וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף המכס: רב בריח מנעה הפצת אלפי מוצרים מזויפים

12.10.2020 / 12:31

בספטמבר התקבלה הודעה מהמכס על כך שנמצאו מוצרים שנחשדו כמזויפים. רב בריח הגישה תביעה נגד היבואן ובה דרישה להשמדת הציוד ולפיצוי כספי מצד היבואן

זיופים של רב בריח. יחצ,
נראה דומה אבל זה לא הדבר האמיתי. אחד המוצרים שנתפסו במכס/יחצ

חברת רב בריח בשיתוף המכס מנעה את הפצתם של אלפי מוצרים מזויפים. החברה הגישה היום (שני) לבית המשפט השלום כתב תביעה על סך 200,000 שקל (לצורך תשלום האגרות) כנגד היבואן ראאד חרוב בגין הפרה של זכויות הקניין הרוחני, לאחר שייבא לישראל את המוצרים המזויפים המתחזים להיות מתוצרת רב בריח ונושאים סימני מסחר רשומים של רב בריח.

החברה טוענת באמצעות עו"ד תרזה לס גרוס ועו"ד עופר שפירא ממשרד שיבולת, כי ב-21.9 התקבלה הודעה מהמכס על עיכוב מוצרים אשר נחשדו על ידי המכס כטובין המפרים את זכויות היוצרים /סימן מסחר השייכים לרב בריח. בעקבות כך פנה המכס לרב בריח לקבל את תשובתה לגבי המוצרים שנתפסו. רב בריח בדקה את המוצרים ומצאה שמדובר בצורה ברורה וחד משמעית במוצרים מזויפים אשר נושאים סימני סחר המזהים לסימני המסחר של רב בריח ואשר לא יוצרו על ידה. חשוב לציין כי הסחורה המזויפת נתפסה בזמן ולא שוחררה לציבור ולכן לא ניתן למצוא בשוק צילינדרים מזויפים של רב בריח.

מדובר בשני מוצרים שונים ונפרדים - צילינדרים וגופי מנעול, שכל אחד מהם נושא שלא כדין סימני מסחר של רב בריח. כמו כן, מדובר בשני מוצרים שהם מהמרכזיים והנמכרים ביותר של רב בריח תחת סימני המסחר ומזוהים עם פעילותה. הכמות שנתפסה היא של 1995 צילינדרים ו-1000 גופי מנעול, סחורה ששוויה במחירי מכירה לצרכן כ-250,000 שקלים. רב בריח הודיעה למכס כי המוצרים הינם מזויפים, הודיעה על כוונתה להגיש תביעה כנגד היבואן המפר ומסרה ערבות בנקאית לצורך המשך עיכוב המשלוח בהתאם להודעת המכס והורות פקודות המכס.

עוד טענה החברה כי ייבוא/ הפצה/שיווק או מכירה של המוצרים פוגעים בזכויות הקניינות של רב בריח, מטעים את ציבור הצרכנים, גורמים להפסדים כספיים כבדים ומאפשרים ליבואן המפר להתעשר שלא כדין על חשבון רב בריח. פעולות אלה פוגעות באופן מהותי במוניטין של רב בריח. החברה מבקשת בתביעתה להורות על השמדת הסחורה המזויפת שנתפסה, להוציא צו למניעת הישנות מעשי ההפרה על ידי הנתבע וכן לתת סעד למתן חשבונות ופיצוי כספי.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully