וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חושפת את הקולקציה החדשה שלה לאדידס - IVY PARK

22.10.2020 / 7:19

המגה-סלב ממשיכה עם ענקית האופנה, ומשיקה קולקציה של 50 פריטי אימון ואופנה בצבעים חזקים לחורף. בשבוע הבא היא תהיה זמינה בחנות האונליין של אדידס בישראל

ביונסה בסרטון אינסטגרם/צילום מסך

באפריל 2019 הוכרז על שיתוף פעולה ראשון בין כוכבת העל ביונסה לענקית אופנת הספורט אדידס, אשר הוביל לזינוק מיידי של שני אחוזים במניית החברה. בינואר 2020 הושקה הקולקציה הראשונה במסגרת שיתוף הפעולה. היא נחלה הצלחה מסחררת ונחטפה במהרה מהמדפים בכל העולם. כעת משיקה ביונסה את שיתוף הפעולה השני עם adidas וחושפת קולקצית סתיו חורף מרהיבה שעיצבה בעצמה. קולקציית IVY PARK של ביונסה לאדידס, לעונת סתיו חורף 2021 תכלול כ-50 פריטי אימון ואופנה, בצבעים חזקים כמו ירוק בקבוק, צהוב, תכלת וניוד חורפי.

ביונסה בקמפיין אדידס. יחצ,
יש הרבה פריטים לראות ולקנות. ביונסה/יחצ

ההשראה של כוכבת העל לקולקציה נלקחה מתוך האג'נדה שמקדמת בעצמה בשנים האחרונות, ומתייחסת לחשיבותן של נשים במנהיגות, בהעצמה ובשיתוף פעולה. הקמפיין העולמי יציג את ביונסה קוראת לאנשים לשמור על אופטימיות פנימית, להתחבר לשקט הפנימי תוך חיבור עצמי ומציאת "הפארק הפנימי שלנו".

בין הפריטים הבולטים בקולקציה החדשה: נעלי הריצה מדגם ה-Ultra-Boost האייקוני בעיצוב מיוחד של ביונסה בצבע צהוב בוהק, דגם ה-Super Star בעיצוב חדש, סטים אופנתיים של מכנסיים מתרחבים לצד חולצות קרופ, קפוצ'ונים, כובעי גרב, טי שרטס ובגדי אימון המעוצבים בגוונים שהולכים לככב בעונות סתיו-חורף כמו ירוק בקבוק, חום, צהוב זרחני ותכלת.

הקולקציה תהיה זמינה בארץ החל מה-29.10.20. טווח מחירים: 99.9-899.99, טווח מידות: xs-2xl. באתר הסחר של אדידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully