וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיוט בסופר": מה עומד מאחורי הסרטון שמכה גלים בישראל?

19.10.2020 / 11:09

חברת Quik יצאה בפרסומת חדשה בת כשתי דקות לשירותי סופר אונליין, אבל בניגוד לפרסומות אחרות בחרה דווקא בז'אנר האימה: "חיבור שמקצין את הכאבים של כולנו בצורה קולנועית"

הסיוט בסופר/Quik

מי מאיתנו לא חווה תחושות קשות בסופר? הנסיעה, התורים, סחיבת המוצרים לבית ועוד. ימי הקורונה גרמו גם לאלה שהתעקשו על קניות פיזיות בעבר לעבור לרכישות אונליין. ב-QUIK, שירות סופר אונליין שקם לפני שנתיים וכבר מתפקד כשחקן השלישי בגודלו בשוק משלוחי האונליין למוצרי צריכה בישראל, עם למעלה מ-200,000 לקוחות רשומים, הבינו שזה הזמן לייצר משהו אחר - ויצאו עם פרסומת מסוג שונה מז'אנר האימה.

קמפיין האימה של Quik הוא קמפיין 360 בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום סיטימדיה ובמאי הסרט הינו אביב מערבי. יריית הפתיחה של הקמפיין הייתה טיזר בטלוויזיה ובדיגיטל עם המסר "בקרוב הסיוט ייגמר", מסר שמהדהד חזק במיוחד בתקופה זו, ולאחר מכן נחשף בשידורי קשת הסרט המלא, באורך של כמעט 2 דקות, הבנוי כסרט אימה קצר עם רפרנסים ל"ניצוץ" ולקלאסיקות אימה אחרות, תחת המסר "הסיוט בסופר נגמר". המסר של החברה, שבא לידי ביטוי גם בקמפיין הקודם שלה ("היהודים סבלו מספיק בסופר"): הגיע הזמן להחליף את חווית הקנייה המיושנת והמסויטת אותה אנו עוברים בסופר, בחוויה חדשנית הממצבת את Quik כשירות מתקדם שמחליף את חווית הסופר הפיזית, ומציע ללקוחותיו 100% שירות דיגיטלי מרגע ההזמנה ועד ההגעה לדלת הבית. מדובר בשירות היחיד שהוא אונליין בלבד ולכן הוא שם במרכז אך ורק את הלקוח וצרכיו ומציע חווית שירות משוכללת ושלמה. בייחוד בימים אלו הופך השירות באונליין לאטרקטיבי יותר היות והמשלוח מגיע עד הדלת ומונח לידה, ללא מגע.

דורין פישר, מנהלת השיווק של Quik: "אנו נרגשים לעלות בקמפיין (שני!) שונה, בועט ופורץ דרך אשר טרם נראה על מסכי הטלוויזיה בארץ. חברת Quik משרתת בימים אלו כעשרות אלפי לקוחות בפריסה של כ-75% מאוכלוסיית ישראל ובהצלחה יתרה. Quik הוא שירות סופר הפועל באונליין בלבד והיחיד מסוגו בארץ. השירות הייחודי חוסך לצרכן הישראלי זמן יקר ומונע ממנו לחוות את ה"סיוט" של קנייה בסופר. הקנייה בסופר גוזלת זמן רב, מאלצת אותנו לעמוד בתורים, לסחוב, לחפש מה שאנחנו צריכים בין המעברים והמדפים, ובייחוד בימים אלו אף מעמידה אותנו בסיכון. החיבור לפורמט של סרט אימה היה מעניין ומיוחד כי הוא למעשה לוקח את הכאבים שמוכרים לכולנו ומקצין אותם בצורה קולנועית, יצירתית, הומוריסטית ובועטת, בדיוק כמו Quik".

  • עוד באותו נושא:
  • פרסומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully