וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוגרים אמיתיים? זו המצלמה החדשנית שתשדרג אתכם

בשיתוף סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל

22.10.2020 / 8:06

ה-SONY ZV-1 היא מצלמה ייעודית ליצירת וולוגים. היא קומפקטית במיוחד ומלאה בפיצ'רים שיעזרו לכם לא לפספס שום תיעוד בזמן אמת וליהנות מתוצר ברמה הגבוהה ביותר. המומחה של "סטודיולנד", דורון יונה, מסביר

מצלמה סוני סטודיולנד. יח"צ,
הכירו את ה-SONY ZV-1 החדשה/יח"צ

אנחנו חיים במציאות מודרנית ומיידית. כל הזמן מתרחשים סביבנו דברים ואנחנו מתעדים אותם ללא הרף, במטרה לייצר זכרונות ולשתף את העולם.

יש מי שלוקחים את זה צעד קדימה - הוולוגרים. ולוג הוא כמובן קיצור של "וידיאו בלוג", או במילים אחרות, יומן וידיאו, בדרך כלל אישי, בו אדם מבצע "הפקה של איש אחד", כולל צילום, דיבור מול המצלמה וכן הלאה.

ישנן לא מעט דרכים בהן תוכלו להפיק את הוולוג האישי שלכם, אבל אם אתם מעוניינים בתוצר ברמה גבוהה, כזה שיגרום לעוקבים שלכם להתרשם, להתלהב ולהישאר אתכם עוד ועוד, אתם זקוקים לציוד איכותי, דוגמת ה-מצלמה החדשה מבית סוני: SONY ZV-1.

רוצים להכיר עוד את ה-SONY ZV-1? הצטרפו למשדר המיוחד בדף הפייסבוק של סטודיולנד עם המומחה דורון יונה

מדובר במצלמה קומפקטית, אותה הוציאה חברת סוני עם ייעוד מיוחד לשימוש על ידי וולוגרים ויוצרי תוכן. בשוק ניתן למצוא מצלמות איכותיות רבות כמו זו, אולם הן גדולות יותר ופחות נוחות לוולוגר, שרוצה ברגע האמת לשלוף את המצלמה מכיסו ומיד להתחיל לצלם, מבלי להתעסק עם ציוד נלווה כמו נשיאת תיק עם המצלמה או הצורך בחיבור עדשות. עם ה-SONY ZV-1, ברגע שראיתם משהו שאתם רוצים לצלם, או ברגע שיש לכם משהו לומר, אתם יכולים להתחיל ללא עיכובים מיותרים שיגרמו לכם לפספס את ההזדמנות.

צרה נוספת שוולוגרים רבים נתקלים בה מגיעה אף היא בדיוק ברגע הזה, בו אתם רוצים לדבר למצלמה בסלפי. במצלמות אחרות, תיאלצו לסובב את המצלמה, מה שמוביל לשלל תקלות כמו זווית עקומה או מקרה בו המצלם לא רואה היכן ניצב כפתור הזום או איפה הוא צריך למקם את עצמו ביחס לתמונה - בדיוק כאשר עובר מאחוריכם מחזה מופלא שאסור לפספס, אתם מסתירים אותו.

מצלמה סוני סטודיולנד. יח"צ,
מסך מסתובב, גריפ חדשני ועוד המון/יח"צ

ה-SONY ZV-1 מונעת זאת, בזכות מסך מגע מסתובב שהופך את החיים של הוולוגר להרבה יותר נוחים. יחד עם המצלמה הוציאה סוני גם גריפ חדש (GP-TPT2BT) עם ידית אחיזה אחלוטית המאפשרת לכם לשלוט על המצלמה. כך, כאשר אתם מצלמים בסלפי, אפשר או להחזיק את המצלמה ולסובב את המסך לצורך נוחות מירבית, או לאחוז בגריפ, עליו מוצבים כפתורי הווליום והזום, כך שלא צריך להזיז את המצלמה בחיפוש אחריהם בזמן אמת. בעזרת הגריפ, במקום להחזיק את המצלמה הפוך, אתם תופסים אותה ישר ואוחזים בידית.

המצלמה החדשה מציעה לכם עוד מגוון פונקציות שישדרגו את הוולוג שלכם: מיקרופון מובנה כיווני, שמסנן רעשים מסביב, מקליט את החלק הקדמי ומגיע עם מגן רוח קטן (יש גם כניסה לחיבור מיקרופון חיצוני); עדשה פתוחה מאוד, מטווח 1.8 עד 2.8, עם פילטר ND מובנה, זיהוי פנים ועיניים של בני אדם וחיות ופוקוס עוקב לפי אובייקטים; מייצב תמונה מצוין שאפשר להשתמש בו גם בזמן הליכה, למקרה שאתם מצלמים בזמן תנועה; ואפילו אופציה לריכוך עור המצולם, סוג של "איפור" שעוזר להעלים קצת קמטים.

מבחינת הצילום עצמו, ל-SONY ZV-1 אין מגבלת זמן בווידיאו, יתרון קריטי בצילום וולוגים, כך שלמעשה אפשר להקליט ברצף כל עוד יש סוללה (שמחזיקה קרוב לשעה!). הווידיאו עצמו הוא ברזולוציית 4K, כאשר אם משתמשים באופציית הסלואו-מושן האיכותית, ב-FULL HD, אפשר לצלם עד 120 תמונות בשנייה ולייצר סרטון מרהיב וייחודי.

המצלמה נטענת על ידי USB וכיאה לעולם המודרני של הוולוגרים, יש לה בלוטות' ו-WiFi המאפשר להעביר את הקבצים היישר לסלולרי שלכם, בעזרת אפליקציה ייעודית וחינמית של סוני.

לכבוד ההשקה החגיגית, סטודיולנד מציעה את מצלמת SONY ZV-1 במחיר יוצא דופן של 2,999 ש"ח במקום 3,499 ש"ח. אם אתם וולוגרים אמיתיים - זו המצלמה שאתם חייבים לעצמכם!

סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל, היא רשת חנויות צילום מהמובילות בישראל, המתמחה בייבוא, שיווק והנגשה של הציוד המתקדם ביותר בעולם לקהילת הצלמים והסטודיו, קהילת יוצרי תוכן, וולוגרים, יוטיוברים ולקהל חובב צילום.

אנו מזמינים אתכם/ן להתעדכן על המגמות החדשניות בתעשיית הצילום, סטודיו, ווב ומובייל, ליהנות מחווית שירות מקצועית ואיכותית, ולהכיר מקרוב אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שחיים ונושמים צילום.

לאתר סטודיולנד

בשיתוף סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מצלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully