וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו בפפסיקו בעצב עמוק על פטירת שטראוס"

17.10.2020 / 18:41

נשיא פפסיקו העולמית התייחס למותו של מיכאל שטראוס: "בנה את קבוצת שטראוס מחברה משפחתית קטנה למעצמה גלובאלית ועשה זאת כשהוא נאמן לערכיו לאורך כל הדרך"

מיכאל שטראוס. ראובן קסטרו
מיכאל שטראוס/ראובן קסטרו

מותו של איש העסקים מיכאל שטראוס, שנודע בתור יו"ר קבוצת שטראוס, בגיל 86 היכה גלים בכל העולם, לא רק בישראל. שטראוס היה ממקימיה ומפתחיה של תעשיית המזון בישראל, ואף קיבל את פרס ראש הממשלה. בעשורים האחרונים לחייו עסק שטראוס בפעילות ציבורית וחברתית רחבה.

"כולנו בתאגיד פפסיקו העולמי בעצב עמוק על פטירתו של מיכאל שטראוס" אמר רמון לגווארטה, יו"ר ומנכ"ל תאגיד פפסיקו, "הוא איש שחלם בגדול ועשה. מיכאל בנה את קבוצת שטראוס מחברה משפחתית קטנה למעצמה גלובאלית ועשה זאת כשהוא נאמן לערכיו לאורך כל הדרך. הייתה לי הזכות לפגוש את מיכאל שנה שעברה כשחגגנו 20 שנה לשותפות פריטו ליי-שטראוס בישראל. כבר אז, אחרי שחצה את גיל 80, התשוקה שלו ואהבתו למדינת ישראל ולחברת שטראוס הייתה עצומה ובלתי ניתנת לתיאור".

לגווארטה הוסיף ואמר: " הדבר שהלהיב את מיכאל יותר מכל היתה משפחתו. אני יודע שהיום משפחת שטראוס חווה את אובדנו בצער עמוק. בשמי ובשם חברת פפסיקו כולה אני מבקש למסור את תנחומי לבתו עפרה, ולכל משפחת שטראוס על לכתו של אדם יוצא דופן. הוא יחסר לנו מאד".

רמון לגווארטה נשיא פפסיקו העולמית. טוויטר,
"תשוקה עצומה ובלתי ניתנת לתיאור". רמון לגווארטה/טוויטר

שטראוס נולד בעיר אולם שבגרמניה ועלה לישראל בשנת 1936, עם התגברות רדיפת היהודים בגרמניה הנאצית. משק הפרות שהקימו הוריו, ד"ר ריכרד והילדה שטראוס, בחצר ביתם בנהריה היה ההתחלה של חברת שטראוס. שלוש שנים לאחר שעלו ארצה, החליטו הוריו למכור את הרפת ולהקים את "מחלבת שטראוס נהריה". בהקשר של פפסיקו, אחד מהמהלכים המשמעותיים שביצע בחברה היה כניסה לשותפות שווה עם תאגיד הענק פפסיקו-פריטו ליי ב-1999, שהורחב אחרי תקופתו גם לתחום הסלטים באמצעות החברות סברה ואובלה, הפועלות בארצות הברית, קנדה, אירופה ואוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully