וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי הבכיר נגע בעצמו במהלך שיחת זום - והושעה

20.10.2020 / 13:30

ג'פרי טובין, מבכירי הפרשנים המשפטיים בארה"ב, טען כי חשב שהמצלמה על Mute, פנה לשיחת זום אחרת ועינג את עצמו. לרוע מזלו היא פעלה והוא ספג השעיה

כל אחד מכיר ויודע את התקלות הצפויות בשיחת זום, כשהמצלמה פתוחה ואתם נכנסים פתאום לחדר של הילדים בתחתונים או נתפסים בפוזה לא מחמיאה. מה שקרה לג'פרי טובין, הפרשן המשפטי הבכיר של ה"ניו יורקר", עלה לו בהשעיה.

טובין, 60, עיתונאי מוכר שמפרשן גם ל-CNN, נכח בשיחת זום בין חברים בניו יורקר ובתחנת הרדיו WNYC בשבוע שעבר. בזום קיימת אפשרות שלא להיראות על המסך, אבל טובין לא ניצל אותה. המשתתפים בשיחה, חברים בכירים במפלגות השונות ועיתונאים, צפו פתאום בטובין פונה לשיחת זום אחרת, מוציא את איבר מינו ומתחיל לעשות מה שחשב שאיש לא רואה. אתמול (שני) הוא הושעה מהעיתון.

ג'פרי טובין. Creative Commons
טעות לעולם חוזרת. בעצם, עדיף שלא תחזור. טובין/Creative Commons

"אני מתנצל", מסר טובין לאחר ההשעיה, "לא חשבתי שאני נראה בשיחה. הייתי בטוח שעשיתי mute לאפשרות הזאת. זו טעות מביכה ומטופשת ואני מתנצל בפני בני משפחתי וחבריי למקצוע".

טובין הוא עיתונאי מוערך ביותר. הוא כתב ספרים אודות מערכת החוק האמריקנית ונחשב לאחד מטובי הפרשנים ב-CNN. הוא היה בכיר הפרשנים בשנות ה-90, כשסיקר פרשיות כמו משפט הרצח של או ג'יי סימפסון וחקירת התובע הכללי קנת' סטאר נגד הנשיא ביל קלינטון. ספרו "True Crimes and Misdemeanors, the Investigation of Donald Trump" שראה אור השנה נכנס לרשימת רבי המכר, לאחר שנתפש כהוכחה לאשמתו של הנשיא בנושאים שונים במקרה שיעמוד למשפט.

וכמו הרבה דברים אחרים, גם את השטיק הזה פורנהאב גילתה קודם.

  • עוד באותו נושא:
  • זום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully