וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הסלולר 012 מובייל ישווק בחנויות בסט מובייל

11.10.2020 / 17:19

בסט מובייל. יחצ,
מעכשיו גם בחנויות. 012 בבסט מובייל/יחצ

מותג הסלולר 012 מובייל מבית פרטנר, ישווק החל מהשבוע ברשת בסט מובייל ובאתר האינטרנט של הרשת. לבסט מובייל 41 חנויות בפריסה ארצית, ועבור 012 מובייל מדובר בהתרחבות משמעותית ב'רצפת המכירה', שכן עד היום המותג המוזל של פרטנר שווק בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובדוכני פופ-אפ באירועי מכר כדוגמת ימי סטודנט באוניברסיטאות ובשיתופי פעולה חד פעמיים. השותפות החדשה מרחיבה את הקהלים הפוטנציאליים אליהם פונה המותג גם למי שמעוניין בשירות בחנות ולא רק בפניה בערוצים דיגיטליים.

השותפות החדשה של 012 מובייל עם רשת בסט מובייל, מגיעה לאחר שבסט מובייל הפסיקה לשווק את המותג גולן טלקום. המכירה בחנויות תיעשה על ידי עובדי בסט מובייל, וניתן יהיה להצטרף ל-012 מובייל גם באמצעות אתר האינטרנט של בסט מובייל, ולקבל את הסים בשליחות עד הבית ללא עלות.

012 מובייל הוא מותג סלולר על גבי רשת הסלולר פרטנר, המציע חבילות במחירים תחרותיים של החל מ-29.90 ₪ לחבילה שכוללת 150 גיגה גלישה ו-50 דקות שיחה ליעדים בחו"ל. בסט מובייל הינה רשת חנויות סלולר, מחשוב, גיימינג וגאדג'טים בפריסה ארצית עם 41 סניפים, מקרית שמונה ועד אילת, ומוכרת גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה. הרשת פועלת גם בימים אלו בהתאם להנחיות, וניתן להתעדכן באתר בסט מובייל בנוגע לשעות הפעילות ולזמינות של חנויות ספציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully