וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה כבר קורה: אוזניות עם צג דיגיטלי

21.10.2020 / 14:45

יצרנית ציוד הסלולר KM Mobile משיקה מותג אוזניות אלחוטיות עם צג דיגיטלי, המאפשר לשלב כל תמונה שרוצים. האוזניות תומכות בכל מכשיר אייפון או אנדרואיד

KM Mobile. יחצ,
שילוב של וידאו ואודיו. האוזניות של KM Mobile/יחצ

יצרנית ציוד הסלולאר KM Mobile בבעלות היזם אלי קמיקז, משיקה בארץ את הבשורה החמה בשוק הסלולאר: מותג אוזניות אלחוטיות עם צג דיגיטלי המאפשר לשלב כל תמונה שרוצים. דרך אתר החברה ניתן להעלות (באופן חד פעמי) את התמונה הרצוייה לאזניות שמגיעה בשני גוונים: שחור ולבן.

KM Mobile מספקת אודיו ברמה גבוהה, מחיר נוח ועיצוב עכשווי, כשגולת הכותרת היא האפשרות להעלות תמונה. המבנה האקוסטי של האוזניות מאפשר להן להעניק טווח תדרים מלא, כך שהמשתמש מקבל צליל באיכות הגבוהה ביותר. האזניות האלחוטיות מתאימות לאנדרואיד / אייפון / שיאומי או כל מכשיר התומך בבלוטוס, מאפשרות חוויית סאונד מיטבית עם חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 8 שעות שיחה (4 שעות האזנה רצופה למוזיקה) עם קייס הטענה. הן מציגות צג דיגיטלי המציג את מצב הסוללה. גוף האוזניות קל משקל עשוי מפלסטיק.

באמצעות לחיצה פשוטה הן מאפשרות ביצוע פעולות מהירות: מענה/ניתוק שיחה, מעבר בין שירים ועוצמת שמע. האוזניות כוללות דרייבר JieLi 6936D4. המיקרופון המובנה כולל טכנולוגיית הפחתת רעשים, אין לו פונקציית ANC. האריזה כוללת כרטיס אחריות קשיח, כבל הטענה, הוראות שימוש, קייס הטענה לאוזניות, אוזניות ימין ושמאל.

המחיר עומד על 289 שקלים עם משלוח חינם לכל הארץ דרך אתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully