וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יום ההולדת העשירי: 10 פיצ'רים חדשים באינסטגרם

19.10.2020 / 8:31

לאינסטגרם יש המון כלים נהדרים שיקדמו אתכם ברמה האישית או העסקית. עכשיו, כשהרשת החברתית הפופולארית חוגגת עשור, זה הזמן שלכם לגלות אותם

CHESSIEKINGG

אינסטגרם חוגגת החודש יום הולדת 10. לכבוד המועד הזה, ריכזתי עבורכם עשרה כלים מתקדמים יחסית שיעזרו לכם להצמיח את חשבון האינסגטרם שלכם. מדובר בפיצ'רים פחות בסיסיים, שלא כולנו משתמשים בהם באופן יומיומי. אבל, אם תלמדו לנצל את האפשריות הגלומות בהם, תצליחו לחשוף את תוכן האינסטגרם שלכם ליותר גולשים, למשוך עוקבים חדשים ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. כמובן, לא כל הכלים מתאימים לכל סוגי העסקים, אבל כדאי לכם להכיר אותם ולהתנסות בהם כדי להבין אילו מהם אתם רוצים לצרף לאסטרטגיה הקבועה שלכם.

  • שידורי וידאו חי live video. שידור וידאו ישיר לעוקבים שלכם הוא דרך מעולה למשוך את תשומת לבם ולפנות אליהם ישירות. לא מסובך להתחיל לשדר בכמה קליקים על מצלמת הסטוריז של אינסטגרם. בזמן השידור, תוכלו לנעוץ תגובה כדי להסביר למצטרפים לצפייה במה עוסק השידור. תגובות נעוצות הן גם דרך טובה לעודד את הצופים לכתוב לכם ולשאול שאלות תוך כדי. כשתפסיקו לצלם, תוכלו לשמור את הסרטון וליצור ממנו וידאו שתעלו לערוצים אחרים שלכם. יתרון משמעותי נוסף של שידורי הוידאו החיים באינסטגרם הוא ההבלטה שיקבל החשבון שלכם בפיד. העוקבים שלכם יראו את הכיתוב "לייב" מתחת לשמכם בשורת הסטוריז בזמן שאתם משדרים וחלקם אף יקבלו על כך התראה.
  • סרטוני IGTV. רוצים לחזק את נוכחות האינסטגרם שלכם? התחילו להעלות סרטוני IGTV ולטפח את הערוץ הזה. יותר יותר משתמשי אינסטגרם צופים בסרטונים ארוכים בפלטפורמה ולסרטוני IGTV יש יותר סיכוי להגיע לפיד האקספלורר. לכן סרטונים ארוכים (עד 10 דקות) הם סוג התוכן שכדאי לכם מאוד להשקיע בו.
  • תיוג מקומות. הוספת מיקום לפוסט או סטורי באינסטגרם היא דרך טובה לספר לעוקבים שלכם איפה אתם נמצאים או איפה נמצא העסק שלכם. אבל כדאי גם לזכור שהוספת מיקום מסייעת לקבל עוד חשיפה לתוכן שלכם. בדרך זו, גולשים שמשתמשים באינסטגרם כדי לגלות תוכן חדש, יוכלו להיתקל בכם לא רק תחת תגיות שמעניינות אותם, אלא גם בחיפוש לפי מיקום.
  • שיתוף לסטוריז. בפייסבוק, ברור לכולנו ששיתוף תוכן של אחרים הוא חלק הכרחי של הפעילות. באינסטגרם לעומת זאת, אי אפשר לשתף פוסט ישירות אל הפיד ולכן אנחנו נוטים לוותר על סוג כזה של אינטראקציה. שיתוף פוסטים לסטוריז שלכם זו דרך מעולה להעשיר את התוכן ולהציג מסרים שאתם מסכימים איתם או דימויים שנסכו בכם השראה. מעבר לכך, כאשר אתם משתפים תוכן של חשבון אחר, הוא מקבל על כך הודעה אישית, כך שזה גם כלי מצוין לפנות אל אנשים שאתם מעוניינים בתשומת לבם.
  • סטוריז אינטראקטיביים. ככל שהסטוריז שתעלו יהיו יותר מניעים לפעולה כך ייטב. השתמשו בסטוריז במגוון דרכים יצירתיות שיגרמו לצופים בהם לעצור ולהקליק. ערכו חידונים ומשאלים וכמובן פתחו את הבמה לשאלות הגולשים אליכם. נצלו את תבניות הסטוריז המובנות של אינסטגרם (חפשו אותם בלשונית ב-create בסטוריז) או העזרו בתבניות נוספות שמציעות תוכנות עיצוב למדיה חברתית, כגון קנבה.
  • סטיקרים לסטוריז. סטיקרים הם פיצ'רים קטנים שנועדו להגביר את רמת העניין של הסטוריז שלכם ולהפוך אותם ליותר אינטראקטיביים. התנסו בכמה שיותר מהכלים האלה שאינסטגרם מציעה ובדקו אילו עובדים עבורכם. שימו לב במיוחד למדבקות שנועדו לחיזוק עסקים, כמו המלצות על עסקים קטנים, משלוחים של טייק אוויי וכו'.
  • תיוג מוצרים. אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים, תוכלו להפוך את חשבון האינסטגרם שלכם לערוץ מכירה ישיר על ידי חיבור קטלוג לחנות אינסטגרם. לאחר שתשלימו את התהליך ותקבלו אישור רשמי להפעלת חנות באינסטגרם, תוכלו לתייג את המוצרים שלכם בפוסטים ובסטוריז והגולשים יוכלו לקנות אותם ישר מהחשבון.
  • תזמון דרך ממשק ה-Creator Studio של פייסבוק. באינסטגרם, חשוב להיות ספונטניים ולהגיב מהר לאירועים היום או לתגובות מהעוקבים שלכם. אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להקל על עצמכם ולתזמן לפחות חלק מהתוכן מראש. חברו את חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלכם דרך הביזנס מנג'ר של פייסבוק ותתחילו להשתמש בממשק הסטודיו כדי לנהל את התוכן שלכם באופן מרוכז כמו מנהלי מדיה חברתית מקצועיים.
  • סימנים מיוחדים ופונטים. אני מודה שלהוסיף כיתוב מודגש או נוטה לא ישנה מהותית את הצלחת חשבון האינסטגרם שלכם, אבל זו דרך טובה להתבלט על פני המתחרים שלכם. תוסיפו עניין לפוסטים שאתם כותבים או עטרו את הביו שלכם בפונט המבטא את רוח המותג שלכם. יש כמה דרכים לעשות זאת. אפשר לייבא סימנים מיוחדים מוורד או פשוט למצוא בגוגל אתרים מיועדים לכך שאפשר להפוך בהם כל טקסט לפונטים מיוחדים להדבקה לתוך האינסטגרם.
  • היילייטס. תשקיעו מחשבה באופן שאתם משתמשים בהיילייטס של הסטוריז שלכם. אצרו את התוכן הכי מוצלח שלכם, הציגו מוצרים או שמרו תוכן שיצרו הלקוחות שלכם. שורת ההיילייטז היא חלק חשוב מהחשבון שלכם וכדאי לנצל אותה ליותר מאשר שמירת סטוריז ישנים. מבקרים רבים בחשבון שלכם גוללים בה כדי לקבל התרשמות אודותכם, חשבו מה חשוב לכם להגיד ולהראות להם.

אלה היכולות המתקדמות של אינסטגרם שאנשי המקצוע משתמשים בהם כדי להגדיל את העוקבים שלהם. יש עוד כלים שאתם משתמשים בהם בקביעות? אשמח לשמוע בתגובות.

לאתר של טל נברו בעברית
לאתר הבינלאומי של טל נברו

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully