וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת לופטהנזה החזירה ללקוחות שטיסתם בוטלה יותר מ-3.2 מיליארד אירו

12.10.2020 / 15:25

מתחילת השנה החזירו חברות התעופה של הקבוצה כספים ליותר מ-7.3 מיליון לקוחות, ונותרו להם החזרים ל-650 אלף עסקאות בלבד. בקרוב בחברות אחרות?

בווידאו: נתב"ג ביום פתיחת השמיים לטיסות/צילום: ניב אהרונסון

מתחילת השנה ועד 7 באוקטובר, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה החזירו מעל 3.2 מיליארד אירו ליותר מ- 7.3 מיליון לקוחות. עקב כך, מספר הכרטיסים שעוד ממתינים להחזר צנח לכ-650 אלף עסקאות בשווי של פחות מ-300 מיליון אירו, וזאת למרות הצורך לבטל טיסות נוספות לקראת לוח הטיסות של חורף 2021-2020.

מגבלות הכניסה למדינות השונות משתנות כל העת ומאלצות את חברות התעופה של הקבוצה לשנות את לוחות הזמנים שוב ושוב, דבר המוביל לביטולי טיסות בלתי נמנעים. בקשות ההחזר מטופלות במהירות האפשרית ולכן צופים בחברה כי מספר הבקשות הפתוחות ימשיך לרדת בשבועות הקרובים.

קבוצת לופטהנזה. יחצ,
קבוצת לופטהנזה/יחצ

לצורך ההחזר יזמה הקבוצה צעדים רבים. לדוגמה, עובדים ממחלקות אחרות הועברו למרכזי שירות הלקוחות לטובת הטיפול בהחזרים. כמו כן, מספר נותני השירות במרכזי שירות הלקוחות הוגדל פי שלושה ובמחלקות המטפלות בסוכנויות הנסיעות הכמות אף הוגדלה פי ארבעה. צעדים אלה מאפשרים לקבוצה להגיע לטיפול שיא של 1,700 בקשות החזר בשעה.

בנוסף, לקוחות יכולים גם לשנות את כרטיסי הטיסה שלהם באופן גמיש. הקבוצה מציעה לנוסעים שטיסתם בוטלה ומעוניינים לשמור את הכרטיס לנסיעה עתידית, מספר אפשרויות לשינוי הטיסה, ללא תשלום דמי שינוי, כאשר מועד ההמראה החדש יהיה עד ה-31.12.2021. נוסעים אשר רוכשים כרטיסי טיסה חדשים, עד ה-31 בדצמבר 2020, נהנים מן האפשרות לשנות את טיסתם ללא דמי שינוי, מספר רב של פעמים, ללא קשר למועד ההמראה. האפשרות לכרטוס מחדש תקפה לכל יעדי הקבוצה ברחבי העולם ובכל המחלקות.

כעת נותר רק לקוות שגם בחברות אחרות יפנימו את המסר ויתקדמו עם מהלכי ההחזר.

  • עוד באותו נושא:
  • לופטהנזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully