וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים שהתגייסו להצלת בע"ח מבקשים: "עזרו לנו להציל את המיזם"

19.10.2020 / 15:29

מזה 15 שנה מנהלת בקוסטה ריקה קבוצה של 16 חברים מישראל מרכז התנדבותי להצלת בעלי חיים. עכשיו, כשהחיות על סף רעב, הם מבקשים: "תרמו לנו כדי שנוכל לשרוד"

מיזם אנימל לאב. יחצ,
עסקי התיירות נעצרו והחיות על סף רעב/יחצ

ישראלים שטיילו בקוסטה ריקה בוודאי מכירים את מיזמי הצלת החיות במדינה. אחד המיזמים הללו, "אנימל לאב" שייך לקבוצה של 16 ישראלים, שחיים שם כבר 15 שנה.

"יש לנו מלון, מרכז אדוונצ'ר ואנחנו גם טור אופרייטור (מפעילי טיולים)", מספר אסף שלוסברג, אחד מהחברים שמנהלים את הקבוצה, "לב החיים שלנו כאן זה המרכז להצלת בעלי חיים שלנו. בסך הכול יש לנו כאן 800 כלבים וחתולים ועוד מספר רב של ברווזים , אווזים, תרנגולים, סוסים, כבשים , עיזים ובעלי חיים נוספים". בסך הכול, הקבוצה מטפלת ביותר מ-1,000 בעלי חיים.

תקופת הקורונה פגמה קשות במיזם. "את ההוצאות הגדולות שיש לנו על אחזקת המרכז - אוכל, טיפולים וטרינריים, חיסונים וצוות מקומי שעוזר לנו, כ-40 אלף דולר בחודש, הצלחנו במהלך השנים לכסות במאמצים רבים ועבודה מסביב לשעון באמצעות עסקי התיירות שלנו", מספר שלוסברג, "אבל לפני למעלה מ-7 חודשים הפסיקו כמעט באחת להגיע מטיילים בשל התפרצות נגיף הקורונה, מה שהכניס אותנו לסחרחרה עסקית ואישית ולמעשה למצב שבו ממש בימים הקרובים נישאר ללא אמצעים ואנחנו לא יודעים מה יהיה על בעלי החיים שלנו, שנמצאים כבר ממש על סף רעב. לצערנו, אין לנו תמיכה מהממשלה או מהגורמים המקומיים".

שלוסברג וחבריו מכירים במצב הקשה ויודעים שעניי עירך קודמים. מדוע שישראלים שחיים בתל אביב, בחיפה או באשדוד יתרמו כעת למיזם בקוסטה ריקה? "אנחנו מודעים לקשיים הכלכליים שיש כרגע לכולם ועוקבים ברצף אחרי מצב הקורונה בישראל, ובכל זאת החלטנו לפנות לכל מי שרק אפשר כמוצא אחרון שלנו לפני סגירה בגלל שלומם של בעלי החיים שלנו המונח על כף המאזניים".

הקבוצה פתחה קמפיין לגיוס המונים. "עזרו לנו לשרוד", הם מבקשים. מי שמעוניין לתרום יכול לעשות זאת כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully