וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הנשיא דואג לקשישים הבודדים

רונית מטיאס

11.10.2020 / 11:51

וגם: במה משתפים פעולה יהודה משי זהב ורותי ברודו? באיזה סלולרי משתמש ג'יימס בונד? איך דואגים בהולמס פלייס לתזונה נכונה? ואיזה מפעל זכה לפרסום עולמי בעקבות הפחתת הזיהום?

לא נשארים לבד

יהודה משי זהב, רובי ריבלין מירב כהן. בית המשיא‎,
יהודה משי זהב, רובי ריבלין מירב כהן/בית המשיא‎

בית הנשיא הצטרף למיזם "לא משאירים אותם לבד" שמפעיל זק"א לסיוע לגיל השלישי בימי הסגר. במפגש שערך נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין עם יהודה משי זהב, יו"ר זק"א; השרה לשוויון חברתי וגמלאים ח"כ מירב כהן; והראל טובי, מנכ"ל בית הנשיא, הודיע ריבלין למשי זהב כי עובדי בית הנשיא יקחו חלק במיזם וידאגו לשלום קשישים השוהים בגפם, באמצעות שיחות טלפון תדירות.

במפגש, סקר משי זהב את המיזם שנולד בעקבות המקרים הקשים שאירעו לאחרונה, בהם נמצאו קשישים גלמודים בדירתם ימים רבים אחרי שנפטרו. השנה, בעקבות מגבלות המאבק בנגיף הקורונה, כמות המקרים עלתה בכ-30% ביחס לשנה שעברה. משי זהב אמר כ מטרת מיזם "לא משאירים אותם לבד" לחבר בין קשישים וגלמודים לבין מתנדבים ומתנדבות הלוקחים על עצמם לקיים שיחת טלפון פעם ביום עם קשיש, ובכך להפיג את בדידותם הקשה.

טובי אמר כי בית הנשיא באמצעות העובדות והעובדים יירתם לסייע למיזם התנדבות חשוב ומציל חיים זה של ארגון זק"א, ויפתח קו הרשמה למתנדבים לביצוע שיחות לקשישים ואזרחים עריריים ובודדים. ההתנדבות תכלול שיחת טלפון יומית והפגת בדידותם בשיחה מצילת חיים. במידה והעובדים המתנדבים יאתרו גם צרכי כלכלה ורווחה או סיוע ממשרדי הממשלה, יסייע חמ"ל הקורונה של המשכן במתן מענה מהיר ויעיל.

seperator

אשת לפידות גסטרונומית

רותי ברודו ויהודה משי זהב. יח"צ,
רותי ברודו ויהודה משי זהב/יח"צ

ועוד קטנה ממשי זהב. בשיא משבר ענף המסעדנות, החליטה אשת העסקים והמסעדנית, רותי ברודו, להצטרף לארגון "אשת לפידות" מבית זק"א על-מנת לעזור להניע מהלכים פורצי דרך, מצילים ומשפרי חיים בחברה הישראלית. יהודה משי זהב מייסד זק"א ואשת לפידות אמר כי הם גאים ונרגשים על הצטרפות ברודו, אישה פורצת דרך בעולם העסקים המתמודדת עם מצבים בלתי אפשריים לארגון אשת לפידות. והבטיח ליזום ולהוביל ביחד מהלכים פורצי דרך, מצילי ומשפרי חיים, בתהליכיים קהילתיים חברתיים למען האנושות, לחיזוק האמונה, לחיזוק הגאווה, לחיזוק ישראל.

seperator

הדור החמישי

גיא דה פיצ'וטו וזוהר רויטמן. יח"צ,
גיא דה פיצ'וטו וזוהר רויטמן/יח"צ

קבוצת ח.י השיקה באירוע שנערך אונליין את מכשיר ה- Nokia 8.3 5G, הסמארטפון הראשון של NOKIA התומך בדור 5. המכשיר יככב גם בסרט של ג'יימס בונד No Time to Die שעתיד לעלות בקרוב. שלומי אנג'י, סמנכ"ל טכנולוגיות תשתיות תקשורת לאומיות בנוקיה ישראל הרצה על הדור החמישי הסלולארי ובין המאזינים היו גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל בקבוצת ח.י. וזוהר רויטמן מנהל פעילות Nokia בישראל.

seperator

תזונה נכונה בזום

קרן שתוי חלי ממן. יוני רייף,
קרן שתוי חלי ממן/יוני רייף

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס אירחה את גורו התזונה חלי ממן להרצאה בזום בהשתתפות מעל 1,000 מנויי הקבוצה. ההרצאה הועברה בשידור חי בפייסבוק ואפליקציית הולמס פלייס, וניתנו בה טיפים וכלים של ממן לשמירה על המשקל בתקופת הסגר. בסיום ההרצאה המנויים הפנו שאלות לממן.

בהרצאה השתתפו קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס; דרור אורפז, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה; וגבי מורדו, סמנכ"ל המכירות.

ההרצאה היא חלק מסדרת הרצאות תחת הקונספט "הולמס פלייס מארחת", בו מתארחות דמויות מעוררות השראה ומצליחות בתחומן ומעניקות הרצאות למנויים של קבוצת הולמס פלייס.

בין המרצים שמשתתפים בפרויקט: המנטור אלון אולמן; גיל גרנות מיזראל באדי; הקונדיטור מיקי שמו, פרופ' ניר גלעדי מומחה בנוירולוגיה. סדרת ההרצאות, שירות VOD של אימונים וכ-80 שידורי לייב של מגוון אימונים ניתן בחינם למנויים, כשעלות השירות בחודש למי שאינו מנוי הוא 79 שקל.

seperator

במטבח עם אהרוני

ישראל אהרוני. אבי לוי,
ישראל אהרוני/אבי לוי

מותג FAIRY יזם לכבוד סוכות, סדנת בישול בלייב עם השף והפרזנטור של המותג השף ישראל אהרוני, בעקבות העובדות שבישול ואפייה, הפכו לפעילות האהובה על אזרחי ישראל במהלך חודשי הקורונה, תוכניות הבישול פורחות, השפים "מבקרים" בבתים על בסיס יומי, ומתכונים עוברים בקבוצות ועולים ברשתות החברתיות. במותג FAIRY החליטו שאם אנחנו מחויבים לאכול רק עם המשפחה הגרעינית ואי אפשר לארח, אין סיבה לא ליהנות ולהעניק במתנה, סדנת בישול לייב חינמית עם השף באהוב.

במהלך השידור לימד אהרוני בלייב, שני מתכונים ייחודיים וחגיגיים שפיתח בעבור FAIRY, ענה לשאלות הגולשים, והעניק טיפים מנצחים מהמטבח שלו.

seperator

חדר מיון

עינת אושרי, ניר שמול. אבי לוי,
עינת אושרי, ניר שמול/אבי לוי

ניר שמול, מנכ"ל עמותת שניר, ועינת אושרי המנכ"לית, פתחו "חדר מיון" במטרה להעניק טיפול ראשוני ומידי למי שזקוק לעזרה. "חדר המיון" מעניק סיוע כספי למעוטי יכולת לתשלום דמי שכירות, ארנונה, חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות, וסיוע למשפחות במצוקה שנקלעו למצבים משפטיים, פיננסיים, ואחרים, כשאנשי מקצוע מטעמה של העמותה, מסייעים להם ללא עלויות.

בין המקרים שטופלו: סיירת השיפוצים ומתנדבים נוספים שיפצו את דירתה של קשישה מלוד החיה מקצבת זקנה, כשבמקביל העבירו אותה לדירה זמנית עד סיום השיפוץ; אם חד הורית שגרה בדירת עמידר עם 3 ילדים בעלי קשיים שאינה עובדת בעקבות משבר הקורנה, קיבלה תיק הוצאה לפועל, העמותה סייעה לה בסלי מזון ובסגירת החוב; קשיש מרמת-גן שקיבל קנס על שוטטות כלב שאין לו, וצבר חוב בחברת החשמל, זכה לעזרת העמותה שביטלה את הדו"ח, סגרה את החוב בחברת החשמל, ודאגה לסלי מזון ומתנדב שמלווה אותו ודואג כל שבוע לשלומו.

מנהלי עמותת שניר הם אנשי עסקים צעירים שרואים את הפעילות החברתית כאחד הדברים החשובים בחייהם, גם לדור ההמשך, הצוותים עובדים בהתנדבות מלאה כדי לעזור ולהשיג מהפך ותוצאות חיוביות. אושרי אמרה כי על-מנת להמשיך לקיים את "חדר המיון", הם זקוקים למתנדבים נוספים ברחבי הארץ, שייפגשו עם המשפחות ויבדקו את המקרים, והשאיפה היא לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה ולהגיע ל100 משפחות עד סוף השנה בעלות כוללת של 100,000 שקל. כדי שהעמותה תעמוד ביעד של סלי המזון. לתרומות כספיות: www.snir-il.org או בטל' 0515325521.

seperator

נילית בינלאומית

ג'ון הולדן אילן מלמד. יח"צ,
ג'ון הולדן ואילן מלמד/יח"צ

אילן מלמד, מנכ"ל קבוצת נילית, אירח את המפיק והמגיש האמריקאי ג'ון הולדן שצילם את הסרט "ביגוד ידידותי לסביבה", סרט דוקומנטרי על נילית. הולדן זכה 6 פעמים בפרס האמי הוא היה כתב חדשות הלילה ב-NBC, ומגיש את תוכנית הטלוויזיה האמריקאית EARTH עם ג'ון הולדן.

הסרט ששודר לאחרונה בתוכניתו ברשת פוקס צולם באתרי נילית בארה"ב ובמגדל העמק, ומשולבים בו ראיונות עם הנהלת החברה העולמית והישראלית, ועם אנשי המחקר, הפיתוח והשיווק של החברה. התוכנית בת 7 דקות, מספרת את סיפורה של נילית בעולם הקיימות ובתוך כך מספרת על Sensil®️ - מותג הפרימיום של ניילון 6.6 שמייצרת החברה לתעשיית הטקסטיל, הספורט וההלבשה התחתונה.

מלמד אמר כי רק בחודש שעבר קבע דו"ח המשרד להגנת הסביבה, כי נילית דורגה במקום הראשון מבין עשרת המפעלים המובילים בישראל, שהפחיתו את פליטת זיהום האוויר בשנת 2019 בהשוואה למדידות קודמות, הישג יוצא דופן ומשמעותי לשיפור הסביבה, שגיא ארן, ראש מערך השיווק הגלובלי של נילית אמר כי נילית תמשיך לפתח את המחקר ולעשות כל מאמץ על-מנת ליצור מוצרים סביבתיים בעולמות החוטים, הסיבים והבדים ותמשיך לייצר חוטי ניילון מתכלים וממוחזרים לתעשיית הטקסטיל.

seperator

בין מארח

יועז הנדל, אלי בין. דוברות מדא,
יועז הנדל, אלי בין/דוברות מדא

אלי בין, מנכ"ל מד"א, ובכירי הארגון, ארחו במוקד הלאומי של מד"א בקרית-אונו, את שר התקשורת, ח"כ יועז הנדל, שקיבל סקירה מקיפה על פעילות מד"א, סייר במוקד, למד אודות הפעילות שמוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי וכעומד בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

השר למד אודות פעילות מד"א בשגרה ובחירום, על התמודדות הארגון מול משבר הקורונה ועל מערך הבדיקות והדגימות הרחב שמפעיל מד"א מתחילת משבר הקורונה במהלכו דגמו צוותי הארגון למעלה ממיליון ושמונה מאות אלף בני אדם במדינה. השר נחשף לטכנולוגיות היחידות שפותחו בארגון במטרה לתת מענה יעיל, מהיר מקצועי לאזרחים שמחייגים למוקד 101 של מד"א במקרה חירום רפואי, והתעניין בפעילות שירותי הדם של מד"א בשגרה ובחירום, בדגש על תהליך איסוף תרומות הפלסמה ממחלימי קורונה במטרה לסייע בטיפול בחולים במצב בינוני וקשה.

הנדל אמר כי יצא טעון בהרבה פתרונות יצירתיים לדרך ההתמודדות עם הקורונה ולאופן בו יכולים לצאת מהמשבר דרך אמצעים רפואיים וציין כי יש להם עבודה קשה ומאומצת לעשות בממשלה והודה לכולם על העבודה הקשה שעושים. בין אמר כי הם שמחו לארח את השר הנדל, שהביע עניין רב בפעילות מד"א בשגרה ובחירום, והודה לו על ביקורו ועל הזמן הרב שהקדיש על מנת ללמוד על הארגון ולפגוש את צוותי מד"א, אשר פועלים במרץ וללא הרף למען הציבור.

seperator

תורמים לחיים

ניצן לביא אבשלום כהן. משה לינדבאום,
ניצן לביא, אבשלום כהן/משה לינדבאום

רשת סופר-פארם יצאה במבצע ההתרמה השנתי עבור עמותת חיים שימשך כחודש ימים, ובמהלכו מוצע למכירה בקופות סניפי הרשת, מארז כרטיסי ברכה מעוצבים לאירועים בסך 10 שקלים, כשהכנסות המכירה תרומה לעמותת חיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן וסיוע למשפחותיהם. בשנה שעברה גייסה הרשת כ600,000 שקלים עבור המרכז הודות להירתמות הציבור, והשנה היעד הוא להגיע ל-700,000 שקלים.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם אמר כי כרשת הם מאמינים שצריך לתת חזרה לקהילה, ולאורך השנה מתגייסת החברה ל-4 התרמות בסניפי הרשת במסגרתן נמכרים מוצרים שימושיים וההכנסות מועברות לעמותות שונות העוסקות בסיוע לילדים ונשים, ביניהן האגודה לסוכרת נעורים, עמותת חיים, וריאטי, ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. אבשלום כהן, יו"ר ומנכ"ל מתנדב בעמותת "חיים" אמר כי תמיכת העמותה בילדים ובני משפחותיהם תלויה רק בכספי התרומות, ושיתוף הפעולה עם רשת סופר פארם הפכה למסורת מבורכת.

seperator

קוטפים מדליות

חן קישנר, לירון דמרי, רן אסא. דויד סילברמן,
חן קישנר, לירון דמרי, רן אסא/דויד סילברמן

ביקבי כרמל ממשיכים ברצף הזכיות. ב-2020 נוספו 5 מדליות חדשות לאוסף: זהב, כסף ו-3 מדליות ארד, בהן זכו בתחרות אשכול הזהב המקומית, המלמדת שעל אף המצב המאתגר, תרבות היין בישראל ממשיכה לפרוח, להתקדם ולהתפתח. רן אסא, מנהל מחלקת שיווק יקבי כרמל, לירון דמרי, מנהלת המותג וחן קישנר המנהלת השיווקית התרגשו ואמרו כי כל זכיה, מקומית או בינלאומית, ממלאת אותם בגאווה, שכן היא מסמנת את יקבי כרמל כמובילים בתחומם, מבחינת האיכות הבלתי מתפשרת במרכיבים ובתהליכי הייצור ומבחינת הטעם הסופי.

מתחילת 2020 יינות כרמל זכו בכ-29 מדליות וציונים גבוהים ב-4 תחרויות, בארץ ובעולם.

seperator

תאילנד בישראל

פנבאה צ'נדרראמייה. שגרירות תאילנד בישראל,
פנבאה צ'נדרראמייה/שגרירות תאילנד בישראל

מאות משפחות שתכננו לחגוג את חג הסוכות בתאילנד, התנחמו בעיצוב סוכה תאילנדית, כמחווה לחופשות שקיימו טרום עידן הקורונה. הסוכות הוקמו כחלק מ"סוכותאי 2020"-קמפיין שיזמה לשכת התיירות של תאילנד בישראל זו השנה השלישית ברציפות.

משחק מילים הכולל את סוכות וסוכותאי-שם עיר הבירה העתיקה של תאילנד. פנבאה צ'נדרראמייה, שגרירת תאילנד בישראל, בירכה את משתתפי התחרות, ואמרה כי תאילנד מעריכה ואוהבת אסתטיקה צבעונית, ניחוחות וטעמים שהופכים כל ביקור למעורר השראה למתארחים, כמו הסוכה.

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, הוסיף כי שנה שעברה חגגו את חגי תשרי למעלה מ-41 אלף ישראלים בתאילנד, החיבור בין ישראל לתאילנד הינו עמוק, והם חשים את הגעגוע של הישראלים לתאילנד. צוות שופטים בראשות שגרירת תאילנד בישראל, תבחר את הסוכה הזוכה בתואר "הסוכה התאילנדית של ישראל" שתזכה את בעליה בחופשה משפחתית של 10 לילות ברשת המלונות התאילנדית המפנקת Anantara, וטיסות פנים בחברת התעופה Bangkok Airways, שגם שותפות לקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully