וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי משלב בריאות ותיירות בים המלח?

רונית מטיאס

18.10.2020 / 9:41

וגם: הסטארט אפ הישראלי מתרחב, חברת ההנעלה מגוונת, רוצים לחזור לעשות כושר וחוגגים את יום הפסטה הבינלאומי

לפידות משיקים

עמי לפידות, ניסן בן חמו, אילן לפידות. עין מצלמת עירית עשת מור,
עמי לפידות, ניסן בן חמו, אילן לפידות/עין מצלמת עירית עשת מור

קבוצת לפידות השיקה את מרכז הדיאליזה לפידות ערד, מרכז מהחדישים והמתקדמים בישראל שכבר החל לפעול ולקלוט מטופלים. המרכז מהווה בשורה לתושבי ערד והסביבה הזקוקים לטיפולי דיאליזה. הוא גם מאפשר להם להימנע מנסיעות ארוכות ושהייה במרחבים ציבוריים שונים ובכך מצמצם את רמת החשיפה שלהם ואת הסיכון להידבק בנגיף הקורונה.

קרבת המרכז החדש לים המלח, תאפשר למטופלי דיאליזה מכל הארץ, ליהנות מחופשות בים המלח תוך שילוב טיפולי הדיאליזה. בנוסף בעתיד ישתלב המרכז ברשת מכוני דיאליזה בינלאומית הנמצאים ליד מוקדים תיירותיים ובכך יסייע למשוך תיירות חוץ לים המלח.

את המרכז ינהלו ד"ר אלכסנדר שפר והאחות האחראית שרה בלאיש. הוא מצויד בציוד הרפואי ובטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם של החברה הגרמנית BRAUN.B, וחברת DWA אותן מייצגת קבוצת לפידות בישראל, חלקם מוצגים בפעם הראשונה בארץ.

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות אמר כי המשימה של הקבוצה היא לאפשר לציבור הישראלי פתרונות בריאות מהאיכותיים בעולם, כי לכולם מגיע להרגיש טוב יותר, והמרכז הוא דוגמא מובהקת לעמידה שלהם כקבוצה במשימה שהציבו לעצמם, והודה לכל מי שלקח חלק בפרויקט.

בחונכים: עמי לפידות, יו"ר ובעלים קבוצת לפידות; עו"ד ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד ודודי אוחנונה, סגן ומ"מ ראש העיר; חנוך אדלמן ויצחק גוטרמן נציגי מרכז הרפואי שאלר ערד.

seperator

לונדון כן מחכה להם

לומדון כן מחכה להם ליאב חן. יומנז,
ליאב חן/יומנז

הסטארט אפ HUMANZ גייס כמיליון וחצי דולר מקרנות ההשקעה ClearWater Capital ו-FerGroup , וחנך פעילות ומשרדים בלונדון. לפני כחודשיים חנכה HUMANZ פעילות בדרום אמריקה, ופתחה משרדים בברזיל, כעת מסמנים ב- HUMANZ את אירופה, ופותחים משרדים באנגליה. אנגליה מצטרפת למדינות בהן פועלת HUMANZ ביניהן: טורקיה, ניגריה דרום אפריקה וישראל.

את הפעילות ינהל לי היץ', מבעלי קבוצת Hitch innovation group המשקיעה בחברות טכנולוגיה בתחום ה-Adtech ושותף במספר חברות מדיה בינ"ל ובעל ניסיון רב בעולמות הפרסום הדיגיטלי. ליאב חן, מנכ"ל HUMANZ גלובל הביע שביעות רצון.

seperator

נאה לו

נאה לו מיכאל אילוז. טבע נאות,
מיכאל אילוז/טבע נאות

למרות משבר הקורונה חברת "טבע נאות" יצרנית נעלי הנוחות מהמובילות בישראל, הכריזה על כניסה לתחום חדש, יצור נעלי סניקרס נוחות ואופנתיות - "סידרת אפולו". מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות אמר כי טרנד הסניקרס כבש את עולם הספורט והאופנה, ו"טבע נאות" מביאה בשורה חדשה לקטגוריה- סניקרס נוחים ואופנתיים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

אילוז אמר כי הם צופים שבשנים הקרובות הקטגוריה תהפוך למנוע הצמיחה של החברה בארץ ובעולם. בפיתוח וביצור הסדרה, תשקיע החברה כ-2 מיליון שקל, וצפי המכירות של קולקציית הסניקרס לעונת חורף 2020-21 בארץ ובעולם עומד על כ-11 מיליון שקל.

seperator

שתוי נלחמת

קרן שתוי. יח"צ,
קרן שתוי/יח"צ

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס שלחה מכתב לראש הממשלה, שר האוצר, שר הבריאות, סגן שר הבריאות ופרויקטור הקורונה, ובו מגוון מחקרים מהארץ והעולם שמראים על הפגיעה הבריאותית הקשה במתאמנים בעקבות סגירת חדרי הכושר והבריכות, וקראה לפתוח לאלתר את חדרי הכושר והבריכות.

במכתב כתבה: "אני קוראת לכם לעשות את המעשה המתבקש, המאזן את צורכי בריאות המגוונים, לפתוח לאלתר את מועדוני הכושר והבריכות ולאפשר למיליוני אנשים בישראל לעשות פעילות גופנית הכרחית לבריאותם ולמצבם הנפשי".

seperator

יום הפסטה

יום הפסטה אלי פדידה. יח"צ,
אלי פדידה/יח"צ

אלי פדידה, מנכ"ל חברת "פסטה נונה" מיצרניות הפסטה המצוננת הגדולה בישראל, ציין לקראת יום הפסטה הבינלאומי שיחול השבוע כי הישראלים צורכים כ-5 ק"ג פסטה בשנה לעומת האיטלקים שצורכים 29 ק"ג פסטה בשנה והאמריקנים שצורכים 15 ק"ג בשנה. פדידה ציין כי יש כיום 200 צורות פסטה שונות בעולם הפסטה נמכרת ביותר הינה ספגטי.

seperator

רונאלדו מפתח

רונאלדו מפתח כריסטיאנו רונאלדו. יח"צ,
כריסטיאנו רונאלדו/יח"צ

כוכב הכדורגל הבינלאומי, כריסטיאנו רונאלדו, פיתח עם מומחים בתזונת ספורט מחברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, את CR7 DRIVE-משקה ספורט היפוטוני לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי סיבולת. המוצר החדש בתחום תזונת הספורט, משפר את ביצועי הסיבולת ושומר על מאזן נוזלים ומלחים תקין במהלך אימון אינטנסיבי, ונחשב משקה היפוטוני מרענן בטעם אסאי, התומך בסגנון חיים פעיל.

המשקה מיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו: כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה וכו. רונאלדו שיתף את החוויות שלו מהשימוש במוצרי הרבלייף, במיוחד עם אנשים צעירים שרק מתחילים לעסוק בספורט, ואמר כי הוא משתמש ב-CR7 DRIVE שפיתח עם מומחי הרבלייף במהלך המשחקים והאימונים שלו והתוצאות נפלאות, הוא מתאושש מהר יותר ומרגיש טוב יותר.

seperator

איזה פלא

אנדריי פרייברג ומנור סולומון. יח"צ,
אנדריי פרייברג ומנור סולומון/יח"צ

מנור סלומון, ילד הפלא של הכדורגל הישראלי, שחקן נבחרת ישראל שסלל דרכו לטופ של אירופה ומשחק כיום בקבוצה האוקראינית שחטאר דונייצק, רכש דירה בפרויקט רוטשילד 11 של חברת ינוב בכפר סבא - עיר הולדתו. מדובר בדירת 2 חדרים חדשה בשטח של 60 מ"ר +מרפסת בשטח של 12 מ"ר +חניה +מחסן בקומה ראשונה.

פרויקט רוטשילד 11 כולל בנין בן 9 קומות עם 20 דירות במרכז העיר. בניית הפרויקט נמצאת בעיצומה, והאכלוס צפוי להתחיל בעוד כשנתיים. מחברת ינוב נמסר כי דירה דומה בפרויקט נמכרה בסכום של 1.63 מיליון שקלים, את העסקה ביצע אנדרי פרייברג מנהל מכירות בחברת י.נ.ו.ב בניה ופיתוח בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully