וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב מתאים את ג'פניקה למצב: מקים תת-רשת מותאמת לקורונה

20.10.2020 / 9:33

הרשת תקים סניפי קונספט במיקומי פריים המציעים עמדות הזמנה דיגיטליות בשירות עצמי לצד שירות משלוחים ואיסוף עצמי: "המשבר שינה את כללי המשחק, מזהים צורך להרחיב משלוחים"

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
מבין שהחוקים השתנו. אברמוב/קובי אליהו

הקורונה מחייבת בתי עסק לעשות התאמות וברשת המסעדות האסייתיות ג'פניקה הבינו שאי אפשר יותר להיות תלויים בהחלטות ממשלה. הרשת משיקה את JAPANIKA QUICK , תת רשת חדשה בהשקעה של 2 ימליון שקלים, שתתן מענה לביקוש באזורי חלוקה שכיום היא לא מגיעה אליהם.

הרשת החדשה, שנולדה כתוצאה מרוח התקופה ומותאמת לעידן הקורונה, מושתת על מודל של סניפי קונספט במרכזים מסחריים במיקומי פריים בשטח של 100 מ"ר המכילים עד 50 מקומות ישיבה, בהם גם אזורי ישיבה חיצוניים שתוכננו בהתאם לתקנות התו הסגול. זאת במטרה להגביר את הנגישות והקרבה הגיאוגרפית ליותר ויותר לקוחות שכיום הרשת לא מגיעה. לטענת הרשת, סניפי JAPANIKA QUICK יעבדו במתכונת שירות עצמי עם עמדות הזמנה דיגיטליות ידידותיות ללא המתנה לצד שירות take away ומשלוחים.

הסניף הראשון ייפתח בגן שמואל במהלך נובמבר, כשעד סוף שנת 2021 צפויים להפתח כ-8 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

מסעדות סגורות בתל אביב סוכות 2020. ראובן קסטרו
מציאות חדשה דורשת צעדים חדשים/ראובן קסטרו

ברק אברמוב, בעלי הרשת: "משבר הקורונה שינה את כללי המשחק בענף המסעדנות שספג מהלומה קשה. כל מה שהכרנו עד היום השתנה לחלוטין ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו למציאות הקיימת. השקעה בפתיחת מסעדות בסדר גודל של 400-500 מ"ר נעה סביב 5 מיליון שקלים, הוצאה כלכלית שבימים אלה הופכת לפחות רלוונטית בשל החשש להתקהלות במקומות סגורים. נוכח המציאות, שנראית רחוקה מלהשתנות, אנו מזהים את הצורך להרחיב את שירות המשלוחים וה - TA למיקומים ולקוחות שעד היום לא נכללו באזורי החלוקה ולפתוח את סניפי "Japanika Quick" שיאפשרו לנו להגיע לקהלים נוספים".

אברמוב אומר כי גם בגזרת המחירים לא יהיה שינוי: "רשת ג'פניקה ידועה בהיותה רשת המוכרת במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. בתקופה של חוסר וודאות כלכלית, לא רק בענף המסעדות אלא גם בקרב הלקוחות שלנו, אנחנו מבינים את הצורך לאפשר להזמין משלוחי מזון במחירים שלא יכבידו כלכלית ולהתרחב ככל הניתן, כדי לתת מענה לכלל לקוחותינו ברחבי הארץ. הסניפים יפתחו במיקומי פריים ברחבי הארץ שיאפשרו לנו להרחיב את אזורי המשלוחים שלנו, ואנו מאמינים כי על ידי התייעלות נכונה נוכל להתאים עצמנו לרוח התקופה המורכבת והמאתגרת הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'פניקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully