדשה, נחישות, ומקצועיות.

שרית ולורנס. ניר עמוס,
שרית מאירי ולורנס אלקלעי/ניר עמוס

לראשונה בפריים טיים הישראלי, שודרה פרסומת של עמותת 'ויגן פרנדלי' (Vegan Friendly) המקדמת אורח חיים טבעוני. הפרסומת הופקה בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח יחד עם משרד הפרסום Diboor. למי ששכחו, הפרסומת הציגה זוג צעיר שביקש מהקצב את נתח הטלה 'טרי טרי', וקיבל לידיו טלה אמיתי. הפרסומת קיבלה סיקור נרחב הן בישראל והן בעולם.

מתוך סקר שהעמותה ערכה לאחרונה בסיוע מכון רושינק, עולה כי למעלה מ-3 מיליון מהישראלים  נחשפו לקמפיין ולמעלה מ-10 מיליון איש נוספים ברחבי העולם. הפרסומת תורגמה ודובבה להמון שפות שונות וביניהן צרפתית, איטלקית, פורטוגזית, הודית, יפנית, אנגלית ואפילו טורקית. הנרטיב או המסר שהעמותה בחרה הפך אותו לזכיר במיוחד, על כך מצביעים למעלה מ35% מהמשיבים.

"ניסינו לעורר מודעות ומחשבה אצל אנשים, לא להתריס ולא לעורר כעס או גועל, רק מחשבה." אומר עמרי פז, מנכל ומייסד העמותה "מדהים לדעת שהדרך שבה בחרנו  הוכיחה את עצמה, הסקר מראה שלמעלה מ-150,000 אנשים תרגמו את המחשבה לבחירות מוסריות יותר כשהם ניגשים לסופר ואף מעידים על עצמם שהפסיקו לצרוך בשר או צימצמו באופן משמעותי את הצריכה".

מהסקר אכן עולה כי חשיפה לקמפיין תרמה לצמצום צריכת בשר, ובקרב אלו שראו אותו כ26% צמצמו את צריכת הבשר שלהם, ו-11% מתוכם הפחיתו בצורה משמעותית או הפסיקו.  "גילינו בסקר ש9% מהישראלים מגדירים עצמם כצמחונים/טבעונים" אומר עמרי ומוסיף "אני מזמין אותם ואת כל מי שאפילו קצת מתעניין, להיעזר בנו כדי לעשות את המעבר לתזונה מן הצומח".

עידו אלישר, שהוביל את הקמפיין בעמותה, אומר "להביא את העשייה שלנו למסך  הייתה חוויה מדהימה ואנחנו חייבים תודה קודם כל לתורמים שלנו." הוא מוסיף כי "כל הצוות, מהשחקנים ועד הבמאי, היו צמחונים או טבעונים מה שהעלה את רמת המסירות. הטלה שהבאנו ניצל ממוות ובכלל - התגובות שאנחנו מקבלים היו משוגעות. אנשים שלא חשבנו שיראו את זה נחשפו לפרסומת והחליטו להפסיק לאכול בשר. אנחנו כבר מסתכלים קדימה, בשנה הבאה אנחנו רוצים לעשות פרסומת בינלאומית נוספת שתגיע לכמות כפולה של אנשים".

לרגל חודש העלאת המודעות לסרטן השד ובסמוך לעליית הסדרה בכיכובם של משפחת טרסוב הערב ב-HOT בידור, השיקה מורן טרסוב פילטר על שמה המאפשר לכל אחת להצטלם עם השיער הוורוד (איתו היא מזוהה) ולעלות את המודעות לנושא. מורן: "אני הולכת ככה כל השנה, ואם בזכות השימוש בפילטר הזה תעלה המודעות ונשים ייצאו להיבדק, עשינו את שלנו".

מורן טרסוב. יחצ,
מורן טרסוב/יחצ

חברות

SAP העולמית רכשה את קונקור (Concur) האמריקאית, יצרנית תוכנות לניהול הוצאות, בעסקת ענק ב-2014; מדובר בפלטפורמה הגדולה והמובילה בעולם לניהול הוצאות פיננסיות ונסיעות עסקיות; עד עתה חברות ישראליות נאלצו לרכוש רישיון אמריקאי; החל מאוקטובר הפלטפורמה תשווק בישראל.
SAP תחל לשווק בישראל את פתרון הדגל שלהם בתחום ניהול הוצאות ונסיעות, SAP Concur באוקטובר 2020. SAP קונקור היא הפלטפורמה המובילה מסוגה בעולם והיא מציעה שני מודולים מרכזיים: מודול ההוצאות ומודול נסיעות. בעבר, ארגונים ישראליים גדולים שהיו מעוניינים בפלטפורמה יכלו לרכוש רישיון דרך חברות SAP בארה"ב או באירופה, כעת יוכלו לרכוש רישיון ישראלי ולקבל שירות ותמיכה ישראליים.

SAP קונקור נחשבת לעתיד עולם ההוצאות והנסיעות בעולם. הפלטפורמה מחברת בין כל ההוצאות, הנסיעות והוצאת החשבוניות במערכת אחת, ומספקת דרך אחת לנהל את ההוצאות מקצה לקצה, להשיג נראות, לשפר תאימות, ולפשט את התהליך עבור העסק והעובדים. ניהול הנתונים ומנוע החוקה של קונקור מאפשר קבלת החלטות חכמות יותר בנוגע להוצאות וחיסכון של עד מיליוני דולרים לחברות שמשתמשות בה. SAP קונקור פועלת בענן ומתחברת באופן טבעי לכל מערכות SAP בארגון, למערכות ERP חיצוניות וגם לאפליקציות של שותפים.

לפלטפורמה מיליוני משתמשים ועשרות אלפי לקוחות מרוצים בעולם, בדגש על ארגונים וחברות גלובליות. מבין לקוחותיה בעולם: IBM, Cisco, ServiceNow, VMware, AIG, אריקסון, סקייפ, טוויטר, Salesforce, JP Morgan Chase, קוקה קולה, הצלב האדום האמריקאי, מרכזים רפואיים ובתי חולים, אוניברסיטאות אמריקאיות מובילות ועוד רבים נוספים. כ-20 ענקיות ישראליות כבר משתמשות בפלטפורמה באמצעות רישיונות אמריקאים ביניהן טבולה ואאוטבריין, ספיינס, נייס, שטראוס, טבע ונטפים. בסקרים שנעשו לאחרונה, האפליקציה של SAP קונקור נכנסה לרשימת עשרת האפליקציות הארגוניות הפופולאריות ביותר (2019), והפלטפורמה הוכרזה כמובילת השוק בתחום פתרונות הוצאות ונסיעות על פי סקר G2 Grid (2019) וסקר IDC MarketScape (2018).

על קיר מפעל טמפו בכביש החוף מתנוסס שלט ענק הקורא לנשים להבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד. תחת הסלוגן "מה החלום שלך" על השלט מתנוססת תמונה של ענבל הרזי נועם עם ילדיה עידן ועוז שמעידה על עצמה שגם היא היתה שם. מדובר בקמפיין שהוא יוזמה אישית של הרזי נועם, שחלתה בסרטן השד ונאלצה לעבור כריתה מלאה דו צדדית' כימותרפיה קשה והקרנות, כיום עדיין מטופלת עם כדורים וזריקות והחליטה לעשות מעשה ולהעלות את המודעות בדרך אישית שתיגע בנשים ותגרום להן באמת לגשת ולהיבדק.

קמפיין טמפו נגד סרטן השד. יחצ,
קמפיין טמפו עם ענבל הרזי נועם/יחצ

חברת הפיתוח נקסטייג' הקימה מרכז פיתוח בחיפה אשר יתמקד בפיתוח ייעודי של טכנולוגיות מוצרי קנאביס לתחום ה-wellness. את המרכז יוביל יוסי סגל, מחברת Bless You Ltd. ההחלטה להקים את המרכז היעודי באה על רקע הצהרת סגן שר הבריאות יואב קיש בחודשים האחרונים על קידום החרגת ה-CBD מפקודת הסמים ופתיחת השוק לשילובו במוצרי צריכה בדומה למגמה העולמית. לפני מספר חודשים הכריזו נקסטייג' וטמפו על שותפות בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים לתחום המזון והמשקאות, והקמת מרכז הפיתוח הוא צעד נוסף של נקסטייג' לדריסת רגל משמעותית בתחום. המוצרים שיפותחו מיועדים בשלב הראשון לשיווק בחו"ל ויהוו קו ראשון של מוצרים עם פוטנציאל מכירות מהיר יותר.

יוסי סגל הינו מבכירי המפתחים בתעשיית הקוסמטיקה הרפואית בארץ, בעל ניסיון של כ-45 שנים בפיתוח מוצרים חדשניים בתעשיית הדרמו-קוסמטיקה ותעשיית הפארמה. סגל, לשעבר הכימאי הראשי וסמנכ"ל פיתוח בחברת הקוסמטיקה 'הלנה רובינשטיין', ייסד וניהל במשותף את חברת I.M.S Cosmetics ותחתיה את מותג האיפור והטיפוח המוכר Softtouch. בשנים האחרונות היה מעורב סגל בפיתוח ומסחור מוצרים, טכנולוגיות ושיטות מיצוי מבוססי קנאביס בארה"ב. כמו כן בשנים האחרונות הקים סגל את חברת Bless You Ltd., המתמחה במחקר ופיתוח מוצרים מסחריים המבוססים חומרים מן הטבע, וכן היה מעורב בהקמת חברת Polyol (אשר לימים נמכרה לחברת אבומד בע"מ), חברת תרופות שהתמקדה בפיתוח מוצרים מבוססים חומרים המופקים מאבוקדו ובפיתוח שיטות מיצוי ייחודיות.

לדברי אברהם דריזין, מנכ"ל נקסטייג', החברה רואה בהקמת מרכז ייעודי לפיתוח פורמולציות בתחום ה- Wellness אבן דרך משמעותית לקידום פיתוח ומסחור מוצרי החברה. "נקסטייג' חורטת על דגלה את הצורך להביא לשוק מוצרים מיוחדים אך מבוססים שיתנו לצרכן בטחון ובהירות לגבי התכולה, הפעילות והבית ממנו הם הגיעו. אנחנו שמחים על ההצטרפות של יוסי לצוות, הוא מהמפתחים המובילים בארץ בתחום ומביא איתו שנים של נסיון ופורטפוליו מוצרים קיים ומוכח".

seperator

מלם תים, קבוצת ה- IT המובילה בישראל' נרתמת לטובת בעלי העסקים בתקופת הקורונה ופיתחה את 'מצפן הבטיחות העסקי' (Safe Business Compass) - פתרון בענן, המסייע לחברות ועסקים להתנהל בשגרת הקורונה, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, במודל תשלום חודשי Saas.

מצפן הבטיחות הינו מערכת בקרת כניסה אוטומטית מתוחכמת באפליקציית מובייל, הכוללת מצלמת אינפרא מבוססת API, המאפשרת מדידת חום מרחוק, עבור העובד, המבקר והלקוח כאחד, מצלמה לזיהוי פנים אוטומטי ומנגנון הצהרת בריאות דיגיטאלית. כל זאת, עם מעטפת אבטחת מידע והזדהות, לשמירת פרטיות המידע ועם אפשרות לשמור בצורה מרוכזת ומסודרת את כל הצהרות הבריאות, בהתאם לדרישת משרד הבריאות.

בנוסף, מספקת המערכת מנגנון התרעה מפני התקהלויות מבוסס WiFi, על גבי פלטפורמת Meraki של סיסקו, בארגונים בהם פרושה רשת WiFi פנימית וכן מניעת כניסה ואזעקה בעת כניסה לא מאושרת.
למערכת יתרונות רבים וביניהם: איסוף וניהול מידע הבטיחות במערכת אחידה, מידע אמין, מדוייק וזמין מיידית, מערכת ניהול באפליקציית מובייל, עם זמינות המידע מכל מקום, דש בורד ניהולי והשתלבות כחלק ממכלול הפתרונות של קבוצת מלם תים. יש לציין כי הערכים המוספים של 'מצפן הבטיחות' הנם בעלי ערך גם ביום שאחרי הקורונה וניתן לנצל אותם לטובת מגוון שימושים.
במקור, פותחה מערכת 'מצפן הבטיחות' על מנת להביא לשיפור הבטיחות והקטנת הנפגעים באתרי בניה ובמקומות עבודה, באמצעות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות ומערכת מידע ייעודית. עם תחילת משבר הקורונה, עברה המערכת הסבה והתאמה למתן פתרונות ייעודיים לתקופה זו.

חגי רבי, מנהל תחום IoT במלם תים: "מערכת מצפן הבטיחות העסקי הותאמה, תוכננה ועוצבה על מנת לתת מענה יעיל וידידותי לצרכים הייחודיים של כל עסק בתקופה המאתגרת שבה אנו חיים ופועלים. המערכת, היעילה במיוחד במתחמים עם פוטנציאל להתקהלויות כגון שווקים, מרכזים מסחריים ותרבותיים, מעניקה למנהלים בשטח או במשרד כלי בקרה נוח ונגיש לשליטה, ניהול הבטיחות ועמידה בתקני משרד הבריאות. המערכת יודעת לדגום כמה מכשירים סלולריים נמצאים בקרבתה וכך ניתן לדעת באופן סטטיסטי כמה אנשים נמצאים באיזור ובמידה וכמות האנשים עולה על המותר, ניתן לטפל בדילול ההתקהלות באמצעים המקובלים. המערכת קלה במיוחד לתפעול ותהליך ההתקנה שלה אורך בין יום ליומיים בלבד".

מצפן הבטיחות מלמ 2. יחצ,
מצפן הבטיחות של מלמ תים/יחצ

התקופה האחרונה הביאה איתה עלייה במעבר של עסקים קטנים לדיגיטל וכן ברכישה אינטרנטית מסיבית יותר של צרכנים, עלייה שהשפיעה משמעותית על הדרישה של בעלי עסקים לחיבור בין פלטפורמת המכירות אונליין הפופולארית woocommerce לחברת "חשבונית ירוקה". "הדרישה לחיבור נבעה מהמורכבות בתפעול מסחר מקוון הכולל חיבור לסליקה, הפקה אוטומטית של חשבוניות דיגיטליות וריבוי הערוצים אשר יוצרים בלבול בקרב בעלי אתרי המסחר המקוונים"' מסבירה ליאור וילצ'ינסקי, מנכ"לית "חשבונית ירוקה", "לפי דו"ח תקופתי על מצב העסקים הקטנים והבינוניים בישראל 62% מבעלי העסקים מעידים שיש להם נוכחות עסקית בפלטפורמות מקוונות, אבל, סיבה עיקרית לכך שבעלי עסקים רבים לא נכנסים למסחר מקוון היא העלויות הכרוכות בהקמה ובתפעול החנות. כחברה שקשובה מאוד לבקשות שעולות מלקוחותינו ואחרי בדיקה מעמיקה, הבנו שקיימת בעיה ומעמסה גדולה על בעלי עסקים שרוצים לעבור לפלטפורמות המכירה הדיגיטליות - יש המון אפשרויות סליקה והמון שירותים חיצוניים שאליהם נדרש להתחבר בכדי להקים ולתחזק אתר מסחר מקוון. כיוון שאנחנו בראש ובראשונה חברת פינטק, פיתחנו טכנולוגיה שהופכת את החיבור לפשוט, קל וידידותי, כך שכל אחד יכול לעשות אותו בעצמו ולהיות עצמאי באמת".

"ווקומרס" הוא תוסף חינמי שניתן להוסיף לאתרי "וורדפרס" ואשר משמש כ-37% מכלל החנויות ברשת. בעזרת התוסף ניתן ליצור חנות וירטואלית ולמכור מוצרים ושירותים במגוון תחומים וכן לנהל את המוצרים, ההזמנות ומערכת עגלת הקניות של המשתמש. כמו כן, הוא מאפשרת גם ניהול מלאי, חישובים של עלויות משלוח, שימוש בקופונים ומכירה גם ללקוחות בינלאומיים. באמצעות החיבור עם "חשבונית ירוקה", ניתן לחבר את החנות המקוונת בצורה פשוטה גם לסליקת אשראי וגם להפקת חשבוניות אוטומטיות.

חלי ממן מארחת בדף הפייסבוק אחת לשבוע בשעה: 21:30 את מיטב המומחים לתוכנית שבועית בה מדברים במקום לאכול. השידורים יתקיימו בלייב בדף הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם וידברו על ענייני אכילה בכלל ורגשית בפרט.

נושאים:

  • איך כישלונות יכולים לעזור לנו לרדת במשקל, עם איתמר רוזנברג.
  • איך גברים עושים דיאטה ומה נשים יכולות ללמוד מזה , עם קובי קוזאי.
  • איך להשקיע בעצמי גם בתקופות קשות, עם מיטל דנה.
  • איך מתכוננים לתהליך ירידה במשקל כדי לייצר התמדה, עם סורינה קדוש.
  • https://www.facebook.com/helimamanofficial/
חלי ממן. רונן פדידה,
חלי ממן/רונן פדידה

רשת האירוח הבינלאומית סלינה (Selina), יחד עם השחקן ליאור רז המשקיע רון צוקרמן, מודיעים על השקעתם בפלטפורמת הקורקינטים השיתופיים LEO שנמצאת בבעלותם המשותפת של אייל ברקוביץ והאחים כפיר ודרור בן שושן. ההשקעה נאמדת ב-40% מאחזקות החברה. במסגרת המהלך, תציע סלינה לאורחיה חווית ניידות אורבנית באמצעות הצבת תחנות עגינה של LEO בסניפי הרשת, על בסיס חלוקה ברווחים.

השימוש בקורקינטים יוצע במסגרת תוכניות מיוחדות ובאופן בלעדי ללקוחות הרשת שיוכלו להשתמש בקורקינטים שימצאו בתחנות העגינה בסניפי הרשת, בהן יוכלו להשתמש בקסדות ללא תוספת תשלום.
בשלב הראשון יהיו הקורקינטים של LEO זמינים לשימוש בסניפי סלינה בישראל, במקסיקו ובברזיל ובהמשך בכל סניפי הרשת, הפרוסים בלמעלה מ-18 מדינות בדרום ובמרכז אמריקה, בארה"ב ובאירופה.

בשנת 2019 עברה חברת LEO לפעול במודל עסקי של B2B, באמצעות תחנות עגינה המוצבות במלונות, עסקים, ספקים ונותני שירות בתחום התיירות. מודל זה, אשר הוטמע בהצלחה ברשת מלונות פתאל ובקניון האייסמול באילת, מתרחב בהדרגה למקומות שונים בעולם. ההשקעה תאפשר לסלינה להרחיב את סל השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה, באמצעות פתרון תחבורה אורבני, ירוק, יעיל ונוח ומאידך תעזור ל-LEO למנף את הפריסה הגלובלית של סלינה, להתרחבותה ברחבי העולם.

"בסלינה הבנו כבר מזמן, שקורקינטים שיתופיים היא האופציה המועדפת על מטיילים מבין כל אפשרויות ההתניידות הקיימות. מטיילים בערים גדולות בכלל, ובימי הקורונה בכלל לא מעוניינים לשכור רכב ומחפשים אלטרנטיבה לתחבורה ציבורית המוצעת. שיתוף הפעולה החדש עם LEO ע"י הצבת קורקינטים שיתופיים שיוצבו בלובי הסניפים שלנו, יאפשר למטיילים חווית התניידות נגישה ואותנטית שתקל עליהם את ההתמצאות במרחב האורבני. כפיר ודרור בן-שושן, מייסדי LEO, הם שחקנים מרכזיים בתחום פתרונות ההתניידות השיתופיים, זה למעלה מעשור שהם מיישמים את החזון שלהם באמצעות המותג INOKIM, שמכר עד היום כחצי מיליון קורקינטים בכ-35 מדינות ברחבי העולם.
ביחד עם שותפנו המשקיע רון צוקרמן והשחקן ליאור רז ובאמצעות המודל החדשני שפיתחו בLEO נייצר חווית מיקרו ניידות שלא רק הלקוחות של "סלינה" יוכלו להנות ממנה, אלא כזו שתייצר ערך לרוכבים ברחבי העולם", אמר מייסד משותף ומנכ"ל סלינה רפי מוסרי.

אייל ברקוביץ'. רונן פדידה,
אייל ברקוביץ' על הקורקינט/רונן פדידה

עמותת OneDay חברה לחברת הקורקינטיים השיתופיים BIRD. שני הגופים נרתמים למען סיוע לקשישים בתקופת הסגר ולאחריה. במסגרת שיתוף הפעולה בירד תאפשר נסיעה חינמית עבור המתנדבים של העמותה למקום ההתנדבות. בעקבות הסגר קשישים רבים מוצאים עצמם בבידוד חברתי ופיזי, ללא יכולת לצאת מהבית ולהצטייד במוצרים בסיסיים (מזון ותרופות). שיתוף הפעולה יעזור לבני הגיל השלישי להתמודד עם הסגר הפיזי והנפשי מחד, וכן מתן עזרה בצורה קלה, מהירה ונגישה לכל אדם שירצה להתנדב מאידך.

מודל ההתנדבות הייחודי של עמותת OneDay, מאפשר הגעה ליום אחד ללא התחייבות נוספת, כדי לאפשר לצעירים להגיע להתנדב לפי בחירתם, במטרה להעלות את אחוזי ההתנדבות בארץ ולהנגיש את ההתנדבות ללוח הזמנים העמוס של הדור הצעיר.

יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל: "כפי שעשינו בסגר הראשון, גם בסגר השני החלטנו להשאיר את הכלים השיתופיים של החברה ברחובות מתוך ערבות הדדית ומתן האפשרות לעובדים החיוניים להגיע למקום עבודתם. ראינו לנכון נוכח המשבר הקשה במיוחד העובר על בני הגיל השלישי, לסייע למתנדבים להגיע ולסייע לאותם אנשים שנמצאים בסגר כבר המון זמן".

קורקינט של בירד. יחצ,
קורקינט של בירד/יחצ

החלום להקים סטארטאפ מצליח שוכן בליבם של יזמים ישראלים רבים, אך כיוון שמדובר בהשקעה עתירת סיכון, מעט מאוד מסכימים להשקיע בחברה. ישנם אנשי עסקים המכונים "אנג'לים" שמשקיעים בחברות סטארטאפ וישנן קרנות הון סיכון (VC), אלא שמרביתם מעדיפים להשקיע בחברות בשלב מתקדם כאשר כבר יש אב טיפוס של המוצר או שירות או אפילו מכירות. חברות סטארטאפ שנמצאות בשלבים הראשונים הנקראים Seed או אפילו Early Seed זקוקות נואשות לכסף לצורך הפעילות השוטפת והמשך הפיתוח, אך מתקשות לגייס הון. כך רעיונות מעולים נשארים במגרה ואחרי מספר שנים קוראים עליהם בעיתון ומתאכזבים "איך לא הצלחנו להשיג את הכסף".

כדאי להכיר שבנישה המיוחדת הזאת פועלת קרן ההון סיכון קליר פיוצ'ר, קרן השקעות פרטית שייסד אלון ארבוב ובניהולם של ארז עזרא ואודי שני. הקרן השקיעה עד היום בלמעלה מ-16 סטאטראפים שונים מתחומי הסייבר, פינטק, Insuretech, IOT, ו-E-commerce. כל ההשקעות בוצעו בחברות בשלבים הראשונים ביותר של החברה ועד כה נרשמו 3 אקזיטים מוצלחים.

קרן הון סיכון קליר פיוצ'ר. יחצ,
האנשים שמאחורי קליר פיוצ'ר/יחצ

חברת "מאן" מקבוצת מכשירי תנועה תספק לבית הספר נהיגת משאיות "שרייבר" 10 משאיות מדגם TGL 8 טון שווי העסקה כ- 2.4 מיליון שקל. מדובר במשאיות TGL 8 טון המאופיינות בטכנולוגיה מתקדמת, יכולות תמרון גבוהה, סביבת תא נהג אופטימאלית, חסכוניות בתפעול וצריכת דלק נמוכה. משאיות אלה השלימו את ציי המשאיות של "שרייבר", המונה 17 משאיות כן תוצרת MAN.

בית ספר לנהיגה שרייבר נוסד ב-1970 בחולון וחוגג השנה 50 שנות פעילות. שיתוף הפעולה עם חברת MAN החל כבר לפני 20 שנה. שרייבר מעניק שירותים בפריסה ארצית ללקוחות מהשוק הפרטי, מוסדי, ממשלתי והבטחוני. הלימוד אפשרי על רכב פרטי, משא קל וכבד, גורר תומך ואוטובוסים. חברת MAN, המיוצגת בישראל ע"י חב' מכשירי תנועה, הינה אחת מחברות הרכב הכבד הוותיקות והמובילות בעולם המספקת פתרונות תחבורה מותאמים לצורכי לקוח לרכבים שבין 4-42 טון. צבי נטע יו"ר "מכשירי תנועה" : אני שמח על שיתוף הפעולה עם חברת "שרייבר" שמחזק את נוכחות מאן בשירות המדינה".

יוגב גברי עם צבי נטע. יחצ,
יוגב גברי, יו''ר מכשירי תנועה, צבי נטע, יו''ר שרייבר, גדי טריכטר ומנכ"ל שרייבר רביב טריכטר/יחצ

מוניציפלי

לאחרונה הושק מיזם טכנולוגי-חברתי ראשון מסוגו Code;Negev שיעניק לתושבי הנגב המזרחי הכשרה מקצועית ותעסוקה איכותית בתחום ההייטק. מיזם Code;Negev ממומן על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואשכול נגב מזרחי ומופעל באמצעות חברת Experis Academy, ויאפשר לתושבי הנגב המזרחי מהישובים אל קסום, דימונה, חבל אילות, חורה, ירוחם, כסיפה, מיתר, מצפה רמון, נווה מדבר, ערבה תיכונה, ערד, ערערה, רמת הנגב ושגב שלום, לקבל הכשרה מקצועית ולעבוד כמפתחי תוכנה בתעשיית ההייטק בנגב.

אירוע ההשקה נערך ברוח התקופה באמצעות אפליקציית ה-ZOOM. אריאל משעל מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ציין כי "חיזוק התעסוקה בנגב הוא יעד חזונו של המיזם לגשר על פערים ולייצר הזדמנויות לתושבי האזור ועל כן אנו ממשיכים לקדם מיזמים כלכליים שיפתחו בפני התושבים אפשרויות לתעסוקה איכותית". במסגרת האירוע ראש עיריית דימונה, בני ביטון, שבעירו המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל פתח אחד משני מרכזי code;negev שיכשיר את תושבי דימונה והסביבה לתפקידי פיתוח תוכנה. לאחר מכן נאמו גם מנכ"ל אשכול נגב מזרחי וממובילי המיזם אליעזר יעקבי וכן דוד זלצר שותף, מייסד ומנכ"ל חברת ההייטק Cambium שתומכת בפיתוח ענף ההייטק בדרום. את האירוע סיכמה עירית אברשטרק, מנהלת חטיבת ההכשרות של Experis Academy, שסקרה את עיקרי המיזם ובירכה את המשתתפים על חלקם בקידומו.

חברת "קליל" מכרמיאל שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק מוצרי אלומיניום וחלונות, מקימה בימים אלו פארק פרפרים, בסמיכות למפעל שהשתרע על שטח של כ-15 דונמים ויכלול 2 אגמים, אחד קבוע ושני עונתי - שיצבור מי גשם שיורדים בשטח. פארק הפרפרים שייפתח במחצית ה-1 של שנת 2021, יוקם כפארק פתוח ולא כמכלאה סגורה ויאפשר לפרפרים באזור לשהות בפארק ולהתרבות. הפארק יכלול גם שתילת חורש, שתילת עצים ושיחים מקומיים ורחבות של פרחי בר וצמחי תבלין.

לצד הפארק תוקם גבעת תצפית בגובה של 3.5 מטרים ובה עמדת מסתור שתאפשר תצפית על הפרפרים, העמדה מותאמת לביקור קבוצות עד 50 איש בקבוצה. בימים אלו מתבצעות עבודות התשתית להקמת פארק הפרפרים ע"י צוות הנדסה מיוחד מלווה חוקרי פרפרים מהאקדמיה .
תקציב הקמת פארק הפרפרים כמיליון שקל.

צורי דבוש, יו"ר חב' קליל, מציין שההחלטה להקים את פארק הפרפרים בסמוך למפעל קליל, נובעת מהעובדה שהסמל המסחרי של קליל הינו הפרפר. מפעל קליל ממוקם באזור התעשייה בכרמיאל, בשטח של 110 דונם, במפעל מועסקים כ-320 עובדים והיקף פעילות החברה בשנה האחרונה היה כ-400 מיליון שקל.

צורי דבוש יו"ר קליל. מורג ביטן,
צורי דבוש/מורג ביטן

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, הצליח להוריד את מספר חולי הקורונה בישובי המועצה בכ-62%: מ-241 חולים לכ-90 נכון להיום. ראש המועצה אמר ביום רביעי: "קהילת באר טוביה היא שותפה מלאה להורדת התחלואה. מערך ההסברה שהקמנו, בסיוע הנהגות הישובים ונציגי פיקוד העורף, הובילו לנתון המעודד הזה". במועצה האזורית באר טוביה קיימים 23 ישובים בהם מתגוררים כ-23 אלף תושבים. על פי נתוני התחלואה, השיא של מספר חולי הקורונה במועצה עמד עד לפני כעשרה ימים על 241 חולים. נכון להיום, הנתון עומד על כ-90 חולים מאומתים.

המהלך המשמעותי ביותר, שסייע בהורדת התחלואה במועצה, הוא פעילותו הנחרצת של ראש המועצה מול משרד הבריאות ופיקוד העורף להציב עמדה לבדיקת קורונה לתושבים. מאמצים רבים הושקעו בכך ובמהלך חגי תשרי, ביום שישי, הוצבה עמדה לבדיקת התושבים ובמשך שש שעות נבדקו 666 תושבים. בכך, זכו התושבים לראשונה להיבדק בתחום המועצה שלהם, במקום להרחיק לערים רחוקות. בזכות הבדיקות הצליחה המועצה לקטוע את שרשרת הדבקה בכך שחולים רבים, עוד בשלבי התחלואה הראשונים, נכנסו לבידוד, לרבות המעגלים הקרובים איתם באו במגע. מהלך זה, בעיקר בתקופת החגים, הניב תוצאות רצויות.

ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי עם דובר צה"ל. יחצ,
ראש מועצת מטה יהודה ניב ויזל בסיור עם אלוף פיקוד העורף אורי גורדין/יחצ

המועצה המקומית חצור הגלילית, שהחל מה-26 בספטמבר הפכה אדומה בשל אחוז תחלואה גבוה, הפכה לרשות ירוקה, לאחר שאחוז הבדיקות החיוביות, שעמד בשיאו על למעלה מ-40 אחוזים, ירד אל מתחת ל-4 אחוזים. בעקבות פעילות מאומצת של מרכז השליטה והבקרה שהקימה המועצה המקומית בשיתוף עם פיקוד העורף והמשטרה, שעסק בשליטה, בקרה, איסוף נתונים, חקירות אפדימיולוגיות, הסברה ואכיפה, התייצב אחוז הנדבקים ביישוב כבר ב-9 באוקטובר, ומאז נרשמה ירידה חדה באחוז הבדיקות החיוביות מיום ליום, עד שהיום הוכרז היישוב כירוק.

בישוב חגגו את האירוע כאשר המועצה, בראשותו של שמעון סויסה, תלתה מאות בלונים ירוקים כלי רכב בעיר וברושור תודה נשלח לכל תיבות הדואר של התושבים. ראש המועצה, שמעון סויסה: "אני גאה בכל אחד ואחת מתושבי המועצה על שעמדו בהנחיות הסגר, ויחד עם העבודה המאומצת שלנו הצלחנו במשימה והורדנו את אחוזי התחלואה וההדבקה משמעותית. עם זאת, זה ניצחון קטן בקרב ולא במערכה מול הקורונה שהיא ארוכה וקשה, ולכן אני קורא לתושבים להמשיך ולשמור על הנחיות המרחק, אי ההתקהלות והמסיכות, וגם אנו כרשות המקומית נמשיך בפעילות המאומצת כדי לאתר כל מוקד הדבקה פוטנציאלי ביישוב ולקטוע את כל שרשראות ההדבקה. לא נרפה עד שחצור הגלילית תהיה נקייה לגמרי מקורונה".

בלונים ירוקים בעיר חצור הגלילית. יחצ,
סיבה אמיתית לגאווה. האירוע הירוק בחצור הגלילית/יחצ

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, אירח בחול המועד סוכות את אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין, כחלק משמירה וחיזוק הקשר בין הרשות לגורמי החירום. במהלך הביקור סקר ראש המועצה בפני האלוף את פעילות המועצה בנושא ביטחון, חירום ומרכיבי תכנית המועצה לטיפול במשבר הקורונה. ראש המועצה ציין לשבח את שיתוף הפעולה עם המפקד המחוזי, מפקד הנפה, מפקד היקל"ר (יחידת קישור לרשות) וצוותו וגם עם הקנ"רית שתמיד זמינים, משתתפים במאמצים השונים ומסייעים. בנוסף שמע האלוף על מורכבות המועצה בהתמודדויות עם תרחישי זמני חירום ושגרה והוצגו הפערים בתחום מכשול ההפרדה, מקלטים והפיקוד ושליטה. בנוסף לאלו, נחשף האלוף לאוטובוס החפ"ק החדש של המועצה והתרשם מיכולותיו.

המועצה קיימה במהלך חול המועד סוכות תחרות של צילום הסוכה המיוחדת והיפה ביותר. במסגרת זו, השתתפו תושבים, ששלחו את התמונות של הסוכה שלהם למועצה. את המקום הראשון של תחרות הסוכה היפה והמקורית קטפו ענבר ושלום בן יאיר, תושבי מושב נחושה. הם זכו במנוי זוגי שנתי להיכל התרבות במטה יהודה. הסוכה של משפחת בן יאיר ייחודית ונקראת סוכת המגיפות ועסקה במגיפת הקורונה, מגיפת הדבר, מגיפת הצחוק, מגיפת הכולירה, מגיפת הריקודים ועוד.

המשפחה הזוכה ציינה: "יצרנו את סוכת המגיפות - סוכה ברוח הקורונה ומקושטת גם עם התייחסות ספציפית לקורונה (מפת התפשטות ההדבקה). יצרנו קישוטים בנושאי מגיפות שונות משמעותיות או מצחיקות לאורך ההיסטוריה, עם דפי הסבר. עשינו גם שרשראות העשויות ממסכות ושרשראות אנשים (שרשראות הדבקה!) ועוד סמלים של מגיפות כמו עכברושים ועטלפים". ויזל: "תושבי המועצה גילו יצירתיות רבה, ברכות לזוכים. מי יתן ובשנה הבאה נשב כולנו בסוכות, מאוחדים עם המשפחות שלנו כאשר הקורונה תהיה זיכרון ששייך לעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully