וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המדרסים האלה ישימו קץ לכאבים שלכם בכף הרגל?

18.10.2020 / 1:15

UpStep, מיזם ישראלי שפרץ דרך בשוק המדרסים בארצות הברית, מגיע גם לארץ. האם זה המוצר שבאמת יעשה עבורכם את ההבדל? יצאנו לבדוק

מדרסים של UpStep. יחצ,
סוף לכאבים? מדרסים של UpStep/יחצ

לפני שלוש שנים הושק בארה"ב סטארטאפ ישראלי בשם "Upstep", מיזם שהוקם על ידי שלושה אחים: לימור כץ, אביעד רז ואורן רז. מדובר במדרסים שנוצרים ברמת דיוק גבוהה של מאפיינים ייחודיים של כף הרגל, מיקום הכאבים בכף הרגל וכל זאת בהתאם לצרכי הלקוח.

שוק המדרסים קיים עשרות שנים, כיצד אפשר לחדש בו משהו?

התשובה די פשוטה: דיגיטציה וטכנולוגיה, שמאפשרות, על פי היזמים, לא רק מוצר טוב יותר, אלא גם שירות משופר. Upstep מאפשרת ללקוחות להזמין מדרסים רפואיים מהבית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, ברמת דיוק גבוהה. בחברה טוענים כי עד כה מכרו מעל 30,000 זוגות מדרסים ומדי חודש המכירות עולות באופן סיסטמתי. בהמשך, טוענים, יבוצעו מספר מהלכים אסטרטגיים, בהם השקת אפליקציית תלת ממד לסריקת כף הרגל - פריצת דרך נוספת להזמנת מדרסים מקצועיים אונליין.

אביעד רז אורן רז לימור כץ שם. יח"צ,
אביעד ואורן רז ולימור כץ/יח"צ

הסטארטאפ, שעושה את צעדיו הראשונים בישראל, הושק ב-2017 בארה"ב אחרי תהליך של כשנתיים וחצי של מחקר ופיתוח, שכללו 6 פיילוטים ואלפי מדרסים, הקמת מפעל ובניית מערכת שיווק מתקדמת. "בששת החודשים שחלפו מאז תחילת משבר הקורונה בעולם הגדילה החברה את המכירות ב-160%", מספרת כץ, "אחת הסיבות לכך הינה מדיניות הסגר וההמלצה על ריחוק חברתי".

המדרסים מותאמים אישית אונליין, תוך אבחון מאפייני כף הרגל של הלקוח והתאמה באופן מדויק לכף הרגל. המחירים, טוענים ב-UpStep, זולים בכ-50% ממחירי המדרסים בתהליך הרכישה המסורתי. זה נכון אולי לארה"ב, אבל בישראל תיתקל החברה בתחרות לא פשוטה, מאחר שמצאנו שמחיריה דומים מאוד למחירים בשוק, במיוחד כשבישראל יש סבסוד קופות חולים, מה שלא ממש קיים בארצות הברית. עם זאת, יש לציין כי שוק המדרסים אינו מפוקח. לצד מדרסים ב-100 שקל תוכלו לשלם גם כמה אלפים טובים, כך שהמחירים של UpStep, כ-900 שקל לזוג מדרסים, בהחלט תחרותיים בהתחשב באיכותם.

אז מדוע דווקא UpStep? שלחנו נסיין שמשתמש במדרסים לא מעט זמן. הוא סובל שנים ארוכות מכאבים בכריות כף הרגל. המדרסים שניסה סייעו לו, במידה זו או אחרת, ועבדו טוב יותר עם סוגי נעליים שונים מאחרים. חשוב לציין ששתי כפות הרגליים אינן סימטריות ולכן יש צורך בהזמנה מיוחדת. את ההזמנה הוא ביצע אונליין והופתע מהיעילות. במקום ללכת למכון, לדרוך על המשטח, להשאיר הזמנה, לחכות לטלפון ולחזור לחנות, במקרה הזה שליח מגיע, מספק את הקופסה, אתם דורכים, מתאמים שליחות - והקופסה חוזרת ליצרן. בתוך זמן לא רב המדרסים מגיעים אליכם, שוב בשליחות. למדוד מדרסים ולקבל אותם בלי לצאת מהבית? זה חידוש ופלוס ענק.

כששם את המדרסים, מספר הנסיין, חש מיד בהבדל. הסיבה נראית פרוזאית אבל היא לא: דרך יצרני המדרסים של קופות החולים או יצרנים פרטיים, תמיד עשו עבורו "מדרסי חצי", שמכסים רק מחצית מקשת כף הרגל על מנת שלא יכבידו על נפח הנעל. המדרסים של UpStep מלאים ומגיעים עד קשת כף הרגל, יתרון עצום, כמובן, שמאפשר לו ללכת עם נעליים שאותן לא נעל שנים.

את השינוי ניתן היה להרגיש מיד, אם כי חשוב לציין כי הכאב לא נעלם. הוא נחלש וחזר לסירוגין, כך שגם המדרסים הללו לא עושים קסמים ומפיגים אותו לחלוטין. עם זאת, הם הרבה יותר נוחים ומסייעים להחלשת המכאובים באופן ניכר.

seperator

בשורה התחתונה, חשוב לציין, בסבסוד קופות החולים תוכלו לרכוש מדרסים בסכום של כ-100 שקלים, ולכן, במיוחד אם זו לכם הפעם הראשונה שאתם עושים זאת, כדאי מאוד להתחיל שם. אחרי הכול, השקעה כל כך נמוכה היא הימור מבוקר מאוד וייתכן שלא תצטרכו יותר מזה. אם המדרסים הבסיסיים לא עזרו, השלב הבא יכול להיות UpStep. ייתכן שתעדיפו לדלג על מדרסי הביניים שאיכותם לא ברורה ומחירם עלול להיות גבוה ביחס לערכם.

כאמור, יש טווחים רבים של מחירים וצרכים, אבל עם שירות עד הבית, מדרס שנוצר בטכנולוגיה מתקדמת וחוות דעת טובות ברובן מלקוחות בארה"ב, נראה על פניו שזו יכולה להתברר כרכישה מאוד משתלמת.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully