וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים בבית, מתאגדים לקניות: עליה מטורפת במועדון הצרכנות הוט

12.10.2020 / 16:08

המועדון, שהוקם ב-1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, ממשיך לצבור תאוצה, משום שאנשים פונים אל הרכישה החברתית: ""העלייה במספר הפניות להצטרפות למועדון מוכיחה את האפקטיביות של כוח צרכני גדול"

צביקה וילנאי. חן גלילי,
"מוכיח את האפקטיביות של כוח צרכני גדול". צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט/חן גלילי

מועדון הצרכנות הוט מציג עלייה של 1,800% במספר הפניות להצטרפות למועדון באמצעות האתר בחודשים אפריל עד אוגוסט השנה, כך עולה מנתוני המועדון.

במועדון הצרכנות הוט, שהוקם ב־1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, חברים כיום כ-280 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הם הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק. רק בחודש שעבר הצטרפו למועדון באמצעות האתר למעלה מאלף חברים חדשים, עלייה של 1,800% מול חודש אפריל השנה. במטרה לעמוד בכמות הפניות החדשות, תגבר המועדון את מוקד השירות שלו לבדיקת זכאות המבקשים להצטרף לשורות המועדון.

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "העלייה במספר הפניות להצטרפות למועדון מוכיחה את האפקטיביות של כוח צרכני גדול. בשונה ממועדוני לקוחות הפועלים לטובת שורת הרווח של בעליהם, מועדוני צרכנות, פועלים עבור שורת הרווחה של עמיתיהם, במטרה למקסם עבורם את החיסכון, צורך שהתחדד עבור אזרחים רבים בעקבות משבר הקורונה. עמיתי מועדון הוט נהנים מחיסכון של מאות שקלים בחודש, באמצעות קניה מאוגדת ואנו ונמשיך לפעול עבור מקסום ההנחות לקהל עמיתינו, בתקופת משבר וכן בשגרה, זאת על מנת שיישאר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס".

  • עוד באותו נושא:
  • מועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully